Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitin deitti-ilmoitukseeni "En tykkää jos nainen kiroilee" ja sain ryöpyn haukkuja päälleni, haukuttiin sovinistiksi ja siaksi

Vierailija
04.09.2019 |

Kirjoitin ilmoitukseeni noin ja sain haukut neljältä eri naiselta. Olen kuulemma sovinisti, toisen mukaan sika, kolmas laittoi että "Ai miehellekö se kiroilu on sitten joku ylpeyden aihe" ja neljäs mainitsi että hänhän kiroilee jos haluaa ja yksikään ukko ei sitä estä.

Oliko tuo nyt niin kauhea vaatimus?

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se kovin iso vyöry ole, jos neljä antoi palautetta. 

Itse en oikein pidä noin suorasta negatiivisesta tavasta esittää asia. En kiroile, mutta sen voisi esittää vaikka niin päin, että arvostaa hillittyä kielenkäyttöä tms. Ja että se koskee molempia sukupuolia eikä vain naista!

Ap:n ei tarvitse yrittää kiihottua kiroilevasta äijämäisestä miehestä, joten miesten kiroilu ei ehkä ole niin olennaista ap:lle.

Vierailija
62/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se on aina vähän turn off että suoraan annetaan jotain vaatimuksia deitille. ”Toivon ettet kiroile ja olet urheilullinen.” Ihan kuin MINÄ nimenomaan tavoittelisin häntä, eikä niin että yhdessä tutustumme toisiimme.

Kyllähän siinä juuri pitää kertoa mitä hakee.

Arvostan että nainen "etten juo, polta ja kiroile ollenkaan"

vaikka itse saatan tollasta tehdä, mutten yleensä.

T. Akateeminen mies

Paremman vaikutuksen tekee jos kertoo millainen itse on, jos profiilissa lukee ”en käytä alkoholia enkä polta.” Niin tuskin oletus on että hakee juoppoa polttajaa. Toki jos sinulla on eri säännöt naiselle kuin itsellesi, tuo se oikein hyvin ilmi jo profiilissa!

Mistä päättelet, ettei hän esittele itseään laajasti?

Eihän se, että kertoo ettei itse juo ja polta, kerro mitään siitä millaista hakee. Jos joku nainen laittaa tuon ilmoitukseensa, luuletko oikeasti ettei hänelle muka vastaa tupakoivat juopot? Nimenomaan on syytä mainita, että koska en itsekään te niin en halua deittikumppaninkaan tekevän.

Minusta se on turn off, enkä vastaisin tuollaiseen vaikka sopisinkin raameihin ja mies olisi muuten kiinnostava. Naisille nyt vastaavat kaikenmaailman hörhöt, tässä oli puhe miehestä.

Eli mies ei saa vaatia naiselta mitään eikä ainakaan sanoa sitä.

Saa vaatia ihan mitä vaan, mutta jos sen kirjoittaa suoraan profiiliin, antaa törpön vaikutelman. Vrt ”toivon että voisimme lenkkeillä yhdessä!” Vai ”haluan laihan naisen.” Kumpi nyt kuulostaa fiksummalta vaikka molemmissa haetaan urheilullista ihmistä?

Urheilullisuus ei tarkoita välttämättä hoikkuutta, eikä hoikkuus vältämättä urheilullisuutta. Voi olla plösö JA käydä salilla ja lenkillä ja voi olla hoikka EIKÄ harrastaa mitään liikuntaa, koska syömällä oikein voi pysyä hoikkana laiskotellenkin.

Että jos haluaa urheilullisen JA laihan naisen, on se syytä mainita, ettei saa vastauksia plösöiltä lenkkeilijöiltä tai hoikilta sohvaperunoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en oikein pidä noin suorasta negatiivisesta tavasta esittää asia. En kiroile, mutta sen voisi esittää vaikka niin päin, että arvostaa hillittyä kielenkäyttöä tms. Ja että se koskee molempia sukupuolia eikä vain naista!

Ap:n ei tarvitse yrittää kiihottua kiroilevasta äijämäisestä miehestä, joten miesten kiroilu ei ehkä ole niin olennaista ap:lle.

Niin eli ap on putkiaivo. Ei ajattele ollenkaan miltä se viesti näyttää naiselle vaan miltä se näyttää itselle.

Vierailija
64/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli just tuo, että korostit ettet tykkää kiroilevista naisista. Olisit sanonut, ettet pidä kiroilusta. Et miesten etkä naisten suusta. Ja et itsekään kiroile. Silloin se on kohtuullinen vaatimus.

Hän hakee naista ei, miestä. Ja ei pidä kiroilevasta naisesta. Ihan hyvä kriteeri tuo, jos miettii parisuhdetta ja vaikka lasten hankkimista.

Luuletko, että nainen joka ei tykkää kiroilla haluaa miehen, joka kiroilee? 

Vierailija
65/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kiroilemattomuus on arvo ja sivistysasia, joten oletin sen olevan myös muille sitä. Jos siinä on kyse vain seksuaalisesta vetovoimasta niin huh heijaa noita miesten toiveita. 

Vierailija
66/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se on aina vähän turn off että suoraan annetaan jotain vaatimuksia deitille. ”Toivon ettet kiroile ja olet urheilullinen.” Ihan kuin MINÄ nimenomaan tavoittelisin häntä, eikä niin että yhdessä tutustumme toisiimme.

T. Akateeminen mies

Paremman vaikutuksen tekee jos kertoo millainen itse on, jos profiilissa lukee ”en käytä alkoholia enkä polta.” Niin tuskin oletus on että hakee juoppoa polttajaa. Toki jos sinulla on eri säännöt naiselle kuin itsellesi, tuo se oikein hyvin ilmi jo profiilissa!

Eihän se, että kertoo ettei itse juo ja polta, kerro mitään siitä millaista hakee. Jos joku nainen laittaa tuon ilmoitukseensa, luuletko oikeasti ettei hänelle muka vastaa tupakoivat juopot? Nimenomaan on syytä mainita, että koska en itsekään te niin en halua deittikumppaninkaan tekevän.

Minusta se on turn off, enkä vastaisin tuollaiseen vaikka sopisinkin raameihin ja mies olisi muuten kiinnostava. Naisille nyt vastaavat kaikenmaailman hörhöt, tässä oli puhe miehestä.

Saa vaatia ihan mitä vaan, mutta jos sen kirjoittaa suoraan profiiliin, antaa törpön vaikutelman. Vrt ”toivon että voisimme lenkkeillä yhdessä!” Vai ”haluan laihan naisen.” Kumpi nyt kuulostaa fiksummalta vaikka molemmissa haetaan urheilullista ihmistä?

Urheilullisuus ei tarkoita välttämättä hoikkuutta, eikä hoikkuus vältämättä urheilullisuutta. Voi olla plösö JA käydä salilla ja lenkillä ja voi olla hoikka EIKÄ harrastaa mitään liikuntaa, koska syömällä oikein voi pysyä hoikkana laiskotellenkin.

Että jos haluaa urheilullisen JA laihan naisen, on se syytä mainita, ettei saa vastauksia plösöiltä lenkkeilijöiltä tai hoikilta sohvaperunoilta.

Hoikkakin voi olla huonoryhtinen ja aneeminen ja pullukka kantaa itsensä ryhdissä ja säteillä voimaa. 

Vierailija
67/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

Lihava nainenkin voi lenkkeillä. Joten jos haluaa hoikan, on parasta sanoa että haluaa hoikan.

Ei vaan katsoa kuvaa. Suurin osa ihmisistä eivät feikkaa kuviaan.

Juu ei. Kukaan ei fotaroi kuviaan, ei kaventele itseään ja filtteröi naamansa aknekoloja tai juonteita.

Vierailija
68/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo nyt niin kauhea vaatimus?

En tykkää siitä, että sinulla siis kai on miehille ja naisille eri vaatimukset. Itse saat kiroilla, mutta pahastut jos nainen tekee niin.

En silti olisi sinulle haukkuja antanut vaan ihan vain sivuuttanut ilmoituksesi. Tai, jos olisit lähestynyt minua, olisin sanonut että olen kiinnostunut vain tasavertaista suhdetta etsivistä.

Vierailija
69/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tekopyhiä kaksinaismoralisteja.. Ei mitään uutta tässä..

Itse vaativat miehiltä pinnallista täydellisyyttä ja mies ei käytännössä saisi toivoa mitään, ei varsinkaan nuorta ikää tai hoikkuutta..

Tottakai saa toivoa. Mutta jos on itse vanha ja läski, niin...parisuhteet toimivat parhaiten, jos pystyy antamaan sama, mitä vaatii muilta.

Vierailija
70/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

Lihava nainenkin voi lenkkeillä. Joten jos haluaa hoikan, on parasta sanoa että haluaa hoikan.

Juu ei. Kukaan ei fotaroi kuviaan, ei kaventele itseään ja filtteröi naamansa aknekoloja tai juonteita.

Yleensä nyt kuvasta kuitenkin näkee onko hoikka vai lihava...

Vierailija
71/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuulllinen vaatimus. Minäkin inhoan kiroilevia ihmisiä.

Työpaikoilla yms. niitä joutuu sietämään mutta en tosiaan alkaisi seurustelun yrittämistä ihmisen kanssa, joka on kova kiroilemaan. Vapaa-ajalla voi sentään valita ketä tapailee ja ketä ei.

Vierailija
72/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli just tuo, että korostit ettet tykkää kiroilevista naisista. Olisit sanonut, ettet pidä kiroilusta. Et miesten etkä naisten suusta. Ja et itsekään kiroile. Silloin se on kohtuullinen vaatimus.

No mitä jos asia on niin, että ap nimenomaan ei tykkää kiroilevista naisista, mutta miesten kohdalla ei siitä välitä? Valehdellako pitäisi?

Todennäköisesti. Naiset saavat vaatia vaikka mitä miehiltä, on oltava sellainen eikä missään tapauksessa saa olla tällainen. Mutta jos mies vaatii naisilta edes niin vähäisiä asioita kuin hyviä käytöstapoja tai normaalipainoa, mies on törkeä sika.

Mikä tässä on logiikkana, en tiedä.

Ero on siinä mitä vaatii päänsä sisällä ja mitä kirjoittaa siihen profiiliin. Huonon vaikutuksen sekin antaa jos naisella on lista millainen miehen pitää olla.. se on sitten eri mitä vaatii muttei sano välttämättä ääneen. Käytöstapoja.

En tiedä kuinka paljon naiset ja miehet saavat vastauksia deitti-ilmoituksiinsa, mutta jos niitä yhtään enemmän tulee, mitä järkeä on käyttää aikaa sellaisten ihmisten vastausten lukemiseen, jotka eivät ole sitä mitä haluaa ja vaatii? Miten muuten vaatimuksensa voi tuoda esille kuin laittamalla ne ilmoitukseen? Mitä järkeä on mennä jonnekin treffeille sanoakseen siellä, että ei kiinnosta? Jos toinen halua tietää miksi, niin silloinko on fiksua sanoa että koska haluan urheilullisen, hoikan, raittiin ja tupakoimattoman kun siinä vastapäätä on jääkaapin ja sohvan välillä liikkuva ylipainoinen kaljaa juova tupakoitsija?

Käytöstapojen vuoksi on alettava seukata, koska ei saa vaatia eikä varsinkaan sanoa, niinkö? Kaikkien on kelvattava, koska kaikki naiset ovat kauniita ja bodypositiivisuus?

Vierailija
73/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika vanhanaikaista. Jos miehen kiroilu on OK niin silloin naisenkin pitäisi olla. Kumppanilta tulisi vaatia vain sitä, mitä itseltäkin. Sukupuolitetut vaatimukset antavat sen kuvan, ettet kohtele naisia tasa-arvoisesti. Nykynaiset eivät ylipäätään tykkää siitä, että mies määräilee millainen nainen saa olla.

Lisäksi asia riippuu siitä, mitä muuta profiilissasi oli. Oliko esim. "ei läskeille"-tyyppisiä juttuja?

Ylipäätään miehillä on liian suuret odotukset kumppania kohtaan, ja itsekritiikki puuttuu. Keskinkertaisen näköinen mies haluaa puolisokseen maailman kauneimman naisen, sohvaperuna urheilullisen lihaksikkaan naisen, jne.

Vierailija
74/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

Yleensä nyt kuvasta kuitenkin näkee onko hoikka vai lihava...

Kasvokuvasta ei aina näe. Suomessa on etenkin naisissa sitä, että posket on pyöreät ja naamasta näyttää lihavalta, vaikka on hyvinkin hoikka. (Itselläni muuten päinvastoin, posket on lommolla vaikka olen reippaasti ylipainoinen.)

Vierailija
75/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle puheessa oli tänään noista deittijutuista. Jos tumma mies hakee naista ja nainen ei ole kiinnostunut, niin se on ras is mia. Nyt oon kuullu kaiken,

Vierailija
76/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se että jollakulla on eri käyttäytymisstandardit miehille ja naisille antaa kyllä ihmisestä epämiellyttävän vaikutelman (ja se, että kertoo tämän avoimesti, antaa hieman jälkeenjääneen vaikutelman). Tietysti sinulla on oikeus laittaa omaan ilmoitukseesi mitä haluat, mutta olisit voinut laittaa vain, että en pidä kiroilusta. Viesti olisi ollut sama mutta olisit vaikuttanut fiksummalta etkä karsinyt niin paljoa potentiaalisia treffikumppaneita.

Ei sillä, en ymmärrä miksi joku jaksaa lähettää vihaisia viestejä sinulle.

Vierailija
77/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos asia on niin, että ap nimenomaan ei tykkää kiroilevista naisista, mutta miesten kohdalla ei siitä välitä? Valehdellako pitäisi?

Todennäköisesti. Naiset saavat vaatia vaikka mitä miehiltä, on oltava sellainen eikä missään tapauksessa saa olla tällainen. Mutta jos mies vaatii naisilta edes niin vähäisiä asioita kuin hyviä käytöstapoja tai normaalipainoa, mies on törkeä sika.

Mikä tässä on logiikkana, en tiedä.

Ero on siinä mitä vaatii päänsä sisällä ja mitä kirjoittaa siihen profiiliin. Huonon vaikutuksen sekin antaa jos naisella on lista millainen miehen pitää olla.. se on sitten eri mitä vaatii muttei sano välttämättä ääneen. Käytöstapoja.

En tiedä kuinka paljon naiset ja miehet saavat vastauksia deitti-ilmoituksiinsa, mutta jos niitä yhtään enemmän tulee, mitä järkeä on käyttää aikaa sellaisten ihmisten vastausten lukemiseen, jotka eivät ole sitä mitä haluaa ja vaatii? Miten muuten vaatimuksensa voi tuoda esille kuin laittamalla ne ilmoitukseen? Mitä järkeä on mennä jonnekin treffeille sanoakseen siellä, että ei kiinnosta? Jos toinen halua tietää miksi, niin silloinko on fiksua sanoa että koska haluan urheilullisen, hoikan, raittiin ja tupakoimattoman kun siinä vastapäätä on jääkaapin ja sohvan välillä liikkuva ylipainoinen kaljaa juova tupakoitsija?

Käytöstapojen vuoksi on alettava seukata, koska ei saa vaatia eikä varsinkaan sanoa, niinkö? Kaikkien on kelvattava, koska kaikki naiset ovat kauniita ja bodypositiivisuus?

Voi hyvä luoja. Oikeasti, kirjoita ihan mitä haluat ja varmasti saat tasoisiltasi ihmisiltä niitä vastauksia. Jos et ymmärrä, et vaan ymmärrä.

Vierailija
78/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sukupuolesta riippumatta, kuka kirjoittaa katkeran vastauksen ettei pidä deittiprofiilista? Itse näen päivittäin profiileja joista en pidä. Ei tulisi mieleenkään haukkua näitä vaan siirryn seuraavaan

Tässä ollaan totuuden juurella. Nyt ap:n olisi pitänyt iskeä kiinni, nainen on jo osoittanut olevansa kiinnostunut.

Vierailija
79/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kiroile kun en tykkää siitä, ethän sinäkään" olisi ollut ilmaisu, jota en olisi karsastanut. 

Vierailija
80/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tekopyhiä kaksinaismoralisteja.. Ei mitään uutta tässä..

Itse vaativat miehiltä pinnallista täydellisyyttä ja mies ei käytännössä saisi toivoa mitään, ei varsinkaan nuorta ikää tai hoikkuutta..

Tottakai saa toivoa. Mutta jos on itse vanha ja läski, niin...parisuhteet toimivat parhaiten, jos pystyy antamaan sama, mitä vaatii muilta.

Niin, onhan se omituista, että läski nainen edellyttää miehen olevan timmi lihaksikas hunksi tai vielä omituisempaa, olettaa sellaisen haluavan läskejä naisia kun voi saada timmejä fitnessnaisiakin.