Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitin deitti-ilmoitukseeni "En tykkää jos nainen kiroilee" ja sain ryöpyn haukkuja päälleni, haukuttiin sovinistiksi ja siaksi

Vierailija
04.09.2019 |

Kirjoitin ilmoitukseeni noin ja sain haukut neljältä eri naiselta. Olen kuulemma sovinisti, toisen mukaan sika, kolmas laittoi että "Ai miehellekö se kiroilu on sitten joku ylpeyden aihe" ja neljäs mainitsi että hänhän kiroilee jos haluaa ja yksikään ukko ei sitä estä.

Oliko tuo nyt niin kauhea vaatimus?

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko ihmiset suuttuvat ja alkavat raivoamaan, jos eivät mahdu jonkun randomin vaatimuslistaan? Aivan älytöntä. Miksi ihmeessä tuollaisesta pitää suuttua? Jättää vaan huomiotta ne, joiden kanssa toiveet eivät kohtaa.

Vierailija
22/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli just tuo, että korostit ettet tykkää kiroilevista naisista. Olisit sanonut, ettet pidä kiroilusta. Et miesten etkä naisten suusta. Ja et itsekään kiroile. Silloin se on kohtuullinen vaatimus.

Ei helvetti... Pitääkö mun haluta myös että naisella on penis...? 

Jos naisen penis on sulle ongelma niin olet transfoobikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevat "naiset" on ällöjä ja tyhmiä.

Miesten kiroilu on taas täysin eri asia.

Naiset nyt muutenkaan harvemmin osaa puhua mitään fiksua joten parempi vaan kun ne olisivat hiljaa.

Miesvm88

Vierailija
24/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat asioita joita ei saa ilmoituksessa sanoa. Kuten ei saa sanoa "en tykkää jos naisella on lyhyet hiukset" vaikka väite olisi totta. Oma mieheni paljasti seurustelun alkaessa, että tykkää kiltteydestäni. Viittasi tällä siihen etten juo, polta ja kiroile ollenkaan. En suivaantunut vaikka mies itse on tehnyt noita kaikkia. Mutta en olisi halunnut tutustua ihmiseen joka heti deittiprofiilissa kertoo salaiset haaveensa.

Vierailija
25/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on aina vähän turn off että suoraan annetaan jotain vaatimuksia deitille. ”Toivon ettet kiroile ja olet urheilullinen.” Ihan kuin MINÄ nimenomaan tavoittelisin häntä, eikä niin että yhdessä tutustumme toisiimme.

Vierailija
26/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain äijällä on vastenmielinen profiili, jätän hänet vain huomiotta. Onhan meressä kalaa. Varsin outo mielikuvitus tällä tyypillä, eikä mitään hajua ihmisen käyttäytymispsykologiasta.

Minäkään en tykkää kun naiset kiroilee ja olen nainen, joten minulle tuon tyyppinen juttu olisi vain positiivista, kun mies sanoo noin. Itseäni inhottaisi, jos mies tykkäsi kiroilevista naisista.

Vierailija
27/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiroile. Ainoa iso "vikani" on ylipaino.

Vierailija
28/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli just tuo, että korostit ettet tykkää kiroilevista naisista. Olisit sanonut, ettet pidä kiroilusta. Et miesten etkä naisten suusta. Ja et itsekään kiroile. Silloin se on kohtuullinen vaatimus.

Hän hakee naista ei, miestä. Ja ei pidä kiroilevasta naisesta. Ihan hyvä kriteeri tuo, jos miettii parisuhdetta ja vaikka lasten hankkimista.

Vierailija
29/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se on aina vähän turn off että suoraan annetaan jotain vaatimuksia deitille. ”Toivon ettet kiroile ja olet urheilullinen.” Ihan kuin MINÄ nimenomaan tavoittelisin häntä, eikä niin että yhdessä tutustumme toisiimme.

Kyllähän siinä juuri pitää kertoa mitä hakee.

Arvostan että nainen "etten juo, polta ja kiroile ollenkaan"

vaikka itse saatan tollasta tehdä, mutten yleensä.

T. Akateeminen mies

Vierailija
30/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti... Pitääkö mun haluta myös että naisella on penis...? 

Jos naisen penis on sulle ongelma niin olet transfoobikko.

Ei ole. T. Transihminen, joka ymmärtää, että alapääni voi olla este seurustelulle, sukupuoleni kieltäminen sen sijaan tekisi transfoobikoksi.

Vierailija
31/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet siis suhdetta, jossa on eri osapuolilla eri säännöt? Se herättää usein kismaa ihmisissä, monet ei myöskään esimerkiksi tykkää jos joku kertoo hakevansa sugar daddya.

Vierailija
32/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu on todella epänaisellista, mutta ei tuollaista saa silti sanoa suoraan. Nainen voi vaatia mieheltä miehekkyyttä, mutta naisellisuutta toivova mies on automaattisesti sortaja ja idiootti. Täytyy osata pelata hieman pelejä näissä ilmoituksissa.

Vierailija
33/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet siis suhdetta, jossa on eri osapuolilla eri säännöt? Se herättää usein kismaa ihmisissä, monet ei myöskään esimerkiksi tykkää jos joku kertoo hakevansa sugar daddya.

Varmasti naisillekin sopisi, että kumppani meikkaisi aamulla istumapissalla käydessään ja kävisi salilla pysyäkseen laihana. Sukkahousut ovat myös hyvin käytännölliset. Ei olisi ollenkaan turn-off.

Vierailija
34/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aikamoista mikromanagerointia jos haluaa päättää naisen käyttämät sanatkin. Ei minuakaan viehätä varsinaisesti vee-sanan käyttäminen pilkun korvikkeena, mutta en silti halua että joku toinen kertoo mitä sanoja saan tai en saa käyttää.

Oletko ap:n deitti? Jos et, mitä se sun persettäs kaivelee, mitä joku toinen haluaa potentiaaliselta kumppaniltaan??

Vierailija
35/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä vastaat ilmoitukseen, silloinhan sinä juurikin tavoittelet ilmoituksen laittajaa.

Toisekseen, jos joku ei koe kiinnostavana/viehättävänä/itselleen sopivana suhdemielessä välimerkkinä v-sanaa käyttävää tai  plösöä sohvaperunaa tai mikä vaatimus nyt milloinkin onkaan, miksi häntä kiinnostaisi tutustua sellaiseen? Miksi kannattaisi mennä turhille treffeille kuvittelemaan, että tutustumisen myötä kiroilu tai plösöys ei yhtäkkiä haittaisikaan vastapuolta?

Ei nyt liity suoranaisesti tähän, mutta vähän väliä netissä joku mouhoaa, kuinka joku mies oli vaatinut milloin hoikkuutta, milloin timmiä kroppaa, milloin urheilullisuutta ja tämä on sitten niin törkeää ja voisihan sitä silti tavata ja tutustua, koska ulkonäkö ei ole kaikki. Miksi ihmeessä niiden vähemmän timmien pitäisi omasta mielestään saada aina joku urheilullinen hyväkroppainen mies, miksei itseään vastaava tanakka ja pönäkkä kelpaa?

Ja jos tanakka ja pönäkkäkään ei kelpuuta kumppanikseen tanakkaa ja pönäkkää, miksi ihmeessä timmin ja hyväkroppaisenkaan pitäisi kelpuuttaa? Siksi koska on mies, ei saa vatia mitään, varsinkaan ulkonäöllisesti?

Vierailija
36/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ja neljäs mainitsi että hänhän kiroilee jos haluaa ja yksikään ukko ei sitä estä."

Näen niin edessäni tatuoidun, lävistetyn, kananpersetukkaisen ylipainoisen naisen, tupakka huulessa :D

Olen hoikka kaunis ja pitkähiuksinen.

Olen pahoillani puolestasi ,kun luulet että

KAUNIS NAINEN

ei kiroile

ei piere

ei juo viinaa

ei polta tupakkaa

Vierailija
37/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos asia on niin, että ap nimenomaan ei tykkää kiroilevista naisista, mutta miesten kohdalla ei siitä välitä? Valehdellako pitäisi?

Vierailija
38/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni Tinderissä. Kummallakaan ei ollut mitään esittelytekstiä. Ja niin vaan ihastuttiin heti ensimmäisellä tapaamisella. Minä swaippasin vasemmalle kaikki profiilit, joissa oli jotain vaatimuslistoja. Ehkä joku kokee ne omikseen, mutta ei kiitos ainkaan minulle.

Vierailija
39/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ja neljäs mainitsi että hänhän kiroilee jos haluaa ja yksikään ukko ei sitä estä."

Näen niin edessäni tatuoidun, lävistetyn, kananpersetukkaisen ylipainoisen naisen, tupakka huulessa :D

Olen hoikka kaunis ja pitkähiuksinen.

Olen pahoillani puolestasi ,kun luulet että

KAUNIS NAINEN

ei kiroile

ei piere

ei juo viinaa

ei polta tupakkaa

Pretty is as pretty does. Vanha englantilainen sanonta sopii tähän hyvin.

Vierailija
40/200 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevat naiset on niitä ketkä vain hakevat huomiota ja heillä on myös huono itsetunto.