Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jone nikula on hirviö - miksi se on tuonne BB-juttuun pyydetty??

Vierailija
03.09.2019 |

Ihan kamala nimittelijä ja haukkuja. En ymmärrä että nykypäivänä tuollaista toimintaa kannatetaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sillä on ollut pää täynnä kusta. Jonnen aivot jääneet yläaste-tasolle.

Vierailija
2/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jotkut jonnet ottaa mallia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän tyhmä ja ylimielinen mies.

Vierailija
4/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen kohtelias ja hyväkäytöksinen mies. En ole mitään bb-juttuja katsonut, joten en tiedä, että mistä puhutaan mutta ainakaan tyhmä ja ylimielinen hän ei ole.

Vierailija
5/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tosiaan on tyhmä ja ylimielinen yhden asian mies. Vai voiko häntä edes mieheksi nimittää? Ei.

Vierailija
6/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jone tyhmä ole mutta itseään täynnä ja aina äänessä. Ja paasaa.

Vierailija
7/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella niin menneiden aikojen has been mies kuin olla ja voi. Onneksi paneelikeskustelu on lopussa, voi jättää katsomatta.

En tarvitse Jone Nikulaa kertomaan mulle mitä mieltä mun pitäisi kilpailijoista olla.

Bully.

Vierailija
8/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone on ison herran poika - yrittää nyt päteä, kun ei itse yltänyt samaan. Tsekatkaa netistä isä Nikula.

Vierailija
9/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi??

Vierailija
10/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella niin menneiden aikojen has been mies kuin olla ja voi. Onneksi paneelikeskustelu on lopussa, voi jättää katsomatta.

En tarvitse Jone Nikulaa kertomaan mulle mitä mieltä mun pitäisi kilpailijoista olla.

Bully.

Kevin se on sitte tän päivän mies. Joo valitsen sitte mielummin noi has been ajat 😉

Vierailija
11/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfhl kirjoitti:

Jone on ison herran poika - yrittää nyt päteä, kun ei itse yltänyt samaan. Tsekatkaa netistä isä Nikula.

Äläs nyt. Jone on reservin kapteeni, mikä on aika paljon enemmän ja särmempää kuin muut pitkätukat.

Vai montako reservin kapteenia tunnet?

Vierailija
12/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone Nikula ei ole mikään ruudinkeksijä. Jäänyt isänsä varjoon. Sieltä yrittää huudella.

Vierailija
13/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan aiheellisia kommentteja hän ainakin tuolla BB-studiossa lateli.

Vierailija
14/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen kohtelias ja hyväkäytöksinen mies. En ole mitään bb-juttuja katsonut, joten en tiedä, että mistä puhutaan mutta ainakaan tyhmä ja ylimielinen hän ei ole.

No on todellakin. Puhui todella halveksivasti eräästä bb-kilpailijasta, jonka vikoja olivat tilan otto ja rasittava luonne. Ei siis mikään kännisekoilu tai röökaaminen.

Vierailija
15/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jone tyhmä ole mutta itseään täynnä ja aina äänessä. Ja paasaa.

Käytännössä siis tyhmä.

Vierailija
16/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aivan samanlainen myötähäpeä Nikulan kommenteista, kuin katsellessa Tarinaa (jota Jone siis haukkui).

Vierailija
17/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfhl kirjoitti:

Myös Jonen äiti on menestynyt, samoin veli. Jone itse on jäänyt johonkin yläastevaiheeseen.

Vierailija
18/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikula on kyllä älykäs ja melkoisen kohteliaskin, Kesäpoikia kuunneltuani ymmärrän myös että omasta äänestään hän tykkää, on itseään täynnä, muttei myöskään pelkää myöntää virheitään. Viihdyttävimmillään hän on vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa, ei todellakaan yksin niinkuin Jonen päivävuoro.

Ja luuletteko oikeasti, että hänet johonkin BB-formaattiin kutsuttiin kehumaan ihmisiä - jätkä joka tuli kansan tietoisuuteen viimeistään Idolsissa haukkumassa laulutaidottomia kokelaita?

Vierailija
19/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katsoo BB:tä? Keksikää parempaa tekemistä itsellenne. Ihan valkoroskatouhua seurata tuollaista sontaa.

Vierailija
20/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt jollekin yläastetasolle, oikein sanottu.