Millainen ihminen syö kananmunat kovaksi ja pastan pehmeäksi keitettynä?
Eräs akateeminen kaverini tekee näin. :D Itse olen amis mutta silti minulla on parempi maku.
Kommentit (35)
Keitetyt kananmunat kovina. Ärsyttää, jos ne valuu pitkin sormia syödessä.
Sinccis
Kuka idiootti niin tekee ?
Minäkin teen noin, vaikka olen akateeminen. Ihan sama että teen joidenkin nirppanokkien mukaan "väärin", itselleni kokatessani laitan ruoan kuten itselleni parhaiten maistuu. Ja tykkään kananmunasta kunnolla kovaksi keitettynä, sellainen löysähkö sisus yököttää. Ja pasta aiheuttaa ärtyvälle paksusuolelleni ongelmia, jos se on al dente, täytyy kypsentää kunnolla.
Pasta pehmeänä ja muna kovana, nam.
Löysät munat lähinnä ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka myös syö kylmää makkaraa lämpöisen kaljan kera
Totta, nam! T. Akateeminen n38
Inhoan löysiä munia. Nauttikoot muut miten haluaa, mutta minä tykkään vain ja ainoastaan kovista.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen syö kananmunat kovaksi ja pastan pehmeäksi keitettynä? Eräs akateeminen kaverini tekee näin. :D Itse olen amis mutta silti minulla on parempi maku.
Sellainen, joka ei välitä toisten "paremmasta mausta".
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, hyvin paha ihminen. Samat tyypit usein tilaavat pihvinsä "well done".
.
Tämä sama tyyppi ei pidä naudan verestä.
.
Vertavaluvien pihvien syöjät kaiketi käyttävät naudanverta lantrinkinakin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen jaottelee ihmiset akateemisiin tai amiksiin? Joku tyhmä?
Tutkimuksissa taustamuuttujana on lähes aina koulutustaso muun ohella esim, iän, siivilisäädyn, sukupuolen.
Olen apulaistutkija ja jaottelen ihmisiä näin tilastoanalyyseissa. Eli "alkukarsinnassa" jaetaan ihmiset karsinoihin ja sitten alkaa varsinainen tutkimus.
Vapaa-ajalla en suoranaisesti kategorisoi näin. Yleensä sen kyllä huomaa kenellä on koulutusta ja kenellä ei.
Älkää nyt pillastuko. Fakta nyt vain.
Mikäs siinä, jos tykkäät löysästä munasta ja kuivasta reiästä.
Aloittaja on selvästi aspergeri. Tyypillisiä juttuja nämä tällaiset aloitukset heikäläisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, hyvin paha ihminen. Samat tyypit usein tilaavat pihvinsä "well done".
.
Tämä sama tyyppi ei pidä naudan verestä.
.
Vertavaluvien pihvien syöjät kaiketi käyttävät naudanverta lantrinkinakin.
Vaan kun se ei ole verta se punainen neste, mita siita medium rare pihvista valuu sita kypsennettyna leikatessa. Kaytannollisesti katsoen kaikki veri poistetaan ruhosta jo teurastuksen yhteydessa.
TJEU: https://www.thehealthy.com/food/is-meat-red-liquid-blood/?trkid=FBPAGE_…
Naudan pihvia vaan yksinkertaisesti ei kannata tilata well donena, silla se maistuu lahinna kenganpohjalta sitkeytensa puolesta. Ellet pysty syomaan pihvia mediumina, ala tilaa sita. Sama juttu etta tietyt porsaanlihat ja lampaanlihat tulevat olla rosee sisalta. muuten ovat ylikypsia. Eli tilaa kanaa tai kalaa jos pitaa olla "well done"!
Sama joka paistaa maksan ja naudan kengänpohjaksi, eikä käytä muita mausteita kuin suolaa ja grillimaustetta. Sekä tietenkin peittää kaiken ketsupilla.
Paras tapa saada nopeasti vastauksia keskusteluunsa on aloittaa se sanoilla "millainen ihminen".