Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöyristyttävää. Lääkäri käännytti minut ovella kun toin lapseni vastaanotolle.

Vierailija
03.09.2019 |

Olin kuitenkin saattajan roolissa, vaikka enää en olekaan huoltaja. Kuulemma täysi-ikäiset käyvät itse. Tämä täysi-ikäinen asuu silti meillä ja on meistä taloudellisesti riippuvainen. Käytännössä hän on lapsi enkä ymmärrä, mitä läsnäoloni olisi haitannut. Poikanikin sanoi jälkeenpäin että ei olisi haitannut.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö äitisi sinut lääkäriin? Olet hänen lapsensa.

Vierailija
2/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeassahan lääkäri oli. Oletko niitä äitejä jotka hakevat töitäkin pojan puolesta. Nimittäin näitä on nähty. Kukaan ei halua palkata firmaansa ihmistä jonka äiti yrittää hoitaa työnhaun tämän puolesta.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vie, koska on luopunut autosta. Jos muuten sattuisi olemaan tk:ssa mukana, niin saisi tulla mukaan vastaanotolle. En vanhaa näistä istuttaisi tyhjänpanttina odotusaulassa.

Vierailija
4/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeassahan lääkäri oli. Oletko niitä äitejä jotka hakevat töitäkin pojan puolesta. Nimittäin näitä on nähty. Kukaan ei halua palkata firmaansa ihmistä jonka äiti yrittää hoitaa työnhaun tämän puolesta.. :D

Kyllä niitä vaan suhteilla palkataan, eikä liene edes kovin harvinaista.

Vierailija
5/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa mitään pahaa, jos esimerkiksi kysyy tutulta, olisiko lapselle töitä. Kaikki asioita ei tietenkään voi lapsensa puolesta tehdä. Lopultahan se lapsi siellä töissä itse käy. Mutta mitä pahaa olisi auttaa työnhaussa. En ole lapselleni kuitenkaan töitä hakenut. Hän on lukiolainen.

Vierailija
6/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tehty.

Vierailija
7/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vie, koska on luopunut autosta. Jos muuten sattuisi olemaan tk:ssa mukana, niin saisi tulla mukaan vastaanotolle. En vanhaa näistä istuttaisi tyhjänpanttina odotusaulassa.

Jos raahaisit minut mukaasi lääkärireissullesi, istuisin mielelläni odotushuoneen puolella lukemassa kirjastosta lainaamaani kirjaa.

En tosiaan haluaisi tyhjänpantiksi sinne vastaanoton puolelle, mutta olettaisin, että olet henkisen tuen tarpeessa ja siksi suostuisin tulemaan kanssasi odotustilaan asti.

Vierailija
8/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se sama äiti, joka taapertaa kirjaston tiskille selittämään, että nyt esitelmä pitäisi tehdä siitä ja siitä aiheesta.

Sitten yllättäen osoittautuukin, että esitelmä onkin sen mamin varjossa kiusaantuneena seisoskelevan teinin kotitehtävä ja hän niitä lähdeteoksia tarvitsisi.

Vierailija
9/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin, kyseessä oli 9v ja hammaslääkäri, toki yleisesti m... kuna tunnettu, kyse oli vielä mahdollisesta oikomishoidosta.

Äitini 78v, täysipäinen ihminen haluaa aina, että menen hänen kanssaan erikoislääkäreiden vastaanotolle, pitkäainaissairaalle on vaivoja riittänyt, perussairauden vuositarkastuksen menee yksin.

Jos minulle tulisi joku vakava sairaus esim syöpä haluaisin kyllä saattajan mukaan, yhdessä voisimme muistaa kysellä enemmän ja järkytyksen hetkellä ei varmasti myöskään muista, mitä lääkäri on neuvonut.

Vierailija
10/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin pelastusarmeijan iltamiin ja heti ovella käännytettiin.

Vierailija
11/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelkkä käsitys, että lääkärissä pitäisi olla yksin.

Sitten toisessa lauseessa ihastellaan, kun muissa kulttuureissa ollaan niin perhekeskeisiä, kunnioitetaan vanhuksia ja kaikki ovat lähellä, kun sairastuu.

Kaksinaamaista ja tekopyhää.

Vierailija
12/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran tilanteen kun äiti ei olisi otettu mukaan hammashoitajan huoneeseen.

Siitä seurasi se että lapsi alkoi parkumaan.

No äiti pääsi sitten mukaan.

Ihmettelin kyllä sitä hoitajaa ja kyseessä vielä melko pieni lapsi.

Vierailija
13/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on se sama äiti, joka taapertaa kirjaston tiskille selittämään, että nyt esitelmä pitäisi tehdä siitä ja siitä aiheesta.

Sitten yllättäen osoittautuukin, että esitelmä onkin sen mamin varjossa kiusaantuneena seisoskelevan teinin kotitehtävä ja hän niitä lähdeteoksia tarvitsisi.

Varmaan sitten Suomen ainoa teini, joka ei osaa googlettaa.

Vierailija
14/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tyhjänpanttina vastaanoton nurkassa sen parempi? Aulassa on sentään lehtiä luettavaksi.

Vierailija
15/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen päivän pöyristyminen. 0/5

Vierailija
16/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lääkäri halusi antaa pojalle mahdollisuuden mennä sinne yksin. Vaikuttaa olevan sen verran Curling -mamma, että poika ei olisi uskaltanut itse sanoa, että en halua sinun tulevan mukaan.

Jos poika olisi tuossa tilanteessa itse sanonut lääkärille, että haluaa äidin mukaan henkiseksi tueksi tai kuuntelemaan, niin toki olisit sinne mukaan päässyt.

Vierailija
17/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt samoin, kyseessä oli 9v ja hammaslääkäri, toki yleisesti m... kuna tunnettu, kyse oli vielä mahdollisesta oikomishoidosta.

Äitini 78v, täysipäinen ihminen haluaa aina, että menen hänen kanssaan erikoislääkäreiden vastaanotolle, pitkäainaissairaalle on vaivoja riittänyt, perussairauden vuositarkastuksen menee yksin.

Jos minulle tulisi joku vakava sairaus esim syöpä haluaisin kyllä saattajan mukaan, yhdessä voisimme muistaa kysellä enemmän ja järkytyksen hetkellä ei varmasti myöskään muista, mitä lääkäri on neuvonut.

Nytkin jätettiin ulos istumaan kun lapsi 10 v. meni hammaslääkäriin. Sen jälkeen onkin käynyt yksin. Koulun terkalla olen ollut mukana kun sitä on erikseen pyydetty.

Vierailija
18/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako promillea oli?

Vierailija
19/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako promillea oli?

Hieraisehan aivosoluasi vielä, josko aukeaa :D

Vierailija
20/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöltä 15v. leikattiin nielurisat  ja tytöltä itseltään kysyttiin että haluaako hän että äiti tulee pitämään kädestä kiinni kun nukutetaan. Ihme kyllä halusi vaikka muuten äiti ei enää mihinkään kelpaakaan ;)

Pääsin myös heräämöön odottelemaan että tyttö herää. Muut potilaat jotka leikattiin samana päivänä olivat pikkulapsia joten ehkä se vaikutti asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi