Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko exälle totuuden: teinit eivät halua mennä isänsä luo, kun vaimon pikkulapset ovat siellälapset

Vierailija
03.09.2019 |

Eroperheen tilanteesta kyselen:
Ex-mies kyselee minulta (äidiltä), miksi lapset eivät voi asua hänen luonaan, kun olen työmatkalla. Lapset (16&17 v.) sanovat, että isällä on yhtä helvettiä olla, kun isän vaimon pikkulapset on siellä. Kerronko isälle oikean syyn vai loukkaako tieto liikaa miestä? Tähän saakka olen kierrellyt asiaa sanomalla, että tuon ikäiset kaipaavat jo omaa aikaa kotona ja oppivat samalla vastuutakin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia mitä eronneet eivät näköjään ymmärrä vaikka rautalangasta väännettäisiin. Lapsille ei välttämättä uusi nainen ole ok, vaikka eivät sitä ääneen sanoisi. Lapset tuppaa olemaan hiljaa erotilanteissa, mutta ihan oikeasti se ero koskee ja kovin myös lapsiin. Jos jompikumpi ottaa lennosta uuden kumppanin kun oma äiti/isä on heivattu mäelle, niin oikeastiko joku ihmettelee, että lapsi ei hyväksy ? Se lapsikin tarvitsee aikaa erosta toipumiseen ja se, että otetaan heti uusi tai uusi on jo ovella kun vanha lähtee, estää sen normaalin eron käsittelemisen täysin.

Sellaisen ihmisen, joka ei anna yhtään aikaa omille lapsilleen toipua siitä erosta, ennen uuden ottamista, on kyllä ihan turha parkua jälkikäteen, kun lapsia ei kiinnosta käydä tai pitää yhteyttä.

Vierailija
22/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ettei se vaimokaan halua vieraita teinejä kotiinsa!!!

On syytä haluta kun käytettyyn sekaantuu. Muutenhan isä voisi nakata myös muijan lapset pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvin käyttäytyviä lapsia ja isä on umpirakastunut vaimoonsa, eivät halua loukata. Ei ne lasten etäisäsuhteet aina ihan helppoja ja avoimen keskustelun suhteita ole. Luovin äitinä siinä välissä.

ap

Kiva teinien seurata umpirakastuneen isän suhde-elämää...

Olen samaa mieltä. Uskon, että kahden aikuisen hyvä suhde on hyväksi myös teinelle. Oli se sitten uusperhe tai vanhaperhe. Liian monessa suhteessa eletään yhdessä hammasta purren.