Paljonko teillä on velkoja?
Mulla 117000€ asuntolainaa ja 10000€ opintolainaa. Lyhenee koko ajan.
Kommentit (41)
Asuntolainaa 280 000 euroa yhteensä, erillistä remonttilainaa vielä noin 4500 euroa jäljellä. Autoa on noin 10 000 euroa maksettavana. Muuten ollaan velattomia :D
Ei ole velkoja, mutta ei ole omaisuuttakaan. Lyhennan vuokranantajan lainaa. :D
Ehkä noin 150,- luottokorttivelkaa...
Talo oma, auto leasing, ei sentin latia lainoja.
0e. Olen 33v. Mies on ostanut meille talon ja auton joista ei ole yhtään velkaa. En käy töissä. Opintolainaakaan en luojan kiitos ottanut vaan kävin yhtäaikaa töissä kun opiskelin.
Noin 145000 asuntolainaa ja 6000e sijoituslainaa
Vierailija kirjoitti:
0e. Olen 33v. Mies on ostanut meille talon ja auton joista ei ole yhtään velkaa. En käy töissä. Opintolainaakaan en luojan kiitos ottanut vaan kävin yhtäaikaa töissä kun opiskelin.
Mitäs sitten jos päivänä eräänä mies sanoo että nyt tuli ero? Kaikki on miehesi ostamaa, et käy töissä. Olet ilmeisen riippuvainen miehestäsi?
280K asuntolainoja. Toista lyhentää vuokralaiset ja toista minä itse. Verottaja vie oman siivun, joten tiukkaa on. Saatan myydä toisen asunnon 2 vuoden sisällä.
Maksoin eilen 7,70 € luottokorttivelan pois, kaksi junalippua. Ei muuta velkaa, oma kolmio puoli tuntia Stadin ytimestä ja mainio automobiili. Ai juu, myös omakotitalon puolikas.
Ja nämä henkilökohtaista varallisuuttani.
20 000 opintolainaa ja lisää tulee vielä pari vuotta. Nostan kaiken mitä saan, koska kela antaa opintolainaa anteeksi, kun valmistun ajoissa. 🙌
30-40tonnia.. ei ole koskaan ollut omistusasuntoa eikä omaa autoa.. niihh.. eikä todennäköisesti tule koskaan olemaan....
140000e. Ostin juuri exän ulos talosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten jos päivänä eräänä mies sanoo että nyt tuli ero? Kaikki on miehesi ostamaa, et käy töissä. Olet ilmeisen riippuvainen miehestäsi?
Kaikenlaisia järjestelyjähän voi sen varalle tehdä. Ja tasinkoa varmaan tuossa tilanteessa määrättäis.
Meillä tilanne vähän sama, talo on miehen, mä käyn satunnaisesti harrastuksen vuoksi töissä. Meillä on avioehto eli kaikki myös jää miehelle jos erottais, ihan itsestään selvä asia. Toki mulla on runsaasti omia säästöjä ja sijoituksia eli en taivasalle joutuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia järjestelyjähän voi sen varalle tehdä. Ja tasinkoa varmaan tuossa tilanteessa määrättäis.
Meillä tilanne vähän sama, talo on miehen, mä käyn satunnaisesti harrastuksen vuoksi töissä. Meillä on avioehto eli kaikki myös jää miehelle jos erottais, ihan itsestään selvä asia. Toki mulla on runsaasti omia säästöjä ja sijoituksia eli en taivasalle joutuis.
Silti. Miksi alistutte siihen, että mies omistaa lähes kaiken? Meillä kaikki on 50-50 talosta alkaen ja naimisissa ollaan, ei avioehtoa. Olis inhottava tunne olla miehen ”alaisena”, tehdä kaikkensa ettei vaan jättäisi, koska kaikki lähtis alta.
Noin 120 000 asuntolainaa.