Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä 26v seuraa naisia instagramissa

Vierailija
03.09.2019 |

Ihan kamala tunne kun huomasin tänään että on alkanut seuraamaan taas uusia tyttöjä.. Tätä on jatkunut jo niin pitkään ja huono olo vaan pahenee. Nytkin pidättelen itkua töissä. Pitäisikö tässä vaan erota.. Ollaan oltu yhdessä vuosi ja mikään ei ole muuttunut vaikka olen sanonut asiasta. Selittelee vaan että seuraa muista syistä kun sen itse naisen takia. Esim tytöt julkaisevat kuvia matkoista jne. Tykkäilyä on jo vähentänyt kun alkoi tuo bikinikuvien tiirailu ja tykkäily tulla jo korvista...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitänpä tähän kommenttina, että kyllin rakastuneena näkee vaan oman rakkaansa. Pää ei käänny kadulla naisten perään, koska silmät ovat kiinni omassa kullassa. Instatypytkin saavat olla kaikessa rauhassa. Näin on ainakin mulla.

M27

Niin varmaan... Sussa on jotain vikaa jos pää ei käänny kadulla naisten perään tai siis ainakin ettet muka niitä katsele. Se on miehen biologissa sisään rakennettu ominaisuus eikä sille mitään voi.

Vierailija
22/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tekee sen noin julkisesti sinun edessäsi, niin ei taida tunteistasi juuri välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin taman aloituksen inspiroimana vilkaisemassa mun miehen (30) instaa ja mita se seuraa. 700+ seurattua, joukon ainoat naiset on entisia koulukavereita ja nykyisia kavereita/tuttuja. 

Ei kai ole normaalia seurailla jotain bikiniheruttelijoita jos on parisuhteessa? Enhan itsekaan seuraa mitaan sixpackmiehia. 

Vierailija
24/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitänpä tähän kommenttina, että kyllin rakastuneena näkee vaan oman rakkaansa. Pää ei käänny kadulla naisten perään, koska silmät ovat kiinni omassa kullassa. Instatypytkin saavat olla kaikessa rauhassa. Näin on ainakin mulla.

M27

Niin varmaan... Sussa on jotain vikaa jos pää ei käänny kadulla naisten perään tai siis ainakin ettet muka niitä katsele. Se on miehen biologissa sisään rakennettu ominaisuus eikä sille mitään voi.

No enpä ollut perääntuijottelija ennen parisuhdettakaan. Miksi ihmeessä tuijottaisin nytkään, kun rinnalla on nainen, joka on minulle kuin toteenkäynyt unelma. Toki toivon hartaasti olevani sitä myös hänelle. Pää on muuten mukavasti pilvissä tällä miehellä:)

M27

Vierailija
25/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Ei maksa vaivaa voida huonosti jonkin instarunkkaajan takia. Jos menisitte esim naimisiin, häissä ne se tuijottaisi morsiusneitojen ja sinun teinisukulaistesi perseitä ja häämatkalla kävisi runkkaamassa instabeibeille vessassa.

Juuri näin! Ja vain todella tyhmä uskoo että seuraa matkakuvien takia.

Vierailija
26/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää jos mies alle 20v ja seurattavat olleet instassa jo aiemmin.

Vierailija
27/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös 26-vuotias emmekä kumpikaan ole instassa tai somessa ylipäänsä. Paljolta harmilta välttyy kun välttää somekoukkua. Jätä se sika jos saa sulle pahan olon.

Vierailija
28/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees tiedä mitä tai ketä mies seuraa instassa. Ei oo ollu tarvetta tutkia.

Vierailija
29/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehesi lopettaa käytöstään. Selkeästi tunteillasi ei ole tässä merkitystä. Käytös kertoo erilaisesta arvomaailmasta ja suhtautumisesta naisiin. Toisen arvomaailmaa on vaikea muuttaa. Onko tässä myös niin, että koet itse olevasi lähes vastakohta näille instatytöille? Tulee myös mieleen, miten muissa asioissa mahdat tulla kuulluksi ja ymmärretyksi? Vaikea kuvitella, että ongelmat rajoittuis vaan Suomeen.

Vierailija
30/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoituksesta tulee mieleen lähinnä se, että naiset näkevät miehet liian optimistisesti ja yhteen naiseen keskittyvästi. Täälläkin toistuu "mieheni katsoo tuntemattomia naisia" -ketjut kerrasta toiseen. Kenties miehissä on poikkeuksia, mutta niitä ne on. Poikkeuksia.

Joko eroavaisuudet sietää (toisen miehen kohdalla ne on instaperseiden tykkäämisiä, jonkun toisen tuijottelua livenä jne) tai sitten ei. Itselleen siinä vaan tekee palveluksen, kun ei edes yritä lähteä muuttamaan toista. Asiasta voi toki keskustella, mutta tuskin se kummenee. Poikki ja sopivampaa etsimään, tai vaihtoehtoisesti sinkkuna.

Vierailija
31/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tähän sopii vanha kunnon klassikko:

Jätä se sika !

Vierailija
32/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette hauku niitä bikiniherumuijia? Houkuttelevat teidän miehiä!

Vierailija
33/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista käytöstä miehiltä nimenomaan halutaan ja tuon käytöksen seurauksesta olette miehenne kanssa yhdessä. Miehiltä odotetaan aloituksellisuutta ja naisten metsästämistä. Pitäisikö miehen muuttua täysin erilaiseksi kun on parisuhteessa?

Kyllä se naisten metsästys nyt ainakin olisi syytä lopettaa parisuhteeseen ryhtyessään. Ja aloitteellisuus ei tarkoita aloitteellisuutta vieraita naisia kohtaan.

Vierailija
34/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, olen itsekin seuraillut söpöjä miehiä instassa, eikä ole tullut pieneen mieleenkään että se saattaisi poikaystävää häiritä. Taidat ap olla melko omistushaluinen? Ette ehkä sovi toisillenne, jos poikaystäväsi kaipaa enemmän vapautta kuin sinä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan