Haluan miehen joka on turvallinen, vastuullinen, aikuinen ja tietää mitä haluaa
Mikään epävarma haahuilija tai baarissa kavereiden kanssa ravaaja ei kiinnosta. Enkä halua mitään uskovaista koska en itsekään ole sellainen. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu.
N20
Kommentit (17)
Kilttis olisi hyvä, mutta ne ei tiedä itsekään, mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kilttis olisi hyvä, mutta ne ei tiedä itsekään, mitä haluavat.
Ei saanut olla epävarma haahuilija.
Tarkoittaako turvallinen samaa kuin väkivaltarikollinen, joka hakkaa muita paitsi ei sinua...
Saksalainen ja ruotsalainen osuvat tuohon kategoriaan. Edellä mainittu saattaa olla myös hivenen työnarkomaani :D
Mitä tarkoittaa että "tietää mitä haluaa"?
Juu juu. Minä tiedän, että alkaisit aivan varmasti valittaa siitä, että teen liikaa töitä, tai sitten en tee töitä, tai sitten juon aivan liikaa olutta jne.
Olet kyllä muutenkin aivan liian nuori ja naivi tällaiselle miehelle, joka tekee kaiken juurikin täysin itsenäisesti.
Suurimmalle osalle naisista kun ei kelpaa mies omana itsenään ja siitä ne riidat ja kriisit alkaa.
Se olis huoimenna taas 12h työpäivä edessä joten hyvää yötä ja onne elämään. Haluta saa, mutta kaikkea ei saa, niin se vaan elämässä asiat menee.
Hopeaketut tietävät mitä haluavat
Sinut
-Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ole :(
N25
Onpas. Niitä ei vain löydy täältä.. Viime reilaus reissulta tarttui meinaa matkaani sellainen menijä että oksat pois ;)
Tämän täytyy olla kohtalon johdatusta! Ihan varppina olin selainta sulkemassa niin tämä sivu aukesi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Juu juu. Minä tiedän, että alkaisit aivan varmasti valittaa siitä, että teen liikaa töitä, tai sitten en tee töitä, tai sitten juon aivan liikaa olutta jne.
Olet kyllä muutenkin aivan liian nuori ja naivi tällaiselle miehelle, joka tekee kaiken juurikin täysin itsenäisesti.
Suurimmalle osalle naisista kun ei kelpaa mies omana itsenään ja siitä ne riidat ja kriisit alkaa.
Se olis huoimenna taas 12h työpäivä edessä joten hyvää yötä ja onne elämään. Haluta saa, mutta kaikkea ei saa, niin se vaan elämässä asiat menee.
Onko niitä muka muita kuin 12 tunnin työpäiviä? Lyhyempi päivä tuntuu nykyään perverssiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Onpas. Niitä ei vain löydy täältä.. Viime reilaus reissulta tarttui meinaa matkaani sellainen menijä että oksat pois ;)
Nimenomaan piti olla turvallinen ja vastuullinen aikuinen, ei menijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Nimenomaan piti olla turvallinen ja vastuullinen aikuinen, ei menijä.
Pointti. Täältä ei löydy muita kuin ulisevia ja epätoivoisia miehiä. Maalla sua saattaisi lykästää joskin sielläkin on riskinä joutua jonkun paikallisen yleiskoneeksi.
Mulla on sellainen ja ihana onkin. Mitään spontaania ei ole juurikaan tapahtunut kahteenkymmeneen vuoteen sängyn ulkopuolella, mutta en valita.
mitäs itse olet