Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakonomainen karkinmussutus ja jatkuva väsymys

Vierailija
02.09.2019 |

Olen aina ollut ongelmissa sokerin kanssa. En osaa syödä vain vähän ja silloin tällöin, vaan jos ostan sen suklaapatukan kerran viikossa, niin pian menee kilo karkkia päivässä. Kamalan huono olo, mutta pakko syödä.

Sairastan 2-suuntaista mielialahöiriötä ja tuo syöminen tuntuu ihan yhtä pakonomaiselta kuin monet sairauden oireista, jos tämä yhtään selventää missä mielentilassa tuo mässäily tapahtuu.

Nykyään menee karkkia aamulla, karkkia päivällä ja sitten vielä puolisen kiloa illalla. Joka päivä nimittäin on saatava suklaata, lakuja ja hedelmäkarkkeja. Pakko. Muuten kävelen takaisin kauppaan...

Olen jatkuvasti väsynyt ja naama näyttää niin pahalta ettei viitsisi peiliin katsoa. Muuten elän hyvin terveellisesti; muu ruoka mitä syön on erittäin terveellistä ja monipuolista. Ruokavalio on tasapainoinen, eikä mikään muutos tunnu auttavan. Liikun 3-5 kertaa viikossa ja kävelen noin tunnin päivässä.

Onko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisin tämän ahmimisen loppumaan tai ideoita mistä voisi johtua? Lääkkeiden sivuoire tämä ongelma ei ole, tämä on alkanut jo vuosia ennen lääkitystä....

Toistaiseksi olen normaalipainoinen, ihme kyllä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri aiheuttaa syöpää ja yksi sen oireista on väsymys. Kannattaa tsekata lääkäriltä.

Vierailija
2/3 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kakin syöminen ole normaalin ihmisen toimintaa. Ei ihme, että väsyttää kun olet mielisairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sokeri on mieto huume. Vaikuttaa aivoissa samoin tavoin kuin kokaiini. Tekee mieli koko ajan jos syö. Valkoisen sokerin kanssa ei toimi kohtuus. Vain karkin syönnin kokonaan lopettaminen auttaa. Sokeri väsyttää ja tekee olon löysäksi. Sokeri on myös suoraa ruokaa syöpäsoluille.

Yksinkertaista, olet riippuvainen sokerista. Vain lopetus auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan