Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feissaaminen pitäisi kieltää lailla

Vierailija
02.09.2019 |

Tampereen keskustassa on kesän aikana ollut loputon määrä feissareita ties miltä järjestöiltä ja yrityksiltä. Koko ajan joku keskeyttää ajatukset ja yrittää myydä jotain. Sama jatkuu kauppakeskuksissa, käytävillä joka puolella joku huutelemassa ”hei olis yks kysymys”. Energiafirmoja, teleoperaattoreita yms.

Joku raja pitäisi olla sillä miten paljon ihmisiä saa häiriköidä. Uskomattomin tapahtui viime kesänä, kun olin menossa kiireellä sovittuun paikkaan ja totean yhdelle ”nyt ei ehdi”, niin tää alkoi huutelemaan perään ”mihin sulla muka on kiire, vois edes kuunnella loppuun”. Siinä kohtaa meinas jo päreet palaa. Alkaa mennä jo häiriköinnin puolelle.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä ja jos todella haluaa auttaa jotain järjestöä niin EI ikinä saa ostaa feissareilta!!!

Järjestö saa häviävän pienen osan siitä feissarin tuomasta lahjoituksesta! Eli jos kiinnostaa, niin osta suoraan järjestöltä, EI IKINÄ välikädeltä.

Vierailija
2/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsytti viime vuonna asuntomessuilla, sinnekin on siirtynyt pakkomyynti, turvalaitteita, sähköä ym. Ei saanut rauhassa kävellä ja katsella mitä olisi halunnut.  Ei sovi suomalaisille tällainen tyrkytys ja pakkomyynti.  Nykyään on niin helppoa tilata  netistä kaikki tarvitsemansa sähköt ja muut.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen samaa mieltä. Etenkin nää energiatyypit kauppakeskuksissa ärsyttää. Olen tässä vuosien varrella vältellyt tiettyjä kauppakeskuksia tai tiettyjä sisäänkäyntejä joissa ne ovat päivystäneet. Luulisi että kauppakeskustakin jonkun verran kiinnostaa mistä syystä ihmiset sinne tulee ja mistä syystä ei.

Vierailija
4/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupat sallivat nämä häiriköt? Maksavatko yritykset jotain, että saavat käyttää häiriköintiin kaupan tiloja?

Vierailija
5/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta suoraan kauppakeskukselle

Vierailija
6/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen samaa mieltä. Etenkin nää energiatyypit kauppakeskuksissa ärsyttää. Olen tässä vuosien varrella vältellyt tiettyjä kauppakeskuksia tai tiettyjä sisäänkäyntejä joissa ne ovat päivystäneet. Luulisi että kauppakeskustakin jonkun verran kiinnostaa mistä syystä ihmiset sinne tulee ja mistä syystä ei.

Sama, menee jo antimainoksen puolelle. Tietyt puulaakit saaneet multa ikuisen nega-leiman.

Vierailija
7/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin feissareita. Ovat usein nuoria, joilla ei ole muutakaan työtä. Saavat usein potkut tai ottavat lipputilin kuukauden jälkeen.

Sellaiset feissarit ovat ärsyttäviä jotka eivät kuuntele. Siis jos sanon ”on kiire, ei kiitos” niin eivät kuuntele, ihan kuin ei menisi perille. Normaalisti feissaritkin ymmärtävät tuon ”ei kiitos”.

Vierailija
8/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautetta suoraan kauppakeskukselle

Tää pitäis tehdä, Koskarissa todella rasittava se Elisa myyntipiste keskellä pääkäytävää. Kaupungille palautetta feissarien katuhäiriköinnistä?

Vierailija
9/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai feisbuukissa työajalla pyöriminen? Kannatan.

Vierailija
10/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupat sallivat nämä häiriköt? Maksavatko yritykset jotain, että saavat käyttää häiriköintiin kaupan tiloja?

Mä luin tän, ja luulin avanneeni BB-ketjun :D

Vierailija
11/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai feisbuukissa työajalla pyöriminen? Kannatan.

Se on facetusta, nyt terminologiat haltuun. ;)

Vierailija
12/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarit ja puhelinmyynti ovat nykyajan syöpä. Niitä hommia tekevät vain kapitalismin lakeijat.

Vierailija
13/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, fesaajat ja puhelinmyyjät vankilaan!

Vierailija
14/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaikea kävellä ohi. Ei sun ole mikään pakko olla niille kohtelias.

Vierailija
15/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta vahinko sattuu jo, kun ajatukset keskeytetään minuutin välein.

Vierailija
16/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, koska ne kävelee sua suoraan päin!

Näin ainakin Tampereella. Niitä on mahdoton välttää eikä "ei kiitos" riitä, koska niitä on käsketty olla antamatta periksi ja jatkavat papatusta vaikka selälle!

Vierailija
17/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta vahinko sattuu jo, kun ajatukset keskeytetään minuutin välein.

Nojoo kieltämättä se on ärsyttävää vaikka ei jäiskään löpisee. Ehkä sitä vois uudistaa niin että feissaajat saa vain tapittaa siellä mutta aloite on tultava toiselta.

Vierailija
18/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeitä kommentteja feissaajia kohtaan. Joo, on ärsyttävää toimintaa. Luultavasti kuitenkin itse harjoittavat ihmiset ei. Työpaikka sekin.

Vierailija
19/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeitä kommentteja feissaajia kohtaan. Joo, on ärsyttävää toimintaa. Luultavasti kuitenkin itse harjoittavat ihmiset ei. Työpaikka sekin.

Kaikki työpaikat eivät ole samanarvoisia ja jotkin ovat jopa vahingollisia Suomelle. Jätän loput kotitehtäväksi.

Vierailija
20/43 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissaajat ovat rikos ihmiskuntaa vastaan. Hävetköön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi