Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO -plikat kesäkuuhun

30.05.2006 |

Aloitin uuden sivun kun tuo edellinen oli jo niin pitkänä..

Kurnau: Miten on se sen päivittämisen kans?

Omaan napaan...

Nyt on menossa terolut kuuri jotta kierto alkais taas ja sais varattua ne kierronkartoistus ajat sairaalaan..

Muuten oon kyl aika kesä fiiliksissä menossa ja lomat jo mielessä =)

Mun puolesta tervetuloa uudet PCO-plikkoihin vaikka itsekin olen hyvin uusi täällä.

*plussa onnea kaikille*

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan!

Yritän päivittää tätä pco-plikkojen listaa. Toivottavasti onnistuu... :) Ja toivottavasti en ole ketään unohtanut. Miltä kuulostaisi sellainen, että jokainen päivittäisi listaa omien tietojensa osalta? Ei jäisi yhden ihmisen harteille, paitsi jos joku haluaa päivityksen kaikkien puolesta hoitaa...

PCO -PLIKAT:

Aarrearkku vm. 80, mies vm. 74. Pikkukakkosen yritystä 01/05, clomit. Esikoinen on syntynyt 06/03, silloin kanssa clomit, yritystä oli noin 1,5 v. PCO todettiin 05/02.

Auris PCO-diagnosoitu 03/01. Clomifen (2tbl) käyttöön 04/01, eka kierrosta plussa, esikoinen syntyi 01/02. Kakkosta yritetty 09/04, Clomit oli käytössä yhteensä 8 kiertoa 1½v aikana, lopuksi ne ei enää tehonneet. Tuloksena vaan yksi kohdunulkoinen raskaus 01/05. Oikea munatorvi jouduttiin poistaa. Nyt ollaan menossa Tampereelle yksityiselle, suunnitelmissa IVF, suunnitteluaika on 9.5. Jännityksellä odotetaan mitä tää vuosi tuo tullessaan...

katjuska12 173/63 Vm -83 ja mies vm-76. Pillerit jätetty pois 10/04, pco todettu 4/05. Nyt käytössä clomit....hoidossa yksityisellä puolella.

kurnau 169/64 vm 72, mies vm 71. Yritys aloitettu 10/01. PCO todettu 11/04. Pari km ja hyperi takana. Eka PAS 5.5, jatkossa vain IVM-hoito kun hormonit eivät sovi.

saarukka2 .....

:)Katala minä vm.-80, mies -76, PCO todettu jo poikkeuksellisesti vuonna -96 (jolloin ei siis vielä ollut mieskään kiikarissa yrityksestä puhumattakaan... ;) Esikoista yritettiin n.3vuotta pelkillä teroilla+lugeilla, sitten rankempia hoitoja 1,5v ja esikoinen syntyi kevättalvella -04. Nyt hoitojen taival aloitettu uudelleen, metut ja clomit menossa, elokuulle julkiselle aika, jolloin sitten aloitetaan taas varmaan IUIlla.

MaggyOo 172/64 vm.-84, mies vm.-83. Esikoisen yritys aloitettu 03/04, PCO todettu 04/05 ja nyt clomi+terot. IUI on suunnitelmissa syksyksi. Vikaa myös miehen simpoissa.

seruska vm -81, samoin mies. Esikoista toivottu 05/03, pco todettu 06/04. Clomit ollu käytössä 01/05 ja nyt tukena myös terot. Miehen simpoissa myös häikkää.

sallura minä-79 ja mies-80. Yritystä 1/2004, pco todettu 2004 syksyllä, hoitona ollut terolutit ja metut. Ensimmäistä lasta yritetään. Plussausta ei toistaiseksi ole vielä tapahtunut.. toive kova.

Enni-Maija minä -78. mies-65. pco todettu 2002, clomifen+lugesteron hoidoilla 3 keskenmenoa ja poika syntyi 08/04. toista yritetty 10/04 asti, sittemmin clomi+luge ei tulosta, 3xIUI clomit+menopur+metforem negaa, nyt mennään IVF eteenpäin.

nantsu22 minä 22 v. ja mies 24 v. Terot tällä hetkellä.

Eloveena77 minä 28v. mies 28v. poju 10,5 kk.PCO todettu 12/03 ja pian diagnoosin jälkeen totesin olevani raskaana.

lillamy-02 lapsettomuus pco-plikoissa vuoden verran. Enestään 1 lapsi luomusti, tuulimuna syksyllä -04,nyt + Puregon, Pregnyl+Lugesteron-kokkelista ja laskettu aika 29.10.05.

sweet77 Minä-77, mies -76. Lasta yritetty tammikuusta -04 lähtien. Pco diagnoosi kesäkuussa -04 ja miehellä myös simpoissa vähän häikkää. Hoidot julkisella: Aluksi kokeiltiin ½ vuoden ajan Terolut+Clomifenia tuloksetta. NKL vaihdettiin Terolut+Puregon pistokset (ja Pregnyl), yritetään päästä tekemään onnistunut IUI seuraavaan kiertoon.

kalevi Itte pian 32v. ja mies 33v. Pco todettiin -02 väestöliitossa taysissa, jossa hoidoissa nyt toista kierrosta. Esikoinen sai alkunsa -03 ekasta inssistä yhdistelmästä: clomit 3kpl/pvä kp3-8 + menogon +metut + pregnyl. Pikkumies nyt 2v pian 3kk. Nyt p2-projektissa mukana 11/05 ja insseillä yritetään. Clomit eivät antaneet vastetta, joten nyt toista kiertoa menopurilla ja tietty metut tukemassa. Muniksia ei vain meinata saada kasvamaan / ovis syttymään, joten pitkään on annoksien kanssa pähkäilty. Mikäli inssit eivät saa tuulta alleen, loppusyksystä ilmeisesti ivf odottaa.

jusupus minä -82, mies -78, vauvaa toivottu 04/04 lähtien, PCO todettu yksityisellä syksyllä -04 ja tutkimukset alkoi kunnallisella 02/05, miehellä todettiin siellä vasta-aineita vaikkakin muuten melko hyvää, toukokuussa -05 alkoi metformiini, syksyllä piti aloittaa clomiavusteiset inssit, mutta ultrissa todettiin 2xei ovulaatiota, toisella kertaa terot auttamaan uutta kiertoa vauhtiin, jotta ennen joulua ehdittäisi inssiin, yllättäen vuoto ei alkanut vaan olin raskaana joka todettiin alku-ultrassa keskeytyneeksi keskenmenoksi rv7+2, uutta yritystä jatkettiin clomeilla, ekaan kiertoon inssi negaa, toisessa ei taaskaan ovulaatiota, joten kolmannella oli nyt käytössä 2 tabl. clomeja, kp 16 pregnyl ja tänään kp18 laitettiin siittiöt matkaan, jos negaa niin seuraavaksi ilmeisesti clomien lisäksi piikityksiä kasvattamaan muniksia.

eviskam inä -77 ja mies -75, pco todettu jo -95. Yritystä ollut vuodesta -96. Clomeja kokeiltu yht.5 kiertoa, ei vastetta. Ovulaation induktio *3 -98, yhdestä kierrosta ovulaatio, muissa ei vastetta. IVF -99, josta tuloksena 1*2:den alkion siirto, ja siitä alkanut kemiallinen raskaus. Vuonna -02 yllätys luomuraskaus, joka sekin päätyi keskenmenoon viikolla 6. Nyt sitten aloitettu taas hoidot uudella innolla, ja ensimmäinen inssi olis tiedossa ensi kiertoon, ja jos ei siitä tulosta, niin sitten elokuussa IVF. lisäykseksi vielä, että tässä välissä en ole käyttänyt muita hormoneja, kuin Teroluteja menkkojen aikaan saamiseksi.

Siirisofia75 Minä -75, mies -75. Yritystä 1,5 vuotta. PCO todettu 02/06 eli varsin tuoreesta tuttavuudesta on kyse. Aluksi kokeilimme clomien avulla mutta, kun raskaus ei alkanut jatkettiin insseillä. Kolme inssiä tehty ja tämän kolmannen testipäivä on tulevan viikon keskiviikko. Kahdessa ensimmäisessä inssissä käytössä clomit+gonal+pregnyl. Ja tässä jälkimmäisessä clomit+menopur+pregnyl. Lisäksi olen syönyt metformiinia toisen epäonnistuneen inssin jälkeen. Kolmas inssi lääkityksellä clomit+menopur+pregnyl. Neljäs inssi myös clomit+menopur+pregnyl yhdistelmällä (testi 11.6.).

Siirukka[color=orchid ]5v yritystä,monta hoitokertaa,tyttö sai alkunsa luonnollisesti(syntyi 8/02),nyt toista yritetty 2v,hoitoihin lähtö syksyllä,pco todettu v.2000)

Naksukka: minä vm. -77, mies vm. -74, pco todettu 10/03 & 11/03 kohdusta poistettu polyyppi. Reilun puolentoista vuoden yrityksen jälkeen syntyi esikoispoikamme 5/05 toisesta clomikierrosta. Nyt pikkukakkosen yritys aloitettu 3/06. Clomit jälleen käytössä.

ki-ra:Meillä yritys aloitettu 04/05 ja viime viikolla tuli tieto PCO:sta eli ihan tuoreita ollaan asian kanssa.

Ikää 24 mulla ja mies 26. Yksi km ihan raskauden alussa 05/05.

opp: Itse olen vm. -76, mies -74. Pco todettiin kaksi vuotta sitten, heinäkuussa 2004. Meillä kuitenkin kaksi lasta, 2002 ja 2005 syntyneet ja molemmat saaneet alkunsa LUOMUSTI! PCO ilmeni kun rv19 tapahtuneen keskenmenon jälkeen puoli vuotta yritettiin uutta raskautta ja kiertokin oli mitä sattuu. Heti tuon ultran jälkeen tulin kuitenkin raskaaksi, riitti että clomit ja terot oli hyllyllä odottamassa uuden kierron alkua. Ekaa yritettiin muuten 8kk.

Nyt olen aloittanut clomit ja terot eka kerran, kun kierto on taas jotain 32-38pvää, tulee joku roti tähän. Uutta raskautta voisi ruveta suunnittelemaan syksyllä, tulis kakkosen ja kolmosen ikäeroksi kaksi vuotta. No, nää on vaan haaveita, katsotaan kuinka käy.

Plussanneet PCO plikat

Ronjoo la 7.12.2005

Samojedi_79 la 2.12.2005

Alexiana la 20.2.2006

tuusannuuska la 9.2.2006

:)Katala la 12.3.2006

(H-R) la

bisous la 10.7.2006

Mörötin-81 la 3.11.2006

Piippuli la 7.8.2006

Kurnau la

Millä keinoin plussasin?

Mörötin-81: 3. inssi

Ronjoo: 3. inssi clomeilla ja puregonilla

Samojedi_79:clomit

Piippuli: 1.IVF 1. PAS (lääk.)

Vierailija
2/13 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, päivitys onnistui!!!!!

Ki-ra: Aloitetaanko yhdessä tuo vähähiilarinen dieetti? Musta tuntuu et olis mukavampi aloitella uutta ruokavalioo jonkun kanssa. Mulla on nyt neljännen inssin piinailut meneillään, testipäivä 11.6. Jos nega tulee niin hetimiten ajattelin dieetin aloittaa. Koskas sulla oli se ravitsemusterapeutilla käynti?

Kurnau: Mitä kuuluu? Onhan kaikki ok ja masun kasvattelu jatkuu? Koska sulla on la? Ei muuta kun tsemppiä vauvan odotteluun!!! Toivottavasti pääsen pian minäkin masua kasvattelemaan... :)

Minäkin haluan toivottaa kaikki uudet pco -plikat tervetulleiksi, vaikka kovasti uusi olen itsekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut päivitys. Laitoit et jos jokainen päivittäis omansa niin ois hyvä.. Mutta tapahtuuko päivitys niin et kopioi tuon listan ja sit korjaa oman kohdan sieltä vai kuinka? En oo koskaan listaa tänne kirjannut joten ei kyl havaintoakaan tuosta päivityksestä. Musta toi itse päivittäminen on kyl muuten ihan ok idea. ja voihan joku joka haluaa sen tehdä niin muutella mieluisakseen..

Omaan napaan..

Se R.terapeutti on 06.06.2006 ja sen jälkeen on dieetti edessä et mielelläni haluisin suraa siihen.. En viel tiedä vaan et millainen dietti mut kyl jotakin on edessä..

Vierailija
4/13 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan kopioin Kurnaun viimeksi päivittämän listan ja selasin sen jälkeen tulleista viesteistä uudet pco -plikat, jotka sitten myös kopioin uuteen listaan. Samalla päivitin omat tietoni tähän päivään. En keksinyt muutakaan keinoa ja hyvin tuo tuntui onnistuvan. :)

Tsemppiä r-terapeutti käynnille! Ei kai sillä väliä ole minkälaisella dieetillä ollaan, ei mun mielstä haittaa vaikka oltaiskin erilaisilla. Tärkeintä on toiselta saama tsemppi ja tuki!!!

terkuin Siirisofia (pp4)

Vierailija
5/13 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuki on kyl tarpeen ja mukavahan se on kun voi jonkun kans aiheesta löpistä. Mun mies ei ainakaan dieettiä kaipaa joten vaikka se mua aina tukeekin niin täs asias siitäkään ei juttu seuraa saa..

Nyt menossa vikat terolutit tänään ja kiertoa alkavaksi odottelen.

Harvinaista et joskus oikein odottaa et alkaispa se kierto jo alusta.. Mulla on menossa joku kp80-90 nyt. Sekosin laskuissa jo 50 jälkeen..

Ja nyt kun alkaa niin pääsee sit sinne kierronkartoitukseen.

Vierailija
6/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kohtalotoverit! Saako liittyä seuraan?

Olisiko tämä oikea keskustelu tulla purkamaan tuntojaan. Pikkukakkoskuume pahenee ja PCO jyllää. Viides luomukierto plussatta ja kohta menen anelemaan lääkitystä, kun turhauttaa. Olin ennalta päättänyt, entä nyt en rupea stressaamaan ja masentumaan kuten esikoista yrittäessä. Olen sentään iloinen siitä, että jonkinmoinen kierto on toistaiseksi ilman lääkkeitä. Viimeksi ei ollut sitäkään.

Tässä historia lyhyesti:

Esikoisen yritystä kesästä 2002 saakka, kuukautiset katosi pitkäksi aikaa, PCO-diagnoosi 1/03 ja clomit. Esikoinen tärppäsi toisesta clomikierrosta, eka meni plörinäksi ja venähti kolmen kuukauden mittaiseksi ja lääkäri uhkaili kovemmilla hoidoilla. Esikoinen on nyt 2v ja risat. Kakkosen yritystä 1/06 alkaen luomusti.

grrr... karvat kasvaa ja olen oikea hormonihirviö.

Vierailija
7/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en ole päässyt tänne käymään, kun kaikki aika menee töiden tekemiseen ja NUKKUMISEEN. Parhaimillaan kahdet päikkärit päivässä, että silleen.

(.)Kaikki menee hyvin, todella lievää ja ajoittaista pahaa oloa on. Kylmää cocista on saatava päivittäin, johtuiskohan tuosta verensokerista? Helpottaa meinaan heti sellaista tosi lievää kuvotusta. Odottelen koko ajan, koska laatta alkaa lentämään, niin paljon niitä juttuja kuullut. Mielialani on seesteinen ja onnellinen. Rinnat kasvaa ja vatsa turpoilee. Oikeastaan aamuisin näkee sellaisen ihan pienen pömpön alavatsassa, jos oikein osaa katsoa :) Hienoa, että minutkin laitettiin plussanneihin, itse en sinne uskaltanut itseäni vielä laittaa.

Päivityksestä: mietin juuri, että miten ihmeeseen ne värit saatiin sinne? Mä vähän testailen ja palaan asiaan.

miljoona: jos kerran sulla on pco, niin miksi ihmeessä yritätte luomusti? Metformiinit, clomit? Varsinkin kun pco iän myötä vaan pahenee. Sinuna menisin hakemaan tabuja ja kokeilee ekaksi niiden kanssa.

kurnau

Vierailija
8/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne oli sitä mieltä, että ensin kannattaa yrittää muutama kuukausi luomusti, koska " usein toinen raskaus alkaa helpommin" . Olin oikeastaan samaa mieltä, halusin edetä rauhallisesti ja kokeilla toimiiko kroppa itse.

Vierailija
9/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Aarrearkku[/color] [color=orchid]vm. 80, mies vm. 74. Pikkukakkosen yritystä 01/05, clomit. Esikoinen on syntynyt 06/03, silloin kanssa clomit, yritystä oli noin 1,5 v. PCO todettiin 05/02.[/color]

[color=red]Auris[/color] [color=orchid]PCO-diagnosoitu 03/01. Clomifen (2tbl) käyttöön 04/01, eka kierrosta plussa, esikoinen syntyi 01/02. Kakkosta yritetty 09/04, Clomit oli käytössä yhteensä 8 kiertoa 1½v aikana, lopuksi ne ei enää tehonneet. Tuloksena vaan yksi kohdunulkoinen raskaus 01/05. Oikea munatorvi jouduttiin poistaa. Nyt ollaan menossa Tampereelle yksityiselle, suunnitelmissa IVF, suunnitteluaika on 9.5. Jännityksellä odotetaan mitä tää vuosi tuo tullessaan...[/color]

[color=red]katjuska12[/color] [color=orchid]173/63 Vm -83 ja mies vm-76. Pillerit jätetty pois 10/04, pco todettu 4/05. Nyt käytössä clomit....hoidossa yksityisellä puolella.[/color]

[color=red]kurnau[/color] [color=purple]169/64 vm 72, mies vm 71. Yritys aloitettu 10/01. PCO todettu 11/04. Pari km ja hyperi takana. Eka PAS 5.5, jatkossa vain IVM-hoito kun hormonit eivät sovi.[/color]

[color=red]saarukka2 [/color] [color=purple]..... [/color]

[color=red]:)Katala[/color] [color=orchid]minä vm.-80, mies -76, PCO todettu jo poikkeuksellisesti vuonna -96 (jolloin ei siis vielä ollut mieskään kiikarissa yrityksestä puhumattakaan... ;) Esikoista yritettiin n.3vuotta pelkillä teroilla+lugeilla, sitten rankempia hoitoja 1,5v ja esikoinen syntyi kevättalvella -04. Nyt hoitojen taival aloitettu uudelleen, metut ja clomit menossa, elokuulle julkiselle aika, jolloin sitten aloitetaan taas varmaan IUIlla.[/color]

[color=red]MaggyOo[/color] [color=purple]172/64 vm.-84, mies vm.-83. Esikoisen yritys aloitettu 03/04, PCO todettu 04/05 ja nyt clomi+terot. IUI on suunnitelmissa syksyksi. Vikaa myös miehen simpoissa.[/color]

[color=red]seruska[/color] [color=purple]vm -81, samoin mies. Esikoista toivottu 05/03, pco todettu 06/04. Clomit ollu käytössä 01/05 ja nyt tukena myös terot. Miehen simpoissa myös häikkää. [/color]

[color=red]sallura [/color][color=orchid]minä-79 ja mies-80. Yritystä 1/2004, pco todettu 2004 syksyllä, hoitona ollut terolutit ja metut. Ensimmäistä lasta yritetään. Plussausta ei toistaiseksi ole vielä tapahtunut.. toive kova. [/color]

[color=red]Enni-Maija[/color] [color=purple]minä -78. mies-65. pco todettu 2002, clomifen+lugesteron hoidoilla 3 keskenmenoa ja poika syntyi 08/04. toista yritetty 10/04 asti, sittemmin clomi+luge ei tulosta, 3xIUI clomit+menopur+metforem negaa, nyt mennään IVF eteenpäin.[/color]

[color=red]nantsu22 [/color][color=orchid]minä 22 v. ja mies 24 v. Terot tällä hetkellä. [/color]

[color=red]Eloveena77[/color] [color=purple]minä 28v. mies 28v. poju 10,5 kk.PCO todettu 12/03 ja pian diagnoosin jälkeen totesin olevani raskaana.[/color]

[color=red]lillamy-02 [/color][color=orchid]lapsettomuus pco-plikoissa vuoden verran. Enestään 1 lapsi luomusti, tuulimuna syksyllä -04,nyt + Puregon, Pregnyl+Lugesteron-kokkelista ja laskettu aika 29.10.05. [/color]

[color=red]sweet77[/color] [color=purple]Minä-77, mies -76. Lasta yritetty tammikuusta -04 lähtien. Pco diagnoosi kesäkuussa -04 ja miehellä myös simpoissa vähän häikkää. Hoidot julkisella: Aluksi kokeiltiin ½ vuoden ajan Terolut+Clomifenia tuloksetta. NKL vaihdettiin Terolut+Puregon pistokset (ja Pregnyl), yritetään päästä tekemään onnistunut IUI seuraavaan kiertoon.

[/color]

[color=red]kalevi [/color][color=orchid]Itte pian 32v. ja mies 33v. Pco todettiin -02 väestöliitossa taysissa, jossa hoidoissa nyt toista kierrosta. Esikoinen sai alkunsa -03 ekasta inssistä yhdistelmästä: clomit 3kpl/pvä kp3-8 + menogon +metut + pregnyl. Pikkumies nyt 2v pian 3kk. Nyt p2-projektissa mukana 11/05 ja insseillä yritetään. Clomit eivät antaneet vastetta, joten nyt toista kiertoa menopurilla ja tietty metut tukemassa. Muniksia ei vain meinata saada kasvamaan / ovis syttymään, joten pitkään on annoksien kanssa pähkäilty. Mikäli inssit eivät saa tuulta alleen, loppusyksystä ilmeisesti ivf odottaa. [/color]

[color=red]jusupus[/color] [color=purple]minä -82, mies -78, vauvaa toivottu 04/04 lähtien, PCO todettu yksityisellä syksyllä -04 ja tutkimukset alkoi kunnallisella 02/05, miehellä todettiin siellä vasta-aineita vaikkakin muuten melko hyvää, toukokuussa -05 alkoi metformiini, syksyllä piti aloittaa clomiavusteiset inssit, mutta ultrissa todettiin 2xei ovulaatiota, toisella kertaa terot auttamaan uutta kiertoa vauhtiin, jotta ennen joulua ehdittäisi inssiin, yllättäen vuoto ei alkanut vaan olin raskaana joka todettiin alku-ultrassa keskeytyneeksi keskenmenoksi rv7+2, uutta yritystä jatkettiin clomeilla, ekaan kiertoon inssi negaa, toisessa ei taaskaan ovulaatiota, joten kolmannella oli nyt käytössä 2 tabl. clomeja, kp 16 pregnyl ja tänään kp18 laitettiin siittiöt matkaan, jos negaa niin seuraavaksi ilmeisesti clomien lisäksi piikityksiä kasvattamaan muniksia. [/color]

[color=red]eviska[/color][color=orchid]minä -77 ja mies -75, pco todettu jo -95. Yritystä ollut vuodesta -96. Clomeja kokeiltu yht.5 kiertoa, ei vastetta. Ovulaation induktio *3 -98, yhdestä kierrosta ovulaatio, muissa ei vastetta. IVF -99, josta tuloksena 1*2:den alkion siirto, ja siitä alkanut kemiallinen raskaus. Vuonna -02 yllätys luomuraskaus, joka sekin päätyi keskenmenoon viikolla 6. Nyt sitten aloitettu taas hoidot uudella innolla, ja ensimmäinen inssi olis tiedossa ensi kiertoon, ja jos ei siitä tulosta, niin sitten elokuussa IVF. lisäykseksi vielä, että tässä välissä en ole käyttänyt muita hormoneja, kuin Teroluteja menkkojen aikaan saamiseksi. [/color]

[color=red]Siirisofia75[/color] [color=purple]Minä -75, mies -75. Yritystä 1,5 vuotta. PCO todettu 02/06 eli varsin tuoreesta tuttavuudesta on kyse. Aluksi kokeilimme clomien avulla mutta, kun raskaus ei alkanut jatkettiin insseillä. Kolme inssiä tehty ja tämän kolmannen testipäivä on tulevan viikon keskiviikko. Kahdessa ensimmäisessä inssissä käytössä clomit+gonal+pregnyl. Ja tässä jälkimmäisessä clomit+menopur+pregnyl. Lisäksi olen syönyt metformiinia toisen epäonnistuneen inssin jälkeen, eli nyt pari kuukautta. Tällä kertaa ajoitus oli täydellinen, ovulaatio käynnissä ja A-luokan veijareita peräti 39 miljoonaa. Ei ole aiemmin odotukset ja toiveet ollut näin korkealla. [/color]

[color=red]Siirukka[/color][color=orchid]5v yritystä,monta hoitokertaa,tyttö sai alkunsa luonnollisesti(syntyi 8/02),nyt toista yritetty 2v,hoitoihin lähtö syksyllä,pco todettu v.2000) [/color]

[color=red]Naksukka[/color] [color=purple]minä vm. -77, mies vm. -74, pco todettu 10/03 & 11/03 kohdusta poistettu polyyppi. Reilun puolentoista vuoden yrityksen jälkeen syntyi esikoispoikamme 5/05 toisesta clomikierrosta. Nyt pikkukakkosen yritys aloitettu 3/06. Clomit jälleen käytössä. [/color]

[color=red]ki-ra[/color][color=orchid]Meillä yritys aloitettu 04/05 ja viime viikolla tuli tieto PCO:sta eli ihan tuoreita ollaan asian kanssa.

Ikää 24 mulla ja mies 26. Yksi km ihan raskauden alussa 05/05. [/color]

[color=purple] [size=3] Plussanneet PCO plikat [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Ronjoo la 7.12.2005 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Samojedi_79 la 2.12.2005 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Alexiana la 20.2.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] tuusannuuska la 9.2.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] :)Katala la 12.3.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] (H-R) la[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] bisous la 10.7.2006 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Mörötin-81 la 3.11.2006 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Piippuli la 7.8.2006 [/color] [/size]

[color=purple] [size=3] Millä keinoin plussasin? [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Mörötin-81: 3. inssi [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Ronjoo: 3. inssi clomeilla ja puregonilla[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Samojedi_79:clomit [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Piippuli: 1.IVF 1. PAS (lääk.)[/color] [/size]

Vierailija
10/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistui.

Eli kun aloitetaan uusi pino, niin ennen sitä käy vanhassa pinossa ja tee näin:

1. klikkaa <vastaa tähän viestiin>

2. Viesti-kenttään :<lainaa alkuperäistä viestiä>

3. Maalaa kaikki ja paina yhtäaikaa <ctrl> ja <c>

4. Luo uusi pino

5. Viesti-kenttään kursori ja paina yhtäaikaa <ctrl> ja <v>

6. Poista tekstin alusta ne kenoviivat ja oma nimesi (oli muistaakseni jotenkin //kurnau)

7. Poista tekstin lopusta toinen kenoviiva.

Jos niitä ei poisteta, niin teksti ei tule värillisenä, vaikka käskyt siinä olisikin.

kurnau 6+2

Vierailija
11/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ohjeesta, tallensin sen äsken koneelle ja yritän tos myöhemmin kokeilla.

Onnea odotukseen ja oikeesti muista nauttia niistä ihanista hetkistä, jokainen niistä on varmasti ansaittu moneen kertaan.

Hyvin usein kun näkee kadulla raskana olevia se tekee suoraan sanottuna pahaa, mutta täällä olleet ja raskaaksi tulleet ei tee. Olen vain niin onnellinen teidän puolesta. Ehkä se on jotain toivoa itsellekin... =)

Miljoona: tervetuloa joukkoon. Täällä on tainnut aikas paljon uusia tulla nyt viime aikoina ja nuo vanhemmat siirtyneet tuonne odotuksen puolelle =)

Hyvää kesäkuun alkua kaikille!

Vierailija
12/13 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää lauantaita kaikille!

Nostetaanpa tätä meidän pinoa ylöspäin kun näytti kovasti alas tipahtaneen.

Yritin Kurnaun ohjeiden mukaisesti päivittää tuota pco -plikkojen listaa. Alku sujuikin mallikkaasti ohjeita noudattamalla. Mutta kun tuli aika painaa ok niin kone pirulainen ilmoittikin et cannot find server. Voi pojat et mua otti päähän. En aloittanut hommaa alusta vaan yritän tuota päivitystä joku toinen päivä uudelleen. :)

Kurnau: Kiitokset ohjeista, niitä oli helppo seurata! Kiva kuulla et kaikki on ok! Käythän välillä kertomassa kuulumisiasi täällä?!?

Miljoona: Tervetuloa joukkoon minunkin puolestani!

Ki-ra: *vilk, vilk*

(.) Piinailut jatkuu, nyt menossa pp8. Ei juurikaan oireita, tänään tuntunut nippailua alavatsalla ja alaselkä tuntuu väsyneeltä. :)

Mukavaa viikonlopun jatkoa toivottelee töissä ahertava

Siirisofia

Vierailija
13/13 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl hyvin sekavaa ainakin miehelle ku yrittää ymmärtää mua ja mun hormooni sotkuja.

Nyt menossa kp2 ja oon ollut 2 päivää kuin taivaassa ONNESTA! Mies ei voi käsittää yleensä mä oon ku maani myynyt ku täti tulee kylään.

Täti tuli kylään ja hypin melkein onnesta.

Syykin on kyl mulle selvä kierto oli jotain 90 päivää ja vihdoin se nollaantu, mut mies ei oikeen ymmärtänyt.. Nyt pääsen vihdoin sinne kierronkartoitukseen ja eteenpäin täs asiassa.Toivottavasti saan vaan ajan sinne sairaalaan. Muuten tää kierto olisikin aika turha..

Nyt aion jatkaa terolutin voimalla koko kesän tai siihen asti ku lääkäri toisin määrää..

Siirisofia75: juu tää meidän pino meinaa kadota ain välil. mut nostellaan niin pysytään menossa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä