Färsaarilla tapettiin julmasti taas lähes sata valasta. Linkki
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/66cd2460-76e6-4db8-ba99-8b31677ddb8a
Se on niiden hupi. Tarjottiin miljoona euroa, ettei valaita tapettaisi pariin vuoteen, mutta eivät suostuneet.
Kommentit (26)
Färsaarilla tehdään sama valaille mitä Kiinassa ihmisille. Eli pakkoabortti.
Pitää heidänkin syödä, eikä Färsaarilla oikein ole vaihtoehtoja.
Färsaarilla elinkeinot on hieman vähissä, tavallaan ymmärrän et mieluummin saalistavat itse kuin istuvat vaan ottamassa rahaa vastaan. Enemmän vtuttaa joku Norja ja Japani joilla elinkeinoja piisaa muutenkin.
Boikotoin varmuudeksi kaikkia färsaarelaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Tuo maa kuuluu tanskalle ja tanska rahoittaa heitä. Pitää myös boikotoida Tanskaa. Olen boikotoinut aina Tanskaa heidän ruman kielen vuoksi.
Lahjoitin pienen summan tolle organisaatiolle, joka tarjosi rahaa, että homma lopetettaisiin. Hyvä, kun joku yrittää konkreettisesti puuttua tuohon järjettömyyteen.
Asennoidun myös tästä lähtien Tanskaan varauksella. Miten tästäkin media kertoo vasta nyt?
Pitäsi tehdä EU-aloite vrt. kansalaisaloite, että kaikki EU:n alueella tapahtuvat julmuudet lopetettaisiin. Espanjassa härkätaistelut ja härkäjuoksu, jossain itä-euroopan maassa koirien kidutus ja Tanskassa tuo. Onko vielä muita?
Vierailija kirjoitti:
Pitää heidänkin syödä, eikä Färsaarilla oikein ole vaihtoehtoja.
Miljoonall eurolla olisivat syöneet sen pari Vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsi tehdä EU-aloite vrt. kansalaisaloite, että kaikki EU:n alueella tapahtuvat julmuudet lopetettaisiin. Espanjassa härkätaistelut ja härkäjuoksu, jossain itä-euroopan maassa koirien kidutus ja Tanskassa tuo. Onko vielä muita?
Joo, kunkkotappelut ja koiratappelut.
Ja pikkulintujen pyydystyksen voisi lopettaa. Aivan turhaa ruuan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo maa kuuluu tanskalle ja tanska rahoittaa heitä. Pitää myös boikotoida Tanskaa. Olen boikotoinut aina Tanskaa heidän ruman kielen vuoksi.
Nauroin tälle ääneen.
Oot boikotoinut Tanska ruman kielen takia. 😀
Evvk yhtä epäeettistä kuin kärpäsen liiskaaminen
Ei alkuperäiskansojen perinteisiin saa ulkopuoliset puuttua. Sama jos saamelaisilta kiellettäisiin porojen teurastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Färsaarilla elinkeinot on hieman vähissä, tavallaan ymmärrän et mieluummin saalistavat itse kuin istuvat vaan ottamassa rahaa vastaan. Enemmän vtuttaa joku Norja ja Japani joilla elinkeinoja piisaa muutenkin.
Färsaarilla voisi panostaa kalastukseen ja matkailuun. Tai sitten muuttakoot Tanskaan mantereelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin tälle ääneen.
Asiallista. Alankomaat kuuluu samalle boikottilistalle. Mokomat korahtelijat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin tälle ääneen.
Asiallista. Alankomaat kuuluu samalle boikottilistalle. Mokomat korahtelijat!
Laitan Ranskan boikottiin. Vihaan niiden rumaa ärrää. Samoin laitan boikottiin ne lappalaiset, jotka lisää ylimääräisen h-kirjaimen puheeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa huonojen metsästyskoirien tappaminen hitaasti hirttämällä. Takajalat juuri maata hipoen. Vispaavien etutassujen takia kuolevaa koiraa kutsutaan pianistiksi. Tämä on toki härkätaistelun kaltainen perinne. Hieno maa. Ei vieläkään mitään eläinten kohtelua sääteleviä lakeja.
Ärsyttävää on tuollainen. Koko lauma ajettiin lahteen ja tapettiin. Toiset näki kun toisia jo tapettiin. Älykkäät eläimet. Poikaset, tiineenä olevat ja ihan kaikki.
Tappavat myös delfiinejä.