Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaisiko sinua tämä tilanne suhteessa?

Vierailija
02.09.2019 |

Jos olisit tapaillut miestä vuoden ja olisit silti se kaikista suurin salaisuus eli kukaan ei tiedä suhteestanne?

Ja nyt mies lähtisi illalla ajamaan 150 km matkan joidenkin toritavaroiden vuoksi, kun tämän hiljattain sinkkuuntunut, flirtti naispuolinen tuttava pyytää ja mies ei selityksensä mukaan lupautuessaan ollut tietoinen, että nämä tavarat tulevat tälle naiselle, vaan ajatteli asian liittyvän tämän töihin.

Eli sinä olisit se kotityttö, jota pidetään kyllä hyvänä kotona, mutta kylille ei vietäisi. Mutta sitten taas tuon typykän kanssa voidaan ihan hyvin käydä ajelemassa ja matkakahveilla ja yleisesti ihmisten ilmoilla ym..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisessa paskassa. Suhteen pitää olla julkinen, tuollaisen piilottelun ymmärtää joissain tapauksissa tiettyyn pisteeseen asti, mutta vuosi on liikaa.

Todennäköisesti myös ihastunut tuttavaansa. Että semmonen cucknaaras siellä.

Vierailija
2/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä loukkaantuisin. Jos ja kun ajatelen sitä, että vielä joskus saattaisin löytää ja kohdata potenttiaalisen kumppanin, niin kaksi asiaa mitkä minua kiinnostaa erityisesti. Se miten hän käyttäyyy minua kohaan mutta myös se miten tai kuinka hän toimii ja käyttäyyy muita kohtaan. Ei minusta olisi suhteeseen, jossa tapailtaisiin kumppaniehdokastani vain neljän seinän sisällä tai paikoissa joista muut eivät tietäisi mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole suhde vaan varapatjan ylläpitoa paremman puutteessa.

Vierailija
4/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli edes on paremman puutteessa. Mulle tulee ekana mieleen että miehellä on jo puoliso, ja siksi pitää aloittajan poissa silmistä ja tiukasti salassa.

Vierailija
5/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaatinut suhteen julkistamista? Itse jouduin muutaman miehen kanssa tekemään niin. Eivät tosin olleet järin pitkiä suhteita - molemmat päättyivät kun mies löysi uuden naisen lähipiiristä....

Vierailija
6/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaisessa paskassa.

Vierailija
7/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli edes on paremman puutteessa. Mulle tulee ekana mieleen että miehellä on jo puoliso, ja siksi pitää aloittajan poissa silmistä ja tiukasti salassa.

Tämä. Joka tapauksessa ap hommaa itsellesi mies joka haluaa oikeasti olla kanssasi. Kauan olet tuota jo jaksanutkin.

Vierailija
8/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aas ihmettelee, että miten tällainen Ap:n ja hänen "miehensä" suhde on alkujaan alkanut. - mies kysynyt Ap:lta että hänellä olisi tarveta patjalle ja kysyny Ap:la, etä olisiko hän käytettävissä, vai kuinka...

Vierailija
9/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä aas ihmettelee, että miten tällainen Ap:n ja hänen "miehensä" suhde on alkujaan alkanut. - mies kysynyt Ap:lta että hänellä olisi tarveta patjalle ja kysyny Ap:la, etä olisiko hän käytettävissä, vai kuinka...

Ei. Oltiin pitkään kavereita, ja sitten kerran tilanne eskaloitui. Kaveruus on ihmisten tiedossa, mutta suhde ei.

Vierailija
10/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. olin tuollaisessa suhteessa ikävuosina 13-15 ja hetken verran 19-vuotiaana. Emme toki asuneet yhdessä paitsi tuolloin 19-vuotiaana mies kämppäsi luonani, en edelleenkään saanut tavata hänen vanhempiaan, jonkun kaverin kyllä. Yhdistävä tekijä oli, että hän halusi pitää suhteemme salaisuutena. Pahaa mieltä ja sydänsurujahan siitä seurasi kun tajusin, ettei sellainen ole normaalia eikä oikeasti välittävä mies rakastaan piilottelisi. Ihmeen rakastunut sitä voi olla täysin tuntemattomaan. Vieläkin vaivaa miksi halusi salata suhteen ja jos halusi salata minulta osan itsestään niin miksei luottanut, että olisin hyvänsynyt. Epäilen, että ainakin petti ja käytti huumeita ja että hänen perheensä oli jotenkin uskonnollista enkä sopinut aatteeseen tai jotain.. mutta en taida ikinä saada tietää.

JSS!

Vierailija
11/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja nainen eivät voi olla kavereita. joko mies on ihastunut tuohon naiseen ja nainen nauttii huomiosta tai sitten tuo naistuttava on ihastunut mieheen ja jos noin helposti on vedettävissä mies, niin eiköhän tuo nainen sen naaraakin

Vierailija
12/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ruma?

Vierailija
13/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies ja nainen eivät voi olla kavereita. joko mies on ihastunut tuohon naiseen ja nainen nauttii huomiosta tai sitten tuo naistuttava on ihastunut mieheen ja jos noin helposti on vedettävissä mies, niin eiköhän tuo nainen sen naaraakin

tämä juuri. HIljaisella kotihiirellä ei tuolloin ole enään minkäänlaista saumaa mieheen.

Vierailija
14/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole suhteessa :DDDD idiootti luulet vain

Vierailija
15/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole suhteessa :DDDD idiootti luulet vain

En haluaisi kompata näin töykeitä viestejä, mutta tässä on järkeä.

Mitkä suhteen edellytykset teillä edes täyttyy? seksi? Jos näin on niin hyvä.

Vierailija
16/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha :D mahtaa mies päästää makean naurunremakan kun lähtee "torille" "tavaroineen". Mitensenytmeni, tyhmästä päästä..

Vierailija
17/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko mies muutenkin salaileva luonteeltaan. Yksi miespuolinen kaverini ei mielellään kerro ihmisille asioistaan, ja hän oli aikoinaan salaa kihloissa erään naisen kanssa. :)

Vierailija
18/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ottaa jännän. Oma vikahan tuo. T: jännis

Vierailija
19/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko mies muutenkin salaileva luonteeltaan. Yksi miespuolinen kaverini ei mielellään kerro ihmisille asioistaan, ja hän oli aikoinaan salaa kihloissa erään naisen kanssa. :)

Ujo ja hitaastilämpenevä. Kun tähän ihastuin, oli tapaus oikeasti melkein kiusallisen ujo ja kiltti. Nyt muutaman työasian takia napannut hullusti itsevarmuutta, mikä näkyy. Varmaan sen mukana sitten tullut muutkin lieveilmiöt. Vielä viime vuonna oli hössöttämässä, että veisi minut näytille yms, mutta nyt tilanne ihan päinvastainen.

Itse olen mielestäni ollut aika samanlainen kokoajan. ulkonäkö on ihan sama, vähän olen jopa paremmassa kuosissa kuin tavatessamme ja tällaisen ahdistuneisuudenkin aloitin vasta kuukausi sitten.

Vierailija
20/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tuo liittyy johonkin jännäilyyn? Pikemmin tulee mieleen joku arka tai estynyt tyyppi.

Joskus nuorena eräs jännis oli minuun ihastunut ja kertoili kylillä meidän olevan yhdessä, vaikkei oltu eli siinä tapauksessa ainakin toimi ihan toisin päin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme