Miksi kukaan ei juuri koskaan istu viereeni bussissa?
Tuli mieleen tuosta yhdestä bussi-kyselystä.
Olen normaalipainoinen, normaalin näköinen vähän alle kolmikymppinen nainen. Käyn päivittäin suihkussa ja käytän deodoranttia (en vahvoja hajuvesiä tms.) Hampaat pesen aamuin illoin. En tupakoi tai syö erityisen haisevia ruokia, valkosipulia yms.
Silti jopa ruuhkabusseissa ihmiset useimmiten seisovat, kun istuisivat viereeni. Mikä minussa on vikana? :(
Kommentit (40)
Jos et haise niin mulkoilet ikävästi.
Oletko isokokoinen? Mahtuuko viereesi?
Jotain poikkeavaa ulkonäössä, varma nakki jos on epäsymmetriset kasvot.
Sulla on jokin epämiellyttävä ominaishaju, jota et itse huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko isokokoinen? Mahtuuko viereesi?
En! Painoindeksin mukaan enemmän hoikan puolella. En omista myöskään leveitä hartioita ja olen 165cm pitkä. Lisäksi käytän puhtaita ja ehjiä "perus"vaatteita, unohdin mainita.
ap
Olen 3-kymppinen nainen ja istun itseäni 10-20 vuotta vanhemman tavallisen naisihmisen viereen, jos on valinnanvaraa ja pakko jonkun viereen istua. En halua miehen viereen enkä nuoren naisenkaan jostain syystä. Vanhempi nainen on harmittomimman oloinen valinta (ei melua, ärsyynny tai yritä iskeä ja käyttäytyy luultavasti hyvin).
Mulla on resting dickface. Eivät uskalla tulla viereeni.
Ovatko muut erirotuisia kuin sinä?
Laita ensi kerralla jotkut mahdollisimman riekaleiset farkut ehjien sijasta niin kyllä joku teini varmaan istuu viereesi, kun ajattelee että olet "hengenheimolainen" :D
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muut erirotuisia kuin sinä?
Olen niin valkoinen suomalainen kuin vaan voi olla, kuten suurin osa matkustajista täällä päin missä asun.
Tuosta resting dickfacesta, niin työskentelin ennen kassalla ja minulle sanottiin että minulla on kiltit kasvot :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 3-kymppinen nainen ja istun itseäni 10-20 vuotta vanhemman tavallisen naisihmisen viereen, jos on valinnanvaraa ja pakko jonkun viereen istua. En halua miehen viereen enkä nuoren naisenkaan jostain syystä. Vanhempi nainen on harmittomimman oloinen valinta (ei melua, ärsyynny tai yritä iskeä ja käyttäytyy luultavasti hyvin).
Vanhempi nainen ei melua, jos on yksin. Mutta jos vanhempia (+45) naisia on kaksi tai enemmän, niin kalkkunamainen kaakatus alkaa saman tien.
Minä en miehenä ainakaan halua että joku tunkisi varten vasten viereen istumaan etenkin jos kyse on pitemmästä bussimatkasta eikä vain paikallisliikenteen linja-autosta. Viereiselle istuimelle voi laittaa laukun tai istuu siinä käytävän puoleisella paikalla, jotta kukaan ei pääse sinne ikkunapaikalle. Lisäksi kannattaa mennä bussin takaosan penkkiriveillä, jotka täyttyvät viimeisiksi,
Se ei johdu sinusta vaan suomalaisista ylipäätänsä. Ei täällä kukaan istu kenenkään viereen, mikäli ei ole ihan pakko. Olen itsekin samanlainen epäsosiaalinen jörö joka seisoo ennemmin, kuin istuu laisesi mukavakasvoisen nätin tytön viereen.
En vain kehtaa, koska uskottelen itselleni, ettei kukaan kuitenkaan haluaisi istua vieressäni jos voisi itse valita, niin en halua tungetellakaan. Tavallaan se on jo toisen ylihuomioimista, mutta ymmärrän hyvin mikäli se tuntuu jopa hyljeksivältä käytökseltä.
Eipä naisetkaan ikinä istu vapaaehtoisesti minun viereeni, joten ajattelen säästäväni toista, joka ei kuitenkaan haluaisi viereeni mikäli saisi itse valita.
Suotta tunnet epävarmuutta minun epävarmuuteni takia.
Ota laukkusi pois viereiseltä penkiltä.
Onpa tosi omituista!
Ainoa kerran kun olen nähnyt ap:n kuvaileman nuorehkon tavisnaisen vieruspaikan jääneen kanssamatkustajatta ruuhkabussissa oli siksi, että hän piti siinä ruokakassia. Ihmisiä seisoi, eikä hän ottanut sitä syliinsä/jalkoihin. Itseäni tuo muija ärsytti niin paljon, etten olisi osannut asiallisesti käskeä poistamaan pussukkaansa, saati että olisin halunnut istua hänen viereensä, joten seisoin sen matkan.
Ole tyytyväinen. Itse istun bussissa aina siihen, jossa on vain penkki.
Niille taukeille, jotka eivät vielä ole hoksanneet:
Sinä olet maksanut vain yhdestä paikasta. Joten et voi laittaa viereiselle penkille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ole tyytyväinen. Itse istun bussissa aina siihen, jossa on vain penkki.
Niille taukeille, jotka eivät vielä ole hoksanneet:
Sinä olet maksanut vain yhdestä paikasta. Joten et voi laittaa viereiselle penkille mitään.
Jos esimerkiksi bussissa on 20 penkkiä ja 40 istuinpaikkaa, ja kyydissä on ainostaan 7 ihmistä, jotka kaikki istuvat toisistaan erillään omilla penkeillään, niin työntyisitkö sinä varta varten jonkun heidän viereensä vai valitsitko sinäkin oman erillisen penkin? Edellyttäen että kaikki muut 7 matkustajaa olisivat yhtä lailla tuntemattomia.
Onko sinulla selässäsi/sylissäsi pas kainen kånken-reppu? Niitä tunnutaan tällä palstalla inhoavan niin että saavat ihmiset oksennuksen partaalle. Se selittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla selässäsi/sylissäsi pas kainen kånken-reppu? Niitä tunnutaan tällä palstalla inhoavan niin että saavat ihmiset oksennuksen partaalle. Se selittäisi.
Ei ole, mielestäni ne ovat rumia. Käytän itse ihan sellaista siistiä perus kangas-käsilaukkua jota pidän aina sylissäni.
ap
Olisin tilanteessasi onnellinen! Minun viereeni änkevät aina ne yskijät, puhelimeen kailottajat, puolitoista penkkiä tilaa vievät tai haisulit.