Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tuli FB kaverikutsu naiselta jota pyysin vuosi sitten treffeille mutta silloin kieltäytyi koska "seurusteli" - haluaako siis että pyydän nyt uudestaan?

Vierailija
01.09.2019 |

Spekulointia pliis

Kommentit (33)

21/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tekisin noin ja oisin eronnu, niin nimenomaan haluaisin tavata. Millä tavalla, se riippuu tapauksesta.

Vierailija
22/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuota... mitä väliä? 

et kelvannut silloin, miksi haluaisit olla 2. vaihtoehto? Antaa naisen anella jos siltä tuntuu

Hmm... ei normaalia miestä harmita olla vaikka 5. vaihtoehto jos on se joka saa kauniilta naiselta

Joo normaali "mies" ajattelee reikä se on rotallakin.

Toiset meistä arvostavat itseään edes tuon verran ettei lähde jämille kun on kerran kieltäydytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin toimin eron jälkeen. Helppo itsetunnon palautus. Haluatko tulla käytetyksi?

Jos muutama hyvä pano on "käyttämistä" niin ihan mielellään, olen antanut itseäni käytettävän melko paljonkin sillä tavalla. Ongelma vain että olen itse nyt ehtinyt orastavaan suhteeseen. AP

Käyt tuuppaa sitä FB misua ja jatkat normaalisti orastavassa suhteessa. Sua meinaa oikeesti vtuttaa jos et käy. Se palaa myöhemmin mieleen, että miksi en vaan sillon menny. Nyt kun se on eronnukki, niin kuuntelet pakolliset liibalaabat ja annat tukea ja samalla anna vähän mundee siinä ohimennen.

Tässä mies neuvoo miten toimitaan

Noin se menee

ERI

Vierailija
24/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuli omassa viestissäsi, alitajunnastasi. Määrittelet orastavan suhteen ongelmaksi. Olisit voinut myös määritellä tämän vanhan ihastuksen ja fb-pyynnön lähettäneen naisen ongelmaksi nykyisessä elämäntilanteessasi, muttet niin tehnyt.

Sinuna kertoisin orastavalle suhteelle, olette kuitenkin vasta alussa, helpompi päättää suhde kuin jos olisitte vakavasti yhdessä. Sinulla on selvästi vahvempia tunteita tätä treffinaista kohtaan koska olet häntä ajatellut vuosien varrella, anna itsellesi mahdollisuus onneen. Ja päästä nykyinen orastavan suhteen toinen puoli vapaaksi löytämään miehen, jolle hän on 100% se, mitä tämä haluaa.

Vierailija
25/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa näyttää eksälleen ja itselleen, että on vientiä.

Mitä sitten? Etkö itse haluais, edes vähän, näyttää eron jälkeen, että vientiä olis?

Vierailija
26/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yksinäinen eron jälkeen.

Etsii paniikinomaisesti seuraa, sinä olet jo entuudestaan tuttu, joten pitää sinua varmana seuralaisena, ennakkoon.

Kai miehilläkin nyt ylpeytensä on. Älä missään nimessä pyydä treffeiile.

Kakspiippunen juttu, joku sen kuitenkin nappaa, vain ajoitus ratkaisee, tuleeko siitä vain laastari, suhde tai jätkö taas lehdelle soittelemaan.

Vierailija
27/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuota... mitä väliä? 

et kelvannut silloin, miksi haluaisit olla 2. vaihtoehto? Antaa naisen anella jos siltä tuntuu

Sen exä oli hetki sitten ykkönen, nyt se on exä. Aika moni voi olla ykkönen hetken, nykyaikana tuskin kukaan loppuelämää.

Vierailija
28/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksi saatat nyt kelvata, mutta kunhan nainen löytää paremman, sinä jäät. Jos olisitte toisillenne oikeat, olisitte jo yhdessä.

Vierailija
29/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruveta mihinkään. Haluaa vain käyttää sinua. Torjui jo kerran. Itse kävin vähän aikaa sitten treffeillä tällaisen naisen kanssa joka torjui minut aikoinaan ja otti sitten myöhemmin yhteyttä. Kävin treffeillä katsastamassa kevyin mielin. Oli rupsahtanut selvästi ja vielä todella lyhyessä ajassa. Alkoa kului selvästi, koska oli pöhöttynyt ja oli ottanut tatuointejakin. En ollut hänelle silloin tarpeeksi hyvä ja nyt hän ei ollut minulle. Torjuin hänet treffien päätteeksi. Olin ennen hyvin ihastunut tähän naiseen. Nyt en tuntenut mitään.

Vierailija
31/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkeksi saatat nyt kelvata, mutta kunhan nainen löytää paremman, sinä jäät. Jos olisitte toisillenne oikeat, olisitte jo yhdessä.

Mistä voit olla noin varma? Jos kumpikaan ei ole yhtä aikaa sinkku eikä halua pettää on hankala päätyä yhteen. Minä ja miehenikin päädyttiin yhteen 3 vuotta sen jälkeen, kun se pyysi mua treffeille ja kieltäydyin, koska seurustelin. Sen jälkeen mä olin 3 vuotta siinä suhteessa vaikka tiesin, että tämä treffeille pyytänyt on se oikea ja koin poikaystäväni lähinnä kaveriksi enkä ollut oikein edes ihastunut, mutta nykyisellä miehelläni vaihtui tyttöystävät koko ajan enkä halunnut sen vuoksi jättää periaatteessa toimivaa, joskin laimeaa suhdetta, kun arvelin, että se jättää mutkin pian.

Sitten kuitenkin erottiin ja tämä nykyinen mieskin jätti taas yhden tyttöystävän ja pyysi mua uudestaan treffeille. Suostuin ja nyt ollaan oltu 15 vuotta yhdessä.

Vierailija
32/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia kuvioissa miettisin kumman kanssa menisit naimisiin, haluaisit elää vanhaksi. Ei se ole sen kummempaa. Jätät nykysuhteen ennen kuin aloitat mitään uutta.

Voi myös pohtia itsekseen oletko tyypillinen nykyihminen, joka ajelehtii suhteesta toiseen, valitsee aina sen paremman ja sopivamman, nappaavamman. Kunnes jonakin päivänä huomaat jääneesi yksin eikä elämän rakkautta löytynytkään.

Itse tiedät paremmin eikä jälkimmäinenkään vaihtoehto ole huono jos niin haluat elää, huumassa, mutta aina uusiin ihmisiin tutustuen. Elämänvalinta.

Vierailija
33/33 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa näyttää eksälleen ja itselleen, että on vientiä.

Toi on kyllä totta. Muhun on ottanu nainen yhteyttä 2v jälkeen, kun erosi. Olin itse sinkku. Olin pelkkä laastari sille pahimman yli ja sain ite sitten kenkää. Ei se mua mitenkään haitannu, kun en olisi kuitenkaan halunnu mitään suhdetta. Sain myös exänsä ovelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän