Tarhan kevätjuhlat - MITÄ PÄÄLLE? Kiitos avusta!
Lapsen ensimmäiset kevätjuhlat tarhassa on tulossa ja mietin pukeutumispuolta. Miten juhlavasti yleensä lapset puetaan? Entäs aikuiset? Juhla alkaa klo 18.
Kommentit (22)
Ja siellä oli hyvin sekalaisesti pukeutunutta väkeä; Osa tosi juhlavasti -ehkä vähän liiankin, oli hupaisaa seurata yhden nuoren äidin tasapainoilua korkokengillä ja kapealla hameella- osa vähemmän juhlavasti. Suurin osa aikuisista tuli selvästi suoraan töistä (niin minäkin) ja siis normaalia, siistiä arkipukeutumista.
Mutta tärkeintähän kuitenkin on lapset, ja heidän esityksensä, leikkinsä jne. Ei sillä pukeutumisella niin suurta merkitystä ole, toki verkkareissa tulijaa ehkä kummeksuttaisiin.
Niihin pukeudutaan siisteihin ulkovaatteisiin sään mukaan. T lto
mut aikuiset ihan rennosti tavallisissa vaatteissa
ja ns. paremmat housut, sisäkenkiä ei ole ollut erikseen, vaan tarhatossut.
Ja muistakaa kengät! Mikään ei oo rumempaa kuin se, että on hienot vaatteet ja sitten kuluneet lenkkarit jalassa.
Meillä on aina puettu koulun/ päiväkodin juhliin juhlavasti niin aikuiset kuin lapsetkin. Tytöillä mekot ja pojilla kauluspaidat ja suorat housut.
Ajattelin ottaa myös juhlaballerinat mukaan, vaikka varmaan noi tossutkin menisi.
Itselleni laitan myös jonkun hameen ja juhlapaidan ja jakun. Mies tulee varmaan suoraan töistä, niin yleensä puku päällä.
Eli, silloin pukeudutaan juhlavasti! Lpasille on hyvä jo pienestä pitäen opettaa, että tiettyihin tilaisuuksiin pukeudutaan paremmin.
Myös aikuiset!
Olen nähnyt kevätjuhlassa lapsella collegepuvun, eikä ollut kyllä tilaisuuteen sopiva asu!
ousuja vaiko esim. puuvillaisia h&m:n ruutupaitoja ja canvashousuja?
Kyllä mun mielestä juhlapukeutumiseen kuuluu myös kengät ja sisällä ollessa!
Esim. itse olen töissä tarhassa ja meidän kevätjuhlaa vietettiin salissa, melkein kaikilla oli kengät ja osalla nuo kuluneet lenkkarit.
t, mutta tavallisten puuvillahousujen kanssa ne kyllä näyttää tyhmältä. Lakeerikengät sitten, kun on prässihousut, kauluspaita, solmio ja klubitakki- osastoa eli esim. häihin, hautajaisiin, ristiäisiin, tmv.
Kyllä joka juhlassa aina on joku t-paidassa ja collegehousuissa. Minusta vaan on tärkeää opettaa omille lapsille pienestä pitäen, että juhlatilaisuuksiin pukeudutaan juhlavasti (meillä ei h&m:n ruutupaita ja canvashousut). Se on kunnianosoitus myös juhlan järjestäjää kohtaan!
nän lapsilla oli myös erikoinen vaatevalinta. Isommalla pojalla puku ja pienemmällä jotain 3v LAPPUHAALARIT ja joku trikoopaita.
Ehkä olette niin köyhiä, että teitä on armahdettu tai jotain..
Vai onko se niin, että on joko tossut tai lakeerikengät? Eikö voi olla jotain siltä väliltä?
Ei mitään ulkona käytettäviä kävelykenkiä sisäkengiksi !
Mun mielestä sukat on käytännölliset lapsellemme, joka hikoilee kovasti, myös jaloista. Sisätossut olisivat liian kuumat! Toisakseen, sukat voi pestä joka päivä, tossuja ei yleensä pestä.
Pukeutumistyylejä näyttää olevan niin erilaisia.
Sateen sattuessa kuitenkin sisällä.
Eihän tonne +10 asteeseen mitään mekkoa voi laittaa.