Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin päästä eroon ihastuksestani, joka on naimisissa? Siis ajatuksista ja tunteista, mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
01.09.2019 |

Olen yrittänyt ajatella ja tehdä kaikkea muuta, mutta päivän päätteeksi henkilö on aina ajatuksissani.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet kuinka mies kulli kovana yhtyy vaimoonsa. Oikein yksityiskohtaisesti visualisoit tilanteen päässäsi. Myös samanaikaisen orgasmin kun aviopari huutaa yhteistä nautintoaan. Sen jälkeen työntelet dildoa pimpuliisi ja itket itsesi uneen kuten yö yön jälkeen tapahtuu.

Mielisairas sadisti?

Realisti.

Realistit ei toivo muile pahaa. Valitettavasti sinä olet sairas.

Mitäs pahaa tässä toivottiin ja kenelle? Sinun kannattaisi harhoinesi hakeutua avun piiriin.

Niin ethän sinä tietenkään ikinä mitään. In denial.

Olet tosiaan harhainen.

No niinpä oletkin. Jatka vaan rauhassa haaveilua, sille tasolle se tulee jäämään.

Vierailija
22/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niille tunteille mitään mahda

t.rakastunut ukkomies

Trolli🙄

Ei oo

Täällä olen

t.rakastunut ukkomies

Käteesi ja koneen ruutuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niille tunteille mitään mahda

t.rakastunut ukkomies

Trolli🙄

Ei oo

Täällä olen

t.rakastunut ukkomies

Käteesi ja koneen ruutuun?

Naiseen

t.rakastunut ukkomies

Vierailija
24/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet kuinka mies kulli kovana yhtyy vaimoonsa. Oikein yksityiskohtaisesti visualisoit tilanteen päässäsi. Myös samanaikaisen orgasmin kun aviopari huutaa yhteistä nautintoaan. Sen jälkeen työntelet dildoa pimpuliisi ja itket itsesi uneen kuten yö yön jälkeen tapahtuu.

Mielisairas sadisti?

Realisti.

Realistit ei toivo muile pahaa. Valitettavasti sinä olet sairas.

Mitäs pahaa tässä toivottiin ja kenelle? Sinun kannattaisi harhoinesi hakeutua avun piiriin.

Niin ethän sinä tietenkään ikinä mitään. In denial.

Olet tosiaan harhainen.

No niinpä oletkin. Jatka vaan rauhassa haaveilua, sille tasolle se tulee jäämään.

Ei minun tarvitse haaveilla yhtään mitään. Toivoit toiselle ihmiselle pahaa ja postasit sen. Se on fakta, ymmärrätkös.

Olet täällä päivästä toiseen purkamassa omaa pahaa oloasi muihin. Olet äärimmäisen oksettava.

Vierailija
25/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä kun ihastuminen ei mene ohi? Kun ajattelen lähes kokoajan sitä toista? Ja se, että toinen olisikin erilainen, erilaiser arvot tai suhde arkipäiväistyisi? Niinhän se on. Puhumme paljon, arvomme on samat. Oikeastaan olemme kuin peilit, jo ennenkuin tunsin ihastusta. Arkipäiväisyys ei haittaa. Kaipaan sitä vahvuutta joka hänessä on ja sitä heikkoutta johon odottaa mun turvaa.

Mutta hän on naimisissa. En tiedä onnellisesti vai ei, mutta,en halua rikkoa sellaista mikä rakkaalleni on tärkeää. En koskaan. Olen vain ysrävä, ja koitan nauttia hänen seurasta kun tapaamme. Ja olla onnellinen näin. Mutta kyllähän sydämeni itkee joskus.

Vierailija
26/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei varmaan auta kuin ajatella. Mutta voit miettiä että henkilöllä saattaa olla huonoja puolia, jotka eivät näy ulospäin, kotona kumppani voi kokea niitä - et haluaisi itse tuntea sellaisia. Lisäksi pari vuotta yhdessä oltuasi, saattaisi tyyppi olla arkisen oloinen. Henkilö saattaisi paljastua myös ei-oikeaksi, eli luonne onkin aivan muuta, mitä ulkomuodosta voisi päätellä. Entä elämänarvot ja onko toinen esim. seksistinen. Ajan kanssa ihastus menee ohi, kun miettii realiteetteja - ellei se ole "match made in heaven" ja henkilö eroaa, törmäätte toisiinne, luonne on hyvä jne. 

Hyviä pointteja sulla. Tästä se "unohtaminen" lähtee.

Vierailija
27/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut vähän samanlainen tilanne. Olemme naisia kummatkin, ja aluksi hänkin osoitti kiinnostusta. Tiedän, ettei hän olisi kuitenkaan jättänyt perhettään. Ehkä hän oli kokeilunhaluinen, mutta itse olin ihastunut tosissaan.

En ole päässyt ihastumisesta täysin yli vieläkään. Uskon, että aika auttaa.

Vierailija
28/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tunnu auttavan mikään. Jo 12 vuotta tätä takana, 12 VUOTTA prkl. On ollut aikoja ettei olla nähty puoleen vuoteen ja silloin unohtanut hänet mutta aina kun näkee niin se on menoa. Ihan hanurista tää tilanne.

Vierailija
29/29 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kolme vuotta jo. Ei ole mennyt vielä pois.

Ihmiset ovat erilaisia, mutta mulla se ihastuminen olisi luultavasti haihtunut piankin, jos olisi alkanut suhteeseen. Jonkun aikaa seksiä sen kanssa ja olisin alkanut ihmetellä, että mitä oikein näin siinä.

Nyt kun en ole alkanut säätämään varatun kanssa, niin se epärealistinen viehätys jatkuu vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan