Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffien kulku? Miten ne tehdään ja miten ne menee?

Vierailija
01.09.2019 |

Onko joku tietty kaava, että kuinka kauan treffit kestää ja mitä siellä tehdään tai jutellaan? Kuulustellaanko mahdollisimman paljon vai mitä? Olen niin vanha ja tulin jätetyksi jokunen vuosi sitten. Nyt haluaisin löytää jonkun, mutta ei oo ollenkaan kokemusta treffailusta. Exäni löysin livenä baarista vuonna 1989:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä mitään tiettyä kaavaa ole. Sovitte paikan missä näätte tai mitä teette ja olet siellä niin kauan kuin siltä tuntuu.

Vierailija
2/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mihin yleensä niitä treffejä sovitaan? Jos toinen ei inspaa niin mitä sitten tehdään? Kahvilatreffit ainakin vaikuttaisivat aika jäykiltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, aina, aina julkiselle paikalle.

Jos kahvila ei kiinnosta, vaikka johonkin keskustan puistoon tietyn patsaan luo, baariin, kasvitieteellisen puutarhaan, jäätelökioskille.

Treffikumppani voi olla pettymys, vaikka kirjoittelu olisikin sujunut. Siksi on hyvä sopia ensiksi jotakin lyhytkestoista tai helposti keskeytettävää.

Mikään ei estä jatkamasta iltaa kahvien tms. jälkeen.

Vierailija
4/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan julkinen paikka missä tavataan. Tavattua päätetään, kumman luokse mennään panemaan.

Vierailija
5/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kahvi treffeistä. Ei todellakaan ole ollut minun kanssa jäykkiä, keskustelut on ollut intensiivisiä. Itsellä kaikki kahvi treffit on kestänyt 3h, kun on ollut juttun tynkää. Kerran bilistä käynyt pelaamassa ja toisten en mene, kun ei siellä pysty keskittymään toiseen.

T. Oletettavasti 10v nuorempi ja mies. 😁

Vierailija
6/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit on parhaat. Ei mitään eräjormailua vaan esimerkiksi Helsingissä Töölönlahden ympäri tai Kaivopuistossa. Jos ei natsaa, mikä on todennäköistä, niin aika kuluu kuitenkin ihan mukavasti ja lenkin päätyttyä on helppo kiittää seurasta ja todeta, että nyt on aika jatkaa eri suuntiin. Jos natsaa, niin voi ehdottaa kahville menoa.

Älä kuulustele äläkä tenttaa. Puhua voi harrastuksista, lempileffoista, omasta työstä, matkoista... ihan niin kuin juttelisit ihmisen kanssa, jonka kohtaat kutsuilla tai baarissa.

Vierailija
7/7 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät heti ettei natsaa, sano kahvien jälkeen että oli kiva tavata ja kiitos ja hei.

Minä olen sitä koulukuntaa, ettei ole pakko täräyttää toiselle suoraan treffien päätteeksi, ettei meistä mitään tule. Tunne voi ihan hyvin olla molemminpuolinen. Sen sijaan jos toinen kirjoittaa ja ehdottaa jatkoa, siinä vaiheessa minusta on hyvä torjua suoraan ja kauniisti.

Jos viestit käyvät asiattomiksi, toisen voi suoraan blokata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme