Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut aivan ihanan miehen, mutta...

Vierailija
01.09.2019 |

Mies on kaikinpuolin todella ns. hyvä. Meillä synkkaa tosi hyvin ja mies vastaa sitä mitä olen mieheltä aina toivonut.
MUTTA. Yksi asia saa hiukan kulmat kohoilemaan enkä millään osaa ymmärtää sitä.
Mies on 39v ja tykkäilee todella paljon parikymppisten naisten/tyttöjen instakuvista. Voi siis olla alle 20-vuotiaskin se tykkäilyn kohde.
Johtuuko se siitä, että miehellä ei itsellään ole isoja lapsia, joten ei osaa nähdä asiaa outona? Olen saman ikäinen kuin mies, mutta minulla on 17v tytär, joten tuntuu hiukan ällöttävältä, että tyttäreni isän ikäinen kuolaa niitä kuvia.
Enkä ole mikään ikis, mutta nyt alkanut ihmetyttää/inhottaa nuo tykkäilyt.

Pitääkö vain antaa olla, että se on tätä nykypäivää, kun vanhemmat vahtaa tuolla somessa nuoria vai onko tuo mies vain oikeasti outo, kun niin avoimesti painelee tykkäystä noin nuorille puolialastomille?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä? Olenko vain liian mustasukkainen?

Ap.

Vierailija
2/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Olet jos kyse on vain tykkäyksistä eikä mistään "panisin"-kommenteista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukkainen vouhottaja.

Vierailija
4/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa minusta :/

Vierailija
5/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Olet jos kyse on vain tykkäyksistä eikä mistään "panisin"-kommenteista

En ole ainakaan nähnyt sellaisia kommentteja häneltä.

Ap.

Vierailija
6/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Stalkkaatko?

Vierailija
7/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies? Ai jaa.

Vierailija
8/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi esimerkki siitä miten insta yms. somet vaikeuttavat ihmisten elämää.

Vierailija
9/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis iski taas!!!!!! Älkää menkö halpaan, jättäkää vastaamatta!!

Vierailija
10/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili

Vierailija
11/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa minusta :/

Niin minustakin, etenkin kun ei kukaan muu saman ikäinen tuttavani tykkäile samalla tavalla. Itseasiassa en ole huomannut yhdenkään tuttavani tykkäävän instassa vähäpukeisten kuvista. Paitsi tuo mies.

Ap.

Vierailija
12/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies niistä tytöistä tykkää, toiset myös tykkää siitä että saa kertoa näille tykkäävänsä

Vierailija
13/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Stalkkaatko?

Ne näkyy ilman suurempia stalkkauksia. Katson usein senkin välilehden missä näkyy seurannassa olevien toiminta.

Ap.

Vierailija
14/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies niistä tytöistä tykkää, toiset myös tykkää siitä että saa kertoa näille tykkäävänsä

Mä uskon täysin, että jokainen mies niistä tykkää, mutta enemmän ehkä tökkii tuo, että tämä mies noin peittelemättä ja avoimesti, kun aina painaa sitä sydäntä. Ne on kuitenkin tosi nuoria siihen mieheen verrattuna.

Ap.

Vierailija
15/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin nuori tyttö laittoi salaa instatilin ja siellä oli nopeasti keski-ikäisiä miehiä seuraamassa. Ällötti ajatuskin että 40+ miehet seuraavat 14v tyttöstä joka kuvailee selfieitä ja tanssivideoita instaan. En haluaisi jakaa elämää tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
16/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei edes kiinnitä mitään huomiota nuoriin. Mieheni on ap:n miehen ikäinen, minä yli 60. Tuskin olisimme yhdessä, jos pitäisi nuorista.

Vierailija
17/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo antaa miehestä vain typerän ja keskenkasvuisen kuvan. Suhde kaatuisi sitten siiihen, ei niihin tykkäyksiin.

Vierailija
18/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Ollaan kumppanini kanssa päälle 30, mutta jos se tuommoista alkaisi harrastamaan niin saisi mennä.

Pitäkää tiukkapipona mutta itse ainakin kuolaan vaan mieheni perään, niin mulla on oikeus vaatia samaa. Varsinkin jos suhteen alussa jo tuommosta olis harrastanut niin olisin tyystin ohittanut, ei vaan ole mun juttu.

On toki suhteita ja ihmisiä, jotka on niin avomielisiä, että tuo on ihan ok, mutta niissä se toimii kumpaankin suuntaan ja käsittääkseni niissäkin pidetään hyvä huoli siitä, että kumppani tietää olevansa se ykkönen. Kuinka tuo mies huomioi sinua?

Ja tuo ukkohan tekee itsensä ihan naurunalaiseksi.

Vierailija
19/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Ollaan kumppanini kanssa päälle 30, mutta jos se tuommoista alkaisi harrastamaan niin saisi mennä.

Pitäkää tiukkapipona mutta itse ainakin kuolaan vaan mieheni perään, niin mulla on oikeus vaatia samaa. Varsinkin jos suhteen alussa jo tuommosta olis harrastanut niin olisin tyystin ohittanut, ei vaan ole mun juttu.

On toki suhteita ja ihmisiä, jotka on niin avomielisiä, että tuo on ihan ok, mutta niissä se toimii kumpaankin suuntaan ja käsittääkseni niissäkin pidetään hyvä huoli siitä, että kumppani tietää olevansa se ykkönen. Kuinka tuo mies huomioi sinua?

Ja tuo ukkohan tekee itsensä ihan naurunalaiseksi.

Se huomioi tosi hyvin. On oikeasti aivan ihana minua kohtaan. Siksi on vaikea edes ajatella, että tämän tykkäilyn takia lopettaisin suhteen. Mutta ei tuo kivalta tunnu ja suuresti ihmetyttää koko touhu. Sellainen umpikuja olo, koska en haluaisi päästää miehestä irti, koska on tosiaan niin ihana ja hyvä ihminen minulle, mutta en haluaisi sitäkään, jos suhteessa sitten olisi aina tällainen asia hiertämässä.

Suhde on vielä niin alussa, etten ole kehdannut vielä mainita asiasta miehelle.

Ap.

Vierailija
20/52 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edelleenkään ymmärrä miten stalkkaamatta näkyisi kenenkään tykkäilyt. Insta ei koskaan kerro minulle, että "ystäväsi  X kävi tykkäämässä Y:n kuvasta".

Mutta enpä itse tapailisi miestä, jonka tietäisin käyvän tykkäilemässä naisten kuvista. Se, että mies pitää jotain naista kauniina tai haluttavana on ihan eri asia; aikuinen mies ei tee itsestään pelleä paljastamalla sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi