Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä tai suuria hemmotteluja teette miehillenne? Jotain ihan pieniäkin mitkä ovat mukavia yllätyksiä ja pitävät suhdetta pystyssä?

Vierailija
01.09.2019 |

Ostatteko miehelle herkkuja, teettekö ruokia, annatteko pieniä lahjoja jne? Haluaisin hemmotella miestä kun on tehnyt jäätävän pitkän työputken ja on väsynyt.

Millä pienellä kivalla eleellä voisin hemmotella?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaan, niin mies on kovemmassa kunnossa tavatessaan pikkuhuoltojaan.

Nalkutan, siitä hänelle tulee lapsuuden koti mieleen, ainakin mitä olen anoppilassa huomannut.

Pikkuyllärinä stalkkailen myös puhelinta ja laitan iloisia ja omaperäisiä viestejä hänen ystävättärilleen.

Joskus haen hänet myös yllättäen ylitöistä tai illanvietosta.

Harvoin, mutta joskus nostan hänen tililtään ostaakseni pikkuyllätyksen hänelle, kuten uuden kauppakassin tai reissun tyttöjen kanssa että hän saa levätä.

Oon loistovaimo.

Vierailija
42/43 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuttelen iltaisin niskaa ja hipsuttelen selkää. Aamulla herättelen suikkarilla. Jos oon herännyt hyvissä ajoin niin joskus pukeudun ihan sitä varten, jää itsellekin hyvä fiilis loppupäiväksi. Muutenkin kuuntelen jos on jotain toiveita esim juuri pukeutumisen suhteen ja aika näppärästi toteutankin niitä. En ymmärrä miksi suhteessa ei voisi toteuttaa toiveita, jotka ei millään tavalla ole keneltäkään pois.

Itse syön terveellisesti ja kasvispainotteisesti, mutta välillä tykkään myös kokata miehelle kunnon hampurilaismätöt, teen valmiiksi ja kannan lautasen eteen.

Piilottelen pieniä ylläreitä taskuihin, esim kuva, muistilappu, sydäntikkari, patukka, pastillirasia jne jotka huomaa vasta kun on muualla.

Mies aina väitti ettei tykkää hieronnasta. Kerran oli kuitenkin niin kipeä, et pakotin hänet makuulle ja aloin öljyn kanssa hieromaan niin nukahti siihen :) kosketus on tärkeää.

Jos on kipeä niin pysyttelen lähellä, teen ruokaa ja tuon lääkettä.

Syntymäpäivä- ja joululahjat jne on aina mietittynä vuotta etukäteen.

Mun mielestä kumppania tulee välillä tietyllä tavalla palvella ja nostaa jalustalle.

Ja tämän kirjoitti päiväuninen mies 👍

Höpsis. Tuollaisia naisia on, mutta heille myös mies antaa kaikenlaista. Ei kukaan saamatta itse mitään jaksa.

Tämä. Paksulompakko pitää olla jos haluaa jotain.

Ei, vaan vastavuoroisuutta. Ei voi vuodesta toiseen odottaa hemmottelua jos itse ei anna mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija 45:lle. Meillä tuo on kyllä ihan tavallista ja osa keskinäistä seksiä joka kerta. Ei taitaisi mies kokea sitä jotenkin erityisenä hemmotteluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi