Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset ylimeikkaavat itsensä?

Vierailija
01.09.2019 |

Onhan se kiva että joskus vaikka juhliin meikkaa vähän enemmän tai jos tv-kuvauksissa, mutta arkimeikkinä ei ole oikein toimiva, iholla sellainen kalvo joka ei hengitä, samoin luonnottomaan muotoon rajatut huulet, silmienrajaukset, ripsienpidennykset jotka ovat todella epähygieeniset, varjostukset sun muut... päivässä menee vähintään se tunti? Itsensä ehostukseen. Haluatteko olla siis vain jotain näyttelyesineitä?

Minusta vähempikin meikki tai ihan meikittömyys tekee naisesta söpön ja helpomminlähestyttävän.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: Minä en ole meikannut koskaan, enkä käyttänyt alkoholia tai tupakoinut, mutta ihoni on surkea. Huonoihin geeneihin ei ole lääkettä. 

Vierailija
22/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iis mun mielest ei oo ylimeikkaamista, jos haluaa paakkuiset ripset risivärillä tehdä, ostaa vanhinfossa väärän sävyisen meikkivoiteen (tällä tarkoitan esim. Että kaupan valot tulevat suoraan ylhäältä, eikä se ole luonnonvaloa joka kertoisi totuuden sopiiko vai eikö.), tms. Ehkä he eivät halua, että ketään lähestyy heitä tai sitten ovat huonoja meikkaamaan. tai eivät halua panostaa siihen tarpeeksi, tms mitä kelläkin sitten syynä ja haluaa ajatella. Itsellä saattaa olla joskus liikaa meikkivoidetta, koska kalliita meikkivoiteita ei mulla ole varaa ostaa ja sitten muuten vaikka meikkivoide olisi sopiva, niin monta kertaa sitä pitää lisätä että saa tarpeeksi hyvän peittävyyden. Jos sulla on pitköhihallinen paita, ja legginsit tms pitkät housut, nii voithan sä sitä meikkivoidetta kaulallekkin laittaa ja puuterilla pikkasen vaaleammaksi sopivasti laittaa. Itse tosin nykyään meikkaan vähemmän, kuin esim. Vuosi sitten. Kiinto yksinkertaisesti meikkaamiseen mennyt, eikä itseäni haittaa vaikka meikkaankin yleensä vain kulmat ja ripset ja siinä se. Viikonloppusin taas en mitää. En tiiä miksi jotain pitäisi miellyttää. Ihan sama onko juhlat vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys menee samaan kategoriaan näiden kysymysten kanssa:

Miksi jotkut naiset käyttävät korkokenkiä vapaa-ajalla?

Miksi jotkut naiset käyttävät silmälaseja ilman vahvuuksia?

Miksi jotkut naiset värjäävät hiuksensa ruskeaksi?

Miksi jotkut naiset käyttävät paljon hajuvettä?

Miksi jotkut naiset kihartavat hiuksiaan?

Miksi jotkut naiset ottavat rintaimplantit?

Miksi jotkut naiset lakkaavat kynsiään?

Miksi jotkut naiset käyvät poistattamassa luomen vain koska se näyttää rumalta?

Miksi jotkut naiset haluavat pukeutua pelkkiin merkkivaatteisiin?

Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta onko siinä paljon järkeä? Jokainen näyttäköön miltä haluaa ja mistä syystä haluaa, se ei ole sinun asiasi. Sellaista ulkonäköä ei ole olemassakaan, joka kaikkia miellyttäisi.

Vierailija
24/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla itsetunnolla varustetun pitää naamioitua.Ei uskalleta olla sellasia,kun ollaan luonnostaan.Nuorilla ymmärrän.Vanhemmilla en.

Vierailija
25/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla helposti lähestyttävän näköinen?

Vierailija
26/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska se on trendikästä. Saattaa tila myös sama efekti kun jos käyttää samaa hajuvettä aina, ei itse huomaa että laittaa aina vähän lisää.

Vierailija
27/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisiä yritetään koko ajan tasapäistää? Kaikkien pitäisi siis teidän mielestänne olla samannäköisiä ja -kokoisia, hajuttomia ja värittömiä. Ei kiitos! Haluan elää niin, että minut huomataan, enkä maastoudu seiniin ja maantiehen. Minulla on värikkäät vaatteet, punaiset hiukset, jonkun mielestä liikaa meikkiä, liian monta kissaa ja liian värikäs sisustus. Anteeksi, jos ette saa minua sopimaan maailmankuvaanne. En haluakaan sopia siihen. Minulla on jo riittävästi ystäviä, jotka rakastavat minua, ja mieheni ja lapseni rakastavat minua juuri tällaisena. 😄

Vierailija
28/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolla itsetunnolla varustetun pitää naamioitua.Ei uskalleta olla sellasia,kun ollaan luonnostaan.Nuorilla ymmärrän.Vanhemmilla en.

Marilyn Mansonillakin on huono itsetunto? Eiköhän meikkaus yleensäkin ole tyylikysymys. Jos olet hippityylinen ja pukeudut kukkamekkoihin voi meikitön naama olla se juttu, mutta jos tykkäät pukeutua vaikka gootiksi tai 80-luvun tyyliin, on meikki aika olennainen osa sitä.

Vierailija
29/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no mitä tässä tarkoitetaan "ylimeikkaamisella"? Jonkun mielestä "yli"meikkaamista lienee se, että on meikkivoidetta - hänelle itselleen (hyväihoisena ja esim. tummapiirteisenä) riittää vain sipaisu ripsiväriä ja värillistä huulirasvaa...

Mun mielestä "yli"meikkaamisella voisi tarkoittaa ehkä sellasta, että on kaikki mahdollisetä rajaukset ja poskipunat ja highlighterit, ikään kuin yökerhomeikki/teatterimeikki päällä ihan arkenakin. Mutta kukin taaplaa tyylillään, ei ole multa mitään pois, meikkaa sitten miten tahansa.

Itselle kaikki naistenlehtien "jätä meikkivoide pois" -ohjeet on ihan silkkaa utopiaa. Mulla on epätasaisen, suurihuokoinen ja rasvoittuva iho, joka lisäksi punottaa helposti. Jos jätän meikkipohjan pois ja  jos lykkään vain ripsivärin ja kulmavärin, on kummatkin haihtuneet ihon rasvoihin iltapäivään mennessä, ja näky on kaikkea muuta kuin luonnollinen ja raikas.

Vierailija
30/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuin meikkivoiteen ja ripsarin enkä silti näytä helposti lähestyttävältä. Ja miksi edes pitäisi?

Vierailija
31/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärrä mitään meikkaamisesta, kuvittelee ylimeikattujen käyttävän paljon aikaa ja meikkiä. Usein asia on päinvastoin. Tyylikäs, hillitty meikki vaatii enemmän aikaa ja vaivaa. Meikkiä voi olla paljonkin mutta sävyt ovat huomaamattomampia ja tuotteet huolellisesti häivyttyjä.

Mutta ne jotka meikkaavat räikeästi, ovat sen tyylin valinneet. Ja on sitä miehiäkin, jotka tykkäävät laitetusta. Ihmiset ovat erilaisia.