Miksi jotkut naiset ylimeikkaavat itsensä?
Onhan se kiva että joskus vaikka juhliin meikkaa vähän enemmän tai jos tv-kuvauksissa, mutta arkimeikkinä ei ole oikein toimiva, iholla sellainen kalvo joka ei hengitä, samoin luonnottomaan muotoon rajatut huulet, silmienrajaukset, ripsienpidennykset jotka ovat todella epähygieeniset, varjostukset sun muut... päivässä menee vähintään se tunti? Itsensä ehostukseen. Haluatteko olla siis vain jotain näyttelyesineitä?
Minusta vähempikin meikki tai ihan meikittömyys tekee naisesta söpön ja helpomminlähestyttävän.
Kommentit (31)
Niillä on huono itsetunto ja luulevat saavansa arvostusta kun meikkaavat.
Minulla saattaa joskus olla vähän liikaa meikkiä, mutta meikkaamiseen ei mene tuntia, vaan hyvä jos viisi minuuttia. Teinityttöni meikkaa tunnin ja häivyttää hienosti kaikki rajat, ettei näytä meikatulta. Minä vaan suttaa jotain.
Ministeri Katri Kulmuni syyllistyy just tähän ylimeikkaamiseen.On helposti suttuisen näköinen.Paksu meikkikerros ja mustat silmien alarajaukset suurimpana syynä+räikeä punainen huulipuna ja hiukset kiharoilla valtoimenaan.Vaaleampi huulipuna sopii hänelle paremmin, oli tässä joku päivä sitten.Ohisalo meikkaa todella kauniisti
Vierailija kirjoitti:
Koska luulevat sen olevan kaunista.
Luulevat? Kaunista kenen mielestä? Jos minun mielestäni mustat korkosaappaat ovat kauniit mutta sinä ja naapurin Raija olette sitä mieltä, että ovat rumat, minä vain LUULEN että kyseiset korkosaappaat ovat kauniit? Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin makuasia? Se, että sinä pidät jotain rumana ei tarkoita että se olisi jokin absoluuttinen totuus.
Muualla kevyt meikki on ollut jo IN pitkään. Juntit käyttää liikaa meikkiä, siihen lisänä ne kauheet ripsipidennykset ja tatuoidut kulmat.
Liika on vaan liikaa...
Tosi moni mies on kommentoinut mulle, että miten kiva kun oon luonnollinen. Käytän siis kevyttä meikkiä, mistään lisäkkeistä en oo koskaan välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat? Kaunista kenen mielestä? Jos minun mielestäni mustat korkosaappaat ovat kauniit mutta sinä ja naapurin Raija olette sitä mieltä, että ovat rumat, minä vain LUULEN että kyseiset korkosaappaat ovat kauniit? Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin makuasia? Se, että sinä pidät jotain rumana ei tarkoita että se olisi jokin absoluuttinen totuus.
Luulevat sen olevan kaunista muiden mielestä.
Niin, niin, joo, ne ylimeikkaajat meikkaavat vain itseään varten, tiedetään. Sinänsä kumma juttu, koska eivät he omaa meikkiään näe kuin peilistä -tuijottavatko he peiliin kaiken päivää?
Olen ruma meikittä. Kalpea pisamanaama, ihan vaaleat ripset ja kulmakarvat... Meikillä ja ripsipidennyksillä näytän kyllä paremmalta :)
Onko se sitten kaunista, ettei kasvoista erotu kulmakarvat ja ripset ja silmät ovat olemattomat pienet siansilmät?
Mun ex-työkaverini meikkaa joka päivä siten, että on todella paksut mustat rajaukset, todella tummat kulmakarvat, mustat ylipitkät ripset, luomiväriä, poskipunaa ja tietysti alla vahva kerros peitevoidetta. Voin sanoa että ensimmäiset kerrat nähdessäni hänet en voinut olla tuijottamatta. Päädyimme kavereiksi Facebookiin ja hämmästyin että hän oikeasti kulkee myös vapaa-ajalla tuolla täydellä tällingillä esim. liikuntaharrastuksista.
Ihmisenä hän on mukava, lämmin ja ihana lisäksi fiksu ja älykäs, mutta en voi käsittää miksi hänen pitää kulkea ylimeikattuna aamusta iltaan, mikä sokea piste hänellä on tuon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat sen olevan kaunista muiden mielestä.
Niin, niin, joo, ne ylimeikkaajat meikkaavat vain itseään varten, tiedetään. Sinänsä kumma juttu, koska eivät he omaa meikkiään näe kuin peilistä -tuijottavatko he peiliin kaiken päivää?
Mistä sinä sen tiedät mitä ihmiset luulevat? Pukeudutko sinä muiden maun mukaan vai sen mukaan mikä sinua itseäsi miellyttää? Jos vastaat ensimmäisen, älä silti oleta muiden toimivan samoin. Minullekin on moni sanonut että meikkaan liikaa joten en todellakaan luule että kaikkia miellyttäisin. Itseäni miellyttää meikatut kasvoni ja jos joku tykkää niin kiva juttu, mutta ei minua haittaa ettei kaikki meikkityylistäni pidä. Meikkaan siksi että siitä tulee minulle kaunis olo ihmisten ilmoilla. Ei kukaan ulkopuolinen voi määritellä miltä minun tulisi näyttää. Käytin puhki yhden paidan, josta sain jatkuvasti kuulla vain negatiivisia kommentteja esim. miehiltä joiden kanssa seurustelin. Silti en luopunut paidasta, koska se sopi minulle OMASTA mielestäni.
Se että näet meikatun ihmisen, älä kuvittele hänen luulevan että juuri sinä pidät häntä kauniina. On todella itsekeskeistä kuvitella, että muut ihmiset pukisivat tai meikkaisivat itsensä miellyttääkseen kaikkia vastaantulijoita. Jokainen näyttäköön juuri siltä mikä heistä itsestään tuntuu hyvältä.
Mikä sitten on liikaa kenellekin. Toisista paksu pakkelikerros näyttää ja tuntuu hyvältä. Itse suosin kevyempää ehostusta tai meikittömyyttä, mutta kukin tyylillään.
Semmoset julmetun paksut mustat kulma"karvat" tekee jo ylimeikatun friikin näköiseksi.
Kyllä tuon sitten vanhana huomaa omasta naamasta kun on meikannut nuorempana liikaa eikä yhtään ole ilman meikkiä, iho tosi huonossa kunnossa varsinkin jos vielä päälle juo paljon alkoholia ja polttaa niin viimeistään 40 alkaa näkyä tuo kaikki. Pienet ripsienpidennykset ovat vielä ok jos jättää muuten meikkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että et lähestyisi minua.
Nainen meikkaa vain itselleen.
Siksi että et lähestyisi minua.