Juoko teidän miehet itsensä känniin joka viikonloppu?
Kommentit (37)
Ei. Minusta olisi kyllä outo ajatus ja tylsää seuraa. Miksi miehesi sitten juo? Juotko itse?
Ei juo todellakaan. Mies juo ehkä 2 kertaa vuodessa ja nyt kun aloin oikein miettimään, niin ei vissiin ole juonut tänä vuonna kertaakaan.
Itse en juo viikonloppuna kuin korkeintaan yhden siiderin.. Ap
Ei todellakaan. Itse asiassa ei juo koskaan niin paljon, että tulisi känniin. Jos joisi, ei olisi minun mieheni. En ole absolutisti, mutta kohtuus kaikessa.
Tiedät itsekin, että jotkut juo ja jotkut ei. Turhaan täältä palstalta muilta kyselet, kun voit ihan itse miettiä ja päättää, missä omat rajasi menevät. Jos et jaksa katsoa miehen juomista, kerro siitä hänelle. Ehkä hän lopettaa, ehkä ei. Sinä voit erota jos hän ei halua lopettaa juomista. Vaikka kaikkien muidenkin miehet joisivat kännit joka viikko...
Valitettavasti. Ei välttämättä ole näkyvästi kännissä, mutta kyllä lauantain aikana helposti kymmenen annosta kuluu. Joka ikinen lauantai ja joskus perjantainakin. En tykkää yhtään, mutta minkäs näille mahtaa. Muutoin loistomies.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti. Ei välttämättä ole näkyvästi kännissä, mutta kyllä lauantain aikana helposti kymmenen annosta kuluu. Joka ikinen lauantai ja joskus perjantainakin. En tykkää yhtään, mutta minkäs näille mahtaa. Muutoin loistomies.
Kerran viikossa kymmenen olutta hiertää? Vaikuttaako jotenkin elämäänne muuten kuin, että sinua haittaa?
Juoppojen vaimot alapeukuttaa noille joiden miehet ei juo tai joskus. Kateellisten peukkuja. Onhan se ikävää, kun äijät pelti kiinni aina, kun muut tekee yhdessä asioita selvänä.
En ole nähnyt miestäni koskaan humalassa, pari kertaa vuodessa pienessä hiprakassa. Yli 30 vuotta yhdessä.
No ei todellakaan. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt miestäni kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa kymmenen olutta hiertää? Vaikuttaako jotenkin elämäänne muuten kuin, että sinua haittaa?
No kyllä vähän hiertää, kun en tykkää kännisistä ihmisistä. Itse en juuri juo, pari saunaolutta saatan ottaa mutta en sen enempää. Viime viikonloppu oli ihan pohjanoteeraus, mies lähti perjantaina viihteelle ja palasi lauantaina iltapäivällä, sammui samantien ja heräsi vasta sunnuntaina. En vaan ymmärrä, kyseessä yli nelikymppinen, kunnon töissä käyvä ihminen. Miksi sitä viinaa pitää juoda niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vähän hiertää, kun en tykkää kännisistä ihmisistä. Itse en juuri juo, pari saunaolutta saatan ottaa mutta en sen enempää. Viime viikonloppu oli ihan pohjanoteeraus, mies lähti perjantaina viihteelle ja palasi lauantaina iltapäivällä, sammui samantien ja heräsi vasta sunnuntaina. En vaan ymmärrä, kyseessä yli nelikymppinen, kunnon töissä käyvä ihminen. Miksi sitä viinaa pitää juoda niin paljon.
Minä en ymmärrä, että jaksat elää tuollaisen kanssa. Minun mieheni on pitkäaikaistyötön, mutta täysijärkinen aikuinen. Aivan mahdoton kuvitella, että käyttäytyisi noin. Eikö miehelläsi ole mitään järkevää sisältöä elämässään?
Ei känniset häirinneet yhtään niihin aikoihin, kun itsekin tuli käytyä baareissa juomassa. Typeryyden huomaa ja vastenmielisyys kännäilijöitä kohtaan kasvaa vasta sitten, kun itse on kokonaan tai lähes selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä jälkimmäinen stoori ei ihan ole synkassa ensimmäisen kanssa.
Juo. Tuossahan tuo röhnöttää viereisellä sohvalla. Otan itsekin joskus, mutta en harrasta krapulahakuista juomista. Lasi tai pari viiniä, tai pari lonkeroa. Enkä edes joka viikonloppu. Aamulla pitää olla hyvä olo, eli mieluummin menen selvänä nukkumaan.
Ei
2x vuodessa humaltuu, esim rapujuhlissa. Muuten ei juo koskaan vain juomisen tarpeesta yhtä olutta, viinilasillista tai viskiä enempöä
Ei. Isäni on sellainen ollut koko mun lapsuuteni ajan ja on kai vieläkin. Oon kiitollinen että nykyään saan viettää rauhallisin mielin viikonloput, selväpäisessä seurassa.