Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä yksinkertainen lepoasento 15 min / pv sai pitkään jatkuneet alaselkäkivut loppumaan

Vierailija
31.08.2019 |

Iltasanomissa oli artikkeli ja nyt olen 2 päivää testannu. Jo kahdessa päivässä auttanu! Ja alaselkäkivut mulla oli jatkunu jo monta vuotta, häirinneet jopa yöunta, kun kylkeäkin kääntäessä alaselkä on ollu jäykkä ja kipeä.

Eli mene lattialle makaamaan ja nosta jalat sohvalle ja ole siinä 15 min joka päivä. Katso linkistä kuva.
(Tavallinen tuoli on liian korkealla asentoon, sohva usein sopivalla korkeudella ja sohvan pehmeydessä on kiva pitää pohkeita.)

https://is.mediadelivery.fi/img/1920/dafff738074b400ab391101c141a4dab.j…

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen selin makuulle, en saa tuota selän notkoa suoristettua vaikka kuinka yritän. VInkkejä? Ja mulla on tosiaan tosi pahat selkäkivut 24/7. 

Selässä kuuluu olla pieni notko, tikkusuora ei ole luonnollinen asento. Syvien vatsalihasten jumppa voisi auttaa, kokeile pilatesta. Samoin pakaroiden, reisien ja lonkankoukistajien venyttely ja vetreytys voisi tehdä hyvää.

Vierailija
22/22 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt ollut jonkin aikaa alaselkä kipeä. Kipu tuntuu alaselässä, heti pakaran yläpuolella ja heti selkärangan toisella puolella. Voiko iskiaskipu säteillä ylöspäin? Yleensähän sanotaan että iskias tuntuu raajassa, mutta tämä kipu säteilee pääasiassa ylöspäin. Onko kenelläkään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä