Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko komea mies?

Vierailija
31.08.2019 |

Kun badoossa naiset laittavat viestiä ensin? Olen käsittänyt että miehet eivät saa ikinä viestejä naisilta? Olen saanut nyt useamman aloitusviestin badoossa naisilta. Mitä tämä mahtaa tarkoittaa? T. Hämmentynyt 44-v mies

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viestejä nyt saa kuka vain, mutta tulevatko naiset oma-aloitteisesti tarjoamaan sinulle puhelinnumeroitaan keskellä kirkasta päivää esim. kaupassa? Itselleni käy näin, tosin tiedän olevani komea.

Vierailija
2/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja matcheja on nyt jo 3 sivullista. Olen vain 176cm pitkäkin, mitä ihmettä. Olen myös pituuteni profiilissa ilmoittanut. Lisäksi minulla ei ole mitään profiilitekstiä. Eli saan matcheja ja viestejä vaikka kaiken täällä kuulemani mukaan näin ei pitäisi olla. Olen setämies, hobitti ja ilman profiilitekstiä, mutta silti näin suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, haluan selityksen tähän?

Vierailija
4/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä heräsit ja kurkkasit spermasiin kalsareihisi se oli vain unta.

Vierailija
5/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt vielä mitään, mutta minulle naiset tulevat tarjoamaan itseään ulko-ovelle!

Vierailija
6/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viestejä nyt saa kuka vain, mutta tulevatko naiset oma-aloitteisesti tarjoamaan sinulle puhelinnumeroitaan keskellä kirkasta päivää esim. kaupassa? Itselleni käy näin, tosin tiedän olevani komea.

Kyllä naiset on sitten röyhkeitä, jos mies tekisi noin niin se olisi heti METOO!

Vierailija
7/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ehkä ystävälliset, luotettavat kasvot. Ja et ole varmaan pahan näköinenkään.

Vierailija
8/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sä heräsit ja kurkkasit spermasiin kalsareihisi se oli vain unta.

En mä huijaa, tämä on ihan taivaan tosi! Jos sinulle ei käy samalla lailla, niin ei se minun vika ole. Heti kateelliset alkaa ilmestyä kivien alta.

Vierailija
9/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ehkä ystävälliset, luotettavat kasvot. Ja et ole varmaan pahan näköinenkään.

Näytän hieman Jason Sudeikisilta ja hän on kyllä ystävällisen näköinen.

Vierailija
10/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on sitten röyhkeitä, jos mies tekisi noin niin se olisi heti METOO!

Nyysfläsä: juuri siksi miesten kannattaa olla komeita kuten minä, ja ei tarvitse odotella mitään metukkasyytteitä. Naiset tulevat oma-aloitteisesti tarjoamaan itsensä, ja niin sen kuuluu ollakin.

Vierailija
11/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että kyllä se 176cm pitkä hobitti voi myös naisia kiinnostaa, jos kasvot ovat kivat. T. Ap

Vierailija
12/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän hieman Jason Sudeikisilta ja hän on kyllä ystävällisen näköinen.

Jasonilla on sympaattiset kasvot ja avoimet ilmeet, eli syy saattoi löytyä.

Vierailija
13/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä naiset on aina sanonut minulle, että sinä olet niin kiltin näköinen. T. Ap

Kiltti en ole, vaan melkoinen pahis oikeasti

Vierailija
14/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..ja matcheja on nyt jo 3 sivullista. Olen vain 176cm pitkäkin, mitä ihmettä. Olen myös pituuteni profiilissa ilmoittanut. Lisäksi minulla ei ole mitään profiilitekstiä. Eli saan matcheja ja viestejä vaikka kaiken täällä kuulemani mukaan näin ei pitäisi olla. Olen setämies, hobitti ja ilman profiilitekstiä, mutta silti näin suosittu.

Selvästi naisen kirjoittama. "Mitä ihmettä". Älkää vastatko tälle.

Vierailija
15/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverin 30v mies ei kaksisen näköinen.Saa valtavan määrän treffi kutsuja naisilta, syy löytyy kun sana kiirinyt että hänellä 26cm penis työkunnossa. Naiset juoruavat keskenään ja heillä pitää mennä testaamaan se kampe. Ei mies kehuskele sillä kuinka monta naista on kaatanut, mutta veikkaan että useita satoja. Niinhän se on kunnon panomiehellä ei tarvitse kehuskella.

Huhu mistähän sen miehen löytäis, kun minulla suurin penis mitä olen saanut oli 21cm.

Vierailija
16/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi naisen kirjoittama. "Mitä ihmettä". Älkää vastatko tälle.

Voin vannoa sinulle, että olen mies! Olen 44-v valkoinen heteromies ja Jason Sudeikis lookalike! Olen minä tänne ennenkin kirjoitellut ja kertonut näistä ihmeistä. T. Ap, eli 44-v valkoinen heteromies aka Jason Sudeikis

Vierailija
17/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverin 30v mies ei kaksisen näköinen.Saa valtavan määrän treffi kutsuja naisilta, syy löytyy kun sana kiirinyt että hänellä 26cm penis työkunnossa. Naiset juoruavat keskenään ja heillä pitää mennä testaamaan se kampe. Ei mies kehuskele sillä kuinka monta naista on kaatanut, mutta veikkaan että useita satoja. Niinhän se on kunnon panomiehellä ei tarvitse kehuskella.

Haluaisin kyllä nähdä tuolaisen tangon.

Vierailija
18/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais nyt mennä hyvä trollaus ihan hukkaan, kun mammat ei tienneet että tuo Badoo on huijaussivusto, jolla "naiset" lähettelevät työkseen viestejä höynäytettäville mieskäyttäjille. Oikeastihan nämä "naiset" siis ovat sivuston palkkaamia tyyppejä, jotka viestittelevät samaan aikaan kymmenillä eri valeprofiileilla.

Vierailija
19/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhu mistähän sen miehen löytäis, kun minulla suurin penis mitä olen saanut oli 21cm.

Kauhea lump-pu ainakin olet! Hyh, varmaan vakioasiakas sukupuoliklinikalla.

En ole lump-pu eikä ole koskaan ollut sukupuolitautia,nautin elämästä. Nauttisit sinäkin!!!

Vierailija
20/52 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu haluaisin kyllä tuolaista pensseliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi