Olenko komea mies?
Kun badoossa naiset laittavat viestiä ensin? Olen käsittänyt että miehet eivät saa ikinä viestejä naisilta? Olen saanut nyt useamman aloitusviestin badoossa naisilta. Mitä tämä mahtaa tarkoittaa? T. Hämmentynyt 44-v mies
Kommentit (52)
Olet kiltin näköinen pienehkö mies. Ei tarvitse pelätä. Tai ainakin luulevat niin.
Vierailija kirjoitti:
Tais nyt mennä hyvä trollaus ihan hukkaan, kun mammat ei tienneet että tuo Badoo on huijaussivusto, jolla "naiset" lähettelevät työkseen viestejä höynäytettäville mieskäyttäjille. Oikeastihan nämä "naiset" siis ovat sivuston palkkaamia tyyppejä, jotka viestittelevät samaan aikaan kymmenillä eri valeprofiileilla.
Ei pidä paikkaansa, olen käynyt treffeillä naisten kanssa, jota olen tavannut badoossa. T. Ap
Voi siellä olla noita huijauksia, en minä sitä sano, mutta oikeita naisia on aivan takuuvarmasti, olen sen itse todennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaverin 30v mies ei kaksisen näköinen.Saa valtavan määrän treffi kutsuja naisilta, syy löytyy kun sana kiirinyt että hänellä 26cm penis työkunnossa. Naiset juoruavat keskenään ja heillä pitää mennä testaamaan se kampe. Ei mies kehuskele sillä kuinka monta naista on kaatanut, mutta veikkaan että useita satoja. Niinhän se on kunnon panomiehellä ei tarvitse kehuskella.
Huhu mistähän sen miehen löytäis, kun minulla suurin penis mitä olen saanut oli 21cm.
Kauhea lump-pu ainakin olet! Hyh, varmaan vakioasiakas sukupuoliklinikalla.
En ole lump-pu eikä ole koskaan ollut sukupuolitautia,nautin elämästä. Nauttisit sinäkin!!!
Mitä nautinnollista on siinä että joku norsutautisen mulukku tikkaa kohdunnapukkaa?
Selvästikkin olet katkroitunu pienissä piireissä pyörivä mamma.
Vierailija kirjoitti:
Olet kiltin näköinen pienehkö mies. Ei tarvitse pelätä. Tai ainakin luulevat niin.
Niin? Miksi he haluavat lähteä kanssani treffeille, siksi että ei tarvitse pelätä? Pelkääkö naiset useinkin kaikkia miehiä, eivätkä uskalla lähteä treffeille kuin kiltin näköisen hobitin kanssa? Tuo nyt on kaikista tyhmin syy tähän mitä olen ikinä kuullut. Olet typerys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais nyt mennä hyvä trollaus ihan hukkaan, kun mammat ei tienneet että tuo Badoo on huijaussivusto, jolla "naiset" lähettelevät työkseen viestejä höynäytettäville mieskäyttäjille. Oikeastihan nämä "naiset" siis ovat sivuston palkkaamia tyyppejä, jotka viestittelevät samaan aikaan kymmenillä eri valeprofiileilla.
Ei pidä paikkaansa, olen käynyt treffeillä naisten kanssa, jota olen tavannut badoossa. T. Ap
Voi siellä olla noita huijauksia, en minä sitä sano, mutta oikeita naisia on aivan takuuvarmasti, olen sen itse todennut.
Jep jep, hyvin sä vedät! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaverin 30v mies ei kaksisen näköinen.Saa valtavan määrän treffi kutsuja naisilta, syy löytyy kun sana kiirinyt että hänellä 26cm penis työkunnossa. Naiset juoruavat keskenään ja heillä pitää mennä testaamaan se kampe. Ei mies kehuskele sillä kuinka monta naista on kaatanut, mutta veikkaan että useita satoja. Niinhän se on kunnon panomiehellä ei tarvitse kehuskella.
Huhu mistähän sen miehen löytäis, kun minulla suurin penis mitä olen saanut oli 21cm.
Kauhea lump-pu ainakin olet! Hyh, varmaan vakioasiakas sukupuoliklinikalla.
En ole lump-pu eikä ole koskaan ollut sukupuolitautia,nautin elämästä. Nauttisit sinäkin!!!
Mitä nautinnollista on siinä että joku norsutautisen mulukku tikkaa kohdunnapukkaa?
Et oo tainnut saada kuin jotain prinssinakkia. Minä ainakin tykkään kunnon kamppeesta.
Kumpiakohan tähän ketjuun nyt enemmän vastailee? Mustasukkaiset av-mammat, vai kateelliset av-papat? On se kumma, kun se on maailman ihmeellisin asia, jos joku hobittimies saa viestejä treffipalstalla, ilmeisesti se tosiaan sitten niin on, että minä olen ainoa mies maailmassa kuka viestejä saa, kun minua aivan harhaisena täällä pidetään.
Tässä sen näkee muutamista kommenteista, naiset etupäässä tykkäävät miehestä jolla kunnon mela.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee muutamista kommenteista, naiset etupäässä tykkäävät miehestä jolla kunnon mela.
Mutta hyvin harvalla sellaista on, itse käyn paljon uimahallissa, enkä ole koskaan nähnyt isoa melaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hyvin harvalla sellaista on, itse käyn paljon uimahallissa, enkä ole koskaan nähnyt isoa melaa.
Ei varmasti miehet kulje uimahallissa mela jäykkänä. Jos meinaa saada koon selville kyllä se pitää työasennossa olla.
Minä kyllä naisena oon sitä mieltä kyllä melan pitää olla yli 20cm että saa kunnon nautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä naisena oon sitä mieltä kyllä melan pitää olla yli 20cm että saa kunnon nautinnon.
Siinäpä se minkä takia en ole koskaan seurustellut vaikka olen jo 35v mies. Kun sattuu olemaan 6cm työasenossa oleva mela. Muuten elämä kunnossa hyvä työpaikka ja varalisuutta hyvin. Useiden mielestä komea mies ja monet luulevat että olen homo.
Hei komea mies, mikset oo vastaamassa niihin badon viesteihin, mitä täällä enää varmistelet? 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se minkä takia en ole koskaan seurustellut vaikka olen jo 35v mies. Kun sattuu olemaan 6cm työasenossa oleva mela. Muuten elämä kunnossa hyvä työpaikka ja varalisuutta hyvin. Useiden mielestä komea mies ja monet luulevat että olen homo.
Ei tollasella melalla kyllä kannatakkaan lähteä naisia vonkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, olisin kiinostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tollasella melalla kyllä kannatakkaan lähteä naisia vonkaamaan.
Samaa voisi sanoa niiden naisten alapäästä, jotka tarvitsevat sitä 20 senttistä...
eri
Niin, kyllä se viimeistään tässä kohtaa on selvää että ketju olikin latenttien homopoikien fiilistelyketju.
Badoossa ovat kaikki 35-40v naiset joilla on ihan hirveä kiire päästä lisääntymään vielä kun voivat. Itellä ihan sama juttu kun asensin badoon pari kuukautta sitten. Ikävä kyllä ne noin sata naista jotka tykkäsivät olivat kaikki ihan hirveitä tai juuri etsimässä isäkandidaattia
Naiset lähestyvät luotettavan oloisia taviksia. Olet todennäköisesti luotettavan oloinen tavis. Eli siis naisten unelma, älä ota ollenkaan itseesi.
Selitys on yksinkertainen. Sinulla on vilkas mielikuvitus.