Malisen palkasta 30% pois!!!
Se on iso summa se 30% 279000e vuositasolla. Hänelle jäisi viellä 693000e vuodessa eli 57750,00e kuukausituloksi. Sitä vaan tässä mietiskelemään kun itse olen myös toimitusjohtaja ja minulla aika paljon alaisia. Itsellä palkka 105000e vuodessa eli Malisella leikkauksen jälkeenkin jo vajaassa 2kuukaudessa Isompi palkka. Kyllä Malisen pallille löytyis paljon pienemmällä palkalla hyviä johtajia. Hävetä saa Malinen jos ei ehdota oman palkan pudottamista.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän ansioilla toi äijä maksattaa itselleen tuollaista palkkaa?! Ei kukaan, siis EI kukaan ole niin hyvä työssään että ansaitsisi yli 10.000€ liksaa paitsi yrittäjä joka omalla työllään on saanut firman menestymään. Hitto mikä äijä mutta ahneella on pskainen loppu.
Mitä v-tun väliä sillä on saako sen firman menestymään ”yrittäjä” vai palkattu johtaja?
Enkä nyt tarkoita Malista, vaan ihan yleisesti johtajien palkkausta. Jos joku kasvattaa bisnestä vaikkapa miljardilla vuodessa kymmenen vuoden ajan, niin eikö hän nyt ole vaikka miljoonan vuosipalkan arvoinen kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Järetöntä palkka. Vaikka 30 pinnaa leikattaisiin.
Tuohan on niin järjetön palkka, että jos kerran Postin työntekijältä voi olemattomasta palkasta leikata 50 %, ei sama määrä tämän Malisen palkassa luulisi paljon tuntuvan,kun silti jäisi kk-palkaksi yli 40 000 euroa.
Tämä on ihan tarpeeksi hyvä palkka tälle näpertelijälle, joka ei ole osannut edes töitään hyvin tehdä, koska postilla on ollut paljon vaikeuksia ja hidasteluja jakelussaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vielä perustelee tuota 10 kertaa liian korkeaa palkkaa, että muuten ei löydy tarpeeksi hyvää johtajaa, niin kehottaisin etsimään paremman rekrytoijan. Kyllä tekijöitä löytyy aivan varmasti.
Ihmettelen aina tuota selitystä, ettei muka löydy hyvää johtajaa pienemmällä palkalla. Nuo palkat ovat jo alunperin lähteneet käsistä ja näillä havitellaan ”parasta” johtajaa, milloin millekin pallille. Kenelläkään ei ole enää kunnianhimoa tehdä työtänsä tavoitteellisesti, vaan vaihdellaan firmaa pelkkä rahankiilto silmissä.
Kyllä pääjohtajalle pitäis riittää 5x duunarin palkka. Nyt saa ilmeisesti 50x?
Mitä v-tun väliä sillä on saako sen firman menestymään ”yrittäjä” vai palkattu johtaja?