Onko Liv Tyler mielestänne kaunis nainen?
Minusta on suloinen ja hänen eteerinen kauneutensa sopii hyvin Taru Sormusten Herrasta elokuviin. Girl crush.
Kommentit (21)
Ei minkään näköinen. Tihrusilmä konkkaleuka.
On todella kaunis. Girl crush täälläkin :)
Ei se mikään Kate Beckinsale tai Jessika Biel ole. Samaa sarjaa Anne Hathawayn ja Kata Hudsonin kanssa. Kovin ylistetty mutta ei minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään Kate Beckinsale tai Jessika Biel ole. Samaa sarjaa Anne Hathawayn ja Kata Hudsonin kanssa. Kovin ylistetty mutta ei minun makuun.
Ei se olekaan mikään kauneuskilpailu.
Livillä on persoonaa ja herkkyyttä. Sinä olet pinnallinen = puolisokea.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Liv on monellakin tapaa näiden kaikkien yläpuolella
On, hyvin kaunis. Ei niinkään klassinen kaunotar pitkine kasvoineen ja vähän jykevine leukoineen, mutta persoonallisen näköinen, mieleenjäävä ja omaa valloittavan hymyn.
Tyler on toki kaunis, mutta ei juurikaan "Minun tyyppiäni". Näyttelijänä taas ei ole kovin kummoinen. Sormusten Herrassa ihan ok.
On. Persoonallisen kaunis ja upea mielestäni, ja olen nainen.
Minusta edellein kaunein julkkisnainen, näin hänet hiljattain kokkaamassa Jamie Oliverin ohjelmassa ja olin aivan yhtä mykistynyt kuin nähdessäni ekan kerran Sormuksen Ritarit.
N29
Ei mikään oikea kaunotar, mutta sellainen perusnätti
On laitettuna. Muuten aika tursoke.