Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia jotka eivät ihan oikeasti tiedä miltä tuntuu saada orgasmi?

Vierailija
30.05.2006 |

Ystäväni 25v naisimmeinen väitti että hän ei ole koskaan saanut orgasmia,vaikka on ollut yhdynnässä ,eikä ole harrastanut itsetyydytystäkään,mitenkähän vanhat ihmiset isomummot yms, onko tämä orgasmihakuisuus nykyajan ongelma ,olikohan sitä silloin 1900 luvun alussa ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naiset, älkää olko lampaita. Ei yhdynnässä saatu orgasmi ole millään tavalla oikeampi kuin " vain esileikillä" eli hyväilemällä saatu. Emme me ole miehiä, ei meidän tarvitse saada orgasmiamme siitä mistä he saavat.

Ei toisinpäinkään kukaan oleta asian olevan. Saakaa mistä lystäätte tai olkaa saamatta, se on naisen oikeus.

No jippii, minulla siis on oikeus epätyydyttävään seksielämään kun en saa edes sen esileikin aikana. Kyllpä nyt lohdutti....

*11

Vierailija
2/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli ollut useampia kokemuksia, mutta enpä tiennyt orgasmista mitään. Väitänkin, että tekniikassa ja miehissä on suuria eroja! Toinen saa aikaan orgasmin ja toinen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" et tiedä nautinnosta mitään jne"

kaikki ihmiset eivä todellakan nauti samoista asioista samalla tavalla.

Te, jotka ette ole saaneet orgasmia, se on opettelun asia. Ei sitä kannata ottaa vakavasti, mielikuvitusta ja kokeilua peliin. Ei ole hävettävää nauttia itsestään yksin tai ylipäänsä seksissä ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
4/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnässä orgasmin. Kaikista parhaiten toimii itseautettu orgasmi esim. käsisuihkun tai vastaavan klitoriskiihokkeen kanssa ;)

Hävettää myöntää, mutta teeskentelen orgasmin usein...

Vierailija
5/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks, joka täyttää parin viikon päästä 30v.

naimisissa viisi vuotta, yksi lapsi.. nautin kyllä seksistä, mutta en ole koskaan kokenut orgasmia. en yhdynnässä enkä yksinäni. en pidä asiaa ongelmana. minunkinlaisiani ihmisiä on todella olemassa.

Vierailija
6/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 % naisista ei saa orgasmia ollenkaan. 30 % saa,mutta 20 saa sen tästä sakista satunnaisesti. Vain 10 % saa sen aina.

Vierailija
7/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli pitkään, etten saanut yhdyntäorgasmia, mutta tänä päivänä sekin asia on kunnossa. Vieläkään en kyllä saa, jos mies nuolee... täytyy tehdä itse samalla yhdynnän aikana. Tämä asia ei kyllä häiritse minua lainkaan.

Vierailija
8/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yks, joka täyttää parin viikon päästä 30v.

naimisissa viisi vuotta, yksi lapsi.. nautin kyllä seksistä, mutta en ole koskaan kokenut orgasmia. en yhdynnässä enkä yksinäni. en pidä asiaa ongelmana. minunkinlaisiani ihmisiä on todella olemassa.

Kuin se, että olisi joskus saanut orgasmeja, muttei enää jostain syystä onnistuisikaan. Siinä saattaisi jäädä jo nauttiminenkin vähemmälle, kun orgasmin saannista tulisi " pakkomielle" ...

Vierailija
9/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

70 % naisista ei saa orgasmia ollenkaan. 30 % saa,mutta 20 saa sen tästä sakista satunnaisesti. Vain 10 % saa sen aina.

70 prosenttia naisista ei saa orgasmia YHDYNNÄSSÄ, tarkoittaa siis että saavat orkun esileikissä klitorista kiihottaen.

99% naisista pystyy saamaan orgasmin, loppu 1% ei fyysisistä syistä.

ja sinä joka et saa..voi raukkaa! et todellakaan tiedä mitä menetät. et tiedä nautinnosta mitään..

suosittelisin vaikka seksiterapiaa, kyllä seksiin kuuluu orgasmi. vai suostuisiko miehesi lopettamaan touhun juuri ennen orkkua? tuskin..

Vierailija
10/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuulun sit vähemmistöön.;D

Jos nelosen väite pitää paikkaansa. Saan nykyään aina orgasmin.

Vierailija
11/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itselläni oli pitkään, etten saanut yhdyntäorgasmia, mutta tänä päivänä sekin asia on kunnossa. Vieläkään en kyllä saa, jos mies nuolee... täytyy tehdä itse samalla yhdynnän aikana. Tämä asia ei kyllä häiritse minua lainkaan.

en minäkään muuten saa. Ja tuosta tuli ongelma, alkoi vuosien jälkeen tuntua niin tyhmältä tehdä kaikki itse. Enää en saa tuollakaan tavalla miehen läsnäollessa. Nykyään seksielämä on ihan kuollutta.

Vierailija
12/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain 1%. Ja on olemassa naisia jotka saavat yhdynnässä,mutta eivät muuten. Ja paljonkohan neidillä on ikää ?

Vierailija
13/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jostain 1%. Ja on olemassa naisia jotka saavat yhdynnässä,mutta eivät muuten. Ja paljonkohan neidillä on ikää ?

Onko näillä prosenteilla kellekään väliä?

Vierailija
14/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista ei saa orgasmia koskaan. Iso osa naisista saa huonompaa palkkaa kuin miehet. Ja lista on loputon. Naisia ei arvosteta. Ja tähän syyllistyvät sekä naiset,että miehet.

Vierailija
15/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Iso osa naisista ei saa orgasmia koskaan. Iso osa naisista saa huonompaa palkkaa kuin miehet. Ja lista on loputon. Naisia ei arvosteta. Ja tähän syyllistyvät sekä naiset,että miehet.

Anteeksi nyt mutten tajua miten tuo palkka tähän liittyy?

Eikä mua ainakaan liikuta se saako muut naiset vai ei, itse en saa kuin omin avuin ja suoraansanottuna vituttaa.

11

Vierailija
16/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tosiaan on siitä orgasmista kiinni...

Minä nautin seksistä ja laukean todella helposti, enkä ikimaailmassa pönkittäisi omaa olemustani vähäpukeisena.

Vierailija
17/17 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan vaan miesten keksintö, että naisen tulisi saada orgasmi samasta asiasta kuin miehen. Eli yhdynnästä. Toki nainen voi saada siitäkin, mutta ei se mikään ainoa oikea tapa ole saamiseen.

Sama kuin naiset väittäisivät, että miehen tulee laueta siihen, että peniksen päätä hyväillään sormilla, kun mekin kerran saamme orgasmin siitä, että klitorista hyväillään sormilla. Ja sitten kertoisimme miehille, että heidän tapansa saada yhdynnässä on toisarvoinen ja huonompi kuin se sormellahyväilyorgasmi.

Naiset, älkää olko lampaita. Ei yhdynnässä saatu orgasmi ole millään tavalla oikeampi kuin " vain esileikillä" eli hyväilemällä saatu. Emme me ole miehiä, ei meidän tarvitse saada orgasmiamme siitä mistä he saavat.

Ei toisinpäinkään kukaan oleta asian olevan. Saakaa mistä lystäätte tai olkaa saamatta, se on naisen oikeus. Jestas.

Tuli taas feministinen purkaus;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä