Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35 vuotias liian vanha aloittamaan alusta suhdekuviot?

Vierailija
30.08.2019 |

Olen ollut pitkään avioliitossa ja meillä kolme lasta. Avioliitto taitaa olla tullut tiensä päähän. Pitkään on mennyt huonosti ja viimeisen vuoden ei ole enää tehty yhdessä mitään, mies ei vietä kanssani enää ollenkaan aikaa. Eletään kämppiksinä pyörittäen perhettä. Itseä ahdistaa, kun aika tuntuu kuluvan kuitenkin vauhdilla eteenpäin. En halua, että loppuelämä on suhteen kanssa tällaista, koska en ole onnellinen. Pelottaa erota tässä iässä. Onko kellään kokemusta, että ehtiikö vielä tässä kohtaa aloittaa uutta suhdetta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhdekuviot on rasittavia. Pitkän liiton jälkeen ajattelin aluksi, että kyllähän tästä uuteen suhteeseen kohta aletaan. No jotain tapailuja oli, mutta nyt kolmen vuoden jälkeen erosta tuntuu, ettei huvita alkaa mihinkään suhteeseen. En tiedä koska tämä muuttuu vai jääkö pysyväksi olotilaksi.

Heh. Aika samat tunnelmat. Vaikka nyt deitti sivulla viihdyn. Ei vaan nappaa oikein kukaan nainen. Itsellä oli kanssa tapailu välissä, mutta sain sellaisen käsityksen että noi sinkut ei oikein osaa elää parisuhteissa. Ja kun ei kukaan deittipalveluissa mainosta vanhoja parisuhteita (paitsi ne jotka hakee kevyttä) niin aika hiljaista on..

Onneksi päivät täyttyy ohjelmalla, niin ei ehdi miettiä yksinäisyyttä.

Itse en edes tunne yksinäisyyttä. Olen tyytyväinen, jopa liiankin tyytyväinen, ihan yksin. Käyn töissä ja harrastuksissa, enkä tarvitse muuta. Ehkä tämä joskus muuttuu tai sitten ei.

Vierailija
22/44 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, nyt puoli vuotta erosta, enkä voisi kuvitellakaan mitään vakavaa suhdetta. Jotain kevyttä säätöä ollut, mutta arki itsekseen on tosi kivaa! Ehkä parin vuoden päästä, kun lapset omillaan / täysi-ikäisiä. 35v

Vierailija
24/44 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, itse olen 30, ei yhtään lasta ja parisuhdekuviot alkoivat kun olin lähempänä 30 v. Eka lapsi on ehkä ajankohtainen muutaman vuoden päästä (jos nyt edes tulen raskaaksi, olen parisuhteessa silloin)

Jännä miten eri tavoin ihmisten polut menevätkään.

Vierailija
25/44 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sää saada nuoremmankin miehen. 

Vierailija
26/44 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista

Vierailija
27/44 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan perävalot himmenevät. Kukapa haluaa 3 lapsen perheasetelmaan uusisukiksi. Fwb-touhuja löytynee.

Vierailija
28/44 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junan perävalot himmenevät. Kukapa haluaa 3 lapsen perheasetelmaan uusisukiksi. Fwb-touhuja löytynee.

Höpö höpö..

29/44 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse eronneena. Ei tämä helppoa ole. Lapsi on kokoajan minun luona. Isälleen menee muutaman kerran kuussa. Hankala löytää ihmistä,joka jaksaisi tapailla aluksi vain pari kertaa kuussa. Tietty jos tyytyy fwb niin seuraa kyllä saa. Ei taida yli 30v yh olla suosittu sinkkumarkkinoilla. Valitettavasti.

Vierailija
30/44 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies halusi:) Ei miettinyt hetkeäkään vaan halusi koko paketin. Ihana rakastava isäpuoli ja nyt jo isoisä näiden lapsille

Vierailija
31/44 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
32/44 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/44 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän

Vierailija
35/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii mut ei kannata, pidä vapautesi!!

36/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin aviomies nro 2 kun olin 36, mies oli 29. Nyksän tapasin ku olin 40 ja lapsi 2v, mies oli sillon 28.  Että kyllä ehtii.

Vierailija
37/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin kova kiire heti tapailemaan muita, ja kiireellä uuteen suhteeseen?

Jokaiselle tekisi enemmän kuin hyvää asua hetki yksin. Toki sinun tilanteessa lapsiesi kanssa. Mutta sitten tulee päiviä kun lapset ovat isällään. Silloin sinun pitää nauttia elämästä, ja vaikka hemmotella itseäsi oikein kunnolla. Sitten vasta kun on saanut itselleen toimivan arjen, ja tärkeimpänä, päässyt erosta yli, voi ruveta ihan uudella innolla tapailemaan uusia miehiä. Monesti ne oikeat miehet kuitenkin tulevat eteen silloin kuin vähiten odottaa.

Ota ero, jos se on tällä hetkellä ainoa oikea ratkaisu. Sitten alat elämään itsellesi, ja tietenkin lapsillesi.

Vierailija
38/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän

Ei riipu !

On jo pilaantunutta lihaa ja piste !

Ap mummopa nyt vain nakkaa ne tekarinsa sinne vesilasiin ja alkaa tutkia niitä bussiaikatauluja, notta pääsee sinne kirkolle hautaustoimistoon koemakaamaan niitä mäntylootia eli arkkuja.

Vierailija
39/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin

Vierailija
40/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä perheellisen elämä on yhtä perheen pyörittämistä. Ei se mitenkään epänormaalia ole, että aikaa harrastuksille jää vähemmän. Harrastukset saattavat loppua muutamaksi vuodeksi kokonaan. Kyllä sitä aikaa taas löytyy myöhemmin jos Luoja suo. Voimia!