Mikä olisi nyt hyvä citymaasturi ostaa?
Siis uutena. Joku 30 tonnii voisin laittaa siihen
Kommentit (40)
Testissä Suzuki Jimny (Teknavi 2019)
Hyundai Kona.
Meillä käytössä kaksi Hyundaita, katumaasturi ja farkku. Tähän mennessä luotettavimpia autoja mitä meillä on koskaan ollut, nyt näin 8 vuoden kokemuksella näistä.
Vierailija kirjoitti:
Testissä Suzuki Jimny (Teknavi 2019)
Vaikuttavat maasto-ominaisuudet tuollaiseksi pikku kipoksi. Tuolla pärjäisi hyvin niin kaupungissa kuin maastossa. Menee varmaan ominaisuudet hukkaan jos kaupungissa vain ajaa, ellei sitten noiden teiden kunto laske entisestään.
Volvo XC 60 ladattava hybridi. Paras auto, mitä mulla on ollut, tykkään. Sähköllä pääsee kätevästi työmatkan ja kauppateissut kaupungissa. Pidemmät matkat bensalla. Ja voi laittaa tarvittaessa nelivedon päälle. Arvostan tätä ominaisuutta viime talvena.
Vierailija kirjoitti:
Volvo XC60 <3
Unohtuiko 30 000 kipuraja ja auton pitää olla uusi...
Vierailija kirjoitti:
Volvo XC60 <3
Ei saa uutta 30tuhannella ja se oli aloittajan budjetti jos oikein ymmärsin. Tuo volvo on yli 50tuhannen auto.
Kia Sportage, 7 vuotta huoletonta ajoa pitkä takuun ansiosta ja nuorekkaan näköinen malli 👍
Skoda Kodiak on voittaja kaikissa testeissä ja siitä kannattaa ottaa se 240hp malli. Just otin työsuhde autoksi ja olen tyytyväinen.
Ei mikään. Elämme juuri tekniikan murroksen aikoja. Odota n. 3 vuotta.
Sinccis
Saat paljon tehokkaamman ja vähäkulutuksisemman samaan hintaan ..
Kolkyt tonnia on iso raha, mutta silti aika pieni, jos uusi katumaasturi pitää saada.
Oletko tutustunut toyota c-hr malliin? Itse haluaisin sen, mutta haen hiukan halvempaa ja harkitsenkin käytettyä kia sportagea.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutustunut toyota c-hr malliin? Itse haluaisin sen, mutta haen hiukan halvempaa ja harkitsenkin käytettyä kia sportagea.
Itsekin olen tuota toyotaa miettinyt. Se olis tosi hyvä jos siinä ei olisi niitä härpäkkeitä siellä takana. En tiedä oppisinko tykkäämään.
eri
Parturissa luetun Tekniikan Maailman vai Tuulilasin testin mukaan Volvo XC40 olisi paras ko. kokoluokassa.
Pahoittelut, missasin tuon hintakaton. Ei mahtune uutena XC40 eikä juuri mikään muukaan.
Rav4 ei kannata ostaa kuin hybridinä ja se on yli 4 kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volvo XC60 <3
Unohtuiko 30 000 kipuraja ja auton pitää olla uusi...
Sori, unelmoidessa unohtui :D
Helsingissä ei enää aurata katuja talvisin. Ostin siksi nelivetomaasturin. Mökkikunnassani on sen sijaan aurattu mökkitie aina, siellä pärjäsin Fiat 500:lla hyvin.