Naapuri odottaa 15min kun ollaan menty nukkumaan ja
muka vahingossa pudottaa marmorikuulat lattialle.
Kommentit (22)
Ihmettelin samaa, mistä se naapuri tietää milloin menette nukkumaan. Huudatteko ämyriin menneenne nukkumaan. Lisätkää tiedotukseenne: "Marmorikuulat voi pudottaa N Y T !"
Kai tiedät, että nuo "kuulat" on putkista tmv kuuluvia ääniä. Ei kukaan mitään tiputtele, tuota voi kuulua myös ylimmässä kerroksessa ja ei kukaan katolla kuulia tiputtele.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa, mistä se naapuri tietää milloin menette nukkumaan. Huudatteko ämyriin menneenne nukkumaan. Lisätkää tiedotukseenne: "Marmorikuulat voi pudottaa N Y T !"
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten äänekkäästi te oikein menette nukkumaan kun naapurikin tietää sen?
Istuu pihalla ja katsoo milloin sammutetaan valot.
Ja ma kun luulin että meillä on hulluja naapureita.
Jospa ovat mt-ongelmaisia.
1/5
Ykkönen, koska en ihan vastaavaa muista ennen nähneeni
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittavat varmaan sen naapurille...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hiljaa yritetään mennä. Välillä hiivitään. Silti tietää. Ihmetellään miten.
Käykö näin myös silloin kun ette ole kotona?
Kokeilkaapa joskus sammuttaa kaikki valot jo ennen nukkumaanmenoa, mutta älkää menkö vuoteeseen. Tapahtuuko sama silloin?
Asuuko sama naapuri myös minun yläkerrassa? jotain se selvästi tiputtaa lattialle öisin.
Piruparkoja. Jotkut saa iloa tuollaisesta. 🙄
Anteeksi jos asun sinun yläkerrassa, koirani heittelee peltisiä ruoka- ja vesikuppia öisin.
Ja minä pudotan koirien metalliketjuiset taluttimet aina laminaattilattialle kun tullaan sisään, myös illalla
Aina silloin kolisee kun yrittää olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos asun sinun yläkerrassa, koirani heittelee peltisiä ruoka- ja vesikuppia öisin.
Ja minä pudotan koirien metalliketjuiset taluttimet aina laminaattilattialle kun tullaan sisään, myös illalla
Osta muoviset kupit ja laita ne taluttimet johonkin muualle säilytykseen, miten voi olla noin uusavutonta.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko sama naapuri myös minun yläkerrassa? jotain se selvästi tiputtaa lattialle öisin.
Meillä asui yläkerrassa hilajinen hissukka-mummo. Keväällä alkoi kuulua ihme kolinaa yöllä sieltä ja me ihmeteltiin että mitä se mummo on nyt alkanut kolistelemaan. Oltiin jo vahan huolissammekin, kunnes selvisi, että mummo oli lähtenyt palvelutaloon ja yläkertaan muuttanut nuori pariskunta koiran kanssa. Koira kolisteli siellä. Me ei edes ole huomattu, että naapurit on vaihtunut :D.
Kuulostaa hiukan vainoharhaiselta.
Kuka edes omistaa mitään marmorikuulia ja heittelee niitä lattialle yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla kanta-astujia?
Meillä astutaan yleensä takaapäin.
Eri