Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaiset ilmastolakot on koululaisilla vissiin taas alkanut, kun lomatkin loppui?

Vierailija
30.08.2019 |

Saa olla taas perjantait koulusta pois...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Euroopassa ovat taas käynnissä.

Vierailija
2/2 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ei ehtinyt ilmastoa suojella, kun piti perheen kanssa lennellä ulkomailla. Itsekin voisin pitää perjantait töistä vapaata ja olla hiljaisissa mielenosoituksissa ilmaston puolesta 🤗. Haluaisin kuitenkin tietää mitä nämä nuoret ovat itse tehneet ilmastonmuutoksen eteen? Henkilökohtainen panoskaan ei varmaan kummoinen ole, mutta tuommoista jeesustelua en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla