Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Perjantaiset ilmastolakot on koululaisilla vissiin taas alkanut, kun lomatkin loppui?
30.08.2019 |
Saa olla taas perjantait koulusta pois...
Kommentit (2)
Kesällä ei ehtinyt ilmastoa suojella, kun piti perheen kanssa lennellä ulkomailla. Itsekin voisin pitää perjantait töistä vapaata ja olla hiljaisissa mielenosoituksissa ilmaston puolesta 🤗. Haluaisin kuitenkin tietää mitä nämä nuoret ovat itse tehneet ilmastonmuutoksen eteen? Henkilökohtainen panoskaan ei varmaan kummoinen ole, mutta tuommoista jeesustelua en ymmärrä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ainakin Euroopassa ovat taas käynnissä.