Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin rikoksesi minkä olet tehnyt, josta et myöskään ole jäänyt kiini?

Vierailija
30.08.2019 |

Minun pahin rikos josta en ole jäänyt kiini on hirven salakaato 10vuotta sitten. En kyllä muita rikoksia ole kyllä tehnytkään.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailtiin kaverin kanssa kumpi uskaltaa kaupungilla juosta pitempään alasti. Juoksin 5kilsaa ja joku ilmoitti poliisit perään. Piilouduin pusikkoon ja kun poliisit useamman kerran ajoivat ohi niin lopulta uskaltauduin viuhahtaa kotia. Kaveri luuli jo että jouduin putkaa kun niin pitkää olin pois.

Vierailija
22/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankojuoppous, näpistys, vaitiolovelvollisuuden rikkominen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt pahoja rikoksia. Olen ajanut kännissä ja ylinopeutta

Ei nuo ole mitään ei-pahoja rikoksia, vaan pahimpia ja raukkamaisimpia tekoja.

Vierailija
24/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin nuorena polisauton kilvet. Kun kilpailtiin kavereiden kans kuka uskaltaa tehdä härskeimän homman.

Vierailija
25/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin epähuomiossa verottajalle matkakulut väärin ja ne meni läpi sellaisenaan. Sain parin tonnin edut.

Vierailija
26/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkoin naapurin äijän auton renkaat, kun humalassa usein ajoi.

Vierailija
27/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhkoin naapurin äijän auton renkaat, kun humalassa usein ajoi.

Teit täysin oikein. Mitalin sinä ansaitset.

Vierailija
28/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kävellyt päin punaisia ainakin 5 kertaa, enkä ole vielä jäänyt kiinni.

Kun jäät kiinni, niin se sakko on 15 euroa. Minä kävelin ja poliisi vilkuti. Luulin et puhuttelee vaan, että äläs nyt kävele jne, mut 15 e sakko lyötiin käteen.

Vierailija
29/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjänä on nyt hieman vaikea uskoa että hirven salakaato olisi ollut jonku ensimmäinen rikos. Eiköhän ensi ole ammuttu lupien vastaisesti muutakin riistaa tai metsästetty väärillä alueilla tai käytetty kiellettyjä jahtikeinoja.

Vierailija
30/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailtiin kaverin kanssa kumpi uskaltaa kaupungilla juosta pitempään alasti. Juoksin 5kilsaa ja joku ilmoitti poliisit perään. Piilouduin pusikkoon ja kun poliisit useamman kerran ajoivat ohi niin lopulta uskaltauduin viuhahtaa kotia. Kaveri luuli jo että jouduin putkaa kun niin pitkää olin pois.

Tässä on pantu kropaa likoon 

Vierailija
31/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petoksen yritys

Vierailija
32/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeus. Enimmillään ollut ehkä 160 mittarissa Lapin maanteillä.

Punaisia päin kävely.

Puskiin pissiminen, varsinkin nuorena.

Alkoholin välittäminen alaikäiselle, siis pikkusiskolle aikoinaan.

Lasta tukistin kerran. Tämä kaduttaa näistä listatuista eniten.

Vierailija
33/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt pahoja rikoksia. Olen ajanut kännissä ja ylinopeutta, näpistänyt jotain pientä, ehkä kähminyt jotain miestä vähän asiattomasti. Pahinta syyllisyyttä koen kuitenkin sellaisesta tapauksesta, jossa sh-opiskelijana jouduin viemään kuolemaisillaan olevan COPD-potilaan osastolta keuhkokuvaan röntgeniin eikä se miesparka pystynyt hengittämään ollenkaan makuuasennossa, ja istuenkin todella vaikeasti, huohotti ja palleahengitti hirveän vaikeasti. Siellä röntgenissä sitten makuutettiin häntä 10 minuuttia selällään eikä hän sen jälkeen enää oikein tullut tajuihinsa vaikka hengitys ihan vähän helpottui kun saatiin hänet vihdoin tuettua istumaan. Kuoli seuraavana päivänä. Ihan hirveää ihmisen kiusaamista tuollainen.

Juu ei mitään pajoja juttuja, vaan rattijuopumus, ylinopeus, liikkenneturvallisuuden vaarantaminen ja seksuaalinen ahdistelu :)

Vierailija
34/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkin ryöstoä yrittäneen pummin ketoon ja poistuin paikalta. Aikaa tapahtuneesta on jo 26 vuotta mutta vieläkin tulee hyvä mieli kun ajattelen tapausta.

Vierailija
35/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä lukiobileistä humalassa mopolla kotiin.

Ala-ikäisenä kavereiden autolla ja kevarilla ajelu ilman ajo-oikeutta, yleisellä tiellä.

Hävettää, vaan eipä tehtyä tekemättömäks saa. Nyt 5 vuotta ajokortti, eikä ensimmäistäkään sakkoa, eikä mitään tolloilua liikenteessä. Kiitos aikuistumisen. Onneks oli onnea matkoissa nuorena.

Vierailija
36/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin asia johon nuorena osallistuin, oli rattijuopon kyytiin hyppääminen. Motarilla n. 180 km/h. Joka kerta kun lehdistä lukee rattijuoppojen onnettomuuksista, joissa mahd. kaikki kyydissä olevatkin kuolleet, herkistyn. Me oltais voitu olla samoissa lööpeissä sillon.

Vierailija
37/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä..

Ylinopeus, kännissä ajaminen

Varkaus

Pahoinpitely

Alaikäisille välittäminen, aikuisille viinan myynti

Huumeiden hallussapito ja käyttö

Ilkivalta

Oliskohan vielä muita...

Vierailija
38/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran äänestänyt vihreitä.

Tää on kyllä pahin kaikista. 🤭

Vierailija
39/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä vihapuhe. Tuntuu olevan rikoksista pahin tällä hetkellä muutenkin. Poliisilla 2000 avaamatonta nettivinkkiä lasten hyväksikäytöstä ja kohdistaa toimensa vihapuhetta vastaan.

Vierailija
40/69 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v sitten ei ollut niin hyvää teknistä valvontaa. Asun itärajalla. Käytiin rajan takana. Hih kun oli jännää. Ja niin helve tin typerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi