Mitä kuorrutetun camembertin kanssa pitäisi tarjoilla?
Ostin nyt noita, ja ei mitään käsitystä mitä kaveriksi?
Kommentit (21)
Puolukkaa tai karpaloa (jota ajattelinkin), mutta mitä ns. ruokaa? Voiko tuon kanssa tarjoilla esim. sienirisottoa?
Se syödään yksistään puolukan/karpalon kanssa. Tietty nyt toisena ruokalajina voi erikseen olla vaikka mitä muuta ei siis mitään sen kanssa.
Siis onko siinä joku friteerattu murupinta? Sehän on jälkiruoka ja tarjotaan lämpimänä hillon kera.
Jos se on sitä samaa, eli paistettua lämmintä paneroitua camembertiä, Ranskassa sain sitä jälkiruoaksi punaherukkaillon kanssa.
Mistä löysit ?
Olen hakenut, mutta en ole löytänyt . Vuosia sitten oli esim.Lidl:ssäkin
Jälkiruokana tuota on meilläkin syöty.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit ?
Olen hakenut, mutta en ole löytänyt . Vuosia sitten oli esim.Lidl:ssäkin
Voit ostaa ihan tavallisen camembertin kaupasta, paneroida sen ja paistaa ihan pannulla. Kirpeää hilloa lisänä. Ranskassa se on confiture de grosseilles, mutta Suomessa käy puolukka ja karpalo, jotka onkin jo mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit ?
Olen hakenut, mutta en ole löytänyt . Vuosia sitten oli esim.Lidl:ssäkinVoit ostaa ihan tavallisen camembertin kaupasta, paneroida sen ja paistaa ihan pannulla. Kirpeää hilloa lisänä. Ranskassa se on confiture de grosseilles, mutta Suomessa käy puolukka ja karpalo, jotka onkin jo mainittu.
No, on meillä muitakin sopivia marjoja. Ei ole pakko olla puolukoita/karpaloita. Herukat mainittu. Eivätkä muutkaan marjamme nyt niin kauaksi jää vaatimuksista. Ihme jankkaamista puolukoista.
Sen sienirisoton jälkkäriksi sitten kamempääriä ja hillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit ?
Olen hakenut, mutta en ole löytänyt . Vuosia sitten oli esim.Lidl:ssäkinVoit ostaa ihan tavallisen camembertin kaupasta, paneroida sen ja paistaa ihan pannulla. Kirpeää hilloa lisänä. Ranskassa se on confiture de grosseilles, mutta Suomessa käy puolukka ja karpalo, jotka onkin jo mainittu.
No, on meillä muitakin sopivia marjoja. Ei ole pakko olla puolukoita/karpaloita. Herukat mainittu. Eivätkä muutkaan marjamme nyt niin kauaksi jää vaatimuksista. Ihme jankkaamista puolukoista.
Punaherukatkin on jo kaksi kertaa mainittu. Ranskassa syödään kirpeää hilloa, eli mainitut kolme marjaa käyvät kaikki. Puolukat ovat kuitenkin Suomessa yleisin hillo näistä, siksi ehkä mainittu.
Paistetun juuston kanssa voi tarjota salaattia, jos ei halua sitä jälkkärinä syödä. Olen joskus ysärillä syönyt ruokaisia salaatteja, missä oli juuri paneerattua camembertia.
Eikö sinne tungeta rosmariiniä ja valkosipulia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit ?
No niinpä tietenkin, en ajatellut. Tosin valmiit paneroinnit pysyvät paremmin kiinni ja lisäksi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit ?
No niinpä tietenkin, en ajatellut. Tosin valmiit paneroinnit pysyvät paremmin kiinni ja lisäksi helpompaa.
Voi olla, mutta vaihtoehto, jos valmista ei väikka kaupassa ole ja haluaa sitä kuitenkin.
Lakka on paras, toiseksi paras on hilla.
Vierailija kirjoitti:
Lakka on paras, toiseksi paras on hilla.
Muurain on ykkönen.
Puolukkaa