Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei usko etten omista älypuhelinta, haukkui kusettajaksi

Vierailija
30.08.2019 |

Minulla on käytössä nokian 3330, koska en vaan tarvitse älypuhelinta ja vanha toimii, joten miksi ei. Nettiasiat hoidan pöytäkoneellani.

Viestittelimme ja mies kysyi miksen vastannut hänen fb-viestiinsä kellonaikaan x. Sanoin olleeni silloin bussissa. Alkoi vängätä etteikö minulla muka ollut puhelinta mukana. Kun sanoin että oli, mutta siinä ei ole nettiä, suuttui. Haukkui minut kusettajaksi jota ei kiinnosta vastata hänen viesteihinsä ja että roikotan häntä varalla ja vastailen sillä aikaa "parempien miesten" viesteihin. En ymmärrä miten tuollaisesta voi vetää kilarit?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt jo noloa tänä päivänä käyttää tuollaista mummopuhelinta.

Vierailija
2/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän olet kusettaja, kun tälläisiä provoja rustailet...

Jos on totta, niin kai nyt tuollainen mies joutaa mennäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin älypuhelimeen muutama kuukausi sitten kun vanha nokian kapula ei toiminut enää kunnolla. Ymmärrän hyvin ettei kaikilla ole älypuhelinta. Miehen reaktiota en kyllä ymmärrä. Kuulostaa minusta pelottavan mustasukkaiselta ja kontroloivalta. Harkistsisin tarkkaan halauasinko tutustua lisää...

Jos jo nyt vahtii milloin vastailet ja syyttää omasta mielikuvituksestaan niin unohda tuo mies.

Vierailija
4/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes bussissa mihinkään viesteihin vastailisi, vaikka älykännykkä netillä olisikin. Matkapahoinvointi tekee mahdottomaksi.

Tuollaisen ukon kanssa ei kannata yrittää yhtään mitään. Jo nyt ei usko sinuun pätkääkään ja on älyttömän mustasukkainen, puhumattakaan halustaan kontrolloida viestittelyäsi ja menoasi. Huhhuh. Sitten sitä oltaisiinkin vain neljän seinän sisällä hellän ja nyrkin välissä, ja auta armias, jos et vastaa sillä sekunnilla, kun mies laittaa viestiä...

Vierailija
6/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älypuhelin, mutta ei mitään somesovelluksia käytössä siinä eikä mobiilidata päällä kuin tarvittaessa.

Ehkä te nyt sitten ette sovi yhteen ja hyvä, että miehen luonnevika tuli esille ennen kiintymistä. 

Vierailija
7/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinani, kun en vielä suostunut asentamaan messengeriä älypuhelimeeni tarkistin viestit vanhanmallisella puhelimella, kun siitä ne näki ilman asennustakin. Älyttömiä puhelimia ei ole olemassa, kyllä siinä 3330:ssakin on netti. Mietin onko ap provo, koska eihän kaikki muutenkaan ole jatkuvasti Facebookissa.

Vierailija
8/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömiä puhelimia ei ole olemassa, kyllä siinä 3330:ssakin on netti.

Minulla on Nokia 1110, onko siinäkin netti?

Vierailija
9/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma onko noissa reilusti yli 10 vuotta sitten julkaistuissa.

Vierailija
10/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta mies on hullu !

Mutta sinä ....

Miten voit nykyaikana hoitaa raha-asiat, sijoitukset, lentoliput. toimitusten seurannan, navigoinnin

Jne..

En usko, että tuollainen voisi kulkea vapaana. Eli tämä on Provo !

Vierailija
11/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 60+ ?

Vierailija
12/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvä, että karvat tuli nyt jo esille, voi hyvillä mielin olla jatkossakin vastaamatta.

Vierailija
13/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on sentään 160 merkin tekstiviestin lähetys- ja vastausmahdollisuus! Ystävällä oli Ericsson, joka vain vastaanotti. 

Vierailija
14/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota jos tapailette, niin luulisi miehen nähneen puhelimesi tai asian tulleen puheeksi.

Vierailija
15/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinani, kun en vielä suostunut asentamaan messengeriä älypuhelimeeni tarkistin viestit vanhanmallisella puhelimella, kun siitä ne näki ilman asennustakin. Älyttömiä puhelimia ei ole olemassa, kyllä siinä 3330:ssakin on netti. Mietin onko ap provo, koska eihän kaikki muutenkaan ole jatkuvasti Facebookissa.

Kuule, mietipä kahteen kertaan. Siinä on matopeli ja se on hienoa siinä puhelimessa. 

Vierailija
16/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä ....

Miten voit nykyaikana hoitaa raha-asiat, sijoitukset, lentoliput. toimitusten seurannan, navigoinnin

Jne..

Tässä toinen vasta ihan hiljan älypuhelimeen taipunut. Vanhaan Nokiaan ei vaan löytynyt uutta akkua. mut vastaan sulle omalta kohdaltani, menee vielä edelleen näin : raha-asiat läppärilä verkkopankissa, en sijoita enkä lentele, toimituksia onnistuu seurata läppärilläkin, navigoinnin? mikä juttu tää on?

Vierailija
17/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä ....

Jne..

En ole hän, mutta raha-asiat hoidan tietokoneella. Olen lentänyt viimeksi 10 vuotta sitten. Toimituksia en seuraa, niistä tulee kyllä viesti kun ovat perillä ja sähköpostin kautta niitäkin voi halutessaan seurata tietokoneella tai tabletilla. Käytän navigointia ihan äärimmäisen harvoin. Ehkä kerran vuodessa. 

Vierailija
18/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika,hän sanoi että hänellä on pöytäkone!

Ite just siivosin kaikki turhat appsit pois kännykästä,naamakurjaa mulla ei siellä ole ollutkaan edes.

Eikä nettiäkään,se on pelkkä puhelin.JA AP,toi kertoo enemmänkin siitä miehestä eikä sinusta,anna olla koko ukko!

Vierailija
19/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun 3330:ssa ollut nettiä.

Vierailija
20/33 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt jo noloa tänä päivänä käyttää tuollaista mummopuhelinta.

Pikkuinen älytön on aina taskussa, hätätapauksia ja vain tärkeimpiä ihmisiä varten. Muuten ei kaikkien tarvi koko aikaa olla kontrolloitavissa.

Nettiasiat voi hoitaa muuten silloin kun itselle sopii.

Kyllä, hämmästyttää miten helposti lähes kaikkia voisi nykyaikana seurata.

Mutta minun yksityisasiani ei kuulu kenellekään yhtään ja hyvin on mennyt.

t.Tietoturvatyöläinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan