Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tunnu Vihreiden Anni Sinnemäkeäkään paljon kiinnostavan lentomatkustamisen ilmastopäästöt

Vierailija
30.08.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10940496

Katsokaa nyt tuota matkustelua, miten tuo on muka perusteltua?

Jan Vapaavuorella toki vielä paljon isompaa, mutta häntähän ei kuulemma kiinnostakaan istua Helsingin kaupunginvaltuuston kokouksissa.

Onhan tuo nyt sikamaista meininkiä. Kyllä Helsingin etuja voidaan taatusti puolustaa ilman että matkustetaan jonnekin Buenos Airesiin.

Minulla ainakin herää kysymys, että kiinnostaako Jan Vapaavuorta oikeasti Helsingin asiat ollenkaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas kun periaate onkin se, että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.

Vierailija
2/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs. Ne, jotka huutelee eniten tekee vähiten. Muistaa matkustaa vähemmän muut, mutta minä lähden lomalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus hyvä ihminen on että tavikset ei saa tehdä mitään.Eliittiä ei koske nämä asiat siksi kannattaa laittaa haisemaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista matkoista tulee vielä päälle isot verottomat päivärahat. Ainakin Vapaavuoren kohdalla kertyy varmasti huomattava tulonlisäys. Päivärahoja ei käytännössä tarvitse kuitenkaan varmaan lainkaan käyttää matkoilla ollessaan.

Vierailija
5/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Anni naimalakossakin kunnes löysi miehen ja sanoi, että lakko loppui nyt minun osaltani tähän. Miksi olisi sen selkärankaisempi muussakaan? Ehkä on lentolakossa aina matkapäivien välissä?

Vierailija
6/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän näissä ilmastovouhottajissa on surullisinta. Kohkaavat vaan kohkaamisen ilosta, ja koska kyseessä on trendiaihe. Eihän ilmastonuoriakaan kiinnostanut muutakun vapaapäivä koulusta. 

Vierailija
7/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutkin ovat euroedustajina koska eivät halua kuulua unioniin.

Vierailija
8/8 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Australiassa ja Uudessa Seelannissa ei ole vielä käyty? No ehkä tämä on ohjelmassa vasta myöhemmin.

(Tokio ja Singapore oli sentään tsekattu jo)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi