Haittaako jos eroaa ja jää yhteiskunnan elätiksi?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Eroaa puolisosta?
Kyllä.
Jokaisen terveen täysi-ikäisen ihmisen tulee itse elättää itsensä.
Ei se haittaa ketään muuta kuin itseäsi. Mielestäni suunnitelmasi on itsetuhoinen, mutta toisaalta, vapaa maa. Tee kuten itse tuntuu parhaalta.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen terveen täysi-ikäisen ihmisen tulee itse elättää itsensä.
En ole terve
Kasi se on tilapäisesti hyvä ratkaisu, jos puoliso ei ole sopiva. Sitten kannattaakin opiskella heti joku ammatti, että saa töitä ja uran ja pystyy elättämään itsensä. Mutta onko Suomessa jollakin näin, että joutuu kortistoon, jos puoliso jättää tai eroaa? Tänä päivänä, vai asutko ulkomailla?
Kakkahattutäti kirjoitti:
Ei se haittaa ketään muuta kuin itseäsi. Mielestäni suunnitelmasi on itsetuhoinen, mutta toisaalta, vapaa maa. Tee kuten itse tuntuu parhaalta.
Miten se on itsetuhoinen?
Vierailija kirjoitti:
Kasi se on tilapäisesti hyvä ratkaisu, jos puoliso ei ole sopiva. Sitten kannattaakin opiskella heti joku ammatti, että saa töitä ja uran ja pystyy elättämään itsensä. Mutta onko Suomessa jollakin näin, että joutuu kortistoon, jos puoliso jättää tai eroaa? Tänä päivänä, vai asutko ulkomailla?
Ihan suomalainen olen ja suomessa asun. Minulle kävisi näin jos eroaisin. Puoliso ei tosiaankaan ole sopiva minulle.
Onpa omituinen kysymys. Eroaa jos on pakko erota, mitäpä siihen muita mielipiteitä kysymään. Yhteiskunnan elätiksi joutuminen kannattaa välttää vaikkapa menemällä töihin. Ei se niin hulppeaa elämää loppupeleissä ole ja aikakin käy pitkäksi. Yksin tukirahoilla himassa istuminen eron jälkeen tekee gutaa mielenterveydelle *sarkasmia*.
Peikoilla kannattaa miettiä olisiko sille omalle elämälle muutakin tarkoitusta kuin trollailla palstoilla. Mee ulos ja syö jäätelö.
Eroaa koulusta, töistä... ?