Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Katja dissaa Ollia koko ajan ja mennen tullen. Pituudesta. Asunnosta. Kaupassakäyntitavoista. Jättämällä sormuksen pois. Istumalla kädet puuskassa nenä kännykässä jne jne. Ei ihme että Ollilla on riittämätön olo Katjan seurassa. Jos itse olisin Olli niin en osaisi olla noin rauhallinen vaan vaatisin Katjan tilille siitä että miksi koko ajan minua dissaat ihan pikkuasioissakin.
Huh kun joku mies kohtelisi tässä ohjelmassa (tai yleensäkin) naista noin! 😲
No viime kauden Heikkihän oli vähän vastaava. Disautteli milloin pukeutumisesta, milloin tatuoinneista ja kaikenlaisesta merkityksettömästä.
Totta! Farkkutakista ja sukkahousuista ja vaikka mistä (apua miksi edes muistan tällaista :D ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realistina ja kyynikkona ajattelen, että jos oikeassa elämässä en ole löytänyt sopivaa kumppania, olettaen, että olen ollut kuitenkin jollain tavoin aktiivinen sen asian suhteen, niin miten ihmeessä löytäisin sen jossain TV-ohjelmassa?
Vaikka kuinka asiantuntijat tekisivät pohjatyöt ja sopiva kumppani löytyisi.Siten, että olen ehkä ns. oikeassa elämässä haksahtanut aina samalla tavoin vääriin tyyppeihin. Etsinyt jotain tiettyä ja tietyn kaavan mukaan, mikä ei sitten kuitenkaan pidemmän päälle toimi.
Valinnan jättäminen muiden käsiin antaakin mahdollisuuden rikkoa kaava tavalla, joka ei itselleni tulisi edes mieleen.
Jotain tuonsuuntaista puhui viime kaudella kaksikin naista (ei kiukkupussi-Rosa vaan ne muun, sori en muista toisen nimeä enää). Ja toisellahan liitto edelleen jollain tapaa jatkuu.
Joku kausi sitten oli se turkulainen Johanna, joka oli ollut pitkään sinkkuna, ei siis kai vain ollut löytänyt ketään, mutta ohjelmassa natsasi. Eli käy se niinkin joskus.
Esim. trauman kokeneilla ihmisillä- haetaan alitajuisesti (ja semi-masokistisesti) toista rikkinäistä, jonka kanssa ei tietenkään pitkän päälle toimi. Ongelmana on, että niiden tasapainoisten ja ehkä itselle paremmin sopivien kanssa tulee helposti olo, että liian haljua ja tylsää. Pitäisi osata nähdä metsä puilta ja keskittyä vähän enemmän realismiin ja vähemmän haavekuviin- ja malttaa sietää sitä "väärää viestiä". Itse opin tämän terapiassa.
Joskus käy onneksi niinkin että kaksi rikkinäistä voivat yhdessä eheytyä, jos edes toinen on jo vähän tiedostanut, mistä voi olla kyse.
Paska lapsuus yhdistää myös tiedostetulla tasolla. On mukavaa, kun "vesa tajuu".
Katja pettynyt siihen ettei olekaan ensimmäinen vaimo, eikä selkeästi pidä miehensä ulkonäöstä tai luonteesta. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa yhden miehen kanssa, kyllä se muuri on pysynyt näihin päiviin asti 20 v. friend zone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Oskarista tuli tässä tämän päivän jaksossa sellainen olo, että hän jotenkin pelkää saavansa Heidiltä näpeilleen eikä oikein tiedä onko Heidi lintu vai kala vai mikä. Että ei oikein tiedä miten Heidin kanssa pitäisi olla jotta olisi oikein päin ja Heidi olisi tyytyväinen. Heidi ei onneksi dissaa kuin Katja vaan on ystävällinen mutta Oskarilla näyttää olevan sellainen olo kuin joutuisi kävelemään munankuorilla.
No ei mikään ihme, ainakin itselleni on Heidistä tullut vähän erikoinen kuva, en ota itsekään tolkkua onko lintu vai kala. Heidistä tulee hieman hörhö vaikutelma, pukeutuminen ym. enkä tätä pahalla tarkoita. Oskari on sitten taas hyvinkin tavis, saa nähdä kuinka suhde kestää. Mielestäni näistä kuitenkin viihdyttävin pari! Voi oikeastaan odottaa mitä vaan.
No Oskari tosiaan vaikuttaa tavilkselta (hyvällä tavalla) ja luulen että on tottunut aika tavis-naisiin jotka on melko suoraviivaisia ja mutkattomia. Ja Heidi ei istu siihen naisen malliin johon O on tottunut.
Mä voisin adoptoida Olli-kollin ja NuuNuun jos olisin sinkku 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Katja dissaa Ollia koko ajan ja mennen tullen. Pituudesta. Asunnosta. Kaupassakäyntitavoista. Jättämällä sormuksen pois. Istumalla kädet puuskassa nenä kännykässä jne jne. Ei ihme että Ollilla on riittämätön olo Katjan seurassa. Jos itse olisin Olli niin en osaisi olla noin rauhallinen vaan vaatisin Katjan tilille siitä että miksi koko ajan minua dissaat ihan pikkuasioissakin.
Huh kun joku mies kohtelisi tässä ohjelmassa (tai yleensäkin) naista noin! 😲
No viime kauden Heikkihän oli vähän vastaava. Disautteli milloin pukeutumisesta, milloin tatuoinneista ja kaikenlaisesta merkityksettömästä.
Heikillä sentään oli jotain kykyä asettua toisen asemaan, kun Miina sai hänet ymmärtämään kuinka keskusteluja käydään asianmukaisesti. Katja ei piittaa ollenkaan. Vaikea sanoa haluaako jopa tahallaan loukata siinä missä Heikki ei halunnut Miinalle selvästikään pahaa
Vierailija kirjoitti:
Katja pettynyt siihen ettei olekaan ensimmäinen vaimo, eikä selkeästi pidä miehensä ulkonäöstä tai luonteesta. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa yhden miehen kanssa, kyllä se muuri on pysynyt näihin päiviin asti 20 v. friend zone.
En usko ihan ulkonäköselitykseen, koska se pettymys olisi näkynyt jo alttarilla. Luonne.. No voiko siihen noin rankasti sitten pettyä ennen kuin edes ehtii tutustua? Sen ymmärrän, että ei olekaan eka vaimo niin voi olla suuri pettymys. Itselle olisi. Vaikka muuten en elettyä elämää säiky.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa huomioon, että nämä telkkarissa näkyvät kohtaukset on osittain ohjattuja. Siellä on ainakin välillä kameramiesten kanssa paikalla mukana ohjaaja, joka antaa pariskunnille ohjeita, että mistä aiheesta puhua ja niissä "miettii ääneen yksin" -kohtauksissa ohjaaja on voinut haastatella ja esittää kysymyksiä, mutta sitten telkkarista näkyy vain ne vastaukset ja vaikuttaa kuin ihminen miettisi siinä spontaanisti yksin ääneen mitä miettiikin. Esim. Ollin analysoinnit saattaa olla tilanteita, joissa hänen on käsketty pohtimaan asioita ääneen.
Jotkut ei todellakaan tunnu käsittävän miten näitä ”tosi”-tvohjelmia tehdään.
Näytetään kustakin osallistujasta just sellaisia pätkiä jotka vahvistaa sitä kuvaa mikä hänestä halutaan muodostaa. Ihan varmasti Katjastakin olisi jotain mukavampaa materiaalia.
Mitäköhän Lahden juomaveteen on lisätty? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomi miehet vain tossun alla ovat.
Totta. Naitetaan joku nainen afrikkalaiselle niin ohjelmasta jää puuttumaan turha suhdevatvominen.
1100 kuussa käteen kirjoitti:
S63 amg kirjoitti:
Toi on Oskun mersu on buli ja öky S-sarja. Komea!
Jos on S63 amg, niin maksaa sellasen 180k uutena! Se on meidän köyhien mammojen 15 vuoden ansiot:D ei ihme että laitellaan vähän alaspäin peukaloa Oskarille.
On S63, kun S65 on erilainen etuspoileri. Kova kärry kuitenkin, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on kerrottava yks juttu... Mä kuulun mensaan. Ei jestas. Meinasko, ettei hänen älyään muuten huomaisi :). Millainen ihminen kertoo tuollaisen asian? Tietty voi olla käsikirjoitettu noi sanat ihmisten suuhun.
Kuinka fiksuna itseäsi pidät, kun et edes tajua, missä yhteydessä kommentti sanottiin ja miksi.
Näin vain pätkän. Sorry. En silti itse kertoisi moista missään kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ihan ulkonäköselitykseen, koska se pettymys olisi näkynyt jo alttarilla. Luonne.. No voiko siihen noin rankasti sitten pettyä ennen kuin edes ehtii tutustua? Sen ymmärrän, että ei olekaan eka vaimo niin voi olla suuri pettymys. Itselle olisi. Vaikka muuten en elettyä elämää säiky.
Katjan luontainen varautuneisuus/nuivuus saa Ollin yrittämään liikaa, ja koska Olli yrittää liikaa Katjan kaltaisen ihmisen on entistä vaikeampi ihastua. Parisuhdemielessähän monesti yleensäkin vähentää kiinnostusta, jos toinen selkeästi vääntyy mutkalle miellyttääkseen. Sinänsä harmi, Ollilla oli selkeästi suuret toiveet, ja hänelle olisi suonut erilaisen/sopivamman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjan luontainen varautuneisuus/nuivuus saa Ollin yrittämään liikaa, ja koska Olli yrittää liikaa Katjan kaltaisen ihmisen on entistä vaikeampi ihastua. Parisuhdemielessähän monesti yleensäkin vähentää kiinnostusta, jos toinen selkeästi vääntyy mutkalle miellyttääkseen. Sinänsä harmi, Ollilla oli selkeästi suuret toiveet, ja hänelle olisi suonut erilaisen/sopivamman naisen.
Katja vaikuttaa siltä kuin olisi joutunut sadannen kerran sokkotreffeille sellaisen ihmisen kanssa, jota ei halua tavata uudelleen koskaan ja miettii miten pääsee äkkiä pois. Mutta miksi se on mennyt sokkonaimisiin kun kerran reagoi noin herkästi noin?
Joku täällä arvosteli Villeä tyhjän naurajaksi, ja vähän sellainen kuva hänestä aluksi tulikin. Mutta mielestäni jo edellisessä jaksossa hän puhui viisaasti ja syvällisesti parisuhteesta ja huomasi, että hän pohtii ja analysoi asioita. Varmasti hänellä on paljon ihan sanottavaakin asioista.
Minä veikkaan että suuri osa noista kylmyyksistä ja ongelmista johtuu lopulta jollain tavalla siitä, että ei eroottisessa mielessä nappaa. Toisen suuteleminen tai edes ajatus siitä ei vain tunnu hyvältä vaan tuntuu kuin veljen/siskon kanssa suutelisi. Tai muuten tulee jotain sellaisia puistatuksia, että ei vain pysty uudelleen edes kokeilemaan. Ja sitten tämä purkautuu sellaisena nokitteluna tai dissaamisena tai pikkuasioista panikoimisena tai oman tilan kaipuuna tms.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että suuri osa noista kylmyyksistä ja ongelmista johtuu lopulta jollain tavalla siitä, että ei eroottisessa mielessä nappaa. Toisen suuteleminen tai edes ajatus siitä ei vain tunnu hyvältä vaan tuntuu kuin veljen/siskon kanssa suutelisi. Tai muuten tulee jotain sellaisia puistatuksia, että ei vain pysty uudelleen edes kokeilemaan. Ja sitten tämä purkautuu sellaisena nokitteluna tai dissaamisena tai pikkuasioista panikoimisena tai oman tilan kaipuuna tms.
No onhan se totta, koska ei sellaisesta parisuhteesta voi tulla mitään, jossa edes alussa ei yhtään tee mieli toisen fyysistä kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä arvosteli Villeä tyhjän naurajaksi, ja vähän sellainen kuva hänestä aluksi tulikin. Mutta mielestäni jo edellisessä jaksossa hän puhui viisaasti ja syvällisesti parisuhteesta ja huomasi, että hän pohtii ja analysoi asioita. Varmasti hänellä on paljon ihan sanottavaakin asioista.
Joo ei se mikään tyhjäpää ole vaikka läppä lentääkin kiitettävästi. Kivahan se on että tuo iloa elämään (toisin kuin eräs tässäkin sarjassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja vaikuttaa siltä kuin olisi joutunut sadannen kerran sokkotreffeille sellaisen ihmisen kanssa, jota ei halua tavata uudelleen koskaan ja miettii miten pääsee äkkiä pois. Mutta miksi se on mennyt sokkonaimisiin kun kerran reagoi noin herkästi noin?
Minusta nämä eivät vaan sovi toisilleen. Ollista voisi paljastua vaikka mitä puolia, jos voisi rentoutua. Katja on minustakin väärässä formaatissa.
No kerro ihmeessä! Ei tullut minullekaan selväksi.
Ohis