Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (4098)

Vierailija

n83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä vielä järjestetään, niin täytyy tarjota toisen käytettyä t-paitaa haistettavaski, jotta voi määrittää, voiko olla yhteistä kemiaa ja vetovoimaa, kannattaako laittaa pariksi. Naiset varsinkin haistavat itselleen sopivan miehen. Jos haju ei miellytä, ei suhde tule toimimaan! Miten tätä tekniikkaa ei ole käytetty, kun tutkimustietoa aiheesta kuitenkin on?

Sitä ei käytetä, koska se ei toimi. 

Ei toimi mikäli nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä. Tämä saattaa selittää sen, miksi niin paljon eroja vauvavaiheessa= nainen yhtäkkiä haistaakin miehen "vääränlaisena". Nainen siis haistaa geneettisesti sopivan miehen (eikä esimerkiksi tällaisesta miehestä niin vahvaa hienhajua)- luonteiden yhteensopivuuttahan tämä ei takaa millään lailla. Toki jos mietitään niitä monia perinnöllisiä tauteja tässä kapean geenipohjan luvatussa maassa, ei mitenkään vähäpätöinen asia. 

No jos kerran asia on näin, niin silloin testiä ei voi tehdä. Kukaan tuskin lopettaa ehkäisyä tv-ohjelman takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katja ja olli analysoivat liikaa, lisäksi heillä on menossa outo kilpailuasetelma, jossa heitellään ilmaan mahdollisimman älykkäältä kuulostavia kommentteja. yrittävät toinen toisilleen vakuuttaa omaa älyään, ja nokitella, kumpi onnistuu siinä paremmin. Tuollainen analysointi ja snobbailu tappaa kaiken romantiikan. 

Olli vaikuttaa ihan mukavalta, mutta välillä hän on laukoo omituisia juttuja, saaden ne kuulostamaan joltain faktoilta. esim "kerroin jo myyjälle että mun vaimo ei tykkää timanteista ja blingblingistä" (- mistä hän sen olisi voinut tietää, ja mitä se muka kertoo ihmisestä? kuka tahansa voisi tykätä timanteista.) ja "mä oon pohdiskelevampi kun sä" (- ei edes tunne katjaa, mutta pokkana kehtaa väittää tuollaista. tuollaista kommenttia vastaan täysin mahdotonta puolustautua ilman että siitä syntyy kiusallinen tilanne.)

Öööh, vaikutti kyllä siltä, että tää timanttiasia oli ollut heillä jo esillä eli se ei ollut Ollin arvaus. Katja tosin ei näyttänyt pitävän koruun liittyneestä Ollin tulkinnasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan Katjalla lieviä Asperger-piirteitä?

Nämä asperger-piirre-epäilyt on vähän jännä juttu. Jokaisessa ihmisessä on aspergerille tyypillisiä piirteitä, mutta vain pienemmällä prosentilla diagnoosiksi asti. Tästä taisi olla Heikinkin kohdalla puhetta.

Itseäni häiritsee sosiaalisten haasteiden niputtaminen heti aspergeriksi. Toinen ei aina seuraa toisesta ollenkaan. Jotkut lisäksi käyttävät aspergeria halveeravana terminä, mikä minun korvaani on vähän sama kuin homon käyttäminen haukkumasanana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on siinä jos katsoo ensin ulkonäköä? Jokainenhan etsii itselleen sopivaa ja saman tasoista kumppania kuin itse on. Täällä saa turhaan alapeukkuja siitä että on mukamas ulkonäkökeskeinen. Toisen ulkonäkö, olemus tyyli yms pitää miellyttää omaa silmää. Ei 'ulkonäkökeskeisyydessä"mistään kauneus/komeuskilpailusta ole kyse.En itse voisi koskaan osallistua ohjelmaan sillä en vaan halua sikaa säkissä enkä luota että ns.asiantuntijat arpovat oikein . Ulkonäkö on muutakin kuin se näyttääkö toinen omissa silmissä kivalta, se on eleet, ilmeet, olemus, pukeutuminen, kävely, puhetyyli, tempperamentti kaikki mikä näkyy ulospäin. Itselle ainakin niin suuri merkitys että ensimmäinen valinta tapahtuu ulkonäön perusteella (alitajuisesti) ja sitten vasta lähtee katsomaan toisen luonnetta sitä mitä ulkonäön alta löytyy jne. Voisin väittää että ne jotka ei yhtään katso toisen ulkonäköä on tosi harvassa. On pelkkää tekopyhyyttä väittää niin. Miksi sitten tämäkin palsta on täynnä arvosteluja ulkonäöstä. Itse olen itselle sopivan komistuksen jo löytänyt ja hän näyttää minun silmissä joka pivä yhtä komealta. Jos näky oli epämiellyttävä niin olisin lähtenyt jo ajat sitten. Olen joskus leikillään kysynyt mieheltä että olenko vielä yhtä kaunis kuin alussa jolloin sitä hehkutti niin vastaus on kuulunut että ethän muuten siinä enää olisi. Niin että samaa mieltä siellä päässä ollaan. Haluaisin kyllä tavata sellasen ihmisen joka voi mennä naimisiin epämiellyttävältä tuntuvan kumppanin kanssa. Niin että ollaan vaan rehellisiä täällä ja turhat tekopyhyydet roskiin.

Mitä tuo vastaus edes tarkoittaa, en ymmärrä. Jos et olisi enää yhtä kaunis, sulle olisi jo näytetty ovea?

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on penätty, että miksei Katja voi edes näytellä kiinnostunutta tuon ohjelman ajan. Itse varmaan tekisin

En huomannutkaan, että Katja teilasi Ollin asunnon. Mitä hän siis siitä sanoi?

Antoi arvosanaksi (!) seiska puoli ja kulki nyrpeänä Ollin perässä. Arvosteli biojäteastian puuttumista. Ei ensimmäistäkään myönteistä kommenttia.

Katja on vähän lukossa.
Eihän tuossa olisi mitään arvosanaa kuulunut antaa vaan jotain tyyliin ”ihan kiva poikamiesasunto”, ”ikkunat vois olla isommat niin tulisi enempi valoa” tms. Toisen kodin arvottaminen millään arvosanalla on melko kornia.

Pitää muistaa, että Katja vain vastasi kysymykseen. Olli kysymyksellään asetti Katjan tilanteeseen, jossa hänen oli pakko sanoa jokin arvosana. Ollin kysymys oli yhtä ongelmallinen kuin Katjan vastaus.

Totta on että arvosanan kyseleminen on vähän kiusallista ja asettaa toisen hankalaan tilanteeseen. Mutta silti: Ihmisen ei ole pakko vastata, vaikka häneltä kysytään jotain. Ei O asettanut K:ta tilanteeseen, jossa on pakko sanoa arvosana. Jokainen meistä itse asettaa omat rajansa ja on tietyssä mielessä aikuismaista omista rajoista kiinni pitämistä, jos jättää vastaamatta liian kiusallisiin kysymyksiin. 

On totta että ei ole pakko vastata, mutta yhtä lailla ei ole pakko tuollaista kysyäkään. Siis vastuu tilanteen sujumisesta siten kuin sujui oli sekä Ollilla että Katjalla. Miksi silti ainoastaan Katjan käytöstä arvostellaan ja kummastellaan?

Itse en ole arvostellut heistä kumpaakaan, mutta yritän arvata syytä miksi joku arvostelee vain Katjaa. Hmm. Arvosanan kysyminen ei ole varsinaisesti töykeää eikä epäkohteliasta vaan se enemmänkin mielestäni kielii huonosta itsetunnosta (kun kaipaa muilta hyväksyntää/kehuja). Huonon arvosanan sanominen toisen kodista taas on epäkohteliasta tai töykeää. Ihmisten on varmaan helpompi empatiseerata huonoitsetuntoista käytöstä kuin epäkohteliasta käytöstä. 

Osut varmaan oikeaan siinä, että tuota arvosanan kysymistä ei yleisesti pidetä yhtä huonona käytöksenä kuin kysymykseen rehellisesti vastaamista. Itse olen tästä eri mieltä kuin valtaväestö, ja pidän sitäkin epäkohteliaana ja huonona käytöksenä, että odottaa toisen ihmisen kannattelevan omaa huonoa itsetuntoaan.

Olli olisi kysymyksen sijaan voinut vaikka kertoa Katjalle, miksi on valinnut kyseisen asunnon kodikseen ja mistä asioista hän itse siellä erityisesti pitää ja miksi. Katja olisi voinut tähän sitten reagoida kertomalla omista mieltymyksistään ja siitä, missä jutuissa on samoilla linjoilla, missä ei, ja miksi. Tästä olisi syntynyt rakentava keskustelu jossa osapuolet olisivat oppineet tuntemaan toisiaan. Mutta kun Olli esitti tuollaisen "anna arvosana" -kysymyksen, hän ikään kuin pakotti Katjan joko ilmaisemaan samanmielisyyttä tai sitten olemaan töykeä. Se on (hienovaraista, lievää) manipulointia, koska yleinen oletus on, että ihmiset eivät kehtaa antaa huonoa arvosanaa. Ei siis itse asiassa yhtään kivaa käytöstä myöskään Ollilta, mutta tämän tyylinen manipulointi kuitenkin jää monilta huomaamatta, eikä sitä siksi pidetä edes mainitsemisen arvoisena, vaikka siitä tulee toiselle osapuolelle epämiellyttävä olo.

No höh, onpä ryppyotsaista, Olli heitti tuon kevennykseksi ja Katja ei kyennyt yhtään olemaan muuta kuin kriittinen. Eihän tuohon olisi ollut pakko vastata numerolla, olis voinu heittää "kiva kämppä" tms. neutraalin kohteliaisuuden. Mutta Katja on valinnut murrosikäisen kaikesta haastavan tyylin. Tämän päivän Hesarissa oli juttua kuinka älykkyys ja huumorintaju korreloi. Harmittavasti Katja ei kykene näyttämään yhtään tuota huumorintajupuoltaan. Varmasti kahden täysin tuntemattoman kohtaamisissa ja tapojen yhteensovittamisissa tulee vastaan paljon sellaista jonka luulisi älykkäällä aiheuttavan mustaa huumoria tai johon olisi voinut reagoida oivaltavalla heitolla mökötyksen sijaan.

Puhumme tässä nyt vähän toistemme ohi. Ei tietenkään olisi ollut pakko vastata tavalla X, mutta se ei ollut pointtini. Yritän sanoa, että Ollin kysymys ei ollut hyvää käytöstä. Sen voi yrittää selitellä kevennykseksi, mitä se ei tosiasiassa ole. Oikeasta kevennyksestä tulee muille hyvä mieli, kun taas tällaisesta heitosta tulee sellainen epämääräisen vaivautunut fiilis, ihan riippumatta siitä, miten siihen valitaan vastata. Siis sekä Olli että Katja käyttäytyivät tökerösti, Olli siksi että esitti kevennykseksi verhotun manipulatiivisen heiton, ja Katja siksi että meni lankaan eikä väistänyt manipulointiyritystä esim. huumorin keinoin.

En haluaisi kummankaan tyylistä ihmistä kohdata alttarilla.

Jatkan vielä.

Viime kauden Miinahan oli mestari siinä, että kun toiselta tuli sammakko suusta, hän riensi pelastamaan tilanteen huumorilla. Vaikka tilanteesta näennäisen kivasti tuolla tavoin selvitäänkin, ikävät heitot ovat silti edelleen ikäviä heittoja, ja luovat suhteeseen vähitellen kurjaa tunnelmaa.

No eikös nuo olekin jo eronneet, aikansa kutakin.

Veikkasinkin ohjelman aikana, että eroavat ennemmin tai myöhemmin. Mielenkiintoiseksi koin sen, että osa kommentoijista ei pitänyt Heikin letkautteluja mitenkään ikävinä tai ongelmallisina, ja tätä perusteltiin sillä kuinka Miinakin ne "osaa ottaa huumorilla". Nehän olivat vielä selvästi pahempia kuin nämä Ollin pari hajanaista epämääräistä lievän passiivis-aggressiivista heittoa, joista vain toinen on sanottu puolisolle suoraan (toinen oli se "Katja on minulle velkaa").

Minun mielestä tuohon ohjelmaan menevät kylläkin ovat tietyssä mielessä puolisoilleen velkaa sen, että yrittävät täysillä tutustua ja panostaa. Ihastumista tai tunteita eivät ole velkaa. Mutta kyllä siinä tietty velvoite tutustumiseen panostamisesta syntyy kun tuohon osallistuu.

Tutustumineen panostaminen siinä tilanteessa, kun ei ole herännyt ihmeemmin tunteita on sitä, että ylipäätään pysyy ohjelmassa. Katja on siellä missä pitääkin, ei ole ottanut hatkoja, viettää vapaa-ajan  yhdessä ja keskustelee ... mutta varmaankin Ollin mielestä väärällä tavalla vääriä asioita. Ollin fantasiakuvat eivät nyt toteutuneet, puoliso ei ole heittäytynyt seikkailuun eikä häämatkakaan sujunut sylikkäin ja nyt sitten kiukuttaa. 

Vierailija

"Hei sinä hellyyttävä matkakumppani. Voit lopettaa nämä postaukset. Taisit jäädä justiinsa kiinni.[/quote]"

"Lääkkeet sinulla on kuitenkin ottamatta, emmekä me täällä palstalla voi sinua vaikeuksissasi auttaa. Hae itsellesi apua terveydenhoitojärjestelmästä ja pidä taukoa palstailusta."

Nämä lääkäri- ja poliisileikit on parhaita täällä! Näitä lisää ehdottomasti!
Millainenkohan sairausloma ja sakkorangaistus odottaa vauva.fi tuomioistuimessa?

Pyritään siis pysymään aiheessa ja aikuisina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun ystävätär on hyvin samanlainen kuin Katja. Töksäyttelevä, mutta ei tarkoita mitään pahaa. En nähnyt jakoissa Katjan puolelta mitään ilkeilyä, on vaan tahditon ja ei sosiaalisesti kovin älykäs.

Mun mielestä Mensan jäsenyydellä keuliminen kääntyy itseään vastaan, koska sen nyt kaikki tietää, että sen lajin älykkyys ei ole mitenkään parisuhteen kannalta hyvä juttu... vrt. Eevis BB:ssa, ei meinaan hänkään kovin sosiaalisesti lahjakas ole. :/

Mä voin suoraan sanoa, että Mensan jäsenyys olisi mulle turn off miehessäkin. En halua sademiestä puolisokseni.

Katjan heitto Mensasta vastasi Ollin statusta eronneena miehenä. Hän ei keulinut, vaan kertoi sen ikävänä puolena. Kaikkihan tietää, mitä mensalaisista ajatellaan ja sinäkin kirjoitit sen viestiisi. 

Mensan jäsenet = aspis-sademiehiä. Hyvin sä yleistät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keski-ikäinen mies haluaa huomenlahjaksi liput Ed Sheeranin konserttiin?! :D

Tiedän muuten aika montakin 40-55v miestä jotka ostivat itselleen ja puolisolleen ne liput... miksi ei tykkäisi?
- varmaan eniten tykkäisi jostain koka liittyy parin historiaan tai vaikkapa seksielämään - mutta sitähän moilla eta pareilla ei ole :)

HUOMENLAHJAKSI! Olisi sinunkin kannattanut taas ensin miettiä ja sitten vasta kirjoittaa
Nyt puhuttiin HUOMENLAHJASTA ja kukaan älykäs ihminen ei osta HUOMENLAHJAKSI ed sheeranin keikkalippuja.

No mitä itse ehdotat ventovieraalle miehelle huomenlahjaksi?
Kello? Kahvinkeitin ? Satunnaisen jääkiekkojoukkueen fanipaita?

Huomenlahja on lahja, jonka sulhanen antaa vaimolleen ensimmäisenä aamuna häiden jälkeen. Naisten ei pidä antaa yhtään mitään ja jos antavat, se ei sitten ole huomenlahja, vaan jotain ihan muuta. 

Vierailija

Huomenlahja on aviomiehen lahja vaimolleen hääyön jälkeen. Menetetyn neitsyyden korvaus. Toki sitä neitsyyttä ei taida enää nykyään kukaan arvostaa. Tai säästää hääyöhön. Mutta alkuperäinen perinne on tämä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on siinä jos katsoo ensin ulkonäköä? Jokainenhan etsii itselleen sopivaa ja saman tasoista kumppania kuin itse on. Täällä saa turhaan alapeukkuja siitä että on mukamas ulkonäkökeskeinen. Toisen ulkonäkö, olemus tyyli yms pitää miellyttää omaa silmää. Ei 'ulkonäkökeskeisyydessä"mistään kauneus/komeuskilpailusta ole kyse.En itse voisi koskaan osallistua ohjelmaan sillä en vaan halua sikaa säkissä enkä luota että ns.asiantuntijat arpovat oikein . Ulkonäkö on muutakin kuin se näyttääkö toinen omissa silmissä kivalta, se on eleet, ilmeet, olemus, pukeutuminen, kävely, puhetyyli, tempperamentti kaikki mikä näkyy ulospäin. Itselle ainakin niin suuri merkitys että ensimmäinen valinta tapahtuu ulkonäön perusteella (alitajuisesti) ja sitten vasta lähtee katsomaan toisen luonnetta sitä mitä ulkonäön alta löytyy jne. Voisin väittää että ne jotka ei yhtään katso toisen ulkonäköä on tosi harvassa. On pelkkää tekopyhyyttä väittää niin. Miksi sitten tämäkin palsta on täynnä arvosteluja ulkonäöstä. Itse olen itselle sopivan komistuksen jo löytänyt ja hän näyttää minun silmissä joka pivä yhtä komealta. Jos näky oli epämiellyttävä niin olisin lähtenyt jo ajat sitten. Olen joskus leikillään kysynyt mieheltä että olenko vielä yhtä kaunis kuin alussa jolloin sitä hehkutti niin vastaus on kuulunut että ethän muuten siinä enää olisi. Niin että samaa mieltä siellä päässä ollaan. Haluaisin kyllä tavata sellasen ihmisen joka voi mennä naimisiin epämiellyttävältä tuntuvan kumppanin kanssa. Niin että ollaan vaan rehellisiä täällä ja turhat tekopyhyydet roskiin.

Voi onneksi et ole puolisoni. Enkä olisi tuollaista pinnallista ihmistä voinutkaan ottaa! Ulkokuori on vain ulkokuori, joka muuttuu, sisin ei muutu. Kasva aikuiseksi.

Vierailija

Minusta Katja valitsee tietoisesti olla mulkku. Hänen kehonkielensäkin huutaa, että hyi ei kiinnosta. Mitä kylmä (kuten itsekin itseään kuvasi) nainen ylipäätään sitten odottaa suhteelta? Etsiköön toisen insinöörin itselleen.
Fakta on kuitenkin se että ei kaksi voimakkaasti maskuliinienergistäkään ihmistä toimi. Tarvitaan molempia energioita ja parhaimmillaan kumpikin parisuhteen osapuoli osaa ilmentää itsessään molempia energioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oskarin nouseva intonaatio ärsyttää. Ja hyminä.

Tuo h*lvetin hyminä ja myminä ärsyttää porukkaa täällä,myös minua! Se on oikeasti raskasta kuunneltavaa. Tutullani on samanlainen tapa, kuin Oskarilla, ja meinaan seota kun joutuu kuuntelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomenlahja on aviomiehen lahja vaimolleen hääyön jälkeen. Menetetyn neitsyyden korvaus. Toki sitä neitsyyttä ei taida enää nykyään kukaan arvostaa. Tai säästää hääyöhön. Mutta alkuperäinen perinne on tämä.

Heidihän kyllä kertoi, että ei ole koskaan asunut kenenkään miehen kanssa. Olikohan se tippakoru korvaus menetetystä neitsyydestä tässä tapauksessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä Oskari on tehnyt? Hänhän on tosi mukava. Heidi vaikuttaa jaksoista nähdyn perusteella aika joustamattomalle.

Tunnetko Oskarin vai ohjelman perusteella sanot häntä mukavaksi?
Jos et tunne, niin mene naoakympin facebook sivulle ja katso sieltä Oskarin matkavideo.
Siinä huomaat, kuinka inhottava voi ihminen toiselle ihmiselle olla.
Lopussa hellyyttävä matkakumppani kertoo matkasta ja haaveilee, että tapaavat vielä ja pitävät yhteyttä. Samalla tämä ukonkuvatus jäystää nicorettepurkkaansa naama irvessä ja pyörittelee puhelintansa kyllästyneen näköisenä ja vähät välittää toisen tunteista. Samalla matkallahan Oskari petti matkakumppaniaan ja päätyi lehtien otsikoihin pettäjänä. Siinä alustavasti sinulle tarinaa tuosta tosi mukavasta Oskarista.

Mikäli tämä pitää paikkansa, ihmettelen että on päässyt ETA alkukarsintaa pidemmälle. Luin jostain juuri ETA-asiantuntijoiden haastattelun, josta kävi ilmi että syynäävät aika tarkkaan mm. hakijoiden somen ym. taustat ylipäätään juuri siksi että miettivät tarkkaan millaisen ihmisen kanssa laittavat vieraat ihmiset naimisiin. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta pointti oli että huolellisesti tsekataan. Tuntuu siis omituiselta (ja laiskalta), että Napakympin osalta ei olisi kaivettu kaikki mahdollinen.

Ottamatta kantaa Heidiin sinänsä kun kaikki nämä vaate- ja puhetyylit ym. ovat makuasioita, tuntuu  täysin kohtuuttomalta että hän on saanut aviopuolisokseen ihmisen jolla on (mikäli tämä siis pitää paikkansa) tuollainen historia.

Tämä pitää 100% paikkaansa ja on tarkistettavissa kun kirjoittaa googleen napakymppi-Oskari ja facebookin puolelta ensin napakymppi ja sieltä rullailee 2017 jaksoihin. Tämähän oli jo aikaisemmin täällä esillä, mutta ilmeisesti Oskari ilmoitteli viestejä asiattomaksi ja niitä poistettiin. Siinä viestissä, jossa oli hauskasti "Oskari pettää katsojat ja puolison" oli tämä napakymppi historia kirjoitettu perusteellisesti. Tätä napakymppi menneisyyttä ei tutkittu asiantuntijoiden puolelta ja se tuli heille ja Heidille yllätyksenä. Vaikka todellisuudessa tuotanto taisi tietää, mutta viihdeohjelma vaatii draamaa ja se jätettiin luurangoksi kaappiin.

Ketään ei nyt niin hirveästi kiinnosta nuo napakymppikuviot, kun ollaan ihan eri ketjussa. Joku on siis siltä ajalta katkeroitunut, mutta ihan oikeasti, hae/hakekaa apua ongelmiinne muualta ja antakaa muiden keskittyä nyt tähän ohjelmaan. Itse voin sanoa, että ilmoitan kaikki nämä samat jankkausviestit asiattomiksi syystä että pilaavat ketjun.

Minua kiinnostaa, mutta se mikä ärsyttää on nämä sinun joka toiset viestit, joissa jankutat kuinka ilmiannat ja kuinka sinua ärsyttää ja annat ymmärtää kuinka sinun pitäisi saada päättää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Sen lisäksi tämä sinun ylimielinen asenne, jolla ehdottelet toisille hoidon hakemista on todella tökeröä.
Tämä on yleinen ketju, jonne jokainen oman harkintansa, ei siis sinun harkintasi mukaan kirjoittaa mitä haluaa ja modet sitten poistavat vaikka koko ketjun niin halutessaan, jos viestit eivät ole asiallisia. Tarpeeksi kun ilmoittelet viestejä, niin koko ketjua tulee katoamaan.
Joten jos olet herkkä, etkä halua lukea kuin juuri sinun kiinnostuksen kohteisiin räätälöityjä viestejä niin sinä olet kokonaan väärällä sivustolla. Tämä on vauvapalsta ja tunnetusti aiheen sisällä keskustelu rönsyilee. Jos sen hyväksyminen on vaikeaa, ehkä kannattaa etsiä joku muu sivusto?
Joten tämä official ketju on kaikille heille, joita kaikki näihin henkilöihin liittyvät juorut kiinnostavat ja jotka haluavat analysoida näitä henkilöitä ja heidän tekemisiään ja sanomisiaan sekä ohjelmassa, että vanhoissa jutuissa.
Jos haluat juuri sinun näköisen keskustelun laitat peilin eteesi ja puhut itsesi kanssa.

Aivan samaa mieltä.
Onkohan näiden toistuvien samansisältöisten kehotuksien takana joku, joka on itse mahdollisesti apua tarvitsemassa tai jonka lääkitystä tulisi tarkastaa. Kovasti tuntuu ainakin olevan aikaa kirjotella täällä ja tuomita ihmisiä hulluiksi.

Olet samaa mieltä itsesi kanssa? Hupaisaa. En tuomitse, kerron vain sen minkä suurin osa ketjun lukijoista on huomannut. Omat katkeruudet kannattaa hoitaa jossain muualla kuin tällä palstalla.

Unohdin laittaa, että olen ohis, joka kirjoitti tuon "minua kiinnostaa..." vastauksen. Eli meitä on siis kaksi jotka tähän ketään ei kiinnosta kommenttiin on vastannut. Minä joka ilmaisen, että nämä hoitoonhakemiskommenttisi ovat typeriä ja sitten joku joka komppasi minua siinä.
Minäkin vaan kerron mitä olen ketjussa lukenut. Sinä olet yksi pahimmista asiattomuuksien laukojista. Mutta jostain syystä näet vaan ne kommentit, joita muut sinusta näistä pareista sanoo vaikka omasta näppäimistöstäsi tulee jopa paljon pahempaa. Koska kaikki me tiedämme, että kommentti lähtisi sinun ansiosta poistoon heti, jos joku alkaisi vihjailemaan jonkun näiden osallistujien mielenterveydestä tai lääkityksestä. Hermoistuit jo pelkästään siitä, että Heidi luonnehdittiin arvaamattomaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo vastaus edes tarkoittaa, en ymmärrä. Jos et olisi enää yhtä kaunis, sulle olisi jo näytetty ovea?

Varmaan sitä että toinen näkee edelleen samanlaisena vaikka vuosia vierähtänyt..eihän meistä kukaan nuorru ja säily ikuisesti saman näköisenä.. Lisäksi kun rakastaa niin toisen ulkonäkökin vaikuttaa paremmalta, siitähän on tehty tutkimuskin joka on liian pitkä tähän kirjoitettavaksi..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä Oskari on tehnyt? Hänhän on tosi mukava. Heidi vaikuttaa jaksoista nähdyn perusteella aika joustamattomalle.

Jos et tunne, niin mene naoakympin facebook sivulle ja katso sieltä Oskarin matkavideo.
Lopussa hellyyttävä matkakumppani kertoo matkasta ja haaveilee, että tapaavat vielä ja pitävät yhteyttä. Samalla tämä ukonkuvatus jäystää nicorettepurkkaansa naama irvessä ja pyörittelee puhelintansa kyllästyneen näköisenä ja vähät välittää toisen tunteista. Samalla matkallahan Oskari petti matkakumppaniaan ja päätyi lehtien otsikoihin pettäjänä. Siinä alustavasti sinulle tarinaa tuosta tosi mukavasta Oskarista.

Mikäli tämä pitää paikkansa, ihmettelen että on päässyt ETA alkukarsintaa pidemmälle. Luin jostain juuri ETA-asiantuntijoiden haastattelun, josta kävi ilmi että syynäävät aika tarkkaan mm. hakijoiden somen ym. taustat ylipäätään juuri siksi että miettivät tarkkaan millaisen ihmisen kanssa laittavat vieraat ihmiset naimisiin. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta pointti oli että huolellisesti tsekataan. Tuntuu siis omituiselta (ja laiskalta), että Napakympin osalta ei olisi kaivettu kaikki mahdollinen.

Ottamatta kantaa Heidiin sinänsä kun kaikki nämä vaate- ja puhetyylit ym. ovat makuasioita, tuntuu  täysin kohtuuttomalta että hän on saanut aviopuolisokseen ihmisen jolla on (mikäli tämä siis pitää paikkansa) tuollainen historia.

Tämä pitää 100% paikkaansa ja on tarkistettavissa kun kirjoittaa googleen napakymppi-Oskari ja facebookin puolelta ensin napakymppi ja sieltä rullailee 2017 jaksoihin. Tämähän oli jo aikaisemmin täällä esillä, mutta ilmeisesti Oskari ilmoitteli viestejä asiattomaksi ja niitä poistettiin. Siinä viestissä, jossa oli hauskasti "Oskari pettää katsojat ja puolison" oli tämä napakymppi historia kirjoitettu perusteellisesti. Tätä napakymppi menneisyyttä ei tutkittu asiantuntijoiden puolelta ja se tuli heille ja Heidille yllätyksenä. Vaikka todellisuudessa tuotanto taisi tietää, mutta viihdeohjelma vaatii draamaa ja se jätettiin luurangoksi kaappiin.

Ketään ei nyt niin hirveästi kiinnosta nuo napakymppikuviot, kun ollaan ihan eri ketjussa. Joku on siis siltä ajalta katkeroitunut, mutta ihan oikeasti, hae/hakekaa apua ongelmiinne muualta ja antakaa muiden keskittyä nyt tähän ohjelmaan. Itse voin sanoa, että ilmoitan kaikki nämä samat jankkausviestit asiattomiksi syystä että pilaavat ketjun.

Minua kiinnostaa, mutta se mikä ärsyttää on nämä sinun joka toiset viestit, joissa jankutat kuinka ilmiannat ja kuinka sinua ärsyttää ja annat ymmärtää kuinka sinun pitäisi saada päättää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Sen lisäksi tämä sinun ylimielinen asenne, jolla ehdottelet toisille hoidon hakemista on todella tökeröä.
Tämä on yleinen ketju, jonne jokainen oman harkintansa, ei siis sinun harkintasi mukaan kirjoittaa mitä haluaa ja modet sitten poistavat vaikka koko ketjun niin halutessaan, jos viestit eivät ole asiallisia. Tarpeeksi kun ilmoittelet viestejä, niin koko ketjua tulee katoamaan.
Joten jos olet herkkä, etkä halua lukea kuin juuri sinun kiinnostuksen kohteisiin räätälöityjä viestejä niin sinä olet kokonaan väärällä sivustolla. Tämä on vauvapalsta ja tunnetusti aiheen sisällä keskustelu rönsyilee. Jos sen hyväksyminen on vaikeaa, ehkä kannattaa etsiä joku muu sivusto?
Joten tämä official ketju on kaikille heille, joita kaikki näihin henkilöihin liittyvät juorut kiinnostavat ja jotka haluavat analysoida näitä henkilöitä ja heidän tekemisiään ja sanomisiaan sekä ohjelmassa, että vanhoissa jutuissa.
Jos haluat juuri sinun näköisen keskustelun laitat peilin eteesi ja puhut itsesi kanssa.

Aivan samaa mieltä.
Onkohan näiden toistuvien samansisältöisten kehotuksien takana joku, joka on itse mahdollisesti apua tarvitsemassa tai jonka lääkitystä tulisi tarkastaa. Kovasti tuntuu ainakin olevan aikaa kirjotella täällä ja tuomita ihmisiä hulluiksi.

Olet samaa mieltä itsesi kanssa? Hupaisaa. En tuomitse, kerron vain sen minkä suurin osa ketjun lukijoista on huomannut. Omat katkeruudet kannattaa hoitaa jossain muualla kuin tällä palstalla.

Unohdin laittaa, että olen ohis, joka kirjoitti tuon "minua kiinnostaa..." vastauksen. Eli meitä on siis kaksi jotka tähän ketään ei kiinnosta kommenttiin on vastannut. Minä joka ilmaisen, että nämä hoitoonhakemiskommenttisi ovat typeriä ja sitten joku joka komppasi minua siinä.
Minäkin vaan kerron mitä olen ketjussa lukenut. Sinä olet yksi pahimmista asiattomuuksien laukojista. Mutta jostain syystä näet vaan ne kommentit, joita muut sinusta näistä pareista sanoo vaikka omasta näppäimistöstäsi tulee jopa paljon pahempaa. Koska kaikki me tiedämme, että kommentti lähtisi sinun ansiosta poistoon heti, jos joku alkaisi vihjailemaan jonkun näiden osallistujien mielenterveydestä tai lääkityksestä. Hermoistuit jo pelkästään siitä, että Heidi luonnehdittiin arvaamattomaksi.

Nyt sinä erehdyt luulemaan minua joksikin, tai useaksi muuksi. En ole kommentoinut arvaamattomuus-asiaa enkä tietääkseni asiattomuuksiakaan laukonut. Ymmärtänet, että meitä on monia, joita kyrsii ketjun meininki ja jotka ilmoittavat asiattomiksi tietystä suunnasta tulevat viestit.

Vierailija

Ulkonäöstä puhutaan paljon, itselle naisen ulkonäkö on sellainen juttu että persoonaa ja jotain kivaa pitää olla ja kyllä se niin on että hyvännäköinen (omasta mielestä) takapuoli on ehdoton must. En vain voisi syttyä kovin plättäperseisestä naisesta enkä sellaisesta jonka lantio on kapeampi kuin vyötärö. Niin se on. 

Tuosta Heidistä sen verran, että itselle olisi nonono koska kämppä täynnä pinkkiä, tuhat purnukkaa ja muutenkin on sellainen ikään kuin barbileikkejä vailla oleva 12-vuotias. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä.

Nyt sinä erehdyt luulemaan minua joksikin, tai useaksi muuksi. En ole kommentoinut arvaamattomuus-asiaa enkä tietääkseni asiattomuuksiakaan laukonut. Ymmärtänet, että meitä on monia, joita kyrsii ketjun meininki ja jotka ilmoittavat asiattomiksi tietystä suunnasta tulevat viestit.

Tässä voi todeta juuri sen, että voimme lopettaa nämä kyräilyt ja salapoliisileikit, kun kirjoittajia on niin paljon, jokatapauksessa useampia. Yritin kanssa miettiä näitä kirjoittajia, mutta samoilla aikaleimoillakin tulee viestiä, niin pakko olla usesmpia. Ei auta muu, kuin lukea paljastuksia, juoruja ja ihmisanalyysejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä puhutaan paljon, itselle naisen ulkonäkö on sellainen juttu että persoonaa ja jotain kivaa pitää olla ja kyllä se niin on että hyvännäköinen (omasta mielestä) takapuoli on ehdoton must. En vain voisi syttyä kovin plättäperseisestä naisesta enkä sellaisesta jonka lantio on kapeampi kuin vyötärö. Niin se on. 

Tuosta Heidistä sen verran, että itselle olisi nonono koska kämppä täynnä pinkkiä, tuhat purnukkaa ja muutenkin on sellainen ikään kuin barbileikkejä vailla oleva 12-vuotias. 

No jos sinulle naisen takamuksen muoto on noin ehdottoman tärkeä, niin et varmasti koskaan hakisi tähän ohjelmaan, koska on selvää, että sinulle todennäköisesti naitettaisiin vääränlaisella takamuksella oleva nainen. Sinunlaisten kannattaa kalastella perinteisillä markkinoilla, joissa voi valita pepun perusteella lähteekö deiteille vai ei. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat