Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Etan onnistumisprosenttia ei voi verrata ns. tavalliseen elämään vaan muihin vastaaviin "paritusohjelmiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole nähnyt missään kohtaa Ollin ”ylianalysointia”. On ehkä vähän epävarma joissain asioissa, mitä Katjan lievä tylyys varmasti tuo entisestään esiin. Otteessa seuraavasta jaksosta kuitenkin sanoo suoraan, että tietyt Katjan kommentit aiheuttavat hänessä alemmuudentunnetta eikä hän pidä siitä yhtään. Ei ole siis todellakaan jäämässä miksikään tossukaksi ja hyvä niin.
Minun mielestäni tossukkuus taas on juuri sitä, että tuntee alemmuutta jos toisen mielestä oma kämppä on vain 7,5:n tasoinen, vaikka on itse ensin pyytänyt siitä arvosanaa. On toki hyvä että hän pystyy tunnistamaan reaktionsa ja puhumaan niistä avoimesti, siitä pisteet! Itselleni kuitenkin olisi kumppanissa ihan liikaa jo se, ettei hänelle voi rehellisesti kertoa omaa mielipidettään asioista, koska hänen itsetuntonsa murenee siitä.
Enkä nyt tarkoita tässä tuollaisia asioita, mitä joku listasi aiemmassa viestissä, kuten kaljuutumista tai selluliittisia reisiä, joille ei mahda mitään. Sellaisista kielteisen mielipiteen sanominen on typerää ja tarpeetonta. Mutta sen kertominen, millaisesta kodista pitää ja ei pidä, on omasta mielestäni rakentavaa ja tarpeellista, koska siihen asiaan ihminen voi yleensä vaikuttaa, ja se on olennainen tekijä parisuhteen onnistumisen kannalta.
Nämä rehellisesti mielipiteen kertojat eivät sitten kuitenkaan pidä itse siitä, kun heille kerrotaan heistä mielipide rehellisesti. Huomaavaisuus on sitä, että vaikka toinen tekisikin huonon kysymyksen, niin siihen voi aina vastata toisen tunteet huomioon ottaen.
Tätä Katjan, Rosan ym. tyyppistä naista on alkanut näkymään viimeaikoina paljon. Selitellään kuinka halutaan kiltti, kunnollinen, huomaavainen ja keskusteleva kumppani. Kääntävät tilanteen niin, että saadaan ensin se mies alistettua ja tossun alle ja sitten seuraavaksi itketään kun siitä toisesta ei ole vastusta tai näiden itsetunto ei kestä vahvaa ja älykästä naista.
Mitä Ollin olisi pitänyt tehdä, kun Katja tulee hänen kotiinsa? Katja ei älyä sanoa mitään kivaa. Olli joutuu kerjäämään Katjalta reaktiota. Katja ei ymmärrä reagoida hyväntahtoisesti, vaan töksäyttää jotain tökeröä. Olli pahoittaa mielensä ja molemmilla on huonot fiilikset.
Näillä rehellisiä mielipiteitä kertovilla ihmisilllä ei ole koskaan onnellisia ihmissuhteita. Heillä on ihmissuhteita, mutta nämä joille kerrotaan näitä rehellisyyksiä eivät ole koskaan oikein onnellisia osapuolia. Joko heille kerrotaan inhottavia rehellisyyksiä tai heille ei kerrota mitään, koska ihminen nyt ei kuitenkaan ole täysin rehellisesti katsottuna koskaan 10.
Nämä vahvat ja älykkäät naiset tulevat jäämään sinkuiksi. Koska sitä juuri heitä vahvempaa kilttiä keskustelevaa ja huomioivaa miestä ei ole. Heidän oma vahvuutensa on nimittäin niin korkealla tasolla. Heitä vahvemmat miehet eivät ole nimittäin enää kilttejä, eikä huomaavaisia ja sitä taas he eivät halua.Olen tuo kirjoittaja jonka viestiä lainasit. Olen itse rehellinen ja pidän siitä, kun minulle ollaan rehellisiä. Parisuhteeni ovat olleet yhtä lukuunottamatta onnellisia ja toimivia. Pisin kesti reilusti yli 10 vuotta ja päättyi sitten, koska lapsihaaveet eivät kohdanneet (molemmilla muuttui mieli suhteen aikana). Ainoa toimimaton suhteeni on ollut sellaisen miehen kanssa, joka ei itse ollut rehellinen omista mielipiteistään, eikä myöskään kestänyt sitä että minä olin rehellinen, silloin kun olimme jostain asiasta eri mieltä.
Olen aina ollut haluttu kumppani miesten parissa, koska moni heistäkin arvostaa sitä että asiat sanotaan ennemmin suoraan kuin väännetään tuhannelle mutkalle. En allekirjoita tuota, etteivät nämä miehet muka voi olla kilttejä ja huomaavaisia. Pitkäaikaisin kumppanini on huomaavainen ja empaattinen, mutta silti analyyttinen ja itsevarma, eikä hänelle ole mikään ongelma saada suoraa ja rehellistä palautetta - kunhan palaute annetaan ystävällisesti/neutraalisti eikä vihamieliseen tai nokittelevaan tyyliin. Hyvistä tunnetaidoista ei seuraa että henkilö ei kykene ottamaan vastaan suoraa palautetta. Asia on itse asiassa päin vastoin: mitä paremmat tunnetaidot ja itseluottamus ihmisellä on, sitä paremmin hän sietää erimielisyyttä ja rakentavaa palautetta.
Myös tuo kuvailemasi ihmistyyppi, joka arvostelee muita mutta ei itse siedä arvostelua, on olemassa ja todellinen, ja on ikävää että tuon tyyppiset ihmiset yleensä perustelevat käytöstään rehellisyyden arvostamisella. Se on silmänlumetta, jolla yritetään oikeuttaa oman pahan olon kaatamista muiden päälle. Aidosti rehellisyyttä arvostava ihminen ei ole samaan aikaan ilkeämielinen eikä hänellä ole tuplastandardeja sen suhteen, millaista kohtelua hän odottaa muilta vs. miten hän itse saa kohdella muita.
Täytyy nyt muistaa, että nämä ihmiset yrittävät vasta tutustua toisiinsa. Asiantuntijat toteavat tuossa, että kannattaisi puhua niin kuin itse haluaisi itselleen puhuttavan, ja kuinka omilla reaktioilla voi joko saada toisen avautumaan lisä tai menemään kuoreen. Anniina ja Ville suhtautuvat toisiinsa positiivisesti, hyvksyvästi, siispä saavat toisistaan irti paljon. Oskarin ja Heidin tapauksessa Heidi ei taida paljoa edes kysellä mitään miehestään, on aika keskittynyt omaan itseensä, kauppoihinsa ja ulkonäköönsä, Oskari ainakin ulkoisesti näyttäisi ottavat Heidiä huomioon. Olli yrittää auttaa Katjaa avautumaan mutta Katjalla täysjarrutus päällä minkä vuoksi Olli näyttää turhautuvan, yrittää ymmärtää Katjaa ja siksi nuo pitkät pohdinnat kameralle sekä hermostunut pölinä ruokaillessa kun toinen tuntuu murrosikäisen tyyliin piikikkäältä ja sulkeutuneelta. Eikö oikeasti noita ihmisiä kiinnosta millaisen kumppanin asiantuntijat ovat heille valinneet? Tuossa lyhyessä ajassa ainoastaan Anniina ja Ville pystyvät tutustumaan toisiinsa kunnolla, koska antavat toisilleen mahdollisuuden siihen, muissa pareissa naiset vetäytyvät ja sulkevat itsensä. Ja vähän tuntuu, ett olisivat tehneet sen olisi vastassa millainen sulhanen vaan, eikö rohkeus oikeasti riittänyt (Katja) vai onko niin urautunut omaan sinkkuelämään omien kavereiden kanssa ettei oikeasti haluakaan muutosta, ainoastaan hauskan pienen seikkailun (Heidi)?
Vastaan tuohon lihavoituun vielä sen verran, että itse haluan minulle puhuttavan rehellisesti nimenomaan tutustumisen alusta asti, ja tästä syystä juuri toimin niin itsekin. Sitten ohjelmaan liittyviä kommentteja:
Muistaakseni Heidi kyllä kiinnostuneena kyseli Oskarilta, mitä tämä haluaisi tehdä Pariisissa. En muista mitä Oskari siihen vastasi, mutta jäin sitten odottamaan että hän kysyisi vuorostaan samaa Heidiltä. Ei kysynyt vaan istui tuppisuuna pöydässä. Heidi sitten kertoi omat toiveensa, vaikka niitä ei kysyttykään, ja tilanne sujui kuitenkin ihan kivasti. Eli Heidi kannatteli ja vei tilannetta eteenpäin vähän niin kuin Oskarin puolesta.
Katja/Olli -parilla on se ongelma, että kumpikaan ei kannattele, vaan odottaa toisen tekevän niin. Todennäköisesti nämä odotukset ovat tiedostamattomalla tasolla, mutta ne näkyvät kuitenkin siinä miten he puhuvat toisilleen. Esim. Olli haluaisi Katjalta myönteistä vahvistusta, joten hän esim. pyytää asunnostaan arvosanaa, sen sijaan että olisi itse esimerkkinä ja puhuisi Katjalle sellaisella lämpimällä ja avoimella tyylillä, jota itsekin toivoisi saavansa osakseen. Myös Katja vetäytyy ja pihtaa myönteisiä kommentteja. Kun kumpikin odottaa toisen ryhtyvän ensimmäisenä kannatteliijan rooliin, niin tilanne on patissa ja varmaan sellaisena pysyykin.
Anniina ja Ville sitten taas molemmat kannattelevat tilanteita ja laittavat itseään niihin likoon. Heidän molempien vuorovaikutus varmasti toimisi myös tuollaisen Katja/Olli-tyyppisen ihmisen kanssa, joka odottaa toisen panostavan enemmän, koska jo yhden osapuolen taholta tuleva panostaminen usein riittää siihen että asiat sujuvat mukiinmenevästi (kuten tuo tilanne Heidin ja Oskarin välillä sujui, vaikka Oskari ei juuri siihen panostanutkaan). Yksipuolinen panostaminen on kuitenkin pidemmän päälle raskasta, ja kestävä ja tasaveroinen suhde syntyy parhaiten silloin, kun siinä molemmat osapuolet toimivat Anniinan ja Villen tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Etan onnistumisprosenttia ei voi verrata ns. tavalliseen elämään vaan muihin vastaaviin "paritusohjelmiin".
Voihan sitä verrata, ja verrataankin, aina kun joku tulee huomauttelemaan että osallistujat eivät voi olla kovin fiksuja jos tällaiseen lähtevät mukaan. Siinähän implikoidaan, että tosielämässä onnistumisen todennäköisyys olisi niin paljon parempi, että vain typerä lähtee ohjelmaan. Mutta jos asian miettii puhtaan matemaattisesti, totuus on aivan toisin päin.
Siispä fiksu ja analyyttinen ihminen nimenomaan hakee tähän ohjelmaan mukaan, paitsi jos jotkut muut seikat puhuvat sen puolesta että ei ole hyvä idea. Kuten vaikka se, jos tietää olevansa ihminen joka ei pysty hyväksymään muiden valitsemaa puolisoa ihan vain siksi, että puoliso ei ole itse valittu. Tai jos ei missään tapauksessa halua esiintyä tv:ssä.
t. 7%:n nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä Oskari on tehnyt? Hänhän on tosi mukava. Heidi vaikuttaa jaksoista nähdyn perusteella aika joustamattomalle.
Tunnetko Oskarin vai ohjelman perusteella sanot häntä mukavaksi?
Jos et tunne, niin mene naoakympin facebook sivulle ja katso sieltä Oskarin matkavideo.
Siinä huomaat, kuinka inhottava voi ihminen toiselle ihmiselle olla.
Lopussa hellyyttävä matkakumppani kertoo matkasta ja haaveilee, että tapaavat vielä ja pitävät yhteyttä. Samalla tämä ukonkuvatus jäystää nicorettepurkkaansa naama irvessä ja pyörittelee puhelintansa kyllästyneen näköisenä ja vähät välittää toisen tunteista. Samalla matkallahan Oskari petti matkakumppaniaan ja päätyi lehtien otsikoihin pettäjänä. Siinä alustavasti sinulle tarinaa tuosta tosi mukavasta Oskarista.Vai oikein pettäjänä!? :D
Hei, se oli NAPAKYMPPIMATKA :D
Katsoin sen videon. Oskaria ei kiinnostanut sen matkakumppani seurustelumielessä, eikä halunnut herättää turhia toiveita. Ei siinä mitään kummempaa ollut. Ei mitään inhottavaa käytöstä, mutta pidättyväistä toki.Kyllä, oikein pettäjänä, kun petti muutamat ihmiset yhdellä iskulla.
Tyttöystävänsä Sadun, ystäväksi tulleen Juliuksen jolta viekoitteli Miian ja tietenkin katsojat. Vielä kun ajattelee eteenpäin, niin petti myös Miian, kun itse antoi jutun medialle jossa kerskui tällä asialla. Oliko vielä pettämisestä lisää väiteltävää?
No huh. En ole ikinä ajatellut, että nuo Napakymppi parit oikein seurustelisivat samantien. Olen pitänyt sitä lähinnä ihan huumorimielisenä ohjelmana, jossa lähdetään yhdessä matkalle ihan kaveripohjalta. Ja että todella aniharvoin siitä syntyy mitään. Tässä jopa kaksi paria!
No ei tietenkään Oskari ja Satu seurustelleet eikä myöskään Julius ja Miia seurustelleet. Kunhan kävivät kavereina sillä napakymppimatkalla. Tänne kirjoittelee joku Oskarihullu, joka levittää hänestä kaikenlaisia päättömiä ja paikkaansapitämättömiä juoruja tämän ensitreffi-ohjelman innoittamana.
Ei pidä kirjoituksesi paikkaansa. Kyllä seurustelivat.
Ok, fine. Sovitaan että kumpikaan meistä ei voi varmaksi tietää ja oikeasti asialla ei ole edes väliä!
Minun mielestä Oskari vaikuttaa ihan ok:lta. Ja jos joku 40-vuotias on kerran elämässä eksynyt väärään sänkyyn (siis jos oletetaan, että olisi) niin ei se maailman suurin rikos olisi. Jokaisella meistä on menneisyys eikä kaikilta osin kellään niin kaunis. Eiköhän keskitytä tähän päivään nyt!
Se menneisyys aiheutti juurikin tämän eron, tulet näkemään.
Ok, sitten sitä odotellessa, jos se kerran tv:ssä näytetään!
Mutta noin muuten olen sitä mieltä, että jos aikuisten ihmisten (joilla on menneisyydessä vaikka mitä jokaisella) uusi parisuhde kaatuu johonkin, joka on tapahtunut vuosia sitten tai edellisessä suhteessa, niin kummaa on. Nykyisyys merkitsee. Toki eri asia, jos paljastuisi kesken avioliittoa, että puoliso on edellisessä liitossaan murhannut sen silloisen puolisonsa, niin sitten se olisi heti eron paikka. Mutta tästä toki ei nyt ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Oskari on kyllä hyvä catch. Komea ja varakas ja mukava herrasmies.
Niinhän sitä on kerrottu ja nähty, että ökymersut on ja omat kerrostalot on.
Millaistakohan tuollaisen miljonäärin elämä on?
Onko vuotuisissa verotiedoissa ollut mainintaa paljonko vuodessa tulot?
Kun ajattelen omia kokemuksiani, mitään keskustelun kannattelua ja johdattelua ei tarvita, kun ollaan tarpeeksi kiinnostuneita ja ihastuneita. Ihastumisen puute aiheuttaa tuollaista vaivaantuneisuutta ja helppoa hikeentymistä ja arvostelua.
Oskarille mielestäni pitäisi olla nainen, josta hänelle tulee totaalinen wow-efekti. Hänen pitää ihastua oikein kunnolla ja silloin onnistuu!
Kuka keski-ikäinen mies haluaa huomenlahjaksi liput Ed Sheeranin konserttiin?! :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka keski-ikäinen mies haluaa huomenlahjaksi liput Ed Sheeranin konserttiin?! :D
Voihan se olla että Heidi odotti saavansa 30-vuotiaan siipan ;) Suuri osa naisista tykkää nuoremmista kuin itse. Eihän sitä ikinä tiedä..
En ole vielä neljättä jaksoa katsonut, mutta voin hyvin kuvitella kuinka Katja moralisoi Ollia biojäteastian puuttumisesta. Ei tarvitse olla kovinkaan hyvä ennustaja, jos veikkaa, että Katja on tämän kauden Rosa. Rosa halusi ilahduttaa Eetua siivoamalla sen kämpän ja sekin meni ahdistukseksi kun Eetulla ei ollut pesuaineita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan osunut napakymppiin, kun kuuleman mukaan Oskari antoi liput kaverilleen:D
Mitä Oskari antoi huomenlahjaksi tulevalle ex-vaimolleen?
Älkääkä vaan sanoko, että ohjelman yhteistyökumppanilta jotain kultajousia. Sehän se olisikin varsin omaperäistä
Kaulakorun antoi. Ketjussa pieni riipus joka muistutti pisaraa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan osunut napakymppiin, kun kuuleman mukaan Oskari antoi liput kaverilleen:D
Mitä Oskari antoi huomenlahjaksi tulevalle ex-vaimolleen?
Älkääkä vaan sanoko, että ohjelman yhteistyökumppanilta jotain kultajousia. Sehän se olisikin varsin omaperäistäKaulakorun antoi. Ketjussa pieni riipus joka muistutti pisaraa tms.
No niin, eli ihan omaperäisesti ei pistänyt euroakaan eikä ajatustakaan huomenlahjaan, vaan haki tuotannon määräämän paketin sopimuskumppanilta.
Onko näkynyt korua Heidin kaulassa tulevissa jaksoissa?
Vierailija kirjoitti:
Nämä osallistujat eivät osta "sikaa säkissä" ulkonäönkään suhteen vaan heille näytetään kuvia mahdollisista ehdokkaista. Näille annetaan sitten pisteitä. Eihän se kuva tietenkään kaikkea kerro, mutta luulisi karsivan mahdottomat valinnat. Esim. ei kaljua miestä sille joka ei ehdottomasti kaljusta pidä jne.
Moni ei myöskään tajua kuinka hyvin tämä ohjelma on tuottanut ns. pysyviä pareja. Jokaiselta kaudelta on tullut yksi (siis kolmasosa pareista) ja lisäksi muutama on jatkanut ohjelman jälkeen n. vuoden. Vaikeuskerroin huomioon ottaen tulos on hämmästyttävän hyvä. Kyllä ne asiantuntijat jotain tietävät. Monessa muussa vastaavassa ohjelmassa onnistuminen lähenee nollaa (mm. bachelor/lorette). Maajussille morsiankaan ei ole toiminut kovin hyvin vaikka siinä maajussi on itse saanut valita ehdokkaat isosta joukosta. Ja ne halukkaat ovat nähneet pitkät esitykset maajusseista ennen kuin ovat kirjeen lähettäneet.
Noinko on ? Yllättävä tieto tuo että näyttävät etukäteen kuvia mahdollisista puolisoehdokkaista? Kuka tuon voi vahvistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä osallistujat eivät osta "sikaa säkissä" ulkonäönkään suhteen vaan heille näytetään kuvia mahdollisista ehdokkaista. Näille annetaan sitten pisteitä. Eihän se kuva tietenkään kaikkea kerro, mutta luulisi karsivan mahdottomat valinnat. Esim. ei kaljua miestä sille joka ei ehdottomasti kaljusta pidä jne.
Moni ei myöskään tajua kuinka hyvin tämä ohjelma on tuottanut ns. pysyviä pareja. Jokaiselta kaudelta on tullut yksi (siis kolmasosa pareista) ja lisäksi muutama on jatkanut ohjelman jälkeen n. vuoden. Vaikeuskerroin huomioon ottaen tulos on hämmästyttävän hyvä. Kyllä ne asiantuntijat jotain tietävät. Monessa muussa vastaavassa ohjelmassa onnistuminen lähenee nollaa (mm. bachelor/lorette). Maajussille morsiankaan ei ole toiminut kovin hyvin vaikka siinä maajussi on itse saanut valita ehdokkaat isosta joukosta. Ja ne halukkaat ovat nähneet pitkät esitykset maajusseista ennen kuin ovat kirjeen lähettäneet.
Noinko on ? Yllättävä tieto tuo että näyttävät etukäteen kuvia mahdollisista puolisoehdokkaista? Kuka tuon voi vahvistaa?
Tämä tieto on täällä kerrottu jo aiempinakin vuosina. Luultavasti pitää paikkansa. Varmaan osallistujille näytetään siis suuria määriä ihmisten kuvia (ja sieltä joukosta löytyy myös tuleva puoliso), joita jotenkin pisteyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää. Tulevan puolison on nähnyt jo ensimmäisissä palavereissa, mutta niin on nähty on myös monen muun kuva samalla. Senhän tietävät myös kaikki ohjelman katsojat, että Heidi tunsi Herra A:n jo entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta O ja Heidin jutusta täytyy kyllä laittaa palautetta tuotantoon ja esittävälle kanavalle. Todella törkeää, että tuollainen epäasiallinen kommenttia toisen "epävakaudesta" päästetään läpi. Onkohan Heidi ryhtynyt johonkin toimenpiteisiin?
Ainakin sellaisiin toimenpiteisiin ryhtynyt, että hän muutti välittömästi Oskarin luota pois ja kielsi tätä olemaan minkäänlaisessa yhteydessä häneen. Eivät ole olleet yhdessä/tekemisissä 25.6 jälkeen. Tämä nähdään televisiossa eikä ole keksitty kommentti.
Mistä tiedät tämän varmaksi? Oletko läheinen henkilö sarjassa esiintyvälle henkilölle?
Tuo väitetty päivämäärä on pari päivää juhannuksen jälkeen kun kuvaukset oli vielä kesken.
Älä tuomitse ennen kuin katsot ohjelman. Juhannus oli viimeinen yhdessä vietetty juhla ja sen jälkeen Heidi muutti pois Oskarin luota, sitä on turha kyseenalaistaa.
Itse olin aikanani yhden osallistujan lähipiirissä, työpari, eli en voinnut olla tietämättä miten kävi ja mitä tapahtui. Mulle vannotettiin todella vaitioloa, sanktion uhalla! Eli joko vedät jotain peliä, tai rikot vaitiololupauksen jos olet Heidin kaveri.
Työkaverilla oli tosi rankkaa olla hiljaa syksyyn asti, mutta kaikki oltiin hiljaa!
Olen itse tavannut mieheni ensitreffeillä ollessani 22 v. Seurustelumme kesti 4 v ja sen jälkeen olemme olleet naimisissa 25 vuotta. Tänä syksynä hopeahäät. Varsinaisesti yhdessä jo 29 vuotta. Edelleen rakastamme toisiamme ihan yhtä paljon kuin alussa.
Vm 67 morsmaikku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luuseri ilmeisesti, mutta tapasin oman mieheni valmistuttuani yliopistosta 24-vuotiaana. Hän on ensimmäinen, jonka kanssa olen koskaan mennyt treffeille. Olemme edelleen yhdessä, nykyään 34-vuotiaita. Että onnistumisprosentti 100 %, tai ehkä luuseriprosentti 100
4 * ’ensitreffit’ -
1. seukattiin melkein kaksi vuotta
2. Yhden illan tapaaminen
3. Satunnaista tapailua (eri paikkakunnilla opiskelemassa) n 6kk
4. Yhdessä nyt reilu 20v.Onnistumisprosentti ? Onko se sitten 75?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muuten aika montakin 40-55v miestä jotka ostivat itselleen ja puolisolleen ne liput... miksi ei tykkäisi?
- varmaan eniten tykkäisi jostain koka liittyy parin historiaan tai vaikkapa seksielämään - mutta sitähän moilla eta pareilla ei ole :)
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa tuota USA:n versiota, kun en jaksa odottaa tähän uusia jaksoja. Siellä on yksi aivan ihana pari! En tiedä meneekö myöhemmin sukset ristiin, mutta ainakin viidennen jakson alkuun asti heillä on niin söpöä ja hauskaa että sitä on ihanaa katsoa. <3 Vähän kuin nuo Ville ja Anniina mutta ehkä vielä hassumpia, ja oman värinsä tuo se että seksistäkin puhutaan avoimesti.
Onko tällä palstalla ollut tästä omaa keskustelua, tietäisikö joku? Olisi kiva lukea ihmisten mielipiteitä.
Sarjassa on mm. mies, joka ei kykene tekemään aloitetta seksiin ja hänen parinaan nainen, joka puolestaan toivoo aloitteen tulevan mieheltä. Ulkopuolinen näkee selvästi, miksei suhde etene.
Ja tuo söpö pari on kyllä ihan unelma, ainakin nyt vielä sarjan alkuvaiheessa. Mies on hassu ja vähän hassun näköinen, nainen taas tosi kaunis ja ihan lääpällään tuohon mieheen. :)
Ok, fine. Sovitaan että kumpikaan meistä ei voi varmaksi tietää ja oikeasti asialla ei ole edes väliä!
Minun mielestä Oskari vaikuttaa ihan ok:lta. Ja jos joku 40-vuotias on kerran elämässä eksynyt väärään sänkyyn (siis jos oletetaan, että olisi) niin ei se maailman suurin rikos olisi. Jokaisella meistä on menneisyys eikä kaikilta osin kellään niin kaunis. Eiköhän keskitytä tähän päivään nyt!