Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
7101/7445 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se oli paha, että Oskari on ollut tv-ohjelmassa aikaisemmin. Oli ohjelma mikä tahansa, sanoi joku tuolla, pääasia, että on hakenut seuraa eli ohjelma ollut sen tyyppinen formaatti.

Entä netissä? Tinder? Muut vastaavat sovellukset?

Entä live-elämässä? Yrittänyt aktiivisesti löytää parisuhdetta eli kysymykseen tulee baarit, ehkä tuttujen järkkäämät sokkotreffit?

Se kaikki yrittäminenkö on luottamuksen menettämisen arvoinen asia? Vai pelkkä tv?

Yritän ymmärtää tätä Heidin reaktiota ja pettymystä. Kun nelikymppisellä miehellä on monenlaista suhdehistoriaa yleensä. Missä vaiheessa niistä pitää kertoa, ettei toinen syytä salailusta?

Vielä kerran. Kyse ei ollut ohjelmassa olosta, vaan siitä ettei sitä mainittu vaikka tilaisuuksia oli useita. Tämä söi luottamusta, koska se toi Heidille esille sellaisia tunteita kuten, että mitä muuta mahdetaan salata ja silloin luottamus meni.

Heidi oletti, että oikea hetki olisi ollut silloin kuin siitä puhuttiin, koska he olivat puhuneet asiasta.

Esimerkiksi: Puhut miehellesi, että olet nähnyt miehesi eksän tänään kaupungilla. Miehesi on nähnyt viimeviikolla eksänsä. Mutta jostain syystä hän ei sitä mainitse sinulle, vaikka puhutte hänen eksästään. Onko se salaamista vai unohtiko miehesi oikeasti asian? Vai selitteletkö nyt, että siitä on kulunut niin pitkän aikaa tai muuta vastaavaa?

Ei minun mieheni tee minulle lukua siitä (eikä tarvitsekaan) kenet hän milloinkin näkee. Miksi pitäisi? Pitäisikö minun jaksaa olla kiinnostunut?

Ei, en ymmärrä tätä Napakymppigaten suhteetonta kokoluokkaa. Get over it, Heidi!

Paljon enemmän mielestäni olisi ollut Katjalla hepulin syytä kun hän kuuli Ollin jo olleen naimisissa. Mutta kun epäilin täällä aiemmin, että se oli turn-off niin minut nollatkin maan rakoon, koska kaikilla meillähän on menneisyytemme ja onhan noistakin nyt jokainen aiemminkin seurustellut -"ei sillä AVIOLIITOLLA ole merkitystä" - no anteeksi nyt vaan mutta minusta Napakymmpi on ihan pikkujuttu avioliittoon verrattuna.

Minusta tätä Napakymppi-gatea voisi verrata siihen, jos Olli ei olisi itse kertonut Katjalle olleensa naimisissa aiemminkin, vaan Katja olisi saanut kuulla sen kavereiltaan ennen Ollia. Ja ei, en vertaa avioliiton solmimista deittiohjelmaan osallistumiseen, vaan kyse on siitä, mitä jättää itsestään kertomatta, kun aiheesta keskustellaan. En tiedä, miten Napakymppi sitten on tullut puheeksi Heidin ja Oskarin välillä, mutta käsitin, että kyseisestä ohjelmasta oli kuitenkin ollut puhetta.

Olisi mielenkiintoista tietää koko konteksti, niin voisi laittaa Heidin suuttumisen ja luottamuspulan oikeisiin mittasuhteisiin. Onhan siinä iso ero, onko luottamus mennyt siksi, jos 

a) tv:stä tulee Napakymppi ja Oskari ei ole maininnut, että on muuten itsekin nuorempana osallistunut ohjelmaan

b) Heidi on sanonut, että häämatka vieraan ihmisen kanssa on kuin Napakympistä ja Oskari on vain myhäillyt vieressä

c) Heidi on sanonut, että ei voisi kuvitellakaan osallistuvansa esim. Napakymppiin ja Oskari on sanonut, ettei hänkään.

Eiköhän liene selvää, ettei kyseessä ollut mikään c:n kaltainen tilanne, jossa Oskari olisi valehdellut osallistumisestaan. Pidän epätodennäköisenä sitäkin, että kyseessä olisi ollut varsinainen keskustelu ohjelmasta nimeltä Napakymppi. Veikkaan pikemminkin jotain tämmöistä:

d) Heidi on maininnut Oskarille tai jollekulle muulle Oskarin kuullen, että "Mä puhuin susta/Oskarista etukäteen mun herra A:na, kun mä en kerran tiennyt edes nimeä, ja häissä sit joku sanoi että ai herra A niin kuin Napiksessa ja mä järkyttyneenä että eeeei kun A niin kuin aviomies. Ai kauheeta!". Ja Oskari on myhäillyt hiljaa ja Heidi siirtynyt johonkin aiheeseen B.

En minäkään usko, että siitä mitään varsinaista keskustelua on käyty, korkeintaan ohimennen mainittu.

Vierailija
7102/7445 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin toivon vielä, että Olli ja Katja löytäis toisensa. Niiden pitäis vetää jotkut pikkujoulukännit ja sitten päätyä puolivahingossa pussailemaan johonkin nurkkaan, niin siitä se lähtis. Ja vois tulla ihan hyvä parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7103/7445 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni Oskari ei ole tarpeeksi avoin. Hyvä olisi tunnistaa omat fiilikset ja osata puhua niistä sekä kaikesta, myös vaikemmista asioista avoimesti. Muuten ei miehessä mitään vikaa. Toivottavasti löytyy nainen hänelle. 

Vierailija
7104/7445 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun makuuni Oskari ei ole tarpeeksi avoin. Hyvä olisi tunnistaa omat fiilikset ja osata puhua niistä sekä kaikesta, myös vaikemmista asioista avoimesti. Muuten ei miehessä mitään vikaa. Toivottavasti löytyy nainen hänelle. 

Voihan se olla hyvinkin avoin kaikkien muiden kuin Heidin kanssa. Me ei tiedetä muuta kuin millainen se on Heidin kanssa. Muiden kanssa voi olla ihan erilainen.

Vierailija
7105/7445 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun alussa tosiaan tuotiin heti esiin se, että Oskari on ollut Napakympissä. Ja sitten oli mielikuvituksellista juttua siitä kuinka Oskari haluaa tv-uraa ja muihinkin ohjelmiin jne. 

Ohjelmassa Heidi (joogaistunto) kysyi Oskarilta motivaatiota osallistua ohjelmaan. Vaikuttaa siltä, että Heidi on tosiaan epäillyt, että Oskarilla on ollut joku julkisuuskampanja mielessään. 

Vierailija
7106/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ohjelma antaakin Heidistä tietynlaisen kuvan, niin en usko etteikö hänellekin joku sopiva mies ole jossain. Joku joka osaa avata ne lukot ja ansat. Puhua, keskustella, yrittää ymmärtää. Joku erilainen kuin Oskari. Kukapa meistä ei olisi haastava kumppani väärälle ihmiselle.

Toivon, että ohjelman kautta, joku mies näkee hyvää ja kehitettävää Heidissäkin. Joku joka ei säikähdä vaan ottaa haasteen vastaan. Joku, joka osaa ja jaksaa puhua, puhua ja puhua. Kohdella kuin kukkaa kämmenellä.

Ymmärrän pointtisi, joskin se on ensisijaisesti Heidin oma tehtävä avata ne lukot joko terapian avulla tai ilman. Tuo kaavailemasi asetelma "kuinka äkäpussi kesytetään" on suoraan romanttisesta Hollywood-komediasta, mutta ehkä joku eteläeurooppalainen ja sosiaalisesti taidokas luigi tai manolo ottaa haasteen vastaan ;) Suomalaisista perusjurrikoista tuskin on puhumaan H:n päätä pyörryksiin ja kohtelemaan kuin kukkaa kämmenellä. Ei tämän ohjelman jälkeen ainakaan.

Vierailija
7107/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo Saatana tuosta napakympistä jankkaaminen.

Olette yhtä tyhmiä kuin tuo Heidi joka jankkasi siitä tv.ssä.

Vierailija
7108/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me yritetään ymmärtää, mistä on kysymys. Tämä on psykologinen asia, ei sinänsä ole kyse Napakympistä.

Vierailija
7109/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kuvakaappauksia näistä alkupuolen viesteistä, koska tunnen näistä kuudesta henkilöstä erään. En siis Oskaria, mutta hänestäkin otin muutaman kaappauksen.

Ihmettelin jo silloin sitä, että kuka voi tietää ja tuntea jo nyt näin hyvin Oskarin jutuista ennenkuin ensimmäistäkään jaksoa oli tullut.

Oskaria mustamaalattiin siellä jo valmiiksi törkeästi ja itsekin ilmoitin asiattomaksi niistä joitakin kirjoituksia.

Mietin jo silloin, että mikä tässä on takana.

Jaksoja katsoessani ymmärsin mistä tämä lokakampanja johtui.

Samaa katkeruutta näkyi televisiossakin.

Toivottavasti nämä nyt loppuisivat.

Vierailija
7110/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kuvakaappauksia näistä alkupuolen viesteistä, koska tunnen näistä kuudesta henkilöstä erään. En siis Oskaria, mutta hänestäkin otin muutaman kaappauksen.

Ihmettelin jo silloin sitä, että kuka voi tietää ja tuntea jo nyt näin hyvin Oskarin jutuista ennenkuin ensimmäistäkään jaksoa oli tullut.

Oskaria mustamaalattiin siellä jo valmiiksi törkeästi ja itsekin ilmoitin asiattomaksi niistä joitakin kirjoituksia.

Kannattaa laittaa ne kuvakaappaukset talteen useammalle kovalevylle mappeihin jotka nimeää haluamallaan tavalla vaikkapa ”vauvan kuvakaappaukset” niin pysyvät varmasti tallessa. Jos nettiyhteys on poikki niin niitä viestejä voi silti silmäillä sieltä käsin. *vinkkaa*

Vierailija
7111/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäteväEmäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa ne kuvakaappaukset talteen useammalle kovalevylle mappeihin jotka nimeää haluamallaan tavalla vaikkapa ”vauvan kuvakaappaukset” niin pysyvät varmasti tallessa. Jos nettiyhteys on poikki niin niitä viestejä voi silti silmäillä sieltä käsin. *vinkkaa*

Itse olen ottanut jokaisesta tämän ketjun viestistä kuvakaappaukset 👍

Vierailija
7112/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KäteväEmäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ottanut jokaisesta tämän ketjun viestistä kuvakaappaukset 👍

Ketä pelottaa? Kuka alapeukuttaa?

Vierailija
7113/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ottanut kuvankaappauksia mutta hakkeroin teidät koneilta näitä kuvia. Tietoturva kuntoon tai vien ne ja katselen niitä öisin hiljaa yksin...

Vierailija
7114/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat pelätä, että totuus tulee esille? Nyt varsinkin kun viimeisissä jutuissa on tullut esille, että asiasta oltiin keskusteltu ennen juhannusta, mutta Oskari ei maininnut omaa osallistumistaan mitenkään. Nyt sitten ketjussa yritetään vääntää tätä tosiasiaa muotoon, että ehkä se sitten mainittiin ihan vaan ohimennen.

Niin varmaan.

Vierailija
7115/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Heidin haastattelun ja mielestäni hän vastasi toimittajan hieman jaaritteleviin kysymyksiin selkeästi toisin täällä jotkut ovat antaneet ymmärtää. Hänellä voi olla viipyilevän harkitseva tapa puhua, mutta entä sitten?

Kiinnitin huomiota vikassa jaksossa huomiota Heidin kommenttiin, kuinka Oskarin mukaan vain hänen tulisi muuttua/toimia toisin tms vaikka heitä on parisuhteessa kaksi. Oskarillako ei sitten ole mitään muutostarvetta...

Vierailija
7116/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat pelätä, että totuus tulee esille? Nyt varsinkin kun viimeisissä jutuissa on tullut esille, että asiasta oltiin keskusteltu ennen juhannusta, mutta Oskari ei maininnut omaa osallistumistaan mitenkään. Nyt sitten ketjussa yritetään vääntää tätä tosiasiaa muotoon, että ehkä se sitten mainittiin ihan vaan ohimennen.

Niin varmaan.

Pelätä mitä🤣🤣🤣 olen äiti keskisuomesta ja voin sanoa, että ei nyt niin hirrrrveesti pelota tää juttu😉Tätä palstaa aina välillä silmäilen ja miehelleni naurahdin, että voi saakeli, ainavain täällä puidaan yhden äijän napakymppikeissiä. Ja joo. Ei kuule tää niinpaljoa kiinnosta että puisin täällä psykologisesti tällaisia.

Omassa elämässä ihan riittävästi tapahtumia.

Sitä tuossa epäsuorasti ja kiroillen( sorry) yritin sanoa, että hei lopettakaa jo ja hankkikaa elämä.

Mitä ihmettä täällä vieläkin puidaan heidioskari juttua. Ohjelmahan on jo loppunut.

Menkää töihin.

Vierailija
7117/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ottanut kuvankaappauksia mutta hakkeroin teidät koneilta näitä kuvia. Tietoturva kuntoon tai vien ne ja katselen niitä öisin hiljaa yksin...

Tää on hyvä👍🤣🤪

Vierailija
7118/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lainkaan lukenut niitä monia viestejä joissa nimenomaan sanotaan, etttä tässä ei ole kysymys Napakympistä ja siitä jankkaamista? Oletko ohittanut ne kommentit vallan? Vai etkö ole ymmärtänyt niitä?

Oet ihan yhtä tyhmä kuin muutkin Napakympistä jankkaavat, koska itsekin olet siihen takertunut.

Heidi nimenomaan sanoi jossain, että jos Oskari olisi itse sen hänelle kertonut, niin asiassa ei olisi ollut mitään ongelmaa.

Napakymppi sinällään ei ollut Heidille ongelma vaan Oskarin avoimuuden puute ja sinällään mitättömän asian salailu.

Hän sanoi noin tosiaan, mutta hän sanoi myös, että napakympistä johtuen tämä ensitreffit alttarilla ei ollut Oskarille ainutkertainen (vai oliko se nyt ainutlaatuinen) kokemus. Hän sanoi nämä molemmat, mutta MYÖS tuon minun kirjoittamani. Niin että kumpikin asia oli hänellä fokuksessa, ei vain ns. salailu.

Vierailija
7119/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken Heidin (tietääkseni) uusimman haastattelun:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelman-hei…

Siitä ilmeni jotain, mitä en ollut aiemmin huomannut (en muista, että olisi selvästi tullut jaksoissa): nimittäin se, että Heidi ja Oskari olivat puhuneet nimenomaan Napakympistä jo ennen Napakymppisekoilun alkua. Tämä siis tarkoittaa, että Oskari on ihan muina miehinä puhunut Napakympistä mainitsematta, että on btw itse osallistunut siihen.

Mielestäni tämä muuttaa kuvaa koko asiasta. Voisin jotenkin ymmärtää, että Napakymppiin osallistuminen ei sattumoisin olisi tullut esille niiden viikkojen aikana, kun tutustuivat toisiinsa. Mutta jos Napakympistä nimenomaan puhutaan, eikä silti kerro, niin se ei ole enää normaalia. Oskari on siis nimenomaisesti halunnut salata asian ja tämä varmasti on se, mikä Heidiä loukkasi. Lisää on varmaan loukannut se, että hänen loukkaantumisensa alkuperäisestä asiasta on ohitettu.

Ehkä Napakymppiin osallistuminen nolotti Oskaria. Jos olet itse porukassa jossa joku kertoo jutun, miten kaupassa oli joku paskantanut housuun, kiirehditkö itse kertomaan omasta vastaavasta vahingostasi, vai päivitteletkö kuitenkin vain muiden kanssa sen kummemmin kommentoimatta? Ja tekeekö tämä sinusta epäluotettavan ihmisen?

Vierailija
7120/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lainkaan lukenut niitä monia viestejä joissa nimenomaan sanotaan, etttä tässä ei ole kysymys Napakympistä ja siitä jankkaamista? Oletko ohittanut ne kommentit vallan? Vai etkö ole ymmärtänyt niitä?

Oet ihan yhtä tyhmä kuin muutkin Napakympistä jankkaavat, koska itsekin olet siihen takertunut.

Heidi nimenomaan sanoi jossain, että jos Oskari olisi itse sen hänelle kertonut, niin asiassa ei olisi ollut mitään ongelmaa.

Napakymppi sinällään ei ollut Heidille ongelma vaan Oskarin avoimuuden puute ja sinällään mitättömän asian salailu.

Hän sanoi noin tosiaan, mutta hän sanoi myös, että napakympistä johtuen tämä ensitreffit alttarilla ei ollut Oskarille ainutkertainen (vai oliko se nyt ainutlaatuinen) kokemus. Hän sanoi nämä molemmat, mutta MYÖS tuon minun kirjoittamani. Niin että kumpikin asia oli hänellä fokuksessa, ei vain ns. salailu.

Niin, hän sanoi todellakin nuo molemmat. Häntä harmitti salailu, eikä hän olisi halunnut kuulla asiaa kavereiltaan, vaan Oskarilta itseltään, kyllä.

Mariannella hän sanoi, että häntä vaivasi, että Oskarille tämä Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan osallistuminen ei ollut samanlainen ainutkertainen asia kuin hänelle, koska Oskari oli osallistunut aiemmin Napakymppi-ohjelmaan.

Mutta Heidiä saa harmittaa nuo molemmat asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi