Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, asiallisia kommentteja poistuu, kun sanotaan ettei Heidin ystävät olekaan ehkä niin naisen tukena kuin ystävien olettaisi... todellakin olisi kriisin myötä pitänyt kääntyä asiantuntijoiden eikä näiden läheisten puoleen. Näin on varmaan käynyt aina kun Heidin suhteessa on tullut riitaa ja on kysytty ystäviltä, jotka käskee jättämään sian sen sijaan, että selvittäisi riidan aikuisten tavoin.
Heidin ystävät tekivät suuren palveluksen Heidille. Oskarin tyyppisiä miehiä on Suomi täynnä. Seksikkyys täysi nolla ja puhetaidot olemattomia.
Katkeraa kalkkia. Jos ihmiset eivät yksinkertaisesti ole yhteensopivia, niin eihän silloin ole aihetta vihoitella ja katkeroitua vaan voidaan käyttäytyä kuin aikuiset, asialliset ihmiset eikä tällä tavalla lapsellisesti keskustelupalstalla. Jos sen sijaan yritetään pilkkaamalla saada se toinen näyttämään huonolta, niin epäonnistutaan kyllä ja pahasti.
Viimeiset 100 sivua on haukuttu Heidiä ja nyt kun sanon mitä mieltä olen Oskarista, niin alkaa itkeminen.
Oskari ei ole seksikäs. Piste. Kukaan ei ole kertaakaan sanonut, että olisi sitä. Hän on vatsakas ja kaljuuntuva. Pienet silmät ja pieni pää. Puhumattomuudesta on moni muu kirjoittanutkin.
Jos kerran Heidin glittereistä ja vaatteista voi puhua, en näe syytä miksei myös Oskarin ulkoisesta habituksesta voisi puhua.Ohhoh hoo! Onpa törkeää arvostelua Oskarin ulkonäöstä. Tämäntyylisiä nuo poistetut 1400 viestiäkin olivat Heidin porukoilta.
Hävetkää.
No syyllistyn nyt kostoksi samaan. Tokaisen vain, että plastiikkakirurgi rikastuisi kovasti, kun Heidi menisi asiakkaaksi. Työsarkaa olisi.
Poistakaa Heidin joukot nopeasti tämä viesti. Kurja tämä onkin, mutta poistakaa samalla Oskarin( joka on mies, kaikinpuolin, minun makuuni...onnneksi on vapaana, toivottavasti) haukkumisenne täältä myös.
Äläs luule...Osku on mulle varattu...ei oo kauaa enää vapaa😉😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, asiallisia kommentteja poistuu, kun sanotaan ettei Heidin ystävät olekaan ehkä niin naisen tukena kuin ystävien olettaisi... todellakin olisi kriisin myötä pitänyt kääntyä asiantuntijoiden eikä näiden läheisten puoleen. Näin on varmaan käynyt aina kun Heidin suhteessa on tullut riitaa ja on kysytty ystäviltä, jotka käskee jättämään sian sen sijaan, että selvittäisi riidan aikuisten tavoin.
Heidin ystävät tekivät suuren palveluksen Heidille. Oskarin tyyppisiä miehiä on Suomi täynnä. Seksikkyys täysi nolla ja puhetaidot olemattomia.
Katkeraa kalkkia. Jos ihmiset eivät yksinkertaisesti ole yhteensopivia, niin eihän silloin ole aihetta vihoitella ja katkeroitua vaan voidaan käyttäytyä kuin aikuiset, asialliset ihmiset eikä tällä tavalla lapsellisesti keskustelupalstalla. Jos sen sijaan yritetään pilkkaamalla saada se toinen näyttämään huonolta, niin epäonnistutaan kyllä ja pahasti.
Viimeiset 100 sivua on haukuttu Heidiä ja nyt kun sanon mitä mieltä olen Oskarista, niin alkaa itkeminen.
Oskari ei ole seksikäs. Piste. Kukaan ei ole kertaakaan sanonut, että olisi sitä. Hän on vatsakas ja kaljuuntuva. Pienet silmät ja pieni pää. Puhumattomuudesta on moni muu kirjoittanutkin.
Jos kerran Heidin glittereistä ja vaatteista voi puhua, en näe syytä miksei myös Oskarin ulkoisesta habituksesta voisi puhua.Pukeutumisesta ja glitteristä puhuminen on aivan eri tason asia kuin vatsan, pään, silmien koosta puhuminen. Ensimmäinen on valittu tyyli, toinen luojan luoma asia (joo, toki vatsalle voi, mutta Oskarin vatsa on aivan keskiverto).
Olen nainen ja tykkään Oskarin ulkomuodosta, ja muutenkin mies miellyttää. Mun silmääni ehdottomasti sexyin noista kolmesta miehestä. Ja Anniina on söötein nainen.
Ei ollut ongelma selittää Ollista tai Katjasta ja heidän ulkomuodoltaan, mutta nyt kun sanon ääneen sen minkä kaikki näkevät, niin onpas kauheaa. Jos sinusta Oskarin ominaisuudet tekevät hänestä seksikkään, niin kivat sulle. Minusta nuo ominaisuudet eivät aiheuta miehessä seksikyyttä, mutta jokaisella makunsa. Onhan Trump ja Bronsonkin ollut naimisissa, vaikken itse heitä mitenkään hotteina näe.
Minä näen myös Oskarissa MIEHEN.
Seksikäs kaikinpuolin. Jos pitäisi kuvata yhdellä sanalla, sanoisin, että hän on Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi ohjelmassa, että hänen parisuhde-kaava on aina ollut sellainen, että suhde päättyy ensimmäiseen riitaan. Nyt olisi ollut aivan ainutlaatuinen ja harvinainen mahdollisuus rikkoa tuo kaava asiantuntijoiden avustuksella, koska koskaan muulloin ihminen ei saa parisuhdetta, jossa kolme asiantuntijaa tuntee sekä sinut että puolisosi jo suhteen alkumetreillä ja on tehnyt teille molemmille syvähaastatteluita ja sinulla on mahdollisuus soittaa heille koska vain ja kysyä neuvoa. Ja varata tapaaminen yksin tai puolison kanssa avun saamiseksi. Tällaista mahdollisuutta ei kukaan muu koskaan saa seurustelun alussa. Joten miksi kummassa Heidi kyseli ystäviltä ja äidiltä neuvoa kun tuli se eka riita!! Miksi miksi. Sitä en ymmärrä. Hänellä olisi ollut mahdollisuus käyttää siihen todella taitavaa asiantuntijaa (esim. Marianna). Mutta päätti käyttää ystäviään. En ymmärrä en.
Tätä ihmettelen! Heidi sanoi, että aiemmat suhteensa kaatuivat aina ensimmäiseen riitaan. Tod.näk. hän pui asiaa äitinsä ja kaverinsa kanssa näiden eka/vika riitojen aikana. Nyt hän olisi voinut toimia toisin. Keskustella Mariannan, ei äidin ja ystävien kanssa, jotka varmaan ovat tukeneet Heidiä mutta eivät ole saaneet häntä näkemään asioita kuten Marianna.
Marianna muuten on aivan huipputasoa verrattuna muihin asiantuntijoihin. Kanala puhuu kuin lukisi alkeellista parisuhdeopasta ja Tanskasen lempeä puhetyyli on aivan hirveä. Jospa ensi vuonna olisi Marianna ja se Mikael Saarinen(ko se oli). Ei ainakaan Kana eikä Maaret Kallio.
Eikös Kanala ole pappi? Ei ehkä ihmissuhteiden asiantuntija sanan sanassa merkityksessä kuin tämä vanhempi lady (Marianna?). Nämä Kanalan kommentit ovat kyllä aika surkuhupaisia, ilmankin niitä ohjelma olisi pärjännyt. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole Heidi mikään miesten päiväuni niin ei ole kyllä Oskarikaan mikään unelmamies. En ymmärrä tätä Oskarihypeä. 39v joka näyttää 50-60-vuotiaalta, ei osaa alkeellistakaan kommunikaatiota vaan pihdeillä pitää vääntää ulos sanoja.
En näe miten hän olisi "tehnyt töitä teini-ikäisestä asti saadakseen perheen". Niin, tarkoitti varmaan että on käynyt palkkatöissä. Minulle välittyi ohjelman kautta mies, joka ei ole sen kummemmin miettinyt, miten kehittää itseään ihmisenä tai käyttäytymismallejaan positiivisemmaksi. Mutta ilmeisesti se on joillekin riittävästi unelmamiestä, että hsluaa perheen ja ei hakkaa. Vaikka passiivisaggressivisuutta miehessä olikin havaittavissa.
En jaa sinun negatiivista asennetta Oskaria kohtaan (kaikkea hyvää hänelle!), mutta täytyy kyllä myöntää että voi tulla naisille yllätyksenä että aika moni mies on juuri sitä mieltä että naisen on periaattessa oltava "tyytyväinen" siihen että häntä ei pahoinpidellä fyysisesti eikä henkisesti parisuhteessa. Olin nuorempana liian ehdoton tämän suhteen, mutta ajattelutapani oli jotakuinki samantapainen. Olin sitä mieltä että minun pitäisi automaattisesti "saada" ihastuksenkohteeni koska olen valmis ostamaan kukkia hänelle ja viemään ulos syömään jne. Tekemään klassisen romanttisia eleitä naista kohtaan, eikä kohdella huonosti. Tämän pitäisi riittää.
On tullut yllätyksenä vähän vanhempana ukkona että naisilla tosiaan on esimerkiksi todella vahvat fyysiset preferenssit miesten suhteen, minä luulin että ei ole mitään merkitystä miltä me karpaasit näytämme. Tärkeintä olisi luonne ja kiltteys. Ymmärrän tietenkin että kaikki ei ole näin mustavalkoista.
Käyttäytyipä Pikku Heidi miten huonosti vain, niin curling vanhemmat sanovat prinsessansa päätä silittäen " höpö höpö, sinussa ei ole mitään vikaa, olet aina meidän täydellinen prinsessa" Tuosta oli osittain näyte jo tv katsojillekin. Ush!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Heidin glittereistä ja vaatteista voi puhua, en näe syytä miksei myös Oskarin ulkoisesta habituksesta voisi puhua.Ohhoh hoo! Onpa törkeää arvostelua Oskarin ulkonäöstä. Tämäntyylisiä nuo poistetut 1400 viestiäkin olivat Heidin porukoilta.
Hävetkää.
No syyllistyn nyt kostoksi samaan. Tokaisen vain, että plastiikkakirurgi rikastuisi kovasti, kun Heidi menisi asiakkaaksi. Työsarkaa olisi.
Poistakaa Heidin joukot nopeasti tämä viesti. Kurja tämä onkin, mutta poistakaa samalla Oskarin( joka on mies, kaikinpuolin, minun makuuni...onnneksi on vapaana, toivottavasti) haukkumisenne täältä myös.Komppaan. Heidi on oikeasti ruma ilman meikkiä.
Ilmankos kun onkin niin kiinnostunut meikeistä ym härpäkkeistä. Luulee, että pystyy niiden avulla fuskaamaan ulkonäköäänMeikit naamassakin epämiellyttävän näköinen jos ei ole käyttänyt juuri tietynlaista kuvakulmaa ja filtteriä. Kuvien perusteella yllätys tulee nettideittailijalle kun vastassa on valtavat uurteet otsassa ja jättimäisen nenän omaava glitterihme.
Totta joka sana👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Heidin glittereistä ja vaatteista voi puhua, en näe syytä miksei myös Oskarin ulkoisesta habituksesta voisi puhua.Pukeutumisesta ja glitteristä puhuminen on aivan eri tason asia kuin vatsan, pään, silmien koosta puhuminen. Ensimmäinen on valittu tyyli, toinen luojan luoma asia (joo, toki vatsalle voi, mutta Oskarin vatsa on aivan keskiverto).
Olen nainen ja tykkään Oskarin ulkomuodosta, ja muutenkin mies miellyttää. Mun silmääni ehdottomasti sexyin noista kolmesta miehestä. Ja Anniina on söötein nainen.
Kaikki mikä Heidi kirjoitetaan haukkuen on sinusta asiallista , mutta kaikki missä ei ylistetä Oskaria on asiatonta. Poistata nuo Heidiä haukkuvat viestit ja katsotaan kuinka tasapuolinen oikeasti olet.
En näe Oskaria mitenkään seksikkäänä ja puoleensavetävänä miehenä. Ihan tavismies, ulkonäössä ei mitään erikoista.
Vanhanoloinen ja totinen, ei mitään pilkettä silmissä.
Hidastempoinen. Sanoisin, että ukkoutunut ennen aikojaan.
En olisi kuuna kullanvalkeana uskonut ennen tätä ketjua, että tuontyyppinen mies olisi noin haluttu ja kuuma, kuten täällä nyt annetaan ymmärtää.
No, ei tosiasiassa ole, ihan perusmies, kunhan nyt eräät saavat näpäyttää Heidiä ja Heidin puolustajia.
No nyt ketju joutaa kuolla tai poistaa kokonaan. Keskustelemassa näyttää olevan molemmin puolin rintamalinjoja ihmisiä joiden kommentointityyli on ala-arvoista, herjataan niin tv:ssä nähtyjä ihmisiä kuin täällä kommentoivia. Ilmoitin viestejä asiattomaksi puolin ja toisin mutta enempää en jaksa, menee maku kivan ohjelman katsomisesta ja siitä keskustelusta kun joutuu lukemaan noin myötähäpeää aiheuttavia herjaavia kommentteja. Itsenne siinä nolaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Heidin ja Oskarin juttu siihen Napakymppiin päätynyt, Heidihän sanoi tuossa ettei ollut henkistä ja fyysistä kemiaa. Napis varmaan vaan katkaisi sen kamelin selän.
Höpsis. Pakko kai Heidin oli keksiä jotain vikaa oskarista ja syy miksi muka olisi itsekin lopettanut tuohon. Selväähän on että se odotti ensin Oskarin vastauksen ja oli pettynyt kun Oskari oli saanut tarpeekseen.
Oskaria pyydettiin vastaamaan ensin, mutta hän yritti siirtää vuoron Heidille, joka ymmärsi kieltäytyä. Odotti tai ei, mutta vuoro annettiin Oskarille, joten silloin sillä ei ole merkitystä mitä he kumpikin odotti. Oskari tosin todistettavasti olisi halunnut Heidin puhuvan ensin, mutta missä on todisteet, että Heidi olisi kieltäytynyt, jos vuoro olisi annettu hänelle? Se on selvää ettei kumpikaan halunnut olla ensimmäinen puhuja.
MInä tulkitsin tuon Oskarin vuoron siirto ehdotuksen hänen käyttäytymistyylikseen. On klipeissä aukonut Heidille ovia, ohjannut häntä menemään edellä, antanut myös terapiasessioissa Heidille ensimmäisen puheenvuoron. Opittu käyttäytymismalli, herrasmiesten kuuluu tehdä niin. Kun vuoro on tullut hänelle, hän on vastannut, en nytkään oleta hänen epäröineen oikeasti päätöstään.
Minä tulkitsi juuri niinkuin hän sanoi, aloittakoon Heidi. Hän ei kunnioittanut edes pyytäjää, joka häntä pyysi aloittamaan ja teki niinkuin halusi, siirtämällä pallon seuraavalle, eli Heidille, joka ei sitä halunnut. Jos Heidi olisi halunnut aloittaa, hän olisi voinut sanoa sen.
Siinä ei ollut mitään positiivista Oskarin puolelta, vaan vastuun pakoilua.Kovin agressiivinen näkökanta. Oskari on koko ohjelman ajan ottanut Heidin huomioon, jopa vähän vanhanaikaisella tavalla. Harvoin enää miehet ovia aukovat. Minut on myös opetettu, että on kohteliasta antaa toiselle vuoro, itse ei tarvitse olla suuna päänä. Sikäli outoa, että Heidi kieltäytyi. Esimerkiksi terapiatapaamisissa hän ei antanut Oskarille suunvuoroa, kun piti paperista vielä katsoa että mitä kaikkea kamalaa Oskari taas on tehnyt.
Ymmärrät kai, että tuossa tilanteessa se, että puhui ensimmäisenä ei ollut etuoikeus vaan pikemmin huono asia? Toisena tuleva sai sen edun, että tiesi mitä edellä puhunut oli sanonut ja pystyi mukauttamaan puheensa siihen. Heidille annettiin se etu, joten miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt tai kannattanut luopua siitä? Mutta Oskari yritti saada sen edun itselleen.
Ei Oskari halunnut aloittaa ja siksi hän tarjosi vuoroaan Heidille. Ei siksi, että hän halusi olla kiltti, koska siinä tilanteessa kiltteys ei ollut puhua toisena.Puheenvuorot kai oli sitten arvottu vai miksi Heidille sitten tarjottiin tällainen etu? Ja mitä hyötyä siitä on jos kuulee mitä edellä on sanottu? En minä ainakaan Heidiä olisi ottanut vaikka Heidi olisi rakkautta vannonut ja luvannut muuttua vähän normaalimmaksi. Outo katsantokanta sinulla, ihan kuin elämä olisi jotain peliä. Kyllä ihmisellä pitää sen verran olla ryhtiä, että sanoo ja toimii niin kuin ajattelee. Heidi nyt oli aika tuuliviiri tässä ohjelmassa, hänellehän tällainen pelailu ja etulyöntiasemat sopivat oikein hyvin. Tokko tietää itsekään totuutta.
Eipä tarvitse mennä montakaan sivua taaksepäin kun keskusteltiin siitä, että oltaisiin haluttu, että päätös olisi annettu erikseen, niin ettei toinen olisi tiennyt mitä ensimmäinen sanoi ja kykenisi mukauttamaan sanojaan siihen.
Joten ei tämä minun ajatukseni nyt kovin harvinainen näytä olevan, koska minä en niitä viestejä kirjoittanut.Niin, suuri massahan yleensä on merkki oikeassa olemisesta. Vai miten se nyt meni? Jos sulla ei ole ryhtiä kertoa asioista siten kuin sinusta oikealta tuntuu, niin ei se tarkoita sitä että joku muukin toimisi niin. Muhun ei ole koskaan tehonnut porukan painostus tai jonkun ponteva mielipide. Mulla on ihan omat ajatukset, mieliopiteet ja voin sanoa ne ennen tai jälkeen muiden puheenvuorojen. Oskarista ei tullut sellaista mielikuvaa, että sössisi elämänsä vain siksi että myötäilisi muita tai olisi pelkuri. Päinvastoin.
Suun avaaminen ja omien ajatusten kertominen kannattaa. Kokeile joskus. Sen voi tehdä ystävällisesti ja kiltisti, kunnioittavasti kuten Oskari. Ala sinäkin ottaa vastuuta elämästäsi, siitä tulee hyvä olo.
Luetko näitä viestejä jossa olemme puhuneet tästä asiasta vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? Kirjoitat minulla olevan outo katsontakanta ja minä kyseenalaistan väitteesi. Onko se outo, jos muutkin kerran ajattelevat niin? Eikö se pikemmin silloin ala olla tavallinen?
Minulle on yksi ja sama jos kaikki muut ajattelevat kuin minä tai kukaan muu ei ajattele samoin. Se ei ole olennaista, vaan se itse ajatus ja mitä minä ajattelen. Sinulle taas näyttää olevan tärkeintä olla se lumihiutale. Mutta osaan verrata ajatuksiani kyllä muihin ja näyttää esimerkkejä mihin perustan väitteeni. Toisin kuin sinä.Puhut itsekin katsontakannasta, koska ymmärrät oletettavasti ettemme tiedä 100% totuutta koskaan, ellet sitten ole joko Heidi tai Oskari. Kerron mielipiteeni, sanon sen yleisyyden ja ilmoitan ettemme voi koskaan tietää asiaa varmuudella. Ymmärrätköhän tämän lauseen? Tämä on mielipide, johon ei ole oikeaa tai väärä vastausta. Ehkä ymmärrät miksi? Vaikka miljoonat kärpäset olisivat mitä mieltä tahansa. Kuka meistä on oikeasti edes sanomaan ovatko kärpäset, kärpästen yhteiskunnassa edes kovin väärässä, asiassa mihin oletan, että viittaat?
Mitähän sinusta minä teen tällä palstalla, muuta kuin kerron omia ajatuksiani? Luuletko, että kerron sinun ajatuksiasi? Tuota väitettä, että aina omien ajatusten kertominen kannattaa, en kyllä allekirjoita. Joskus kannattaa joskus ei, sinun kohdallasi kyllä aina välillä ajattelen, ettei sinun ehkä kannattaisi.
Ala sinäkin olettamaan vähän vähemmän muiden vastuunkantamisista. Siitä olisi sinulle hyötyä.Kykenen jopa siihen, että ymmärrän muiden jopa tekevän eri ratkaisuja, kuin mitä minä itse tekisin siinä pisteessä. Ja kaiken näkemäni jälkeen pidän kiinni väitteestäni, että Oskari olisi mielellään sanonut ratkaisunsa Heidin jälkeen, koska hän olisi halunnut niin ja siksi sanoi Heidille, ei koska hänellä on muka selkärangassa käytössäännöt, jotka sanovat, että naiset ensin. Sanon tämän ihan ystävällisesti ja kiltisti.
Näitä sinun loputtomia ja järjettömiä jaarituksiasi on riittänyt pitkin ketjua.
Olisi kauhea rangaistus, jos selityksiäsi ja joutavia esimerkkejäsi joutuisi kuuntelemaan...
Tyylillä O kuittaa lopussa.
-Minkälaisen naisen haluaisit.
-Positiivisen ja tasapainoisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Heidin ja Oskarin juttu siihen Napakymppiin päätynyt, Heidihän sanoi tuossa ettei ollut henkistä ja fyysistä kemiaa. Napis varmaan vaan katkaisi sen kamelin selän.
Höpsis. Pakko kai Heidin oli keksiä jotain vikaa oskarista ja syy miksi muka olisi itsekin lopettanut tuohon. Selväähän on että se odotti ensin Oskarin vastauksen ja oli pettynyt kun Oskari oli saanut tarpeekseen.
Oskari kyllä itse sanoi eilisessä jaksossa, että tiesi Heidin tehneen päätöksensä jo aikaisemmin, mutta itse joutui miettimään pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli sellainen olo, että sen Heidin kaverit on jotenkin häirinneet tota niiden juttua ja Heidin ajatuksia, kun puhui jo sillon, että kuuli siellä mökillä kavereiltaan sen napakymppiasian ja kertoi sen jotenkin ylidramaattisesti ihan kun olisi kuullut jotakin ihan hirveää.
Tuollaiset ihmiset joiden elämän täyttävät kaverisuhteet ja festareilla riekkuminen kesäaikaan tapaavat olla sellaisia joille se kaveruus on elämän tärkein asia.
Sellaisen naisen uusi miessuhde koetaan uhaksi kaveripiirille, mies otetaan välittömästi tarkkailuun, häntä analysoidaan, pienetkin yksityiskohdat jotka saattaisivat olla millään tavoin negatiivisia paisutetaan kuin ilmapallo.
Heidin kaveripiiri on juuri tällainen, siksi Heidi otti Napakympin niin vakavasti, hän elää jossain pintaelämässä jossa joku Napakymppi on valtavan suuri asia ja sitähän se olisi ollutkin. Hänelle.
Ja naisen kengät. Pinkki tupsu. Kymmenvuotiaat pitävät sellaisia.
Kyllä ihminen saa olla pukeutumisessaan omanlainen " persoona" vaikka elämänsä loppuun vs Aira Samulin.
Ei siihen pidä sivullisten puuttua eikä se kuulu sivullisille.
Itse näen asian positiivisena ja sen, että uskalletaan pysyä uskollisena tyylilleen.Juurikin noin. Pitää olla tilaa ja suvaitsevaisuutta antaa ihmisten olla omia persooniaan pukeutumisen ja meikinkin suhteen.
Itse olen vanhetessa katsonut monet kerrat ihaillen heitä, jotka ovat pysyneet uskollisina omalle tyylilleen. Ja yritän itsekin pysyä, enkä välitä siitä että joidenkin mielestä pitäisi suunnilleemn sitoa kirkkohuivi päähän ja alkaa laittaa mustia ja harmaita vaatteita kun ikääkin on yli 70v. Ihanaa, kun on persoonallisia tyylilleen uskollisia naisia ja miehiäkin.
En nyt ota kantaa esim. Geidin tyyliin, mutta haluaisin huomauttaa, että kyse ei ole aina vain nuorekkuudesta/"tätimäisyydestä" tms. paljon puhutuista tyylin mittareista. Itse kiinnitän keski-ikäisenä naisena huomiota esim. vaatteiden laatuun, kestävyyteen, mittasuhteisiin ja leikkauksiin. En enää haksahda kertakäyttöiseen halpamuotiin ja polyesterirätteihin. En kuitenkaan tuomitse ihmistä, joka ei jaksa tai viitsi pukeutua.
Jos kuitenkin vielä keski-ikäisenä on halpamuodin suurkuluttaja ja "tyylillä leikittelevä nuorekas ilmestys", niin pidän ilmiötä samankaltaisena kuin jos ruokarintamalla maku ei olisi yhtään kehittynyt teini-iän hesemieltymyksistä kulinaarisempaan suuntaan. No niin, makuasioista ei voi kiistellä....Tai siis, höpö, höpö, makuasioista ei kannata kiistellä sellaisten kanssa, joilla on kehittymätön maku.
Miten menee sun mielestä kehittymätön maku vs persoonallinen maku pukeutumisessa ?
Menee sinun mielestä siten, että jos vaate on maksanut 500e niin se on kehittynyt maku ja jos 50e ei ole.
Ne Heidin tupsukengäthän ovat Minna Parikalta, eli hinta taitaa oikeasti olla lähempänä tuota 500e kuin 50e. Ovatko ne nyt siis halpamuotia, vai osoitus kehittyneestä mausta?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelman-ero… vieläkin... Toivon hyvää näillä kahdelle ja että loppuisi turhat kinat😊
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi ohjelmassa, että hänen parisuhde-kaava on aina ollut sellainen, että suhde päättyy ensimmäiseen riitaan. Nyt olisi ollut aivan ainutlaatuinen ja harvinainen mahdollisuus rikkoa tuo kaava asiantuntijoiden avustuksella, koska koskaan muulloin ihminen ei saa parisuhdetta, jossa kolme asiantuntijaa tuntee sekä sinut että puolisosi jo suhteen alkumetreillä ja on tehnyt teille molemmille syvähaastatteluita ja sinulla on mahdollisuus soittaa heille koska vain ja kysyä neuvoa. Ja varata tapaaminen yksin tai puolison kanssa avun saamiseksi. Tällaista mahdollisuutta ei kukaan muu koskaan saa seurustelun alussa. Joten miksi kummassa Heidi kyseli ystäviltä ja äidiltä neuvoa kun tuli se eka riita!! Miksi miksi. Sitä en ymmärrä. Hänellä olisi ollut mahdollisuus käyttää siihen todella taitavaa asiantuntijaa (esim. Marianna). Mutta päätti käyttää ystäviään. En ymmärrä en.
Jos tuo riita ja sen jälkipuinti tapahtui juhannuksena, niin ehkä Marianna ja muut asiantuntijat olivat lomalla?
MTV-uutisissa on mielenkiintoinen video Ollista ja Katjasta, jossa Katja myöntää itsekin käyttäytyneensä alussa huonosti ja purkaneensa omaa pahaa oloaan Olliin. Aika harva ohjemaan osallistunut on kyennyt myöntämään omat virheensä noin avoimesti. Kaiken lisäksi Katja on myös alkanut harrastaa pubivisoja Ollin kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskaria pyydettiin vastaamaan ensin, mutta hän yritti siirtää vuoron Heidille, joka ymmärsi kieltäytyä. Odotti tai ei, mutta vuoro annettiin Oskarille, joten silloin sillä ei ole merkitystä mitä he kumpikin odotti. Oskari tosin todistettavasti olisi halunnut Heidin puhuvan ensin, mutta missä on todisteet, että Heidi olisi kieltäytynyt, jos vuoro olisi annettu hänelle? Se on selvää ettei kumpikaan halunnut olla ensimmäinen puhuja.
MInä tulkitsin tuon Oskarin vuoron siirto ehdotuksen hänen käyttäytymistyylikseen. On klipeissä aukonut Heidille ovia, ohjannut häntä menemään edellä, antanut myös terapiasessioissa Heidille ensimmäisen puheenvuoron. Opittu käyttäytymismalli, herrasmiesten kuuluu tehdä niin. Kun vuoro on tullut hänelle, hän on vastannut, en nytkään oleta hänen epäröineen oikeasti päätöstään.
Minä tulkitsi juuri niinkuin hän sanoi, aloittakoon Heidi. Hän ei kunnioittanut edes pyytäjää, joka häntä pyysi aloittamaan ja teki niinkuin halusi, siirtämällä pallon seuraavalle, eli Heidille, joka ei sitä halunnut. Jos Heidi olisi halunnut aloittaa, hän olisi voinut sanoa sen.
Siinä ei ollut mitään positiivista Oskarin puolelta, vaan vastuun pakoilua.Kovin agressiivinen näkökanta. Oskari on koko ohjelman ajan ottanut Heidin huomioon, jopa vähän vanhanaikaisella tavalla. Harvoin enää miehet ovia aukovat. Minut on myös opetettu, että on kohteliasta antaa toiselle vuoro, itse ei tarvitse olla suuna päänä. Sikäli outoa, että Heidi kieltäytyi. Esimerkiksi terapiatapaamisissa hän ei antanut Oskarille suunvuoroa, kun piti paperista vielä katsoa että mitä kaikkea kamalaa Oskari taas on tehnyt.
Ymmärrät kai, että tuossa tilanteessa se, että puhui ensimmäisenä ei ollut etuoikeus vaan pikemmin huono asia? Toisena tuleva sai sen edun, että tiesi mitä edellä puhunut oli sanonut ja pystyi mukauttamaan puheensa siihen. Heidille annettiin se etu, joten miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt tai kannattanut luopua siitä? Mutta Oskari yritti saada sen edun itselleen.
Ei Oskari halunnut aloittaa ja siksi hän tarjosi vuoroaan Heidille. Ei siksi, että hän halusi olla kiltti, koska siinä tilanteessa kiltteys ei ollut puhua toisena.Puheenvuorot kai oli sitten arvottu vai miksi Heidille sitten tarjottiin tällainen etu? Ja mitä hyötyä siitä on jos kuulee mitä edellä on sanottu? En minä ainakaan Heidiä olisi ottanut vaikka Heidi olisi rakkautta vannonut ja luvannut muuttua vähän normaalimmaksi. Outo katsantokanta sinulla, ihan kuin elämä olisi jotain peliä. Kyllä ihmisellä pitää sen verran olla ryhtiä, että sanoo ja toimii niin kuin ajattelee. Heidi nyt oli aika tuuliviiri tässä ohjelmassa, hänellehän tällainen pelailu ja etulyöntiasemat sopivat oikein hyvin. Tokko tietää itsekään totuutta.
Eipä tarvitse mennä montakaan sivua taaksepäin kun keskusteltiin siitä, että oltaisiin haluttu, että päätös olisi annettu erikseen, niin ettei toinen olisi tiennyt mitä ensimmäinen sanoi ja kykenisi mukauttamaan sanojaan siihen.
Joten ei tämä minun ajatukseni nyt kovin harvinainen näytä olevan, koska minä en niitä viestejä kirjoittanut.Niin, suuri massahan yleensä on merkki oikeassa olemisesta. Vai miten se nyt meni? Jos sulla ei ole ryhtiä kertoa asioista siten kuin sinusta oikealta tuntuu, niin ei se tarkoita sitä että joku muukin toimisi niin. Muhun ei ole koskaan tehonnut porukan painostus tai jonkun ponteva mielipide. Mulla on ihan omat ajatukset, mieliopiteet ja voin sanoa ne ennen tai jälkeen muiden puheenvuorojen. Oskarista ei tullut sellaista mielikuvaa, että sössisi elämänsä vain siksi että myötäilisi muita tai olisi pelkuri. Päinvastoin.
Suun avaaminen ja omien ajatusten kertominen kannattaa. Kokeile joskus. Sen voi tehdä ystävällisesti ja kiltisti, kunnioittavasti kuten Oskari. Ala sinäkin ottaa vastuuta elämästäsi, siitä tulee hyvä olo.
Luetko näitä viestejä jossa olemme puhuneet tästä asiasta vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? Kirjoitat minulla olevan outo katsontakanta ja minä kyseenalaistan väitteesi. Onko se outo, jos muutkin kerran ajattelevat niin? Eikö se pikemmin silloin ala olla tavallinen?
Minulle on yksi ja sama jos kaikki muut ajattelevat kuin minä tai kukaan muu ei ajattele samoin. Se ei ole olennaista, vaan se itse ajatus ja mitä minä ajattelen. Sinulle taas näyttää olevan tärkeintä olla se lumihiutale. Mutta osaan verrata ajatuksiani kyllä muihin ja näyttää esimerkkejä mihin perustan väitteeni. Toisin kuin sinä.Puhut itsekin katsontakannasta, koska ymmärrät oletettavasti ettemme tiedä 100% totuutta koskaan, ellet sitten ole joko Heidi tai Oskari. Kerron mielipiteeni, sanon sen yleisyyden ja ilmoitan ettemme voi koskaan tietää asiaa varmuudella. Ymmärrätköhän tämän lauseen? Tämä on mielipide, johon ei ole oikeaa tai väärä vastausta. Ehkä ymmärrät miksi? Vaikka miljoonat kärpäset olisivat mitä mieltä tahansa. Kuka meistä on oikeasti edes sanomaan ovatko kärpäset, kärpästen yhteiskunnassa edes kovin väärässä, asiassa mihin oletan, että viittaat?
Mitähän sinusta minä teen tällä palstalla, muuta kuin kerron omia ajatuksiani? Luuletko, että kerron sinun ajatuksiasi? Tuota väitettä, että aina omien ajatusten kertominen kannattaa, en kyllä allekirjoita. Joskus kannattaa joskus ei, sinun kohdallasi kyllä aina välillä ajattelen, ettei sinun ehkä kannattaisi.
Ala sinäkin olettamaan vähän vähemmän muiden vastuunkantamisista. Siitä olisi sinulle hyötyä.Kykenen jopa siihen, että ymmärrän muiden jopa tekevän eri ratkaisuja, kuin mitä minä itse tekisin siinä pisteessä. Ja kaiken näkemäni jälkeen pidän kiinni väitteestäni, että Oskari olisi mielellään sanonut ratkaisunsa Heidin jälkeen, koska hän olisi halunnut niin ja siksi sanoi Heidille, ei koska hänellä on muka selkärangassa käytössäännöt, jotka sanovat, että naiset ensin. Sanon tämän ihan ystävällisesti ja kiltisti.
Näitä sinun loputtomia ja järjettömiä jaarituksiasi on riittänyt pitkin ketjua.
Olisi kauhea rangaistus, jos selityksiäsi ja joutavia esimerkkejäsi joutuisi kuuntelemaan...
Tämä oli vastaus sinulle, joka selvästi ei sitten miellyttänyt. Ne tuntuvat sinusta järjettömiltä, koska älysi ei riitä niitä ymmärtämään ja liian pitkiltä, koska pitkien tekstien hallitseminen on sinulle lähes mahdotonta. Mitä tuohon vastaukseesi voi sanoa?
Kai se tuntuisi kauhealta, kun kaikki menisi hilseen yli, kun kuuntelee Ja lukee muita ja heidän tekstejään. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina ja Ville on kyllä koko ohjelman historian ihanin pari <3 Toivon heille pitkää ja onnellista yhteistä elämää.
Oskarin tapaisen miehen haluaisin tavata itse, mistä tuollaisia rauhallisia, suoraselkäisiä ja fiksuja miehiä löytää?
Kyllähän varmaan Oskarin tiedot jostain saat hepostikin, jos kiinnostaa. Minä en moista junttia huolisi mistään hinnasta. Oskari aina arvosteli ja "sivalsi" silloin, kun oli yksin kameroiden edessä eikä Heidillä ollut mahdollisuutta kommentoida. Raukkamaista! Heidi teki viisaasti, kun ei lähtenyt jatkamaan Oskarin hymistelyä.
Tämä kommenttihan on yksyhteen Heidin kommentoiman kanssa, että on ollut pettynyt siihen, miten hänestä on puhuttu kameroille. Täytyy sanoa, että katsojana en ole huomannut sivaltamista tms., mutta tuolta se nyt ilmeisesti sitten tuntuu vahvasti niin Heidistä kuin jostakin täällä kommentoijastakin...
Jälkikäteishaastattelussa Heidi sanoo loukkaantuneensa kun Oskari oli sanonut kokeneensa Heidin agressiiviseksi. Heidi sanoi, että hän oli hirveän vihainen, vihaisempi kuin koskaan elämässään ohjelman filmauksen aikana muttei agressiivinen. Ei ehkä hoksaa, että hyvin vihainen ihminen voidaan kokea agressiiviseksi, ei tuo termi tarkoita pelkää fyysistä väkivaltaisuutta.
Sanoiko Oskari missään kohdassa niin? En ole varma, mutta voisi tarkistaa. Minusta ei kuulosta Oskarin tavalta puhua, puhui kyllä Heidin vihaisuudesta. Olisiko Heidillä menneet kirjoittamani viesti ja Oskarin puheet sekaisin? Itse nimittäin kirjoitin muutama päivä sitten siitä, että koin katsojana Heidin aggressiiviseksi ja ymmärrän, jos Oskaria pelottaa puhua Heidille. Psykologian terminä aggressiivisuus tarkoittaa halua tai pyrkimystä vahingoittaa toista. Monissa Heidin kommenteissa näkyy halu loukata. Esimerkiksi "aika iso asunto yhdelle" voidaan tulkita niin, että Heidi haluaa sanoa, että ei sinua kukaan huoli, et saa vaimoa etkä lasta vaan joudut asumaan yksin. Mikä olisi satuttavampaa sen valossa, mitä Oskari on puhunut? Joku vastasi aikaisempaan sittemmin poistettuun viestiini, että Oskarin perhepuheet ovat vain kameroille näyttelemistä ja teeskentelyä ja totuus on aivan toinen. Kenellä mahtaa olla motiivi kirjoittaa noin?
Mitä tarkoitat tuolla tummennetulla kohdalla? Nuo haastattelut eivät ole mitään suoria lähetyksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää.
Poistakaa Heidin joukot nopeasti tämä viesti. Kurja tämä onkin, mutta poistakaa samalla Oskarin( joka on mies, kaikinpuolin, minun makuuni...onnneksi on vapaana, toivottavasti) haukkumisenne täältä myös.
Heidi on...kuten edellä mainittiin👆
Ei ollut ongelma selittää Ollista tai Katjasta ja heidän ulkomuodoltaan, mutta nyt kun sanon ääneen sen minkä kaikki näkevät, niin onpas kauheaa. Jos sinusta Oskarin ominaisuudet tekevät hänestä seksikkään, niin kivat sulle. Minusta nuo ominaisuudet eivät aiheuta miehessä seksikyyttä, mutta jokaisella makunsa. Onhan Trump ja Bronsonkin ollut naimisissa, vaikken itse heitä mitenkään hotteina näe.