Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
6661/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Oskari kasvonpiirteiltään vähän samanlaiset, ihme kun ei naimanaamoilla onnistanut.

Vierailija
6662/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Heidi vaikuttaa todella tunteelliselta ja romanttiselta ihmiseltä ja Oskari taas aika perushemmo. Luulisin että Heidille sopisi joku nuoremman ja sähäkämmän oloinen ja Oskarille taas sellainen perustavallinen perusnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain mediassa kerrottu mikä on osallistujien tilanne juuri nyt marraskuussa? Päätösjakson kuvaamisestahan on jo aikaa. Onko Olli, Katja, Heidi ja Oskari edelleen sinkkuja? Entä miten Anniinalla ja Villellä menee nyt?

Vierailija
6664/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin niin odotin, että Heidi olisi edes eron jälkeen katsonut peiliin ja myöntänyt itselleen, että ehkä myös hänessä oli jotain vikaa kun suhde ei toiminut ja ehkä myös hän olisi voinut tehdä jotain toisin. On ihan ok, että jokainen suhde ei vaan pitemmän päälle toimi ja kaikkien kanssa ei synkkaa tai synny vuosisadan rakkaustarina, mutta mielestäni varsinkin tulevia suhteita ajatellen olisi tärkeää myös tutkia omaa käyttäytymistään ja miettiä olisiko joissain tilanteissa voinut käyttäytyä toista kohtaan hieman armollisemmin.

Mutta ei, viimeiseen asti Heidi yritti antaa ymmärtää että vika oli Oskarin ja vanhemmat komppasivat vieressä.

Vierailija
6665/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Heidi ja Oskari puhuneet asioita halki ja päättäneet yhdessä haluavatko jatkaa vai ei? Miksi tekivät kumpikin omat päätökset yksin ja pitivät sen toisiltaan salassa?

Vierailija
6666/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetus oli tehty kivasti sillä mielellä, että kaikkien pitää saada säilyttää kasvonsa, ja katsojille pitää jäädä hyvä fiilis osallistujista ja kaudesta, vaikka vain yksi kolmesta parista onnistuikin (se tosin sitten sitäkin paremmin!). Itse melkein hellyin pitämään jopa Heidistä ja Katjasta, jotka eivät varsinaisesti tehneet tässä mitään hampaat irvessä yrittämisen ennätystä kumpikaan, vaan heittivät hanskat naulaan perin helposti ja kohtelivat kumppaneitaan vähemmän arvostavasti. Ville ja Anniina olivat aivan ihania, ja Oskari ja Olli hoitivat osansa oikein mallikkaasti.

Mietin, kun Heidi sanoi kyynelsilmin toivovansa Oskarille pelkkää hyvää ja että toivoo hänen todella saavan perheen jota niin kovin toivoo, että onko täällä ahkeroinut ns. oskarihullu sitten kuitenkin joku, josta Heidi ei tiedä mitään, vai ovatko Heidin kaverit kuvausten jälkeen jatkaneet naureskelua, ja raivo kiihtynyt uusiin ennätyslukemiin, niin että armo pääsi taas unohtumaan.

Vierailija
6667/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen tuo loppukohtaus missä Ville pitelee vauvaa.

Ville ja Anniina on just sopivan ikäisiä vanhemmiksi.

Tykkään kovasti Villestä, niin hyvällä tavalla miehekäs.

Oskarille toivon parempaa onnea jatkossa. Miehellä ei

onneksi ole niin kovaa kiirettä vielä tuossakaan iässä

perheen perustamiseen. Nainenhan voi ihan hyvin olla

nuorempi. Kyllä perheen haluavia naisia luulisi piisaavan.

Katja on minua eniten ärsyttänyt tässä ohjelmassa.

Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että eihän hän edes yrittänyt.

Onko sitten pohjimmiltaan niin kylmäkiskoinen, ettei ymmärrä,

että tuollainen totaalinen kosketuksen blockaaminen on täysin

outoa. Parempi antautua läheisyydelle vaikka sitten joutuisi toteamaan,

ettei se toimi. Itse en pystyisi kohtelemaan aviomiestä tuolla tavalla.

Heidi on varmaan niitä naisia, joille sinkkuus on se luontevin elämäntapa.

Onhan hänellä paljon kavereita ja kaikkia aktiviteetteja.

Heidillä on ihania vaatteita ja muutenkin nätti.

Vierailija
6668/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Heidi ja Oskari puhuneet asioita halki ja päättäneet yhdessä haluavatko jatkaa vai ei? Miksi tekivät kumpikin omat päätökset yksin ja pitivät sen toisiltaan salassa?

En kyllä ymmärrä.

Vierailija
6669/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän Heidiä. Jos ei ole henkistä ja fyysistä kemiaa ei ole mitään. Musta Oskari ei ole ollenkaan viehättävä ja kiva mies vaan ihan perusjässikkä. Jollekin hyvä mutta ei Heidille. Nämäkin muuten näyttävät ikäistään vanhemmilta.

Minäkin ymmärrän Heidiä. Se kohkaaminen viime jaksossa oli ehkä pettymyksen purkamista. Olin Heidiä vastaan edellisen jakson jälkeen. Nyt Oskari alkoi vaikuttaa julkisuudesta kilttiä ja tottelevaista kotihengetärtä etsivältä myyntimieheltä. En haluaisi itse sellaisen tyypin lapsentekokoneeksi tai pyykinpesijäksi.

Miksei Oskari pyrkinyt kahden kesken purkamaan napakymppidraamaa? Sai meidät nyyhkyttämään harkitusti suunnitellulla julkisella puheellaan perhehaaveestaan eikä nähnyt itsessään mitään vikaa. Millainen hän olisi vaimolleen....

Sympatiani ovat Heidin puolella. Toivottavasti hän löytää vielä sopivan suhteen itselleen.

Vierailija
6670/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika epäsuosittu mielipide mutta itse en näin katsojana ainakaan saanut yhtään kiinni ton Oskarin todellisesta persoonasta. Jotenkin tuntuu että puuttuu joku aitous eikä saa kiinni mitä toinen oikeasti ajattelee ja ladellaan ja ymähdellään vaan jotain yleistä jonninjoutavaa ja pidetään pokerinaamaa. Vaikka olen aika erilainen ja nuorempi nainen kuin Heidi mua kyllä raivostuttaisi tollainen ettei saa mitään otetta miehestä eikä hänen todellisista tunteista ja ajatuksista. Olisi koko ajan tunne että on ihan ulkopuolella parisuhteessa varsinkin jos miehellä on vielä lapsellinen taipumus vältellä vaikeita puheenaiheita ja mennä karkuun kun pitäisi selvitellä asioita. Mun isä teki tota aina äidin kanssa ja ymmärrän miksi se raivostutti äitiä.

Mulla on taipumus ihastua Oskareihin, ja niin kävi tän ohjelman alkuvaiheessakin :) Ensin mies on mun silmissä ihanan tavallinen ja turvallinen, huokuu rauhaa ja on olemukseltaan sellainen äijän könsikäs kun ei kauheasti elehdi tai höpötä. Kunhan jaksaa hymyillä mun jutuille... Sit siitä tuleekin esiin mies josta ei saa mitään irti ja vetäytyy/vaikenee kun yritän päästä lähemmäs.

(Tottakai tiedostan että syytä on itsessäkin, eikä pelkästään parin valinnassa vaan myös omassa kommunikaatiotavassa ja odotuksissa.)

Vierailija
6671/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Heidi vaikuttaa todella tunteelliselta ja romanttiselta ihmiseltä ja Oskari taas aika perushemmo. Luulisin että Heidille sopisi joku nuoremman ja sähäkämmän oloinen ja Oskarille taas sellainen perustavallinen perusnainen.

Oskarille on ottajia vaikka miten paljon.

Toivottavasti Heidikin löytää jonkun hengenheimolaisen, tyhjäpää bilettäjän.

Vierailija
6672/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi puhui kahvipöydässä epämääräisestä syylisyyden tunteesta.

Isä totesi siihen, että ei sinussa Heidi ole mitään syytä eikä vikaa!

Peukku ylös, jos tuo lause oli hyvä ja kehittävä tässä tapauksessa.

Peukku alas, jos tuo lause oli huono ja estää kehittymästä.

Vierailija
6673/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin niin odotin, että Heidi olisi edes eron jälkeen katsonut peiliin ja myöntänyt itselleen, että ehkä myös hänessä oli jotain vikaa kun suhde ei toiminut ja ehkä myös hän olisi voinut tehdä jotain toisin. On ihan ok, että jokainen suhde ei vaan pitemmän päälle toimi ja kaikkien kanssa ei synkkaa tai synny vuosisadan rakkaustarina, mutta mielestäni varsinkin tulevia suhteita ajatellen olisi tärkeää myös tutkia omaa käyttäytymistään ja miettiä olisiko joissain tilanteissa voinut käyttäytyä toista kohtaan hieman armollisemmin.

Mutta ei, viimeiseen asti Heidi yritti antaa ymmärtää että vika oli Oskarin ja vanhemmat komppasivat vieressä.

Samaa mieltä. Nyt kun näki virheettömän Heidin häntä virheettömänä pitävien vanhempiensa kanssa, on aika helppo varmistua siitä, että prinsessan tukijoukot ovat haukkuneet Oskarin lyttyyn täälläkin.

Vierailija
6674/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että asiantuntijat käyttävät jatkossa enemmän harkintaa näihin pareihin. Muutama niin totaalisen paha epäonnistuminen on ollut viime vuosina.

Ikävää ja kiusallista katsoa niin epätasapainossa olevia tyyppejä, jotka ovat totaalisen hukassa itsensä ja parinsa kanssa.

Itse ohjelmakonsepti on kiva ja toivon, että EA saa jatkoa.

Vierailija
6675/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi puhui kahvipöydässä epämääräisestä syylisyyden tunteesta.

Isä totesi siihen, että ei sinussa Heidi ole mitään syytä eikä vikaa!

Peukku ylös, jos tuo lause oli hyvä ja kehittävä tässä tapauksessa.

Peukku alas, jos tuo lause oli huono ja estää kehittymästä.

Vaikka en ymmärrä Heidin draamailua enkä pidä hänen itsekkyydestään, on mun mielestä silti ihan ok, että omat vanhemmat ovat hänen tukenaan sataprosenttisesti eivätkä syyllistä. Heidi on tullut täysi-ikäiseksi 20 vuotta sitten, vanhempien kasvatusvelvollisuus on jo päättynyt.

Vierailija
6676/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu kun pierrettää

Vierailija
6677/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetus oli tehty kivasti sillä mielellä, että kaikkien pitää saada säilyttää kasvonsa, ja katsojille pitää jäädä hyvä fiilis osallistujista ja kaudesta 

Ei varmaan vähiten siksi kun ruudun yläkulmassa jo houkuteltiin uusia höynäytettäviä hakemaan. Kuka enää uskaltaa mennä kun näin epäonnistuneita mätchejä tehdään.

Vierailija
6678/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Heidin ja Oskarin juttu siihen Napakymppiin päätynyt, Heidihän sanoi tuossa ettei ollut henkistä ja fyysistä kemiaa. Napis varmaan vaan katkaisi sen kamelin selän.

Vierailija
6679/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki haukkuu Heidiä ja fanittaa Oskaria? Mua pistää vihaks Oskarin puhumattomuus. Ei ihme että tulee riitaa jos toinen ei ole valmis puhumaan asioista vaan viivyttää ja viivyttelee.. Ihme touhua. Jos toisesta tuntuu pahalta niin silloin se asia pitää puida perinpohjin ei siitä muuten pääse yli eikä ympäri. Ei ihme että Oskari on sinkku O.O Heidillä huono itsetunto vajaavuden tunnelukkoa..itsetutkiskelu tarpeen miksi napakymppi homma sai noin tunteet kiehumaan. Ihan hölmö juttu joka varmasti ois ollut selvitettävissä jos Heidi osais sanottaa mistä tunteet johtuu ja Oskari osais puhua. Kumpikaan ei osaa myöntää virheitään. Silti oon Heidin puolella enemmän.. En kestä ihmisiä jotka ei osaa ja halua puhua

Vierailija
6680/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi olisi voinut saada Oskarista hyvän miehen. Oskari olisi ollut kehityskelpoinen ja erittäin motivoitunut. Uskon, että hänet olisi voinut opettaa avautumaan enemmän ja kehittämään tapaansa kommunikoida, koska oli kuitenkin niin motivoitunut antamaan kaikkensa. Se olisi toki vaatinut kärsivällisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi