Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Helpottavaa, että Oskari pääsi eroon tuosta huh.
Oskari osasi muotoilla tuon päätöksensä erosta tosi kauniisti ja perusteli tyylillä. Vaikka olisi voinut haukkua Heidin lyttyyn ihan ansaitusti.
Ja äiti ja isi puhaltaa pipin pois 🤣
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, "mä en helpolla luovuta" yhden napakympin takia vaan, anna mun kaikki kestää
Tämä!
Heidin isä tyttärelleen:
"Ei sinussa ole mitään vikaa. Höpö höpö."
Tää kausi on ollut yks pannukakku. Kaikkea hyvää Ville ja Anniina. Katja ja Olli, toivottavasti löydätte teille sopivat puolisot. Ja Oskari, saattoi tuntua pahalta, mut teit oikean päätöksen.
”Ei sussa mitään vikaa ole”
Terveisin Heidin isä
Mennään kesää ja Provinssia kohti...nou hätä.
Oskari sanoi hyvin, et toivoo Heidin löytävän itsestään sen, mitä haluu. Vasta sen jälkeen puolison
Vierailija kirjoitti:
Heidin isä tyttärelleen:
"Ei sinussa ole mitään vikaa. Höpö höpö."
Huh huh että pisti korvaan.
Perheen prinsessa, elämä edestä siloiteltu lapsesta asti
Anniina ja Ville. Kuin valmis perhe vauvoine kaikkineen😍😍😍
Miten Anniinalla tuntuu aina olevan flunssainen ääni..
"Ei hän tarvii mua mihinkään, mutta hän haluaa että mä oon tässä." Pisteet Villelle, ei ihan joka jamppa osaa arvostaa itsenäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin isä tyttärelleen:
"Ei sinussa ole mitään vikaa. Höpö höpö."Huh huh että pisti korvaan.
Perheen prinsessa, elämä edestä siloiteltu lapsesta asti
Ei ihmekään, että Heidi ei näe omissa toiminnoissaan mitään vikaa; aina silitelty päätä.
Voi tuota Villen katsetta Anniinalle kun piti vauvaa sylissä, rakkautta!
Täällä olisi joukko sinkkunaisia.
Kaikki olemme hulluina Oskariin😘😘😘😘😘😘
Tuntui siltä, että sekä Heidi että Oskari olisivat pohjimmiltaan halunneet jatkaa yhdessä. Kummastakaan ei vaan ollut sanomaan sitä ensin. Jos kumpainenkin saisi issuensa selvitettyä, heissä voisi oikeasti olla ainesta pariskunnaksi.
Liikutuin tuossa kohtauksessa, jossa Heidi istui vanhempiensa kanssa pöydän ääressä ja luki jotain runoa. Jotenkin surullista. Etsitään kaikista ihmisistä jotain hyvää, edes vähän, jooko.
Huojentunut 😁😁😁