Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
6481/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken, että pian 8 000 kirjoitusta täällä miinus melkein 1 400 poistettua.

Hyvin on " kiinnostusta" Ensitreffit alttarilla lue Oskari ja Heidi kohtaan ollut.

Enemmän ja vähemmän asiallista.

Vielä tulematta loppujakso, sekä jälkipuinnit.

Saa nähdä meneekö kymppitonniin asti kirjoitukset? Toivottavasti loput kirjoitukset ovat asiallisia ja koskisivat muitakin osallistujia kuin näitä näköjään " pääosassa" olevia.

En ole paljon tällä palsatalla pyörinyt, mutta " kokeneemmat" voisivat valaista onko tämä kirjoitusten määrä ennätys?

JOHTOPÄÄTÖS: OSKARI JA HEIDI SEKOITTIVAT SUOMEN👍😂

Vierailija
6482/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Heidi ja Oskari tekevät tällähetkellä?

Siis tarkoitan, onko löytynyt uusia kumppaneita tms? Ylipäätään mitä heille kuuluu?

Ai että onko Heidillä uusi kumppani😂😂😂😂

Niin hullua ei löydy koko maailmasta joka tuon kanssa alkaisi olemaan.

Miksi puhut toisesta noin? Oletko tyhmä vai ilkeä?

Olen eri kuin tuo kirjoittaja, mutta voin sanoa, että samaa mieltä olen, vaikka sitten olisinkin ilkeä. Tyhmä olen, tai olin, sen tiedän.

Olin niin tyhmä, että kärsin vuosia suhteessa samanlaisen naisen kanssa kuin tuo Heidi on.

Voi helv.etti mitä nuorallatanssia elämäni oli.

Kunnes tuli päivä kun pannuni kiehui totaalisesti ja erosin.

Voin sanoa, että elämäni paras päätös.

Tähän kohtaan komppaan tuota alkuperäistä kirjoittajaa, että vaikka Heidi ja hänentyyliset ihmiset olisivat viimeisiä ihmisiä maailmassa, niin olisin mieluummin ilman.

Haukkukaa jos haluatte. Olen siihen tottunut.

Free and happy man👍

Vai olitko löytänyt sittenkin uuden naisen ja siksi jätit ”Heidin kaltaisen naisen”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6483/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa seuraavat lyhenteet:

-ohis

-av

-wt

Kiitos jo etukäteen vastauksista :D.

Ohis=ohi aiheen, aiheen vierestä

av=aihe vapaa, eli tämä palsta. Toisinaan muodossa av mammat tms. eli tällä palstalla roikkuvat henkilöt

wt=tulee sanoista white trash, haukkumasana milloin millekin omasta mielestä "juntille"

Ole hyvä. Nyt mua nolottaa että tiedän nuo, olen ollut näköjään av:lla ihan liikaa.

Ohis tarkoittaa Myös kahden kirjoittajan väliin tulevaa kirjoittajaa. Eli tällä hetkellä minä olen ohis teidän keskenäisessä keskustelussa, mutta kommentoin ja teen selväksi laittamalla ohis allekirjoituksen, että kolmas keskustelija eli minä olen liittynyt mukaan.

Vierailija
6484/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa seuraavat lyhenteet:

-ohis

-av

-wt

Kiitos jo etukäteen vastauksista :D.

Ohis=ohi aiheen, aiheen vierestä

av=aihe vapaa, eli tämä palsta. Toisinaan muodossa av mammat tms. eli tällä palstalla roikkuvat henkilöt

wt=tulee sanoista white trash, haukkumasana milloin millekin omasta mielestä "juntille"

Ole hyvä. Nyt mua nolottaa että tiedän nuo, olen ollut näköjään av:lla ihan liikaa.

Ohis tarkoittaa Myös kahden kirjoittajan väliin tulevaa kirjoittajaa. Eli tällä hetkellä minä olen ohis teidän keskenäisessä keskustelussa, mutta kommentoin ja teen selväksi laittamalla ohis allekirjoituksen, että kolmas keskustelija eli minä olen liittynyt mukaan.

Totta! Kiitos lisäyksestä!

Vierailija
6485/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. Heidin "teamistä"( kukahan ääliö tuonkin keksi) olen kommentoinut ja puolustanut Heidiä ihan aiheesta täällä kuten muutkin Heidin " teamiläiset"

Onko Oskari kateellinen kun sinulla ei ole omia puolustajia, vai mitä täällä itket?

Opettele puhumaan, niin voit saada sinäkin kannattajia.

Onko väärin, jos on iloinen luonne kuten Heidi ja osaa ottaa ilon irti elämästä.

Ei ole pakko terveen ihmisen vielä nelikymppisenä jäädä odottamaan kuolemaa.

Mitä horiset? Ei pari raivokasta Heidin puolustelijaa suurta joukkoa tee. Jokainen, kenellä on silmät päässä, näkee, että täälläkin sympatiseerataan Oskaria. Eli hänen tuskin tarvitsee haalia lähipiiristään mitään tiimiä keskustelupalstoille.

Täällä on muuta ehkä jopa Oskarin itsensä lisäksi, he jotka ovat provosoineet itsensä raivokkaaseen kostoiskuun ja haukkuvat kaiken mitä Heidi tekee. Selittävät jostain kokonaiskuvasta, mutta kun otetaan pois glitter ja festarit ja jäljelle on jäänyt, niin mikä muu tätä kokoknaiskuvaa on tehnyt?? Se, että tarjosi kaljaa Oskarille? Että leipoi hänelle pullaa? Että Tukholmassa kävi shoppailemassa riidan jälkeen yksin? Että otti itseensä ettei Oskari ollut kertonut Napakympistä, vaikka tilaisuuksia oli lukemattomia? Ettei Heidistä ollut kivaa ettei Oskari suostunut puhumaan mistään kysyttäessä. Se, että rauhallisella äänellä pyysi omat avaimet takaisin? Onpa kauheaa? Kyllä nyt on ollut niin kauheita asioita, että Heidi on pitänyt leimata ties miksi näistä syistä.

Niin on muka satu aivan järkyttävä kokonaiskuva Heidistä. Mutta ainoatakaan asiaa, josta tämä kokaiskuva on saatu aikaan, niin sellaista ei vaan saada sanottua, vaan aina tulee se sama vastaus. Kokonaiskuva.

Joku voi sympatiseerata Oskaria, mutta eipä tässä ketjussa peukkuja lukuunottamatta mitään ”ihana Oskari” juttuja ole kirjoitettu. Enemmän niitä on ollut sekä Villestä, että Ollista, vaikka moni heistäkin on sanonut ettei noiden tyyppiset miehet kiinnosta.

Minustakin on alkanut tuntumaan, että jos se on Oskarin tai hänen tiiminsä, jotka tätä lokakampanjaa Heidiä kohtaan ovat käyneet, niin aika ällöttävää porukkaa ovat.

Se missä vaikuttaa, että pahinta mitä Oskarille on tehty on wikipedia sivu, niin se ei ole mitään siihen verratuna kuinka Heidiä kohtaan on hyökätty jokaisella henkilökohtaisella osa-alueella ja se vaan jatkuu ja jatkuu.

Vedä välillä happea, sen verran sekava kirjoitus. Tämä alkaa kuulostaa jo niin henkilökohtaiselta, että väkisinkin tulee mieleen kuka kirjoittaja voisi olla eläinkuositrikoissaan. Lepo vaan.

Toisille se on vain vaikeaa ymmärtää sekä pitkiä tekstejä, että useampia aiheita yhtäaikaisesti. Kaikki tuntuu silloin sekavalta, kun ei oikein saa otetta. Vai mitä? Ehkei sinun kannattaisi luottaa liika noihin sinun mieleesi tuleviin asioihin. Ne kun näyttävät kokoajaan menevän pieleen. Jos tahti on liian nopea ja kovaa, niin pitäisiköhän sinun pikemmin levätä, ei minun?

Pitkä, järjettömyyksiä vilisevä verbaalisalaatti ei ole kenellekään mielekästä luettavaa. 

t. ohis

Turhaan toistelet itseäsi ja leikit ohista.

Henkilö, joka joutuu peukuttamaan ja komppailemaan omia kommenttejaan, luulee liikuttavasti, että on vain yksi tai muutama hänen kanssaan eri mieltä oleva.

Sinullahan siitä on kokemusta.

Odotinkin tähän hienoa vasta-argumenttia "sinäpäs". Aina yhtä hyvä.

Ei sinulle paljon pidempää ja vaikeampaa voi laitta, koska alat itkemään sekä tekstin pituutta että monimutkaisuutta.

Teet edelleen sen hupaisan virhepäätelmän, että keskustelet yhden ihmisen kanssa, vaikka tässäkin vain kaksi viimeisintä viestiä olivat minun. Onhan se ihme tosiaan, ettei monikaan pidä sekavista ja katkerista vuodatuksista, ei sitä ihan herkästi kannata uskoakaan.

Näitä hupaisia virhepäätelmiä ei muuta kuin minun teksteihini tulekaan. Milloin olen Heidi tai lähipiiri. Se ei ole enää pitkään aikaan ollut olennaista mitä ja kuka kirjoittaja oikeasti on. Kaikkea voi ihan vapaasti olettaa ja väittää ilman mitään loogista järkeä tai todistetta.

Ole siksi päättänyt niputtaa teidät kaikki Oskariksi. Vähän niinkuin meidät jotka puolustamme Heidiä on niputtettu Heidksi. Se ei ole ongelma monelle teistä, joten enää se ei ole siis ongelma minullekaan

Ulkopuolisena, ihan kiinnostuksesta: minkä ikäisiä te Heidi-Oskaritaistelijat olette? Haukutte toistenne kykyä ymmärtää kompleksisempaa tekstiä, oletteko itse korkeastikoulutettuja, työssänne tekstiä tuottavia? Ja viimeksi: laittakaapa omat nimenne esille, olisi kiinnostavaa katsoa ketkä kokevat hupaisaksi ajanvietoksi muutaman tv ohjelmaassa mukana olleen ja heidän tekemisiään palstalla kommentoivien ihmisten herjaamisen. Ihan tuosta tv formaatista kiinnostuneena ja lähinnä noiden ihmisten käyttäytymistä omiin kokemuksiin heijastavana on käsittämätöntä lukea tällaista ketjua. Miksi oikeat Oskarit tai Heidit olisi niin kiinnostavia, eikö se juttu ole, että meissä kaikissa on sekoitus Ollia, Katjaa, Anniinaa, Villeä jne? Tunnistamme noita piirteitä ja käyttäytymismalleja joko itsestämme tai läheisistämme, ne voimakkaimmat tunteet kumpuavat meidän kokemuksista, joita näkemämme klipit herättävät uudelleen tuntemaan.

Haluaisitko mahdollisesti linkin jokaisen omaan Facebook sivuunkin? Voisit sitten oikein kunnolla analysoida ja pohtia kaikkien motiiveja ja kontakteja.

No jos oskarit ja heiditkinovat kiinnostavia ainoastaan heidän herättämien oman historian kokemusten takia näihin av:lla herjaajiin en löydä minkäänlaista tarttumapintaa, siksi kiinnostus ei riitä tutkimukseen asti. Lähinnä ihmetyttää millaiset ihmiset herjaavat toisiaan julkisella foorumilla, tekisivätkö saman omalla nimellään - ja käyttäytyvätkö he somessa kaikilla alustoilla samoin (onko nämä solvaajat niitä joita haastetaan oikeuteen fb kirjoitusten vuoksi jne). Mutta se helpoin vaihtoehto on jättää palsta lukematta kun ne kivat, kiinnostavat ja oivaltavat kommentit hukkuvat tähän negatiiviseen ja mauttomaan heittelyyn. Hoksaavatkohan nuo kirjoittajat miten vastenmielisen kuvan itsestään antavat, sitä joskus olen pohtinut noiden pahimpien solvausten kohdalla. 

Oletan, että sinullakin on siihen on syy, miksi et kirjoita omalla nimelläsi tänne vauvapalstalle. Ei se varmaan ole kovin erilainen kuin muidenkaan syy. Miettimällä sitä löydät varmasti vastauksen noille kysymyksillesi.

Millaisen kuvan anonyymi kirjoittaja voi itsestään oikeasti antaa ja onko sillä merkitystä? Se kun on tullut todistettua, ettei pystytä erottamaan eri kirjoittajia edes toisistaan, ei sukupuolta, ei koulutusta tai edes ikää.

Vilkaisin vielä palstaa ja vastaan tähän. Täällä kirjoitetaan anonyymisti, OK, mutta ihmettelin mistä kumpuaa tarve kirjoittaa niin ilkeästi tällaisesta meille katsojille täysin harmittomasta ohjelmasta, jossa autetaan kumppania etsiviä ihmisiä löytämään toisensa. Tämä keskustelu: kyvyttömyys tai haluttomuus ymmärtää vähänkään erillä lailla ajattelevia ihmisiä ja halu kärjistää ja mustamaalata, taitaa kuvata laajemminkin nykyistä keskusteluilmapiiriä, se minua harmittaa. Meillä on korkein koulutustaso ikinä, ja keskustelu tuntuu liikkuvan "ite oot" ja "oot p*ska" linjalla. Kun selvästikin keskustelemassa on aikuisia ihmisiä, millä te perustelette omille lapsillenne ettei netissä saa kiusata ja pitää keskustella asiallisesti? Vai ollaanko menossa kohti maailmaa jossa faktoilla ja empatialla ei ole sijaa ja solvauksista tulee jokapäiväisiä ei pelkästään anonyymina somessa vaan myös arkielämässä työpaikoilla koulussa ja kotona? Minusta tuo on surullista, ei viihdyttävää.

Vierailija
6486/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin epävakaata ihmistä kuin tuo Heidi on ,olisi ikinä pitänyt valita ohjelmaan, jossa oikeasti mennään naimisiin.

Tuohan on ihan avioliiton rienaamista.

Tuotanto ja nuo asiantuntijat saisivat hävetä.

Onpa outo kommentti, kun ajattelee tätä koko ohjelmaa, jossa avioliitto vedetään tositeeveehömpäksi. Miten voi olla edes sallittua mennä avioliittoon tuntematta tulevaa puolisoaan?

Vierailija
6487/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry nyt vaan, mutta täällä tuntuu eri ketjuista päätellen kirjoittavan paljon hullumpiakin ihmisiä kuin tämä Heidi nyt.

Ja hämmästyttävän monella on kuitenkin mies ja lapsetkin, ainakin oman kertomansa mukaan.

Vierailija
6488/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: av tarkoittaa jossain nettikirpparilla myös alustavasti varattu?

Heidissähän on paljonkin viehättäviä piirteitä kuten...aloitan listan:

- kiva kroppa

Vierailija
6489/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken, että pian 8 000 kirjoitusta täällä miinus melkein 1 400 poistettua.

Hyvin on " kiinnostusta" Ensitreffit alttarilla lue Oskari ja Heidi kohtaan ollut.

Enemmän ja vähemmän asiallista.

Vielä tulematta loppujakso, sekä jälkipuinnit.

Saa nähdä meneekö kymppitonniin asti kirjoitukset? Toivottavasti loput kirjoitukset ovat asiallisia ja koskisivat muitakin osallistujia kuin näitä näköjään " pääosassa" olevia.

En ole paljon tällä palsatalla pyörinyt, mutta " kokeneemmat" voisivat valaista onko tämä kirjoitusten määrä ennätys?

BB2019-ketjussa tällä hetkellä 81356 viestiä. Eli ei lähelläkään enkkaa tämä ketju.

Vierailija
6490/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kiva kroppa

Kyllä, ihan joka ikisessä ihmisessä on myös viehättäviä piirteitä! 

Koulukiusaamis-tasoa nuo alapeukut, ilkeämielistä :(

Vierailija
6491/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kiva kroppa

Kyllä, ihan joka ikisessä ihmisessä on myös viehättäviä piirteitä! 

Koulukiusaamis-tasoa nuo alapeukut, ilkeämielistä :(

No sinä et sitä päätä.

Jos minä en näe Heidissä MITÄÄN viehättävää, niin se on ihan MINUN OMA mielipide.

Ja hei! Kaikkiko on nykyään koulukiusaamista? Mielipiteen sanominenkin.

Pitäisikö vain mielistellä ja valehdella?

Ei kuulu luonteenpiirteisiini.

Vierailija
6492/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja katsoin tätä sarjaa ensimmäistä kertaa elämässäni naisystäväni kanssa (juu, hän "pakotti"). Täytyy sanoa että kyllä nousi oman leidin arvostus kun katselin erään glitter-prinsessan seikkailuja. Oskari ei ole täydellinen ja ulosanti oli välillä lähes yhtä tuppisuista kuin minullakin nuorempana, mutta siitä huolimatta kävi kaveria sääliksi. Olisi ansainnut parempaa.

Vierailija
6493/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja katsoin tätä sarjaa ensimmäistä kertaa elämässäni naisystäväni kanssa (juu, hän "pakotti"). Täytyy sanoa että kyllä nousi oman leidin arvostus kun katselin erään glitter-prinsessan seikkailuja. Oskari ei ole täydellinen ja ulosanti oli välillä lähes yhtä tuppisuista kuin minullakin nuorempana, mutta siitä huolimatta kävi kaveria sääliksi. Olisi ansainnut parempaa.

Jos olisit ollut itse sarjassa ja naisystäväsi olisi kuvattu pakottamassa sinua katsomaan jotain telkkuohjelmaa, hänet olisi revitty ketjussa paloiksi.

Sen lisäksi sinut olisi haukuttu kynnysmatoksi ja teille olisi ehdotettu eroa. Sen lisäksi, jos olisi vielä näytetty, että sunnuntai-iltaisin kirjoittelet aaveelle olisit saanut kyllä supernoloarvion itsestäsi. Mieti sitä, kun tuomitset jonkun glittersutaisuja silmäluomille.

Vierailija
6494/7445 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa, että heti keskiviikkona lööpit huutavat sekä Oskarin että Heidin tositarinoita miten suhde meni ja miten se päättyi.

Heidi on ollut kullan arvoinen, Heidi on ilmentymä nykynaisesta joka on kuin 16-vuotias keski-ikäisenäkin. Ei minkäänlaista ymmärrystä mistään, huomionkipeä, rasittava pikkutyttö.

Vierailija
6495/7445 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että täällä yritetään muotittaa sukupuolta ja ikää. Hyi hävetkää.

Vierailija
6496/7445 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina taas on silleen hyvällä tavalla tomera nainen. Ei hankala, mutta oman arvonsa tunteva ja itsenäinen. Hän ja Ville on kyllä ihan mainio pari. Kumpikaan ei ole mikään kivireki.

Vierailija
6497/7445 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vieläkin vilunväreitä siitä samanoloisesta naisesta kuin heidi, jonka kanssa yritin olla. 

Vierailija
6498/7445 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen jännitävä valintajakso tulossa :D 

ketkähän jatkaa avioliittoa :D

Vierailija
6499/7445 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne kommentin jossa arvioin millaista seksiä pareilla olisi, jos olisi. Se poistettiin! En edes sanonut mitään yksityiskohtia vaan yleisellä tasolla heidän dynamiikkaansa pohjautuen.

Hah hah! Joo, varmasti liian hapokasta monen suomalaisen makuun. Eihän tällä palstalla saa mitään seksiin liittyviä aloituksiakaan tehdä, tai vähintään ne siirretään heti "Seksi"-osioon, jossa on sitten taas lähinnä pervoja etsimässä runkkumateriaalia. Siis asiapohjainen keskustelu aiheesta tuntuu olevan kokonaan kielletty.

Kokeilen uudelleen kiertoilmaisua käyttäen.

Parit ovat päättäneet kokeilla "kalastusta" koska se lisää läheisyyttä.

H on pukeutunut kauniiseen "kalastusasuun" ja meikannut tilaisuuteen sopivasti. Hän soittaa romanttista kalastusmusiikkia. O kävi polttareissa kalastuksen erikoisliikkeessä ja hankki sieltä uuden välineen poikakavereiden kannustaessa. Kalastushetken koittaessa o ottaa välineen esiin mutta h säikähtää ja purskahtaa itkuun.

O&k puhuvat kalastuksesta tieteellisin termein ja O suunnittelee kalastukseen sopivaa tunnelmaa. K laskee hydrauliikkaa laskimellaan. Heitä jännittää kalastaa päivänvalossa joten he menevät yökalaan. O on juuri saamassa madon koukkuun kun K pilaa tunnelman kritiikillä "ei noin! Pidät koukkua väärin" "exälläni oli isompi onki ja varmempi ote vavasta!"

A&v kikattelevat ja kiusoittelevat toisiaan mökkilaiturilla saunan jälkeen onget kädessään, mutta kalat säikähtävät kun v puhuu koko ajan ja pian hän toteaakin "reisille meni, hihi!"

:D Osuvaa kuvailua kieltämättä!

Tähän mennessä kukaan ei ole maininnut seksiä ohjelmassa.

Vierailija
6500/7445 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Heidi on vähän sellainen ”kiva kaverina, ei puolisona” -tyyppinen. Lisäksi, kun ei ole vielä 38-ikävuoteen mennessä edes koskaan asunut toisen kanssa, on jo aika piikaantunut. Minusta hän on aika rasittava puoliso ja mun olisi vaikea elää hänen kanssaan. Ihmettelen, että Oskarin pinna on jaksanut venyä näinkin pitkään...

Mitä horiset? Heidihän dumppasi Oskarin jo ajat sitten. Ohjelma on purkitettu jo ties koska, eikä sunkaan ole syytä haikailla Heidiä puolisoksesi... 😄 Se juna meni jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme