Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Ei Heidi kyllä itsestään anna iloisen, elämänmyönteisen aikuisen naisen vaikutelmaa. En tiedä onko hänet ohjattu tässä tv-ohjelmassa käyttäytymään kuin murrosikäinen tyttö puhetta myöden. Minua itseäni alkoi jopa ahdistamaan hänen käytöksensä ja en kyllä haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Käytöksensä perusteella muodostuu kuva, että muiden on koko ajan varottava sanomisiaan, tekemisiään ja jotta hän pysyisi hyvällä mielellä, on hänet koko ajan huomioitava erityisesti kehuin ja kiitoksin. Tämä on siis hänestä tv-ohjelman perusteella saatu vaikutelma.
Ihan vain sellainen pieni vinkki: teinin lailla käyttäytyminen ei anna uskottavaa vaikutelmaa siitä, että olisi luonteltaan nuori ja hyväksyy ikänsä. Siitä saa päinvastoin jotenkin epätoivoisen vaikutelman. Olen itse aikuinen nainen, käyn festareille enkä ole sammaloitunut. Ei sitä tarvitse alleviivata ja huutaa (todistella?), että elämäniloa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ns. Heidin "teamistä"( kukahan ääliö tuonkin keksi) olen kommentoinut ja puolustanut Heidiä ihan aiheesta täällä kuten muutkin Heidin " teamiläiset"
Onko Oskari kateellinen kun sinulla ei ole omia puolustajia, vai mitä täällä itket?
Opettele puhumaan, niin voit saada sinäkin kannattajia.
Onko väärin, jos on iloinen luonne kuten Heidi ja osaa ottaa ilon irti elämästä.
Ei ole pakko terveen ihmisen vielä nelikymppisenä jäädä odottamaan kuolemaa.Mitä horiset? Ei pari raivokasta Heidin puolustelijaa suurta joukkoa tee. Jokainen, kenellä on silmät päässä, näkee, että täälläkin sympatiseerataan Oskaria. Eli hänen tuskin tarvitsee haalia lähipiiristään mitään tiimiä keskustelupalstoille.
Täällä on muuta ehkä jopa Oskarin itsensä lisäksi, he jotka ovat provosoineet itsensä raivokkaaseen kostoiskuun ja haukkuvat kaiken mitä Heidi tekee. Selittävät jostain kokonaiskuvasta, mutta kun otetaan pois glitter ja festarit ja jäljelle on jäänyt, niin mikä muu tätä kokoknaiskuvaa on tehnyt?? Se, että tarjosi kaljaa Oskarille? Että leipoi hänelle pullaa? Että Tukholmassa kävi shoppailemassa riidan jälkeen yksin? Että otti itseensä ettei Oskari ollut kertonut Napakympistä, vaikka tilaisuuksia oli lukemattomia? Ettei Heidistä ollut kivaa ettei Oskari suostunut puhumaan mistään kysyttäessä. Se, että rauhallisella äänellä pyysi omat avaimet takaisin? Onpa kauheaa? Kyllä nyt on ollut niin kauheita asioita, että Heidi on pitänyt leimata ties miksi näistä syistä.
Niin on muka satu aivan järkyttävä kokonaiskuva Heidistä. Mutta ainoatakaan asiaa, josta tämä kokaiskuva on saatu aikaan, niin sellaista ei vaan saada sanottua, vaan aina tulee se sama vastaus. Kokonaiskuva.
Joku voi sympatiseerata Oskaria, mutta eipä tässä ketjussa peukkuja lukuunottamatta mitään ”ihana Oskari” juttuja ole kirjoitettu. Enemmän niitä on ollut sekä Villestä, että Ollista, vaikka moni heistäkin on sanonut ettei noiden tyyppiset miehet kiinnosta.
Minustakin on alkanut tuntumaan, että jos se on Oskarin tai hänen tiiminsä, jotka tätä lokakampanjaa Heidiä kohtaan ovat käyneet, niin aika ällöttävää porukkaa ovat.
Se missä vaikuttaa, että pahinta mitä Oskarille on tehty on wikipedia sivu, niin se ei ole mitään siihen verratuna kuinka Heidiä kohtaan on hyökätty jokaisella henkilökohtaisella osa-alueella ja se vaan jatkuu ja jatkuu.
Hirveän vaikea ymmärtää, että miksi Heidi pyysi avaimia Oskarilta takaisin. Tuli mieleen, että on sellainen teatraalinen ele: "nytpä huomaat, että osoitan sinulle mieltäni".
Totta on, että Oskarin kommunikoinnissa oli nähdyn perusteella paaaaljon vikaa. Mutta, mitä se auttaa, et itse triggeröityy? Jos lähdet tuollaiseen ohjelmaan ja avioliittoon, niin kestä ja yritä nyt se kuusi viikkoa ainakin! Yritä kaikkesi, äläkä kiukutelle, vaikka toinen ärsyttäisi kuinka!
Heidän olisi pitänyt ehdottomasti kilauttaa Mariannelle, kun tuli tenka på. Olen aivan varma, että asiat olisi nyt paljon paremmin.
Ei hanskoja kannata ekasta tai edes kolmannesta riidasta heittää tiskiin, sen voin vanhempana mutta nuorekkaana rouvana Heidiä neuvoa <3
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen olo, että koko elämä on Heidille näytelmä, jossa hän on pääosassa.
Hän leikkii pikkuvaimoa paistamalla pullaa ja heittäytyy teiniksi glittereineen. Hän jopa käyttää sellaisia sanontoja kuin "älä tuu droppaa mun tunnelmaa".
Mummon huolehtimisesta on puhuttu paljon, mutta sielläkin Heidi vain piipahtaa.
Hänen Laalaa-maassaan on paikka aivan tietynlaiselle mielikuvitusmiehelle, eikä Oskari täytä ehtoja. Ilmeisesti kukaan aiemmista miesystävistäkään ei ole sopinut raameihin, kun suhteet eivät ole edenneet alkua pitemmälle.
Olen 46- vuotias ja käytän tuota ”älä tuu droppaan mun tunnelmaa”, sehän on Vesalan biisistä. Joskus sanon myös ”Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan.” Se puolestaan on J. Karjalaista. Tekeekö tämä laulunsanojen siteeraaminen minusta jotenkin tietynlaisen persoonaan?
Niin koska siitähän tässä oli kyse, yhdestä laulusitaatista. 🤦🏼♀️
Kuule olisko se kyse oli siitä kaikesta muusta huonosta ja epäreilusta käyttäytymisestä. Se yhdistettynä pissistelyyn ja siihen kun yritetään olla nuorempia kuin oikeasti ollaankaan.
Mutta ei. Ota toki tämäkin pois kontekstistaan ja henkilökohtaisena loukkauksena sinun henkilöäsi kohtaan.😁
Minusta on naurettavaa, että jotain yksittäistä asiaa (esim. tuo sitaatti, tai glitter) muistellaan monessa viestissä, kuin se olisi suurikin miinuspuoli Heidissä, mutta heti kun joku "puolustaa" vaikkapa sitaattien käyttöä tai glitterin käyttöä, niin kyse ei kuule ole siitä sitaatista tai glitteristä, vaan kaikesta muusta.
Miksi noita pitää sitten vatvoa sivutolkulla, jos kyse ei ole siitä, että joku on kerran kesässä festareilla laittanut naamaan glitteriä, tai kerran ohjelman aikana lainaa Vesalan biisiä?
Kerran kesässä? Heidi hieroo sitä glitteriä naamaansa joka viikonloppu. Katso hänen glitteriin ja letteihin perustuva instatili. Hän yrittää olla kuin idolinsa, meikkitaiteilija ja Ensitreffit Alttarilla osallistuja Mia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Wikipedia-juttu on, josta täällä on mainittu?
Oskari teki kaverinsa kanssa Oskun wikipedia-sivun, mutta se poistettiin, kun ei ollutkaan tarpeeksi merkittävä henkilö:D
Oskari ja tämä kaverinsa myös avasi domainin oskarihyttinen.fi, joka on nyt työn alla ja sinne tulee uuden ohjelman alkaessa (tammi-helmikuu 2020) materiaalia Oskarista ja siellä voi olla sitten Oskarin ja muiden uuden ohjelman osallistujien kanssa vuorovaikutuksessa.Tässä esimerkki häiriintyneen Heidin tai hänen taustansa pahanpuhujista.
Täyttä paskaa joka sana.
Jättäkää nyt jo hyvänen aika nuo keksityt sairaat juttunne jo.
Hankkikaa apua sairauteenne.Ei näköjään ollutkaan joka sana paskaa. Kävin kirjoittamassa osoitekenttään oskarihyttinen.fi ja googleen hakusanat Oskari + Hyttinen + wikipedia ja kaikki näytti olevan totta, joka sana.
Oskarilta tulee myös äppi. Näin huhutaan. (klyyvari.com) joka auttaa vähintään 20 vuotta perheen perustamista yrittäneitä löytämään paitsi perheen myös taksikyydin... kuulostaa hiukan oudolta mutta oudot ideat on joskus parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Wikipedia-juttu on, josta täällä on mainittu?
Oskari teki kaverinsa kanssa Oskun wikipedia-sivun, mutta se poistettiin, kun ei ollutkaan tarpeeksi merkittävä henkilö:D
Oskari ja tämä kaverinsa myös avasi domainin oskarihyttinen.fi, joka on nyt työn alla ja sinne tulee uuden ohjelman alkaessa (tammi-helmikuu 2020) materiaalia Oskarista ja siellä voi olla sitten Oskarin ja muiden uuden ohjelman osallistujien kanssa vuorovaikutuksessa.Tässä esimerkki häiriintyneen Heidin tai hänen taustansa pahanpuhujista.
Täyttä paskaa joka sana.
Jättäkää nyt jo hyvänen aika nuo keksityt sairaat juttunne jo.
Hankkikaa apua sairauteenne.Ei näköjään ollutkaan joka sana paskaa. Kävin kirjoittamassa osoitekenttään oskarihyttinen.fi ja googleen hakusanat Oskari + Hyttinen + wikipedia ja kaikki näytti olevan totta, joka sana.
Oskarilta tulee myös äppi. Näin huhutaan. (klyyvari.com) joka auttaa vähintään 20 vuotta perheen perustamista yrittäneitä löytämään paitsi perheen myös taksikyydin... kuulostaa hiukan oudolta mutta oudot ideat on joskus parhaita.
Ovelaa ja nerokasta. Ensitreffit Taksissa!
Vierailija kirjoitti:
Sain kahlattua läpi noin 40 sivua tekstiä, jota oli tullut ketjuun edellisen käyntini jälkeen. Ei juuri mitään lukemisen arvoista. Miksei voida keskustella ohjelmasta ja sen tuomista ajatuksista, kuten aiempien kausien aikana?
Koska heidi ja heidin tukijoukot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ollaan nykyään niin suvaitsevaisia, kaikkea ja kaikkia pitää suvaita, ja jos et, niin sinut tuomitaan ties miksi.
Sitten kuitenkin tässä ketjussa ollaan niin tiukasti sitä mieltä ja sanotaan mitä on soveliasta ja mitä ei 38-vuotiaan ihmisen tehdä ja näyttää.
Mihinkäs se suvaitsevaisuus nyt onkin yhtäkkiä hukkunut?Suvaitsevaisuudesta hurskastelee henkilö, joka ei suvaitse Oskaria eikä erimielisiä keskustelijoita, muun muassa. Jopas nyt.
Minä en arvostele Oskarin ikää, ulkonäköä, vaatteita tai harrastuksia vaan olen esimerkiksi ottanut kantaa hänen kommunikointiinsa tai pikemminkin sen puutteeseen.
Suvaitsen aivan hyvin eriävät mielipiteet, mutta en ihmisten suoranaista halveeraamista ja ala-arvoista kirjoitustyyliä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanoi olevansa raivosta suunniltaan mietittyään asioita itsekseen, kaverinsa ja äitinsä kanssa.
Miten edes nämä läheiset ihmiset eivät saaneet Heidiä rauhoittumaan? Yrittivätkö he edes?Ehkä yrittivätkin, mutta Heidi saattaa tulkita nämä rauhoittelut sekä alentavina että henkilökohtaisena v**tuiluna (koska läheiset eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan). Ja siitäkös raivotila saa entistä enemmän pökköä pesään.
Toivoin, että Heidi olisi käynyt asiaa läpi heti vaikka puhelimessa Mariannan kanssa, eikä kysellyt mielipiteitä äidiltään ja kavereiltaan. Hehän kai yrittivät rauhoitella tukemalla Heidiä ja Heidi raivostui vielä lisää ”Kun äitikin on sitä mieltä että Oskari ei puhu” tms... Marianna olisi kai saanut Heidin vetämään henkeä ja katsomaan asioita toisesta näkökulmasta. Lopputulos voisi olla aivan erilainen nyt! Mutta Heidi veti omalla tutulla kaavallaan ”suhde poikki ekasta riidasta”.
Ei noin epävakaata ihmistä kuin tuo Heidi on ,olisi ikinä pitänyt valita ohjelmaan, jossa oikeasti mennään naimisiin.
Tuohan on ihan avioliiton rienaamista.
Tuotanto ja nuo asiantuntijat saisivat hävetä.
Mitähän Heidi ja Oskari tekevät tällähetkellä?
Siis tarkoitan, onko löytynyt uusia kumppaneita tms? Ylipäätään mitä heille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ei noin epävakaata ihmistä kuin tuo Heidi on ,olisi ikinä pitänyt valita ohjelmaan, jossa oikeasti mennään naimisiin.
No kristallipallostako heidän olisi pitänyt katsoa mitä tuleman pitää?
Kyllä Heidi varmaan on haastattelun ajan pystynyt olemaan vakuuttava.
Turha syyttää muita Heidin käytöksestä.
Toivottavasti Oskari ymmärtää seuraavassa jaksossa nostaa kytkintä, löytää varmasti paremman kumppanin kuin Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ollaan nykyään niin suvaitsevaisia, kaikkea ja kaikkia pitää suvaita, ja jos et, niin sinut tuomitaan ties miksi.
Sitten kuitenkin tässä ketjussa ollaan niin tiukasti sitä mieltä ja sanotaan mitä on soveliasta ja mitä ei 38-vuotiaan ihmisen tehdä ja näyttää.
Mihinkäs se suvaitsevaisuus nyt onkin yhtäkkiä hukkunut?Suvaitsevaisuudesta hurskastelee henkilö, joka ei suvaitse Oskaria eikä erimielisiä keskustelijoita, muun muassa. Jopas nyt.
Minä en arvostele Oskarin ikää, ulkonäköä, vaatteita tai harrastuksia vaan olen esimerkiksi ottanut kantaa hänen kommunikointiinsa tai pikemminkin sen puutteeseen.
Suvaitsen aivan hyvin eriävät mielipiteet, mutta en ihmisten suoranaista halveeraamista ja ala-arvoista kirjoitustyyliä täällä.
No nyt kun luet tältäkin sivulta Oskaria koskevia valheita eli tuota halveeraamista, jonka tuomitset (nämä äppi- ym. puheet), niin ymmärrät varmaan, miksi hän on mennyt lukkoon noissa vuorovaikutustilanteissa. Muiden kanssa sitä ongelmaa ei ole nähty.
Sekä Heidi, että Oskarin ovat edelleen sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmääni Heidi vaikutti ensimmäisissä jaksoissa aivan normaalilta. En olisi uskonut, mitä on tulossa! Veikkaan että asiantuntijatkin ovat yllättyneet pahasti. Kyllä Heidin kaltainen kohtalaisen älykäs nainen pystyy esittämään muutaman päivänkin kestävissä haastatteluissa olevansa mukava ja vakaa ihminen. Sitten kun tulee niitä tosielämän tilanteita jotka kokee uhkaaviksi, kuten tuo Napakymppitilanne, iso pyörä alkaa heittää. Asiantuntijat eivät ole mistään voineet tietää, että Oskarin Napakymppimenneisyys tulee aiheuttamaan näin kammottavan porun ja koko suhteen katkeamisen. Toisaalta, jos Oskari ei olisi ollut Napakympissä, saman riidan olisi aiheuttanut jokin muu yhtä arvaamaton, pieni asia.
Mitä epävakaampi ihminen on, sitä enemmän hänen käytöksensä ja reagointinsa haastavassa tilanteessa poikkeaa siitä normaalista persoonasta, joka asiantuntijoille näkyy hakuvaiheessa. En osaa sanoa, mitä pitäisi tehdä että tällaiset tapaukset jäisivät kiinni eivätkä tulisi valituksi ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen olo, että koko elämä on Heidille näytelmä, jossa hän on pääosassa.
Hän leikkii pikkuvaimoa paistamalla pullaa ja heittäytyy teiniksi glittereineen. Hän jopa käyttää sellaisia sanontoja kuin "älä tuu droppaa mun tunnelmaa".
Mummon huolehtimisesta on puhuttu paljon, mutta sielläkin Heidi vain piipahtaa.
Hänen Laalaa-maassaan on paikka aivan tietynlaiselle mielikuvitusmiehelle, eikä Oskari täytä ehtoja. Ilmeisesti kukaan aiemmista miesystävistäkään ei ole sopinut raameihin, kun suhteet eivät ole edenneet alkua pitemmälle.
Olen 46- vuotias ja käytän tuota ”älä tuu droppaan mun tunnelmaa”, sehän on Vesalan biisistä. Joskus sanon myös ”Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan.” Se puolestaan on J. Karjalaista. Tekeekö tämä laulunsanojen siteeraaminen minusta jotenkin tietynlaisen persoonaan?
Niin koska siitähän tässä oli kyse, yhdestä laulusitaatista. 🤦🏼♀️
Kuule olisko se kyse oli siitä kaikesta muusta huonosta ja epäreilusta käyttäytymisestä. Se yhdistettynä pissistelyyn ja siihen kun yritetään olla nuorempia kuin oikeasti ollaankaan.
Mutta ei. Ota toki tämäkin pois kontekstistaan ja henkilökohtaisena loukkauksena sinun henkilöäsi kohtaan.😁
Minusta on naurettavaa, että jotain yksittäistä asiaa (esim. tuo sitaatti, tai glitter) muistellaan monessa viestissä, kuin se olisi suurikin miinuspuoli Heidissä, mutta heti kun joku "puolustaa" vaikkapa sitaattien käyttöä tai glitterin käyttöä, niin kyse ei kuule ole siitä sitaatista tai glitteristä, vaan kaikesta muusta.
Miksi noita pitää sitten vatvoa sivutolkulla, jos kyse ei ole siitä, että joku on kerran kesässä festareilla laittanut naamaan glitteriä, tai kerran ohjelman aikana lainaa Vesalan biisiä?
Kerran kesässä? Heidi hieroo sitä glitteriä naamaansa joka viikonloppu. Katso hänen glitteriin ja letteihin perustuva instatili. Hän yrittää olla kuin idolinsa, meikkitaiteilija ja Ensitreffit Alttarilla osallistuja Mia.
No jos toinen harrastaa meikkaamista, maskeerausta ja kampausten laittoa. On sitä kummallisempiakin harrastuksia.
Heidin insta löytyy millä nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsen aivan hyvin eriävät mielipiteet, mutta en ihmisten suoranaista halveeraamista ja ala-arvoista kirjoitustyyliä täällä.No nyt kun luet tältäkin sivulta Oskaria koskevia valheita eli tuota halveeraamista, jonka tuomitset (nämä äppi- ym. puheet), niin ymmärrät varmaan, miksi hän on mennyt lukkoon noissa vuorovaikutustilanteissa. Muiden kanssa sitä ongelmaa ei ole nähty.
Huomaa että olet joku avmamma joka ei ymmärrä mistään mitään. Kim Kardashian tahkosi äpillään satoja miljoonia. Oskari on Suomen Kardashian monessakin mielessä. Pidät halveemaarisena valtavien omaisuuksien tekemistä?! Kuinka pihalla voit olla? Yrittäisit itsekin keksiä jonkun äpsin. Saattaisit rikastua.
Sanos muuta. Joillain oli nyt toisenlainen agenda valitettavasti.