Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
6001/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Festareilla käyminen on tosi jees mutta jotenkin tuo Heidin hehkutus on kyllä silti tosi vauvaannuttavaa. Kuvaa itseään reippaasti ylhäältäpäin glitterit naamalla ja kuvaa festariporukkaa ihan fiiliksissä. Ehkä ei ärsyttäis niin paljon jos Heidi muuten ois ohjelmassa käyttäytynyt asiallisesti. Mutta koska aiemmin Heidi flippas Oskarille tyhjästä ja kielsi tätä sen takia (Heidin ongelman takia!) tulemasta yhdessäsuunnitellulle provinssireissulle ja sitten vielä kuvaa sieltä, tässä kontekstissa lapsellisia, hehkutusvideoita telkkuun ja Oskarin katsottavaksi, niin voi hohhoijjaa. Heidi on kyllä koko suomen ensitreffit alttarillan kautta aikain ärsyttävin osallistuja. Tuskin muistakaan tositv-ohjelmista toista yhtä itsekeskeistä, pinnallista ja itsekästä tyyppiä löytyy.

Veit sanat suustani. Mies yrittää löytää naisen, jonka kanssa perustaisi perheen niin teiniprinseessa meuhkaa glitterit naamalla. H ei löydä kyllä koskaan pysyvää suhdetta.

Mies haluaa naisen joka istuu siihen perinteiseen naisen roolin. Meikittömän pullantuoksuisen naisen, joka viikoloppuisin kuuntelee kansanradiota kotonaan ja vahtii lapsiaan siivotessaan kotia ja pestessään pyykkiä, kun lihapata valmistuu uunissa. Viikolla käy sitten töissä ja vie lapset tarhaan ja seurustelee muiden äitien kanssa hiekkalaatikon reunalla.

Ei ihme, ettei moni mies löydä enää naista. Tuo ylläoleva kuin ei enää ole monen naisen tavoite, toive eikä unelma.

Ei kukaan mies halua nykyään tuollaista naista. Älä yleistä omia fetissejäsi kaikkien unelmaksi.

Millaisen he haluavat? Eikä kelpaa glittermeikki, eikä festareilla käyvä, eikä liikkeessä oleva. Laita rajat niin naiset tietävät mitä rajoja ei kuulu ylittää. Alaraja tulikin jo viestissäsi vastaan.

Eihän ne glittermeikit tässä ole pääasia, vaan Heidin ailahtelevuus ja ajattelenattomuus, jotka ovat kypsymätöntä käytöstä.

Kyllä useimmat miehet haluavat tasapainoisen naisen riippumatta siitä, tuoksuuko tämä pullalta vai parfyymiltä.

Vierailija
6002/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollakseen tunteissaan noinkin nopealiikkeinen Heidi vaikuttaa silti kovin pitkävihaiselta. Hyvät tunteet jäävät päälle, mutta niin jäävät ikävätkin. Onko perheessä ja ystäväpiirissä ollut vain peesaajia eikä itsereflektioon ole koskaan ollut tarvetta? Ystäviä riittää ja kaikki ovat tietysti aina samaa mieltä, sehän on ystävän tehtävä. Jos ystävä antaa kriittistä palautetta, sitä ei katsota hyvällä. Vanhemmatkaan eivät saa aikuista ihmistä neuvoa, koska se katsotaan hylkäämiseksi. Mietin tätä nyt ihan vakavissani ... missä ja keneltä saisi rehellistä palautetta itsestään, jos ympärillä on vain pehmoisten puhujia?

Moni arjessaan sekaisin oleva hoitaa työnsä kuitenkin asiallisesti joten sieltä saatu palaute ei ohjaa muissa ihmissuhdeongelmissa. 

Tämä. Tilanne jossa nelikymppisellä ihmisellä kaikki parisuhdeyritykset ovat päättyneet ensimmäiseen riitaan todella kaipaa itsereflektiota. On erikoista jos tuolla historialla ei itse näe sille tarvetta. Toki hyvän ja onnellisen elämän voi viettää sinkkunakin ja silloin peiliin ei ole pakko katsoa.

Niinpä. Jos Heidi on 38, niin oletettavasti hänellä on seurusteluyrityksiä vähintään 20 vuoden ajalta. Joten siihen varmaan mahtuu aika monta seurusteluyritystä, koska Heidi on menevä ja ihan nätti ihminen eli noin periaatteessa hänen on varmaan ollut ainakin aika helppo päästä treffeille. Ja jos 20 vuoden ajan jokainen suhdeyritys ja seurustelun aloitus päättyy ekaan riitaan, niin hmm. Olisi siinä toisaalta ollut myös ne 20 vuotta aikaa miettiä, että mitä itse voisi tehdä toisin, jotta suhteet ei päättyisi ekaan riitaan..

Tätä kai ihmiset ovat ohjelmassa hakemassa. Ei ainoastaan kumppania johon ihastus heti, vaan lisää taitoja saada parisuhde toimimaan - joko valitun kumppanin kanssa tai myöhemmin itse etsityn. Mutta kaikki eivät kykene käyttämään tilaisuutta, ehdottomia kun ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi halusi häämatkalla ensimmäiseksi Sephoraan. Ihan kuin Pariisissa ei olisi muuta nähtävää.

Tukholmassa tärkeintä oli Åhlens.

Vierailija
6004/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että kuka tosissaan naimisissa oleva ostaa tai aikoo ostaa asunnon kysymättä puolisolta pitääkö tämä asunnosta tai asuinpaikasta.

Yhteisen kodin hankkiminen on mielestäni yhteinen päätös. Tällaisella toiminnalla esitellessään valokuvia Oskari ilmaisi, että hän ei välitä Heidin mielipiteestä asiaa kohtaan. Mielestäni Heidi reagoi nopeasti ja veti tuon bachelor kommentin aika hyvinkin vastapalloon.

Vai kuinka itse toimisitte vastaavassa tilanteessa; joku päättää puolestanne tulevan kodin, eikun muuttokuormaa pakkaamaan?

Vierailija
6005/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aiemmin Heidin ärsyttävyydestä ja joku sekoboltsihan sen tietty tulkitsi tahallaan väärin. Joo Heidi käy festareilla ja laittaa glitteriä ja kuvaa ylhäältä päin - ja tämä on ärsyttävää koska hän mehustelee festaria tällätavalla Oskarille jota kielsi tulemasta mukaan festareille (koska Heidi itse flippasi ihme jutusta). Eli turha nyt sotkea tätä tasa-arvoasiaksi. Muutoin mukavan ihmisen glitter-festari-meininki tuskin ärsyttäisi katsojaa.

Itseäni ärsyttää myös, että kun itse ei nähdä sitä kokonaiskuvaa, minkä perusteella muut kommentoivat, niin argumentointi typistetään "ai ei saa käydä festareilla" ja "naisten pitää vaan kotona leipoa pullaa" -tyylisiksi. Kun ei ole itse asiaan järkevää argumenttia, niin alkaa paapatus aiheen vierestä. Niin kuin tässäkin, kun on keskusteltu Heidin yleisestä kypsymättömyydestä.

Vierailija
6006/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidille sopisi paremmin spontaani heittäytyjä ja persoonatyyppinä Ollin kaltainen analysoija. Herkkä ihminen, joka tavallaan muistuttaisi tyttökaveria, mutta olisikin kumppani. Jonka kanssa suhde rakennettaisiin ystävyyden pohjalle. Tällaisen ihmisen seurassa Heidi uskaltaisi rauhoittua aloilleen.

Oskarille sopisi luonnetyyppinä Katjan kaltainen hitaasti avautuva ihminen, joka ei ruodi kaikkea. Vähän mystinen ja arvoituksellinen ihminen. Kipinä tulisi yhdessäolosta, huumorista, älystä, katseista, sellaisesta sanattomasta toisen tajuamisesta. Tällaisen ihmisen seurassa näkisin Oskarin heittäytyvän hulluttelemaan.

Ketjun paskin idea, Heidi kriiseilisi Ollin kaltaisen aamupalaksi. Katjassa sen sijaan ei ole mitään mystistä tai arvoituksellista. Kuulostaa joltain horoskooppimehustelulta ja pitää aivan yhtä huonosti paikkansa tosielämässä, vaikka paperilla näyttäisi miten kivalta. Tämän yläpeukuttajat varmaan lukevatkin niitä horoskooppeja urakalla.

H:n luonteinen ihminen "kriiseilee", koska ei koe oloaan turvalliseksi eikä luota kumppaniinsa. Turva tulee siitä, että toinen ihminen puhuu tunteistaan. Silloin kriiseilyn syy katoaa. Luottamus on a ja o hänen kanssaan. O on avoin ja asioita ääneen pohtiva, tunteistaan puhuva. Helppo tulkita. Tarpeetonta puhua ihmisistä ikävään sävyyn vaikkei ymmärrä heitä.

Enkä tarkoittanut Oskarille Katjaa tai Heidille Ollia vaan heidän kaltaisiaan, luonnetyypeiltään samankaltaisia ihmisiä.

Vierailija
6007/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ei voi sanoa kuin, että Heidin osuutta ohjelmassa leimaa vahvasti myötähäpeä ja mopon karkaaminen. Todella kiusaannuttava kokemus on juuri siksi ollut EA tänä vuonna.

Itse ohjelmassa alku näytti hyvältä, mutta täällä keskustelussahan nuo elementit myötähäpeä ja mopon karkaaminen oli alusta asti nähtävissä ja koettavissa.

Vierailija
6008/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että kuka tosissaan naimisissa oleva ostaa tai aikoo ostaa asunnon kysymättä puolisolta pitääkö tämä asunnosta tai asuinpaikasta.

Yhteisen kodin hankkiminen on mielestäni yhteinen päätös. Tällaisella toiminnalla esitellessään valokuvia Oskari ilmaisi, että hän ei välitä Heidin mielipiteestä asiaa kohtaan. Mielestäni Heidi reagoi nopeasti ja veti tuon bachelor kommentin aika hyvinkin vastapalloon.

Vai kuinka itse toimisitte vastaavassa tilanteessa; joku päättää puolestanne tulevan kodin, eikun muuttokuormaa pakkaamaan?

No oletettavasti asiasta on keskusteltu etukäteen, vaikka sinulle ei siitä ole raportoitukaan. Heidi ei vaikuttanut tilanteessa mitenkään yllättyneeltä asuntoasiasta, eli eiköhän siitä ole puhetta ollut ja molempien kanta asiaan selvä, ennen kuin aletaan asuntoa esittelemään.

Vierailija
6009/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tuo ollu etukäteen järjestetty juttu, Heidi ja Mikko kävi yhdessä katsomassa asuntoja jospa yrittivät tuollaista numeroa myös Heidille ja Oskarille - muttei onnistunut, Oskari kävi kuiten yksin vilkaisemassa ja sitä yhteistä puhuttavaa yritettiin kuvien avulla. Heidi ei taida haluta olla Oskarin kanssa kuin filmaussessiot eikä puhua muusta kuin biletyksistään, on päättänyt jo lopettaa suhteen tai siis suhdetta ei ole...

Vierailija
6010/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on kymmeniä viestejä samalta ihmiseltä, joka suhtautuu pelottavan intohimoisesti Heidiin. Sama henkilö vastaa itselleen ketjussa. Herää huoli Heidin turvallisuudesta. Toivotaan, että kyseessä on vaan poikkeuksellisen innokas nettitrollaaja.

Nämä viimeiset kommentit myös kuin sen saman vimmaisen kirjoittamia. Toivottavasti Heidiä ei häiriköidä.

Vierailija
6011/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huonoa käytöstä perustellaan tunteellisuudella. Heidikin väittää olevansa "tunteella käyvä". Ei tunteellisuudella ja tasapainottomuudella ole mitään tekemistä keskenään.

Suomen versiossa ei muuten puhuta seksistä ainakaan suoraan. En tiedä onko kyse huonosta vai hyvästä asiasta. Kun ns. normaalipari menee hakemaan apua ammattilaisilta, heiltä kysytään lähes aina - miten seksi sujuu, onko sitä, kohtaako mieltymykset yms. Hyvin monia näistä ea-pareista, niistä aikaisemmistakaan, on vaikea kuvitella sängyssä - mutta se saattaa olla oma vikani. Jos oikein muistan, niin ensimmäisen kauden Esa ja Viola myönsivät, että seksiä oli ollut heti hääyönä (ohjelman jälkeen siis) ja pelkkää hyväähän siitä sitten seurasi.

Vierailija
6012/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää jo nämä yksityishenkilöt, vaikka ovatkin osallistuneet tv-ohjelmaan, nyt rauhaan. Meillä ei ole käytössämme koko kuvausmateriaalia, joten emme tiedä, miten tuo kaikki on leikattu. Olkaamme armollisia. Suurin osa meistä ei pärjäisi tuon kummemmin, vaikka on helppo toista väittää.

Vierailija
6013/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Festareilla käyminen on tosi jees mutta jotenkin tuo Heidin hehkutus on kyllä silti tosi vauvaannuttavaa. Kuvaa itseään reippaasti ylhäältäpäin glitterit naamalla ja kuvaa festariporukkaa ihan fiiliksissä. Ehkä ei ärsyttäis niin paljon jos Heidi muuten ois ohjelmassa käyttäytynyt asiallisesti. Mutta koska aiemmin Heidi flippas Oskarille tyhjästä ja kielsi tätä sen takia (Heidin ongelman takia!) tulemasta yhdessäsuunnitellulle provinssireissulle ja sitten vielä kuvaa sieltä, tässä kontekstissa lapsellisia, hehkutusvideoita telkkuun ja Oskarin katsottavaksi, niin voi hohhoijjaa. Heidi on kyllä koko suomen ensitreffit alttarillan kautta aikain ärsyttävin osallistuja. Tuskin muistakaan tositv-ohjelmista toista yhtä itsekeskeistä, pinnallista ja itsekästä tyyppiä löytyy.

Kyse on oikeasti siis siitä, että sinua ärsyttää. Ärsyttää kuvakulma ja hehkuttaminen ja moni muu pikkujuttu. Sellaista se on, kun hyväksyy vain ne omat tavat. Kaikki "väärät" tavat ärsyttävät. Sitten keksitään syitä millä se ärsytys oikeutetaan. Liian lapsellista, noloa tai epävakaata esim. Vaikka kyse on vain omasta rajoittuneisuudesta hyväksyä muunlaisia ihmisiä kuin itse on ja mihin on tottunut.

Mitä jos Heidi olisi vielä vaikka seksuaalisesti erittäin aktiivinen? Sellainen kun ei sovi naisille, eikä ainakaan lähes nelikymppiselle.

Oskar on ihan yhtä itsekäs. Hänkin haluaa itselleen. Eri asioita kuin Heidi, mutta ne hyväksyt, koska niitä asioita sinun mukaan kuuluukin haluta. Ne kun ovat niitä sinusta normaalin ihmisen haluamia asioita. Niitä saa itsekkäästi haluta. Mutta bilettämistä ja parisuhdetta, niitä ei ainakaan yhtä aikaa saa haluta, eikä ainakaan 38 vuotiaan naisen.

Jossain toisessa ketjussa joku mies toi esiin huomion, kuinka naiset pyrkivät saamaan toiset naiset takaisin riviin ja alan olla samaa mieltä tästä ilmiöstä.

Vuosikymmeniä on tehty töitä naisten vapauden eteen ja nyt toiset naiset luovat keinotekoisia rajoja jopa mistä kuvakulmasta saat itseäsi kuvata. Kuvaat Heidin käytöstä asiattomaksi!?

Oikeasti? Avainkeissikin yksi siisteimmistä eroista televisiohistoriassa.

Tekstisi huokuu niin paljon asennetta ihmisten ja lähinnä naisten rajoittamista, että surulliseksi vetää.

Toivottavasti tekstisi ei vastaa yleistä arvomaailmaa, koska jos trendi on tämä, niin mihin päädymme?

Sulla tuntuu olevan puolustuspuheenvuoro jokaiseen kommenttiin. Mistä täällä saa keskustella kritisoivaan sävyyn, ilman että tulee näitä asian ohi jaarituksia, joissa muuten yleistetään ja oletetaan ihan muina naisina itsekin asioita. Tämä on keskustelupalsta, tulet törmäämään täällä eriäviin mielipiteisiin. Ei niitä jokaista kannata alkaa "korkealentoisesti" analysoimaan.

-ohis

Enköhän minä itse määrittele mitä minun kannattaa ja ei kannata kirjoittaa vastaukseksi, vai haluatko sinä nyt päättää senkin? Tämä on keskustelupalsta ja se tarkoittaa, että keskustellaan vastavuoroisesti. Tämä ei ole monologipalsta.

Minä en vastaa kaikkiin viesteihin, vaan ainoastaan niihin, joissa mielipide on eri kuin minulla ja haluan tuoda esille toisen näkökannan. Tämä on monelle vaikeaa, koska haluttaisiin lukea vai sitä omaa kantaa vahvistava näkökulma. Milloin milläkin tavoin halutaan sitten minut tai muut kyseenalaistajat vaimentaa. Välillä vedotaan tekstin pituuteen, välillä peukkoujen määrään tms.

Olenko koskaan pyytänyt jotain kirjoittajaa lopettamaan kirjoittamisen? En, vaikka heidän ajatuksensa ovat sekä ahdamielisiä, typeriä ja loukkaavia ja naurettavan lyhyitä.

Tietysti haluat puhua samanmielisten kanssa. Yes yes-porukan ympäröimänä on kivaa ja helppoa elää, kun kukaan ei kyseenlaista. Tiedät varmaan mitä tarkoitan? Juuri sellaista mistä Heidiä kritisoitiin muutama viesti aiemmin. Kaverit, jotka pehmentää eikä sano kriittisesti mitään.

Vierailija
6014/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidin heitto bilekämpästä oli selvästi puolustautuva kommentti. Oskarihan oli juuri ennen sitä sanonut, ettei aio lopun ikäänsä asua yksin. Eli: "Tässä on koti minulle ja tulevalle perheelleni, jossa sinä et ole mukana." 

Heidi olisi teoriassa voinut jatkaa tuosta, että "tosi kiva, tännehän mahtuu kaksikin lasta", mutta ei tietenkään voinut mennä siihen, vaan  sivuutti Oskarin idean kokonaan ja puhui poikamiesasunnosta. Eli ihan puhdas kasvojenseivausyrityshän se "bachelor-kämppä" -heitto oli. Vaikka Heidi ei haluakaan suhdetta Oskarin kanssa, niin tuntui varmaan pahalta kuulla sama Oskarin suusta, vaikkakin epäsuorasti. 

Minä taas tulkitsin niin, että Oskari esitteli asuntoa, josta voisi tulla heidän yhteinen asuntonsa. Tuo kommentti, että "noin suuri yksin sulle" oli vastaus metakysymykseen haluatko jatkaa yhdessä. Mikä ihme, ettei tuollaisen vastauksen jälkeen ole kiinnostunut katsomaan kuvia festareista, minne piti mennä yhdessä. Ikään kuin tuplasti tehtiin selväksi, ettei ole kiinnostusta.

Samoin tulkitsin. Kun sanoi Oskarin ehdottamasta perheasunnosta, että "yksin sulle"  ja että "hyvä poikamieskämppä". Niillä sanoin antoi siinä pakit Oskarille. Miksi muuten vaimo olisi sanonut omaa aviomiestään tulevaisuuteen viitaten poikamieheksi?

Jos minä olisin ollut oskari niin olisin tuossa heti kysynyt vaimoltani heidiltä että "miksi kutsut asuntoa poikamieskämpäksi? Olen kuitenkin naimisissa oleva mies."

Juuri näin! Ja kun Heidi sanoi "aika iso yhdelle" , niin Oskarin olisi pitänyt sanoa "Ei vaan mun lisäksi sulle ja meidän pienokaisille". Mutta Osku meni hämilleen ja sanattomaksi =(

Meni hämilleen tai yllättyi niin paljon, että ei keksinyt mitään sanottavaa. Väitän, että lähes jokainen mies, jolla on ollut oudoksi kokemaansa riitaa vaimonsa kanssa ja sitten menee vaimon kanssa rannalle kahville ja jutustelee ihan kivassa hengessä pitkästä aikaa siinä kaikkea, ja vaimo alkaa aivan puun takaa nimittelemään poikamieheksi, niin lähes jokainen mies yllättyy siitä niin paljon, että ei keksi juuri mitään järkevää sanottavaa, joten päätyy olemaan hiljaa.

Heidin kanssa mikään ei kyllä tullu "puun takaa" eli vertauksesi ei nyt sovi näiden kahden tilanteeseen. Jutustelu kivassa hengessä oli myös tuotannon sopima juttu joten ei tullut sekään rento hetki puun takaa ja luonnollisesti. 

Vierailija
6015/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aiemmin Heidin ärsyttävyydestä ja joku sekoboltsihan sen tietty tulkitsi tahallaan väärin. Joo Heidi käy festareilla ja laittaa glitteriä ja kuvaa ylhäältä päin - ja tämä on ärsyttävää koska hän mehustelee festaria tällätavalla Oskarille jota kielsi tulemasta mukaan festareille (koska Heidi itse flippasi ihme jutusta). Eli turha nyt sotkea tätä tasa-arvoasiaksi. Muutoin mukavan ihmisen glitter-festari-meininki tuskin ärsyttäisi katsojaa.

Itseäni ärsyttää myös, että kun itse ei nähdä sitä kokonaiskuvaa, minkä perusteella muut kommentoivat, niin argumentointi typistetään "ai ei saa käydä festareilla" ja "naisten pitää vaan kotona leipoa pullaa" -tyylisiksi. Kun ei ole itse asiaan järkevää argumenttia, niin alkaa paapatus aiheen vierestä. Niin kuin tässäkin, kun on keskusteltu Heidin yleisestä kypsymättömyydestä.

No, anna sitten konkreettisia esimerkkejä yleisestä kypsymättömyydestä? Muuten se on vain sinun fiilikseen perusteella annettu tuomio.

Vierailija
6016/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ei voi sanoa kuin, että Heidin osuutta ohjelmassa leimaa vahvasti myötähäpeä ja mopon karkaaminen. Todella kiusaannuttava kokemus on juuri siksi ollut EA tänä vuonna.

Itse ohjelmassa alku näytti hyvältä, mutta täällä keskustelussahan nuo elementit myötähäpeä ja mopon karkaaminen oli alusta asti nähtävissä ja koettavissa.

Mielenkiintoista tosiaan, että katsojalle alku näytti tavalliselta ja lupaavalta, mutta tämän av-keskustelun heti alkukin kummalliselta, oudolta ja häröilyltä. Nyt ohjelman loppuosa H:n ja O:n osalta outo ja kummallinen ja kaikkea ihmeellistä häröilyä. Voiko olla sattumaa?

Vierailija
6017/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, anna sitten konkreettisia esimerkkejä yleisestä kypsymättömyydestä? Muuten se on vain sinun fiilikseen perusteella annettu tuomio.

Siis Heidin kypsymättömyydestä.

Vierailija
6018/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin heitto bilekämpästä oli selvästi puolustautuva kommentti. Oskarihan oli juuri ennen sitä sanonut, ettei aio lopun ikäänsä asua yksin. Eli: "Tässä on koti minulle ja tulevalle perheelleni, jossa sinä et ole mukana." 

Heidi olisi teoriassa voinut jatkaa tuosta, että "tosi kiva, tännehän mahtuu kaksikin lasta", mutta ei tietenkään voinut mennä siihen, vaan  sivuutti Oskarin idean kokonaan ja puhui poikamiesasunnosta. Eli ihan puhdas kasvojenseivausyrityshän se "bachelor-kämppä" -heitto oli. Vaikka Heidi ei haluakaan suhdetta Oskarin kanssa, niin tuntui varmaan pahalta kuulla sama Oskarin suusta, vaikkakin epäsuorasti. 

Heidihän siinä ensin aloitti ihmettelemään, että miten Oskari katselee noin isoa kämppää yhdelle, eli selkeästi ilmaisi että ei ainakaan itse ole sinne muuttoa harkitsemassa. Vasta siihen reaktiona Oskari kertoi että oli ajatellut siellä asuvan myös perhettä.

Vierailija
6019/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on kymmeniä viestejä samalta ihmiseltä, joka suhtautuu pelottavan intohimoisesti Heidiin. Sama henkilö vastaa itselleen ketjussa. Herää huoli Heidin turvallisuudesta. Toivotaan, että kyseessä on vaan poikkeuksellisen innokas nettitrollaaja.

Nämä viimeiset kommentit myös kuin sen saman vimmaisen kirjoittamia. Toivottavasti Heidiä ei häiriköidä.

Nyt tulee paljastus: koko ketjun kaikki viestit ovat yhden ihmisen kirjoittamia. 

Nyt soitan tämän uutisen Ilta-Sanomille. 

Vierailija
6020/7445 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että täällä jaksetaan ihmetellä yhden aikuisen biletystä yksillä kesäfestareilla.

Oikeasti, jos sinne olisi lähtenyt mies bondaamaan kaveriensa kanssa, täällä puhuttaisiin että miten tärkeää miehenkin on saada omaa aikaa ja pitää huolta ystävyyssuhteista.

Ja yksi kesäkänni ei Suomessa pitäisi olla mikään uutinen.

Tunnen perheitä, joissa juuri on sovittu että kumpikin voi kerran kesässä käydä irrottelemassa festarilla kaverien kanssa, ottaa vähän irtiottoo perhearjesta. Kypsiä ja toimivia pitkiä liittoja ja perheitä.

Vain teinit luulee että oma elämä loppuu perheen perustamiseen, ja aikuisten pitää olla aina pariskuntana, tahi kotona vähintään vaimon sitten kutoa sukkaa essu päällä.

Mutta vouhottavatko nämä ihmiset festarireissuistaan jälkikäteen käyttäen koomista teinikieltä ja puhuvatko bilekämpistä? Vaativatko innostunutta vastaanottoa omille hehkutuksilleen joltain, joka ei ole ollut remmissä? Minusta pointti on siinä.

Mitä luulet, että joku kolmevitonen mies puhui jonkun Tuskafestarin jälkeen kavereidensa kanssa? Koska kaverihan Oskari on Heidille tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme