Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
5221/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole outoa ettei Katja anna koskettaa tai halata? Avioliitton kuitenkin halusi.

Ehkä Katja ei ole koskaan ollut miesten kanssa.

Minusta halaus on lähtökohta. Vasta sitten tietää sopiiko mies minulle. Vasta sitten syntyy kipinä.

Vierailija
5222/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on niin. Pilalla.

Jep. Ala-arvoista ja luokatonta spämmäämistä, kiusantekoa, trollailua, jankkaamista, suoranaista valehtelua. Toivon, että mahdollisista ensi vuoden osallistujista ja heidän lähipiiristään löytyy fiksumpaa porukkaa.

Ootko tosiaan sitä mieltä, että osallistujien lähipiiri on tämän keskutelun pilannut?

En mä oikein näe, miten kenelläkään muulla olisi samanlaista kiihkeää tarvetta yrittää mustamaalata toista osapuolta, ellei ole jotain henkilökohtaista perustetta. Perusteetontahan se silti on keskustelupalstalla änkyröidä.

Niin ja miksi ihmeessä joku täysin ulkopuolinen katsoja v*ttuilisi jostain bisneksistä ja takseista jne. En toki ymmärrä, miksi sitä noin läpinäkyvästi toisen lähipiiri tai morsian itsekään täällä tekee, mutta ainakin tv:ssä nähdyn perusteella on helppo uskoa ylireagoinnin ja katkeruuden olevan ominaispiirteitä siellä päin.

No sehän nyt on päivänselvää, että, Heidi ja kumppanit täällä käyvät kirjoittelemassa.

Ei ketään muuta kiinnosta, eikä tiedä noinpaljon sellaisia asioita mitä vain Heidi tietää.

Raukkamaista.

Se on ihan selvää, ei kellään muulla voi herätä samanlaista "puolustamis"reaktiota. Ja sitten vastataan Heidiä kritisoiviin kommentteihin "Moi Oskari!", eli epäillään toista siitä, mitä itse tehdään :D Hienoisena erona toki sekin, että Oskaria kritisoivat tekstit ja tempaukset ovat täysin mielipuolisia. Toki joitakin ylilyöntejä varmaan Heidiäkin kritisoivissa kommenteissa on ollut, mutta niin käy usein muutenkin, kun ihmiset todistavat ohjelmissa jonkun täysin käsittämätöntä käytöstä. Sen sijaan Oskaria on kommentoitu niin erikoisista ja täysin yhdentekevistä sekä paikkansapitämättömistä jutuista, että eihän kellään ulkopuolisella ole mitään intressiä moiseen.

Se sama spämmääjä on kyllä haukkunut heidiäkin täällä koko ajan. Enemmän Oskaria, mutta Heidiäkin.

Ihme jankkausta foliopalloista, meikistä, puheäänestä, vaatteista. Tosi rumin sanoin.

Mä en usko että mikään Heidin lähipiiri on täällä.

Se on joku Oskarin tuntenut sekopää (kun Oskun menestys parinhakuohjelmassa ottaa niin päähän).

Tai sitten ihan vaan häiriöinen, joka on triggeröitynyt näistä ihmisistä. He edustavat jotain tälle ihmiselle mikä ärsyttää ja sitten hän vaan keksii päästään valheita.

En noi jutut kuulosta miltään sisäpiirin tiedolta. Ihan keksityltä paska lta. Jankkausta automerkeistä ja painonnostosta.

Juu, tämäntyyppistä harhautusta on esiintynyt toki myös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joillekin vaikea uskoa, että Oskarin kaltainen mies aiheuttaa turvattomuutta ja suuttumuksen tunteita ilman, että se toinen on terapian tarpeessa oman persoonansa vuoksi tai häiriintynyt sekopää? Tai ylipäätään vain haluaa erilaisen, puheliaamman, avoimen ja spontaanimman ihmisen rinnalleen. Ei vain kertakaikkiaan viihdy tuollaisessa suhteessa jaa tuollaisen miehen kanssa. Ilman, että ihmisessä on silloin jotain perustavaa laatua olevaa vikaa jos ei tuollaista miestä halua.

Jos joku on tyytyväinen hänentyyppisen miehen kanssa niin olkoon niin, mutta älkää tehkö siitä mitään normia. Tai poista, että jos "Oskari" ei kelpaa tai luonnon, niin siinä ihmisessä pitää silloin ollajotain pielessä. Se on loukkaavaa ja aliarviovaa.

Olen ehkä itsekin terapian tarpeessa ☺, mutta Luoja varjelkoon minua terapeutilta joka saa minut näkemään tuon miestyypin edustajat minulle sopivana kumppanina. Tai että terapian jälkeen jotenkin "valaistuisin" ja alkaisin seurustella ja elää kyseisen miestyypin kanssa. Tai nähdä nämä piirteet positiivisena.

Jokaisella on omat kriteerinsä ja arvonsa joiden mukaan parisuhteessa haluaa elää ja tulla kohdelluksi, ilman, että se vaatii terapiaa tai täytyisi mutta omia arvojaan. Joillekin terapia saattaa olla tarpeen, se on eri asia se.

Sallitaan se kriteeri myös Heidille, toki myös Oskarille, valitkoon hänkin mieleisensä ja jonkun muun kuin Heidin, mutta älkää tehkö toisesta pyhimystä ja toisesta paholaista.

Kyllä Oskarin kaltainen lukkiutuja aiheuttaa monessakin suuttumusta. Mutta miten sitä suuttumusta käsitellään ja miten siitä eteenpäin, niin siinä Heidi on ihan pihalla. Jos luulee, et mököttäminen tai raivoaminen auttaa, niin vähänpä ihmisistä tietää. 

Ei kaikille tietenkään sovi Oskarin tyyppinen puolisoksi, mutta voisiko asiaa käsitellä aikuisen tavoin? Vähän kuin Olli ja Katja uusimmissa jaksoissa.

Jaa, siis Heidin pitäisi käsitellä suuttumustaan, mutta Oskarin ei vaikenemistaan?

Kun jutun juoni on se, että eihän Heidi edes ehkä suuttuisi, ellei Oskari häntä siihen provosoisi. Kun sen suuttumuksen syy on Oskarin käytös niin miksi ihmeessä ei saisi silloin suuttua?

Ensin toinen provosoi eikä ole edes pahoillaan ja sitten sen joka suuttuu pitäisikin sitten "osata toimia oikein".

Jos Heidi tuntee, että Oskari toimii väärin niin miksei hän saisi sen ilmaista?

En tiedä onko suuttumuksen ilmaiseminen sen huonompaa kuin mököttäminen, jota O harrastaa.

Ja sitäpaitsi Oskari väheksyy ja mitätöi Heidin tunteita.

Ei se niin mene, että jos minä en näe nyt tässä mitään ongelmaa enkä ymmärrä miksi se on ongelma sinulle niin minun ei sillon tarvitse välittää miltä sinusta tuntuu.

Päinvastoin, voin pyöritellä silmiäni ja jeesustella, että onpahan hankala ihminen.

Tämä on juuri tyypillinen tapaus jossa syyllisyys kätevästi kipataankin toisen kontolle onnistuneesti.

Heidin ei tarvitsisi raivota ja suuttua jos Oskari tajuaisi ja myöntäisi mistä se raivo ja sai alkunsa. Ja yrittäisi jatkossa toimia hiukan toisin.

Vaikeaahan se on Oskari-paralle tajuta kun se näyttää olevan vaikeaa niin monelle täälläkin.

Vierailija
5224/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joillekin vaikea uskoa, että Oskarin kaltainen mies aiheuttaa turvattomuutta ja suuttumuksen tunteita ilman, että se toinen on terapian tarpeessa oman persoonansa vuoksi tai häiriintynyt sekopää? Tai ylipäätään vain haluaa erilaisen, puheliaamman, avoimen ja spontaanimman ihmisen rinnalleen. Ei vain kertakaikkiaan viihdy tuollaisessa suhteessa jaa tuollaisen miehen kanssa. Ilman, että ihmisessä on silloin jotain perustavaa laatua olevaa vikaa jos ei tuollaista miestä halua.

Jos joku on tyytyväinen hänentyyppisen miehen kanssa niin olkoon niin, mutta älkää tehkö siitä mitään normia. Tai poista, että jos "Oskari" ei kelpaa tai luonnon, niin siinä ihmisessä pitää silloin ollajotain pielessä. Se on loukkaavaa ja aliarviovaa.

Olen ehkä itsekin terapian tarpeessa ☺, mutta Luoja varjelkoon minua terapeutilta joka saa minut näkemään tuon miestyypin edustajat minulle sopivana kumppanina. Tai että terapian jälkeen jotenkin "valaistuisin" ja alkaisin seurustella ja elää kyseisen miestyypin kanssa. Tai nähdä nämä piirteet positiivisena.

Jokaisella on omat kriteerinsä ja arvonsa joiden mukaan parisuhteessa haluaa elää ja tulla kohdelluksi, ilman, että se vaatii terapiaa tai täytyisi mutta omia arvojaan. Joillekin terapia saattaa olla tarpeen, se on eri asia se.

Sallitaan se kriteeri myös Heidille, toki myös Oskarille, valitkoon hänkin mieleisensä ja jonkun muun kuin Heidin, mutta älkää tehkö toisesta pyhimystä ja toisesta paholaista.

Kyllä Oskarin kaltainen lukkiutuja aiheuttaa monessakin suuttumusta. Mutta miten sitä suuttumusta käsitellään ja miten siitä eteenpäin, niin siinä Heidi on ihan pihalla. Jos luulee, et mököttäminen tai raivoaminen auttaa, niin vähänpä ihmisistä tietää. 

Ei kaikille tietenkään sovi Oskarin tyyppinen puolisoksi, mutta voisiko asiaa käsitellä aikuisen tavoin? Vähän kuin Olli ja Katja uusimmissa jaksoissa.

Jaa, siis Heidin pitäisi käsitellä suuttumustaan, mutta Oskarin ei vaikenemistaan?

Kun jutun juoni on se, että eihän Heidi edes ehkä suuttuisi, ellei Oskari häntä siihen provosoisi. Kun sen suuttumuksen syy on Oskarin käytös niin miksi ihmeessä ei saisi silloin suuttua?

Ensin toinen provosoi eikä ole edes pahoillaan ja sitten sen joka suuttuu pitäisikin sitten "osata toimia oikein".

En tiedä onko suuttumuksen ilmaiseminen sen huonompaa kuin mököttäminen, jota O harrastaa.

Ei se niin mene, että jos minä en näe nyt tässä mitään ongelmaa enkä ymmärrä miksi se on ongelma sinulle niin minun ei sillon tarvitse välittää miltä sinusta tuntuu.

Päinvastoin, voin pyöritellä silmiäni ja jeesustella, että onpahan hankala ihminen.

Tämä on juuri tyypillinen tapaus jossa syyllisyys kätevästi kipataankin toisen kontolle onnistuneesti.

Heidin ei tarvitsisi raivota ja suuttua jos Oskari tajuaisi ja myöntäisi mistä se raivo ja sai alkunsa. Ja yrittäisi jatkossa toimia hiukan toisin.

Vaikeaahan se on Oskari-paralle tajuta kun se näyttää olevan vaikeaa niin monelle täälläkin.

Eiköhän sinun näkemys asiasta nyt ole tullut selväksi.

Vierailija
5225/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jutun juoni on se, että eihän Heidi edes ehkä suuttuisi, ellei Oskari häntä siihen provosoisi.

Heidi suuttuu, jos Oskari ei tue hänen tunteitaan. Heidi ei kestä sitä, että Oskari on eri mieltä. Heidi ei kestä sitä, että Oskari uhkaa omilla näkemyksillään ja tunteillaan Heidin näkemyksiä ja tunteita.

Siksi ainoa järkevä ratkaisu Oskarilta on olla hiljaa.

Oskarin kannattaa puhua vasta sitten, kun hän voi luottaa siihen, että Heidi tukee häntä silloinkin, kun tämä kokee itsensä uhatuksi.

Heidi on ihminen, joka ei kestä avoimuutta. Heidi ei kestä sitä, että kumppani on eri mieltä. Siksi Heidin kanssa ei voi puhua. Ainoa tapa tyydyttää Heidi on mielistellä, nöyristellä ja alistua.

Vierailija
5226/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari on ujo. Hän ei halua kameroiden edessä ottaa puheeksi sellaisia asioita joista syntyy erimielisyyttä. Hän pelkää Heidin katastrofaalista itku- ja huutokohtausta. Hän puhuu vaikeat asiat mieluusti rauhassa kahden kesken, sitten kun huomaa että toinen ei ole kiihtyneessä tilassa.

Heidi taas tietoisesti halusi käsitellä niitä nimenomaan dramaattisesti ka.eroiden edessä. Ei kahden kesken.

Hän haluaa nolata

Hevonhumppaa.

Oskari ei ole ujo eikä halua käsitellä asioita yhtään sen paremmin kahden kesken.

Ujo ihminen ei mene vapaaehtoisesti kahteen TV-ohjelmaan, eikä helposti pakottamallakaan.

Ujo ei edes harkitse Napakymppiä, vielä vähemmän tätä EA-formaattia.

Jo ajatuskin puhua ja olla kameroiden kuvaamana saati mennä ihan oudon ihmisen kansa naimisiin ja asumaan olisi mahdoton.

Jotain rajaa sentään puolusteluillekin.

Vierailija
5227/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jo sitä ihmistyyppiä, ketkä menevät tositv-ohjelmiin. Ja sitten, kun menevät, niin käytös on kummallista. Unohtuvatko ne kamerat vai kuinka joku (Heidi) viitsii pillastua jatkuvasti. Missä on huumori!? No ehkä vastaus on siinä, että nämä tv-ihmiset ovat sitä lajia, jota tavallinen tallaaja ei voi koskaan ymmärtää.

Sanon vielä, että Heidin käytös on samanlaista kuin mun tyttärellä noin 15-16 vuotiaana.

Vierailija
5228/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani ei kyse ole edes tyypistä vaan ihan Oskarista. En näe häntä mitenkään hyvänä tyyppinä, enkä koe, että Heidi menettää mitään, vaikkei jatka Oskarin kanssa avioliittoa. Paljon kivempiä on sekä Olli, että Ville.

Vierailija
5229/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä22033 kirjoitti:

Huhhuh, tätä Provinssi -asiaakin. Oskarihan myi oman lippunsa sen vuoksi, ettei hänellä ollut muuta majoituspaikkaa, kun Heidi pistikin välit poikki Napakymppi Gaten vuoksi Nyt Heidi esittelee kuvia Provinssista ja ihmettelee, kun Oskaria ei kauheasti kiinnosta hänen hehkutuksensa siitä. Miten voi olla noin itsekeskeinen ihminen kuin tämä Heidi?! Siis käsittämätöntä! Vai onko oikeasti noin saapas?

Vai oliko Heidi todellakin tarkoituksella ilkeä? Jos hän vieläkin halusi kostaa Oskarille? Täytyihän Heidin ymmärtää, että hän oli itse omalla käytöksellään saanut aikaan sen, että Oskari ei voinut tulla mukaan festareille vaikka siitä oltiin jo sovittu yhdessä ja liput oltiin ostettu. Nyt hän esitteli videoitaan ja kertoi miten hauskaa oli ollut, täysin tietoisena siitä, että toinen olisi halunnut tulla mukaan mutta ei saanut tulla. Ikäänkuin "hieroi suolaa haavoihin".

Kiva kosto: "Minä olen vieläkin vihainen sinulle mutta en esitä sitä vihaisesti vaan näytän iloiselta ja haluan aiheuttaa sinulle pahan mielen näyttämällä, miten kivaa minulla oli ilman sinua". Ei jessus, ei noin saa tehdä toiselle!

Vähän samat fiilikset itselläkin tuli. Oliko tarkoitus saada Oskari kateelliseksi ja jopa hieman mustasukkaiseksi, kun vielä kertoi siitä aika tyhjänpäiväisestä tilanteesta jonkun jäppisen kanssa Cypress Hillin keikan aikaan. Mutta mistäpä näistä tietää!

Vierailija
5230/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jo sitä ihmistyyppiä, ketkä menevät tositv-ohjelmiin. Ja sitten, kun menevät, niin käytös on kummallista. Unohtuvatko ne kamerat vai kuinka joku (Heidi) viitsii pillastua jatkuvasti. Missä on huumori!? No ehkä vastaus on siinä, että nämä tv-ihmiset ovat sitä lajia, jota tavallinen tallaaja ei voi koskaan ymmärtää.

Sanon vielä, että Heidin käytös on samanlaista kuin mun tyttärellä noin 15-16 vuotiaana.

Teineistä lähtee nyt yleensä normaalisti vähän enemmän sekä ääntä, että draamaa kuin mitä Heidistä on niissä televisiojaksoissa nähti. Vai onko mulla jäänyt joku pillastumisjakso näkemättä? Muutaman kyyneleen tiputtanut ja siinä kaikki. Ei käsien heilumista, eikä äänen korottamista tai kiroilua. Ei edes kasseja heitelty.

Helpolla olet päässyt teinikriiseilyt, joka tyttäresi on mennyt Heidin pillastustasolla.

Vierailija
5231/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole outoa ettei Katja anna koskettaa tai halata? Avioliitton kuitenkin halusi.

Minusta halaus on lähtökohta. Vasta sitten tietää sopiiko mies minulle. Vasta sitten syntyy kipinä.

Katjan käytös ei kiinnosta ketään, kaikki jauhaa Heidiä tohjoksi. Ja Oskaria.

Vierailija
5232/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmisen olemus ja käytös: mielialat vaihtelevat nopeasti, jatkuva kuvien räpsiminen, shoppailu, vaatetus, sisustus, tyyli ja olemus, lapsellinen puhetapa. Riittääkö😉😄

Mun tytär on nyt 25. Seurustellut muutaman vuoden, akateeminen tutkinto valmis loppuvuodesta, käytös todella fiksua ja suunnitelmallista.

Vierailija
5233/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaakohan jotkut, ilmeisesti juuri naiset, Oskaria juuri siksi kun heillä itsellään on oma Oskari kotisohvalla.

Kun on itse valinnut (tyytynyt) samankaltaisen mieheen, niin tottakai kokevat Heidin ja sitäkautta kaikki muutkin kritisoivat naiset niin, että kun kritisoivat Oskarin avioliittotaitoja niin he moittivat samalla heidän omaa miestään. Ja kritisoivat myös heitä vaimoja.

Puolustamalla Oskaria ja naureskelemalla ja vähättelmällä Heidiä ja Heidiä puolustelevia ihmisiä nostavat samalla sen oman miehen häntää ja samalla myös omaansa.

Vierailija
5234/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katjan käytös ei kiinnosta ketään, kaikki jauhaa Heidiä tohjoksi. Ja Oskaria.

Vierailija
5235/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun sylissä ja halauksessa tuntuu hyvältä ja oikealta, se on hyvä merkki ja antaa paljon anteeksi. Itse viihtyisin mieheni halauksessa vaikka kuinka kauan ja miehellä usein housuissa kovenee jo pelkästä pitkästä halauksesta eli kipinää on :D

Vierailija
5236/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustaakohan jotkut, ilmeisesti juuri naiset, Oskaria juuri siksi kun heillä itsellään on oma Oskari kotisohvalla.

Kun on itse valinnut (tyytynyt) samankaltaisen mieheen, niin tottakai kokevat Heidin ja sitäkautta kaikki muutkin kritisoivat naiset niin, että kun kritisoivat Oskarin avioliittotaitoja niin he moittivat samalla heidän omaa miestään. Ja kritisoivat myös heitä vaimoja.

Puolustamalla Oskaria ja naureskelemalla ja vähättelmällä Heidiä ja Heidiä puolustelevia ihmisiä nostavat samalla sen oman miehen häntää ja samalla myös omaansa.

En usko tähän. Minulla ei ole kotona oskaria, enkä väittäisi tokikaan Oskarin toimintaa täydelliseksi, mutta sen sijaan tunnistan itsessäni Heidin siltä ajalta, kun olin nuorena ensimmäisessä parisuhteessa. Ja tätä hänen toimintatapaansa ikäisekseen ihmettelen syvästi.

Vierailija
5237/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ihmisen olemus ja käytös: mielialat vaihtelevat nopeasti, jatkuva kuvien räpsiminen, shoppailu, vaatetus, sisustus, tyyli ja olemus, lapsellinen puhetapa. Riittääkö😉😄

Mun tytär on nyt 25. Seurustellut muutaman vuoden, akateeminen tutkinto valmis loppuvuodesta, käytös todella fiksua ja suunnitelmallista.

Arvaa mitä - ihmiset on erilaisia. Riittääkö😉😄

Vierailija
5238/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kotona Oskari. Ei halua puhua huutaen ikävistä asioista. Niistä puhutaan vähän myöhemmin kun pahin kiihko on ohi. Ja onnellisesti naimisissa kymmeniä vuosia

Olen oppinut että asiat voi ilmaista toisinkin kuin itkemällä ja rähisemällä ja haukkumalla toista tyyliin...miksei se nyt tajua miksi mä mökötän...miksei se nyt oo semmonen kuin mmun mielestä pitäisi olla...

Vierailija
5239/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari ei ole tarpeeksi avoin, eikä Heidi osaa hillitä tunteitaan ja kuunnella.

Vierailija
5240/7445 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia parisuhteita olen nähnyt. Niille yhteistä on, että toinen osapuoli ei ole kiinnostunut puhumaan asioista eikä edistämään parisuhdetta henkisellä tasolla yhtään. Sitten kun toinen turhautuu, se on ns. väärin turhauduttu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi